Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Side 9 af 17 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes faktisk vi spiller en fint kontrolleret kamp, hvor vi stort set ikke giver andet væk en Bartolecs gave.. Hvis BiF blir mestre med det her hold altså.. Puha.. Det bør jo ikke kukne ske, for shit hvor er de ringe..

    Med hensyn til hands-reglerne.. Ok, jeg kan så forstå at der aldrig må være en hånd involveret i forbindelse med en scoring, uanset hvor ligegyldig og uforsætlig den måtte være.. Fred være med det så.. Men at man må heade bolden ned på sin egen arm, uanset at denne er ude for kroppen, det fatter jeg hat af.. Jeg kunne forstå i nedtakten, at der ALDRIG kan dømmes frispark/straffe hvis man header/tæmmer en bold op på egen hånd.. I så fald tænker jeg da at vi skal til at udnytte denne vanvittige regel, indtil den afskaffes til sommer.. Og hvor er det dog vanvittigt at vi bliver ramt af hele to vanvittige og ulogiske regler i samme aktion, hvilket fører til at scoringen annulleres.. Det er decideret ulækkert.
    Jep. Bif er gode til at få marginalerne på deres side. Det ligner jo at de nærmest er ved at lave en Leicester.
    Når det er sagt, så er det ringe at vi med et budget der er mere end dobbelt så stort, ikke er i stand til at presse dem mere i tabellen, end vi gør lige nu.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Nej, forsvarere må godt ramme sin egen arm direkte og uforsætligt.
    Fair nok hvis reglen siger der ikke er straffe. Men man må vel ikke skubbe, puffe, slå eller rette bolden med hånden, hen på en modstanders hånd og så der dømmes frispark på modstanderen, som inge chance har for er fjerne armen?

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Er der iøvrigt nogen der ved om Ankersen snart er tilbage.. Vi blev lovet tre uger, men det er ved at være længe siden nu.. Magter ikke mere af det overskæg der...

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jep. Bif er gode til at få marginalerne på deres side. Det ligner jo at de nærmest er ved at lave en Leicester.
    Når det er sagt, så er det ringe at vi med et budget der er mere end dobbelt så stort, ikke er i stand til at presse dem mere i tabellen, end vi gør lige nu.
    Nu er det vel også derfor, at Ståle blev fyret.
    I dag er vi klart det bedste hold og er vel blot uheld og marginaler fra at være 1 point (eller 4) efter dem i stedet for 7.

    Jeg er desværre enig omkring BIF. Det ligner på alle måder en Leicester sæson. Deres spillestil ligner (defensiv og kontra med Vardy/Uhre), deres modstandere dummer sig på skift og de har ALLE marginaler i kampene. De har spillet pivringe to kampe denne uge og står med 4 point - det er fuldstændig vanvittigt og desværre ganske urovækkende.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Fair nok hvis reglen siger der ikke er straffe. Men man må vel ikke skubbe, puffe, slå eller rette bolden med hånden, hen på en modstanders hånd og så der dømmes frispark på modstanderen, som inge chance har for er fjerne armen?
    Jeg forstår dit forsøg på vinkling af det, men der er intet at komme efter. Det gør ikke forsvarens handling mere eller mindre strafbar/uforsætligt at den ender med at ramme Winds arm.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #126
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Lige mhs. til VAR.

    Er der nogen der så kan forklare mig, hvorfor målet til 1-2 blev godkendt?. Det jeg så var Wind jo offside?. Han havde vel indflydelse på spillet?

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #127
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Du burde måske liiige slukke for din computer/telefon, tage en pause og komme tilbage når din puls er faldet ned til et mere normalt leje.
    Sådan kan man jo altid skrive, hvis man er uenig i et synspunkt ;-))

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Jeg forstår dit forsøg på vinkling af det, men der er intet at komme efter. Det gør ikke forsvarens handling mere eller mindre strafbar/uforsætligt at den ender med at ramme Winds arm.
    Det er som sådan ikke en vinkling, men mere en undren. Slimane gør det ikke bevidst, men han bevæger armen og får den puffer hen på Winds arm. Forstår ikke at en armpuffen hen på modstanderarmen kan give frispark til en selv.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #129
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er det vel også derfor, at Ståle blev fyret.
    I dag er vi klart det bedste hold og er vel blot uheld og marginaler fra at være 1 point (eller 4) efter dem i stedet for 7.

    Jeg er desværre enig omkring BIF. Det ligner på alle måder en Leicester sæson. Deres spillestil ligner (defensiv og kontra med Vardy/Uhre), deres modstandere dummer sig på skift og de har ALLE marginaler i kampene. De har spillet pivringe to kampe denne uge og står med 4 point - det er fuldstændig vanvittigt og desværre ganske urovækkende.
    Vi er bedst i 1. halvleg, men i 2. halvleg er vi vidende til dårligt trænerarbejde.
    Thorup har tilsyneladende intet lært af de andre kampe, hvor han har været i spidsen. Man kommer ud, og lægger slet ikke det pres der skal til. Fodbolden er mildest talt forfærdelig i 2/3 af 2. halvleg, og det er først da man kommer bagud, at man magter at lægge et ordentligt tryk.
    Når det er sagt, så har Bartolec, Bundu og Fischer ikke niveauet til at være startere i Kbh. Det bliver der forhåbentligt gjort noget ved til sommer.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Når det er sagt, så har Bartolec, Bundu og Fischer ikke niveauet til at være startere i Kbh. Det bliver der forhåbentligt gjort noget ved til sommer.

    HØRT. Vi kan vel kun håbe. Det er vel derfor de har ansat en dyr trænerstab som forhåbentligt ser det samme som os :)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #131
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    https://imgur.com/QO6i6R9

    Underligt nok, ser det kun ud til at være når bolden kommer fra en anden person, at reglen skal bruges uanset om det er tilfældigt.

    Besynderligt. Er det et andet sted i lovteksten at der mon står noget andet?
    Death by football!

  21. #132
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Vi er bedst i 1. halvleg, men i 2. halvleg er vi vidende til dårligt trænerarbejde.
    Thorup har tilsyneladende intet lært af de andre kampe, hvor han har været i spidsen. Man kommer ud, og lægger slet ikke det pres der skal til. Fodbolden er mildest talt forfærdelig i 2/3 af 2. halvleg, og det er først da man kommer bagud, at man magter at lægge et ordentligt tryk.
    .
    En gang i mellem har modstanderne jo også noget at skulle sige omkring forløbet af kampen, og BIF kom mere hidsigt ud. Efter det første kvarters tid får vi vel bedre styr på det indtil vi forærede dem første mål.
    Om det var en ordre fra trænerbænken at vi ikke skulle presse så hårdt fra 2. halvlegs start eller om det var Bifs fortjeneste er svært at sige. Jeg tror egentlig mest, at det var det sidste.

  22. #133
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Jeg forstår dit forsøg på vinkling af det, men der er intet at komme efter. Det gør ikke forsvarens handling mere eller mindre strafbar/uforsætligt at den ender med at ramme Winds arm.
    Der er straffe, da Brøndbyspillerens arm bevæger sig op mod bolden. Det er kun den situation, der tæller.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #134
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Lige mhs. til VAR.

    Er der nogen der så kan forklare mig, hvorfor målet til 1-2 blev godkendt?. Det jeg så var Wind jo offside?. Han havde vel indflydelse på spillet?
    Det så ud som om at Wind var tydeligt offside, så en forklaring kunne være at dommeren trods alt ikke turde annullere endnu et FCK- mål ;-))

    Lav det VAR-system om, eller skrot det!

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #135
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Der er straffe, da Brøndbyspillerens arm bevæger sig op mod bolden. Det er kun den situation, der tæller.
    Nej. Fordi:
    https://imgur.com/QO6i6R9
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Side 9 af 17 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •