Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
98. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 26.53%
  • Uafgjort

    13 13.27%
  • FCM vinder

    59 60.20%
Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 143

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    hvordan kan top-proffer, i landets største klub være så ringe, at de sparker dødbolde der ikke kommer over første mand på hjørne, endog bagom målet (Bundu) at de ikke kan ramme målet på frispark, taget lige udenfor feltet. Det kan sgu da ikke passe, eller!!!

    Har Fischer virkelig så meget at skulle sige på holdet at han kan fortsætte med at sparke. ? Du skal ikke fortælle mig at der ikke findes en anden på holdet som ikke kan sparke, men jeg tror at det er noget hierarkisk.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Jeg tror det ender 1-1 i dag. En lille forbedring ift de seneste hjemmenederlag til FCM, men på ingen måde et resultat vi kan bruge til særlig meget i mission "Guldet væk fra Brøndby".

    Det er to hold hvor spillet ikke fungerer.

    FCM virker tunge og trætte. Deres individualister er skidt kørende. Deres bedste offensive kort er unge og lidt ujævne Isaksen mens deres måske bedste spiller (eller næstbedste efter Scholtz), Cajuste er i karantæne. Det skulle være mærkeligt om FCM lige pludselig var en velsmurt offensiv maskine omend jeg er sikker på at de nok kan hæve niveauet netop mod os, og at vi i øvrigt spiller på en måde der passer fint til dem. Deres helt store problem er højrebacken, som vi kommer til at angribe i helt stor stil, må man forvente.

    FCK kæmper med balancen mellem det offensive og defensive. Jeg ser klare tegn på forbedringer i defensiven, men vi kan nemt være tilbage på nulpunktet nu hvor Zanka (der ellers var i fremgang) er ude. Offensiven har vist sig for tynd. Særligt fordi kanterne bringer for lidt og der mangler fyldest i feltet. Wilczek må være tæt på en startplads. Men jeg håber stadig at Thorup kan finde frem til et system hvor både Pep Biel og Wind kan fungere sammen. Og jeg ser gerne at Stage bruges mere, måske endda på højrekanten hvor Bundu slet ikke har slået til.

    Ift næste sæson er jeg ret optimistisk ift FCK. Der er temmeligt meget potentiale i truppen. Men lige nu og her er vi et godt stykke fra den nødvendige balance mellem offensiven og defensiven, og det kan også koste potentielt at mangle hele tre fra den foretrukne bagkæde.

    Jeg håber som vinden at vi får sat pres på deres formodet svage højreback og at Dreyer og Sisto fortsætter med at være ineffektive.

    Men vi ved jo at Kaba altid scorer mod os. Og mon ikke Wind scorer for os, så vi ender på den 1-1.

    NB: efter at have set start-11'eren er der behersket optimisme. Falk overfor deres højreback lover godt, plads til både Lerager og Stage på midten er solidt ift Evander og Onyeka, og et forsvar med Boile på midten og den nye Victor på backen kan give både godt centralt opspil og fart på kanten. Jeg tror på sejren nu: 2-1 til FC København!
    Sidst redigeret af JoséStardust : 14.03.21 kl. 17:39 Årsag: Startopstillingen

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Hvis Brøndby taber: Vi er bagud efter 10 minutter på en koncentrationsfejl. I 2. Halvleg kommer vi på 1-1, spiller op til en 3-4 lige ved og næsten chancer, for derefter at tabe 1-3.
    Hvis Brøndby vinder: 1-1 uafgjort.
    Fc Ålene

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Plz tab København. På forhånd mange tak!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Ingen Fischer i start-11. God start på dagens kamp.
    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-fc-midtjylland-10

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Jeg fatter ikke at ham der nakkede daramy slap uden gult.

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,517

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Ohh, hvor man dog bare savner en Nr. 9 inde i feltet.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg fatter ikke at ham der nakkede daramy slap uden gult.
    Scholz fik da gult! Onyekas fod var et hændeligt uheld.

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,144

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Scholz fik da gult! Onyekas fod var et hændeligt uheld.
    Til gengæld glemte MKK at give Onyeka gult, da han hev Wind om halsen og bagefter sparkede bolden væk. Det huskede MKK sjovt nok, at Lerager gjorde det samme..... Sådan er fodbold jo så spøjst, når man har en midtjysk dommer mod et midtjysk hold....

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Til gengæld glemte MKK at give Onyeka gult, da han hev Wind om halsen og bagefter sparkede bolden væk. Det huskede MKK sjovt nok, at Lerager gjorde det samme..... Sådan er fodbold jo så spøjst, når man har en midtjysk dommer mod et midtjysk hold....
    Damn. Der var jeg ude at tisse. Har ikke set. Til gengæld tror jeg ikke, at nogen dommer i SL er partisk. Kun ringe eller mindre ringe.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,144

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Damn. Der var jeg ude at tisse. Har ikke set. Til gengæld tror jeg ikke, at nogen dommer i SL er partisk. Kun ringe eller mindre ringe.
    Og så glemte han Onyekas advarsel på den på Falk nu efter 48 min....

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Gad vide hvor lang snor Bundu har. Han har vist sig totalt ligegyldig og må formodes at være fortid til sommer. Jess bør satse på nogle andre.

  20. De følgende 14 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    9 point op med 33 tilbage at spille om. Det ser rigtig svært ud nu.

    Mine tanker efter kampen....

    Boile er bedst centralt
    VF7 bedst på bænken
    Vi mangler skarphed omkring modstanderens felt
    Defensiven bedre end længe set
    Dejligt at se Zeca som i gamle dage

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Hvor er jeg træt af at vi ikke kan dominere de her kampe.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    0-0 er det bedste vi kan få, når vi er så ufarlige.

    Det positive:
    - egentlig er vi bedre end FCM og spiller nogenlunde rundt
    - forsvaret stod bedre end længe set

    Det negative:
    - dommeren, Onyeka laver minimum 3 gule og får kun et enkelt til sidst
    - at vi er sp ufarlige
    - Falk var ikke for god
    - Bundu
    - Jess, bliver ved med at forsøge med Bundu og satser slet ikke - uafgjort er jo ubrugeligt

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 05.03.21, 13:05
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •