Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Side 10 af 17 FørsteFørste ... 78910111213 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Det så ud som om at Wind var tydeligt offside, så en forklaring kunne være at dommeren trods alt ikke turde annullere endnu et FCK- mål ;-))

    Lav det VAR-system om, eller skrot det!
    Det jo til grin, hvis dommeren ikke turde det.

    Seriøst generelt var jeg fortaler for "VAR", men jeg må sgu indrømme at jeg her på det sidste er blevet mere og mere i tvivl og det er ikke kun pga. kampen i dag gik i mod os.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #137
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Du misfortolker det :) Der er straffe. Brøndby-spilleren bevæger sin arm op mod bolden og det gør hele forskellen.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    En gang i mellem har modstanderne jo også noget at skulle sige omkring forløbet af kampen, og BIF kom mere hidsigt ud. Efter det første kvarters tid får vi vel bedre styr på det indtil vi forærede dem første mål.
    Om det var en ordre fra trænerbænken at vi ikke skulle presse så hårdt fra 2. halvlegs start eller om det var Bifs fortjeneste er svært at sige. Jeg tror egentlig mest, at det var det sidste.
    Den køber jeg ikke, da det har været kendetegnende i flere kampe under Thorups ledelse. Alt for ofte falder man mentalt ud af kampene i 2. halvleg. Vi så det så sent som i kampen mod Vejle.
    Jeg er ikke imponeret over trænerarbejdet.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #139
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Det så ud som om at Wind var tydeligt offside, så en forklaring kunne være at dommeren trods alt ikke turde annullere endnu et FCK- mål ;-))

    Lav det VAR-system om, eller skrot det!
    Eftersom Wind ikke rører bolden, er det en ren skønssituation og ikke en klokkeklar forseelse. Af en eller anden mærkelig årsag vurderer Kehlet så, at Wind ikke har indflydelse på spillet.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #140
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Den køber jeg ikke, da det har været kendetegnende i flere kampe under Thorups ledelse. Alt for ofte falder man mentalt ud af kampene i 2. halvleg. Vi så det så sent som i kampen mod Vejle.
    Jeg er ikke imponeret over trænerarbejdet.
    Det eneste jeg vil være negativ over p.t. omkring Jess er at han har været så hurtig til at give Kniven til Biel i start 11 pga. 1 dårlig kamp i AAB. Vi så jo hans potentiale før vinterpausen så BRUG ham DOG og kør ham i stilling til at få en vigtig position på holdet til den kommende sæson. Må være hårdt for Biel når man ser det Juks Fischer laver gang på gang.

    Det samme kan man vel sige om Oviedo?. 1 Dårlig kamp i Aab og så får han øksen. Han viste jo også gode takter da Thorup kom til.

    Jess skal selvfølgelig ikke være fri for kritik, dog håber jeg på bedre tider i næste sæson når han har haft længere tid med truppen og få renset ud. Jeg er fortsat optimist mhs. til Thorup.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #141
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Du har selv understreget det vigtige: "Bortset fra ovennævnte tilfælde."

    Der er ikke straffe, hvis bolden kommer fra eget hoved – undtagen i de fire tilfælde, der nævnes, og Slimane gør sig vel skyldig i både det første og det sidste. Han fører armen til bolden.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #142
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Den køber jeg ikke, da det har været kendetegnende i flere kampe under Thorups ledelse. Alt for ofte falder man mentalt ud af kampene i 2. halvleg. Vi så det så sent som i kampen mod Vejle.
    Jeg er ikke imponeret over trænerarbejdet.
    Det er et mønster, vi også så under Ståle, så det må falde tilbage på spillerne. Vi har for mange spillere uden det fornødne niveau eller den rette vilje. Dermed ikke sagt, at trænerteamet gør alt rigtigt, men problemerne starter med spillerne.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #143
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Du har selv understreget det vigtige: "Bortset fra ovennævnte tilfælde."

    Der er ikke straffe, hvis bolden kommer fra eget hoved – undtagen i de fire tilfælde, der nævnes, og Slimane gør sig vel skyldig i både det første og det sidste. Han fører armen til bolden.
    Lige præcis! :)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #144
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Minusser!

    -Viktor Fischer spiller simpelthen dårligt
    og taber bolden hver gang vi har bolden ved målet.

    -Vi kan pt. ikke score i åbent spil

    -Vi mangler kynisme

    -Da vi tager Lerager og Daramy ud
    mister vi alt momentum

    Plusser

    -Dødbolde

    -Daramy
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #145
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Jeg er 99% sikker på at Kehlet slet ikke får præsenteret slimanes hånd af VAR. Jeg tror kun han forholder sig til Winds arm, fordi det er de billeder han får af VAR. Kehlet kiggede relativt kort på skærmen og tog sin beslutning. Zanka fik kort for at kigge med på skærmen, og gav Kehlet ret i post-match-interviewet, hvor det var tydeligt på interviewet, at Zanka havde set de samme billeder som Kehlet - og dermed ikke Slimane situationen, som han slet ikke nævnte. Vi TV-seere så den ikke på VAR-billederne før langt senere. Jeg temmelig sikker på, at havde Kehlet også set Slimanes hånd, som bevæger sig opad mod bolden og er min 30 cm ude fra kroppen, at så havde Kehlet godkendt målet. Han fik bare aldrig præsenteret situationen.
    Danmark til Valby Bakke

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #146
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Plusser

    -Dødbolde

    -Daramy
    Og Victor Kristiansen.


  22. #147
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og Victor Kristiansen.
    Synes sgu ikke Kristiansen var særligt prangende. Boilesen manglede virkelig meget i dag til det offensive
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #148
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    "debatten vedr. Kalles evner, så håber jeg blot, at vi kan undgå at give bif nogle klamme VAR-straffespark, jeg kunne frygte heldet snart går den anden vej end vores"

    Og det gjorde de så☹️

  25. #149
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Den køber jeg ikke, da det har været kendetegnende i flere kampe under Thorups ledelse. Alt for ofte falder man mentalt ud af kampene i 2. halvleg. Vi så det så sent som i kampen mod Vejle.
    Jeg er ikke imponeret over trænerarbejdet.
    Jeg vil mere sige... vi er altid piv ringe i minimum en halvleg. Der er en del eksempler på at første halvleg var den ringe del.

  26. #150
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Synes sgu ikke Kristiansen var særligt prangende. Boilesen manglede virkelig meget i dag til det offensive
    Der var vel ingen der var prangende på nogen hold. Men manden (han er stort set lige fyldt 18) spiller sin kun 2. kamp fra start i en udekamp mod BIF og han falder på ingen måde igennem. Det er i mine øjne MEGET positivt.


Side 10 af 17 FørsteFørste ... 78910111213 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •