Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
98. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 26.53%
  • Uafgjort

    13 13.27%
  • FCM vinder

    59 60.20%
Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 143

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Altså undskyld. Var Bo reelt et fravalg. Seriøst? Hvem siger, at vi/han ville?
    Han var generelt ret snakkesalig i pressen, hvor han, som ansat i et andet foretagende, ikke fremstod neutral omkring muligheden:

    https://www.bt.dk/superligaen/fck-ko...er-interessant

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Undskyld for at komme sent og uforberedt ind i den her debat. Jeg så ikke kampen og kunne læse mig frem til herinde, at alt bare er lort. Jeg ser så highlights nu og kan se, at vi har 3 kæmpe chancer - Wind på hovedet, Wind nede i hjørnet, Falk som afvises på stregen. Samt et par halve store chancer mere. I en topkamp mod ligaens bedste forsvar. Mens FCM har én chance.

    For mig at se mangler vi fandme nogle marginaler. Havde vi BØFsk tur i den lige nu, så havde vi jo vundet den kamp 3-0?


  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Zeca var dagens primære lyspunkt, synes jeg. Det var tydeligt, at han med færre offensive pligter forbedrede sig markant. Hans bedste præstation i år. Hans glidende tackling af Onyeka midt i vores eget felt var Zeca-classic. Victor Kristiansen bejler seriøst til en fast plads i start 11'eren og falder på ingen måde igennem, selvom han vel har fået den hårdest mulige ilddåb nationalt med to kampe mod hhv. bif og fcm. Han bidrog med markant mere offensivt end sidst mod bif. Det var de lyspunkter jeg trods alt synes der var.

    På trods af dette ender vi igen med et skuffende resultat. I dag røg mit sidste håb for guldet. Det er tydeligt, at trænerteamet kæmper med at finde balancen mellem offensiv og defensiv fokus. Skal vi holde et clean sheet bliver det tilsyneladende på bekostning af størstedelen af vores offensive ideer. Clean sheetet kommer dog også mod et fcm der mildt sagt er inde i en offensiv krise, men som alligevel formår at kontrollere kampen i den sidste halve time, hvor vi meget sjældent får etableret spillet på deres banehalvdel. Fischer og Bundus indhop er derudover fuldstændig ubetydelige, og ingen af dem gøre sig mere fortjent til en startplads næste gang. Fischer har ingen gode gennembrud, hvis han kommer forbi er det fordi han prikker bolden så langt, at den alligevel går udover baglinjen. Han har med ca. 5 min. igen bolden hvor fcm er fanget i ubalance. Han er evigheder om at beslutte sig, og ender med at ligge en simpel pasning der ender lige i fødderne på en fcm spiller. Lerager spiller også en dårlig kamp, og har flere gange dumme boldtab, specielt i 1. halveg.

    Kalle har én god redning, men som jeg ser det, ligner det at han først forsøger at gribe Kaba ud, ombestemmer sig undervejs, og ved et sidste sekunds justering får han vippet bolden til hjørne. Som jeg ser det havde det været et kæmpe drop, hvis han ikke havde taget den.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Undskyld for at komme sent og uforberedt ind i den her debat. Jeg så ikke kampen og kunne læse mig frem til herinde, at alt bare er lort. Jeg ser så highlights nu og kan se, at vi har 3 kæmpe chancer - Wind på hovedet, Wind nede i hjørnet, Falk som afvises på stregen. Samt et par halve store chancer mere. I en topkamp mod ligaens bedste forsvar. Mens FCM har én chance.

    For mig at se mangler vi fandme nogle marginaler. Havde vi BØFsk tur i den lige nu, så havde vi jo vundet den kamp 3-0?
    Det highlightsne mangler at vise er den totale mangel på kontrol over kampen, som vel egentlig indtræffer fra Daramy går ud, afbrudt af få mindre perioder. Det er kun fordi fcm er endnu dårligere end os, at vi ikke taber i dag, eller at de ikke skaber mere. Samtidig mangler man at få indblik i hvor ukoordineret det offensive spil er - ja, det lykkedes nogle få gange, men vi har vel et sted mellem 5-10 cutbacks eller indlæg, hvor der mangler løb i feltet, og vores spillere enten er fejlplaceret eller f.eks. Wind har været nede i eget felt og hente bolden, og derfor ikke når frem. Det - givet - gode angreb vi har der ender med en Wind afslutning som Lossl fint tager er, som jeg ser det, f.eks. den eneste aktion Fischer har, hvor han er aktivt indblandet i spillet på en måde, der fører til et positivt resultat.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Undskyld for at komme sent og uforberedt ind i den her debat. Jeg så ikke kampen og kunne læse mig frem til herinde, at alt bare er lort. Jeg ser så highlights nu og kan se, at vi har 3 kæmpe chancer - Wind på hovedet, Wind nede i hjørnet, Falk som afvises på stregen. Samt et par halve store chancer mere. I en topkamp mod ligaens bedste forsvar. Mens FCM har én chance.

    For mig at se mangler vi fandme nogle marginaler. Havde vi BØFsk tur i den lige nu, så havde vi jo vundet den kamp 3-0?
    Korrekt, og med den tilføjelse at havde vi brøndbysk held så havde onyeka som minimum fået gult for ikke at opfange at han er alt for voldsom i sit tilbageløb. Reelt var der sket det an han aldrig havde ramt daramy, og daramy derfor kunne forsætte med at give deres venstreside hovedpine. Jeg synes det er for galt at onyeka slipper for gult, han kommer ekstremt voldsomt som andenmanden i det tilbageløb.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Nu skal man selvfølgelig passe på ikke at hype Victor Kristiansen. Han er trods alt ung og der vil jo komme downperioder, men jeg har aligevel været imponeret. Stabil mod BØF og hans bedste kamp til dato mod FCM i går. Måske har det også noget at gøre med der er mindre pres pga. der ingen tilskuere er, men jeg syntes det fedt at Thorup har tillid og ikke er for "Overbeskyttende". Er man god nok så spiller man uagtet af alder.


  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu skal man selvfølgelig passe på ikke at hype Victor Kristiansen. Han er trods alt ung og der vil jo komme downperioder, men jeg har alligevel været imponeret. Stabil mod BØF og hans bedste kamp til dato mod FCM i går. Måske har det også noget at gøre med der er mindre pres pga. der ingen tilskuere er, men jeg syntes det fedt at Thorup har tillid og ikke er for "Overbeskyttende". Er man god nok så spiller man uagtet af alder.

    Helt enig - jeg vil gå så langt, at jeg gerne vil se VK starte hver gang sæsonen ud for at teste ham over en lidt længere periode. Boile skubbes ind i det centrale forsvar (beholder han den plads kan det måske endda forlænge hans karriere, da den ikke kræver så mange løb som på backen), og så må Zanka og Nelsson slås om den sidste plads.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -runge Se meddelelser
    Helt enig - jeg vil gå så langt, at jeg gerne vil se VK starte hver gang sæsonen ud for at teste ham over en lidt længere periode. Boile skubbes ind i det centrale forsvar (beholder han den plads kan det måske endda forlænge hans karriere, da den ikke kræver så mange løb som på backen), og så må Zanka og Nelsson slås om den sidste plads.
    Meget enig. Vi er så meget bedre med Boile derinde. Det giver en god ro.

    Om det så er VK på sigt må tiden vise. Men han gør det i hvert fald klart bedre end Bartolec i den anden side.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu skal man selvfølgelig passe på ikke at hype Victor Kristiansen. Han er trods alt ung og der vil jo komme downperioder, men jeg har aligevel været imponeret. Stabil mod BØF og hans bedste kamp til dato mod FCM i går. Måske har det også noget at gøre med der er mindre pres pga. der ingen tilskuere er, men jeg syntes det fedt at Thorup har tillid og ikke er for "Overbeskyttende". Er man god nok så spiller man uagtet af alder.
    Meget enig. Jeg hæfter mig også ved, at vores spil ikke påvirkes negativt og at de øvrige spillere ikke ofrer konceptet pga. en ny ung back. Der var flere eksempler igår hvor det nemmeste havde været, at sende bolden ud af kommunen. I stedet spiller man bolden på tværs til VK, som derefter tager et træk udenom første pressbølge og spiller bolden tilbage på midten. Ren fornøjelse.
    Fc Ålene

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Korrekt, og med den tilføjelse at havde vi brøndbysk held så havde onyeka som minimum fået gult for ikke at opfange at han er alt for voldsom i sit tilbageløb. Reelt var der sket det an han aldrig havde ramt daramy, og daramy derfor kunne forsætte med at give deres venstreside hovedpine. Jeg synes det er for galt at onyeka slipper for gult, han kommer ekstremt voldsomt som andenmanden i det tilbageløb.
    Kan nogen smide klippet hvor Mo jordes. Jeg synes umiddelbart at det ligner et uheld at han rammes i hovedet. Derimod synes jeg efter at have set slow et par gange, at det ligner at Onyeka bevidst lander sin højrestøvle ned på Mo's baglår. Det ser unarturligt ud hvor han sætter foden. Men måske er det bare mig der har et horn i siden på Onyeka. Han slipper (som Sparv før ham) for ufatteligt mange gule kort.
    Sidst redigeret af HansHansen : 15.03.21 kl. 09:05

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    arh vi har så også mødt de 3 andre tophold i de 6 kampe.

    Vi var heldige med 1 point mod AGF, men dissiderede uheldige med kun 1 mod BIF og FCM, vi var bedste hold i begge kampe

    jeg syntes egenligt godt vi kan skrue ned for pessimismen, så sort ser det altså heller ikke ud, Kampen igår var i det store og hele fin. vi mangler at score et mål. men holder jo FCM mere eller mindre fra noget som helst.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    arh vi har så også mødt de 3 andre tophold i de 6 kampe.

    Vi var heldige med 1 point mod AGF, men dissiderede uheldige med kun 1 mod BIF og FCM, vi var bedste hold i begge kampe

    jeg syntes egenligt godt vi kan skrue ned for pessimismen, så sort ser det altså heller ikke ud, Kampen igår var i det store og hele fin. vi mangler at score et mål. men holder jo FCM mere eller mindre fra noget som helst.
    Problemet er dog bare at vi ikke vinder mod topholdene uagtet om marginalerne går os i mod.

    Jeg er dog med blødningen er stoppet i henhold til Krisesnak. Nu mangler der bare en større oprydning til sommer. Det bare SUK at vi ikke kan høste frugterne at vores hårde arbejde i Europa nu hvor vejen til CL næste sæson er noget nemmere med 2 playoffkampe. Det er næsten det der gør allermest ondt at det måske bliver BØF der løber med den præmie :(

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #118
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    arh vi har så også mødt de 3 andre tophold i de 6 kampe.

    Vi var heldige med 1 point mod AGF, men dissiderede uheldige med kun 1 mod BIF og FCM, vi var bedste hold i begge kampe

    jeg syntes egenligt godt vi kan skrue ned for pessimismen, så sort ser det altså heller ikke ud, Kampen igår var i det store og hele fin. vi mangler at score et mål. men holder jo FCM mere eller mindre fra noget som helst.
    Må jeg spørge hvor lang tid du mener at vi som Nordens største klub skal blive ved med at sige at marginalerne er imod os?

    Så var vi altså heller ikke bedre i de to kampe imod BØF og FCM - Og jeg er sikker på at vinderen af DM står tilbage og er røvhamrende ligeglad med præstationen i enkelte kampe.
    Vinderen af et mesterskab er oftest det hold der er mest kyniske når det gælder - Og det har BØF været igennem lang tid nu desværre.

    At sige "Vi var det bedste hold i begge kampe" er for mig at se en tabermentalitet. FCM fik hvad de kom efter igår, og jeg tror de er ret godt tilfredse, både med kampens forløb og resultatet... Bedre var vi altså heller ikke, selvom vi havde et par gode chancer....

    Jeg savner et FCK der kværner derudaf og belejrer modstandernes felt. Som det er lige nu løber stort set alle vores angreb ud i sandet fordi der ikke er nogen ideer til hvad vi skal + der mangler kvalitet. Længere er den ikke.


  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Problemet er dog bare at vi ikke vinder mod topholdene uagtet om marginalerne går os i mod.

    Jeg er dog med blødningen er stoppet i henhold til Krisesnak. Nu mangler der bare en større oprydning til sommer. Det bare SUK at vi ikke kan høste frugterne at vores hårde arbejde i Europa nu hvor vejen til CL næste sæson er noget nemmere med 2 playoffkampe. Det er næsten det der gør allermest ondt at det måske bliver BØF der løber med den præmie :(
    Det mest vanvittige er at vi har en trup der er 2-3 gange DYRERE end Brøndbys og ca. 1.5 gange dyrere end FCM.. De burde kollektivt alle aflevere hele deres løn så vi kan komme ned og være den 4. dyreste trup... For evnerne er ganske enkelt ikke til mere....
    Very Nice

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Undskyld for at komme sent og uforberedt ind i den her debat. Jeg så ikke kampen og kunne læse mig frem til herinde, at alt bare er lort. Jeg ser så highlights nu og kan se, at vi har 3 kæmpe chancer - Wind på hovedet, Wind nede i hjørnet, Falk som afvises på stregen. Samt et par halve store chancer mere. I en topkamp mod ligaens bedste forsvar. Mens FCM har én chance.

    For mig at se mangler vi fandme nogle marginaler. Havde vi BØFsk tur i den lige nu, så havde vi jo vundet den kamp 3-0?
    BIF havde en xG på 1,5 og scorer 3 mål mod OB. Vi har en xG på 1,4 (mod FCMs 0,4) og scorer 0 mål. Jeg er enig i din betragtning om, at vi holder dem fra chancer og skaber dét, vi kan forvente.
    "Tro kan flytte dværge."

  26. De følgende 6 brugere er enige:

Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 05.03.21, 13:05
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •