Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Side 3 af 17 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Statistik er et deskriptivt værktøj ift. den del af virkeligheden man ønsker at beskrive.

    Et godt eksempel fra seneste kamp, hvor en af kommentatorerne siger om Fischer at han ser god ud på stats (mål/assists), men hans spil fungerer ikke.
    Men det har ham kommentatoren vel ikke ret i. Fischer er ikke et godt eksempel på gode stats. Tværtimod. Han har spillet 16 kampe og scoret 2 mål og 3 assist. Han tager alle vores frispark (0 mål), alle vores hjørnespark (1 assist). Det er sgutte imponerende. Jeg tør ikke se hans statistik for tabte bolde, aflevering til modstanderne og brændte chancer. Jeg tror Fischer ville sidde på bænken, hvis holdet blev sat på baggrund af kold data.

    EDIT: Jeg fandt hans scoringsprocent. (Gys). Han ligger med 9,1% som nr 122 ud af de 130 spillere, der har scoret i årets superliga.
    Sidst redigeret af Tops : 05.03.21 kl. 11:51
    Danmark til Valby Bakke

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Glad for du benyttede en smiley til sidst - ellers ville jeg have set din kommentar som ikke kun ligegyldig i debatten, men også nedladende ;-)

    Hvor siger jeg, der ikke er noget at bekymre sig om? Vi stank mod Vejle. Det siger både min mavefornemmelse og statistikken fra kampen. Og nej jeg tror heller ikke på guld. Men lad os nu ikke gøre os dårligere end vi er sammenlignet med de andre tophold, som stinker endnu mere PT.
    (Og som vi med garanti alligevel taber til)
    Den var også lige kæk nok, og faktisk ikke et forsøg på at være arrogant. Overhovedet.

    Dit indlæg er bestemt gyldigt, og endnu mere end mine mavefornemmelser.

    Jeg kan bare blive træt af data og statistik; specielt når det ikke stemmer overens med mine meninger.. :-D

    Og min mening er, helt reelt, at vi er nede i et hul. Hvor dybt det er, ser vi i de to næste kampe. Måske jeg bare er traumatiseret og forventer for meget.

    Zan

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jep, vi kommer frem til mange chancer, men det er også et faktum, at der er et bagrum mellem vores midtbane og forsvar, og vores midtbane, forsvar og målmand har lavet en række helt ekstreme fejl defensivt. Den ubalance der tydeligvis er, skal adresseres, for det er grotesk så nemme mål holdet giver væk.

    Derudover er det bekymrende, hvor inkompetent Kalle er på langskud. Jeg kan ikke huske, at FCK de sidste 20 år, har haft en målmand der lukker så mange langskudsmål ind.
    Så har du glemt jacob poulsen vs. Robin Olsen lineuppet.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Så har du glemt jacob poulsen vs. Robin Olsen lineuppet.
    Næ, men det var to frispark, hos Kalle har man fornemmelsen af, at alt bliver farligt, hvis der sparkes 3 meter uden for feltet. Og problematikken er langt fra ny, Kalle har generelt haft problemer omkring langskud i sin tid i FCK.

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Næ, men det var to frispark, hos Kalle har man fornemmelsen af, at alt bliver farligt, hvis der sparkes 3 meter uden for feltet. Og problematikken er langt fra ny, Kalle har generelt haft problemer omkring langskud i sin tid i FCK.
    Min hukommelse siger mig at det var mere. Jeg husker netop Robin olsen for præcis sammen svaghed, og har aldrig med robin olsen haft den fornemmelse man havde ved kalle i sidste sæson, hvor han tog alt.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Men det har ham kommentatoren vel ikke ret i. Fischer er ikke et godt eksempel på gode stats. Tværtimod. Han har spillet 16 kampe og scoret 2 mål og 3 assist. Han tager alle vores frispark (0 mål), alle vores hjørnespark (1 assist). Det er sgutte imponerende. Jeg tør ikke se hans statistik for tabte bolde, aflevering til modstanderne og brændte chancer. Jeg tror Fischer ville sidde på bænken, hvis holdet blev sat på baggrund af kold data.

    EDIT: Jeg fandt hans scoringsprocent. (Gys). Han ligger med 9,1% som nr 122 ud af de 130 spillere, der har scoret i årets superliga.
    Der skulle jeg så have været mere præcis. Det er efter jul, der blev henvist til, og der har han imponerende stats.

    2 mål, 2 assist, 2 straffe

    Hans spil har absolut ikke været i top, men ikke desto mindre vil man pba. stats kunne vurdere ham som værende en top-spiller.
    Goldbæks Højrefod

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det hører også bare med at resultaterne indebærer kampe imod generelt sløje hold - bla 2-2 imod Lyngby.
    Jeg ved godt den er lidt skæv at fyre af når de netop har slået FCM. But still.

    I en sådan fase SKAL vi også kunne slå OB (sidste kamp inden vinteren) og AGF hjemme.

    Men det er jo de næste to kampe, hvor vi kan bedømme om vi stadig har nogle muskler. 2 nederlag vil (desværre) skære vores situation ud i pap. 1 point, lidt det samme. 3 point, tjaaaaooooo. 6 point kan betyde alt - også i forhold til selvtillid og de resterende kampe i sæsonen.

    Problemet er at det ser så skidt ud spillemæssigt, at den er svær at tro på. På den måde lyver statistikken;-)

    Zan
    Hvad med 4 point? ;-)

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Statistik er et deskriptivt værktøj ift. den del af virkeligheden man ønsker at beskrive.

    Et godt eksempel fra seneste kamp, hvor en af kommentatorerne siger om Fischer at han ser god ud på stats (mål/assists), men hans spil fungerer ikke.

    Det samme gælder holdet. Hvis du foretager en analyse af alt det, som ikke fremgår af statistikkerne, så er der en del gode grunde til at være kritisk overfor holdets præstationer.
    Der er jo ingen, der har påstået at spillet har været imponerende, at Fischer har været fremragende eller at defensiven står snorlige. Min pointe med mit første indlæg var jo - noget en kommunikations-nørd som dig burde værdsætte - at nuancere debatten. En debat der både her på sidelinje og i medierne har været meget sort/hvid, specielt efter Ståles farvel.

    Og ja, statistik er en taknemmelig størrelse, men den fungerer nu godt som krydderi i en subjektiv debat med mange dagsordener.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvad med 4 point? ;-)
    Sammen kategori som 3 point... tjaaaooo. Vi er da inviteret til globrylluppet, og måske en reception, men selve festen er vi ikke inviteret til. Det er kun 6 point der sikrer et partychrash.

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvad med 4 point? ;-)
    Den ville jeg sgu nok købe på sådan en solrig fredag ;-)

    Zan

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    - noget en kommunikations-nørd som dig burde værdsætte -
    Tak for den - og jo jeg værdsætter nuancer i stor grad; så det er bestemt ingen afvisning af dit indlæg eller indholdet i det ... blot en nuance :-)
    Goldbæks Højrefod

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Næ, men det var to frispark, hos Kalle har man fornemmelsen af, at alt bliver farligt, hvis der sparkes 3 meter uden for feltet. Og problematikken er langt fra ny, Kalle har generelt haft problemer omkring langskud i sin tid i FCK.
    Jesper Christiansen havde da vist også nogle udfordringer på langskud....gerne omkring pokalfinaler, hvis jeg husker rigtigt.

    Jeg må indrømme, at jeg finder kritikken omkring Kalle en smule overdrevet. Der er kommet lidt flere fejl på det sidste end tidligere, men han står stadig solidt og har stadig masser af gode redninger. Jeg er en smule målløs over, at der er nogen som for alvor vil give Grytebust chancen.
    Mht langskud så ved jeg ikke, om han er speciel dårlig. Men han har måske lidt udfordringer med skud helt ude ved stolpen. Vejles mål kan han dog imo ikke gøre noget ved, da det kommer hårdt, han ser det sent og det er afrettet.

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg finder kritikken omkring Kalle en smule overdrevet. Der er kommet lidt flere fejl på det sidste end tidligere, men han står stadig solidt og har stadig masser af gode redninger. Jeg er en smule målløs over, at der er nogen som for alvor vil give Grytebust chancen
    Har absolut været god for os tidligere, men jeg synes han er faldet (lidt) af på den... hvis der laves en forsvarsfejl, føler man jo næsten der er tomt mål - måske lidt firkantet fortalt, men synes ikke, at der, som nævnt tidligere, er mange kampafgørende redninger - dage hvor man kunne kalde ham Man of the Match... Alternativet i Grytebust er måske ikke meget bedre heller, så nok hellere Kalle ja - men en pegefinger løftet for, at Kalle da gerne måtte oppe sig lidt og at hans performance også er en faktor i vores defensive problemer. Jeg har i hvert fald ikke den samme følelse af sikkerhed på den bagest post som vi (og han) har haft i tidligere sæsoner...

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jesper Christiansen havde da vist også nogle udfordringer på langskud....gerne omkring pokalfinaler, hvis jeg husker rigtigt.

    Jeg må indrømme, at jeg finder kritikken omkring Kalle en smule overdrevet. Der er kommet lidt flere fejl på det sidste end tidligere, men han står stadig solidt og har stadig masser af gode redninger. Jeg er en smule målløs over, at der er nogen som for alvor vil give Grytebust chancen.
    Mht langskud så ved jeg ikke, om han er speciel dårlig. Men han har måske lidt udfordringer med skud helt ude ved stolpen. Vejles mål kan han dog imo ikke gøre noget ved, da det kommer hårdt, han ser det sent og det er afrettet.
    Jammen, jeg er 100% enig... og Grytebust er et kæmpe ‘nej tak’ herfra. Kalle skal have kredit for sine ‘shot stopper’-evner, og sin ro mand-mand, men han har problemer ved langskud og han er ved Gud ingen hej med fødderne. Derudover er han langt bedre i det høje spile end jeg troede.

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


Side 3 af 17 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •