Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
98. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 26.53%
  • Uafgjort

    13 13.27%
  • FCM vinder

    59 60.20%
Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 143

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

  1. #76
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Elendigt resultat.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Så i stedet vil jeg fokusere lidt på de få positive ting.
    Det var alligevel et meget lille fokus med 15 linjers hård kritik og 3 linjer positivitet. :-)

    Det er irriterende, at vi ikke vinder, men chancerne er der, og defensivt er vi ved at være på plads. Synes egentlig, at det var en opløftende præstation langt hen ad vejen. Det hæmmede os desværre voldsomt, at Daramy måtte udgå i dag.
    Vi trænger til lidt medgang.

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Jeg mener stadig vi spiller helt forkert med Wind... hvis vi vil spille som vi gjorde til sidst i efteråret skal alle lige huske at Wind ikke var med i en eneste af de kampe... de kamp blev vundet af storspillende peb Biel ... jeg siger ikke det jeg siger nu men vores modstanders midterforsvar har intet at lave i kampe mod os. De skal kun holde øje med Wind når han som en træt Karl kommer løbende ind i feltet efter at have været nede ved midtercirklen for at hente bolden...

    Løsning: ryk pep Biel ind og smid Wind på bænken i bar en kamp
    Very Nice

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    De offensive folk vi har omkring Wind leverer slet slet ikke varen
    Nu søger Wind ofte så langt ned i banen, at det primært er midtbanespillere han er omgivet af. Wind er på mange måder fremragende, men det fungerer bare ikke med ham alene i front.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Løsning: ryk pep Biel ind og smid Wind på bænken i bar en kamp
    Jeg kan ikke løsningen, men jeg ærgrer mig også over, at der ikke er plads til Pep.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Positivt med resultatet - jeg havde frygtet langt værre.

    Også positivt med Kalle, 2 X CB og Zeca

    En del middelmådighed blandt en række spillere og som hold slider vi med strukturen. Jeg synes, at vi havde en del defensive problemer, men Zeca reddede de situationer, der kom omkring vores backs rigtig mange gange. Han var på topppen i dag.

    Vores indskiftere kunne ingenting - jeg var enormt træt af Bundu, men efterhånden som de andre kom ind, var det tydeligt, at de var ligeså ringe og uengagerede

    Så en underlig blanding af glæde over et bedre resultat end ventet og en enorm bekymring over, at vores hold har et kæmpe spread i præstationsniveau.
    Goldbæks Højrefod

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Nu søger Wind ofte så langt ned i banen, at det primært er midtbanespillere han er omgivet af. Wind er på mange måder fremragende, men det fungerer bare ikke med ham alene i front.
    Enig. Vi skal sgu have plads til en Wind i start 11. Men ja det fungere ikke med ham på top. Koden skal knækkes og så er det godt vi har et velbetalt træner team til at finde ud af det (Forhåbentligt)

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Wind er en fremragende spiller, men passer ikke ind i Thorups måde at spille på.
    Jeg håber at Wind til sommer spiller en fremragende slutrunde, og så bliver skudt afsted for et astronomisk beløb.
    Ind skal der nogle meget hurtige og løbestærke angribere, der kan udfordre én mod én. Spillere der konstant er i bevægelse, og som hele tiden stresser modstanderens forsvar. Ellers kommer denne form for fodbold aldrig til at fungere.
    Det bliver spændende at følge Zankas gøren og laden næste weekend, hvor han forventeligt må blive parkeret med Fischer på bænken.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Nu søger Wind ofte så langt ned i banen, at det primært er midtbanespillere han er omgivet af. Wind er på mange måder fremragende, men det fungerer bare ikke med ham alene i front.
    Enig, men det er i høj grad trænerteamets ansvar, at det forholder sig sådan.. De insisterer for det første på at bruge Wind på en falsk 9’er position, og derefter insisterer de på, at de to offensive folk omkring ham skal ligge bredt.. Det er himmelråbende idiotisk.. En ting er at der selvfølgelig mangler tilstedeværelse i boksen, hvis en af kanterne på magisk vis skulle formå at sætte sin mand, men altså, har vi overhovedet typerne til at spille et sådan system? Vi har jo ikke en eneste spiller i truppen (ok igen bortset fra Daramy) der har som spodskompetence, at udfordre og sætte sin direkte modstander... Det er gode gamle Jonas-ligeud (hvem husker ikke Kamper) hele tiden.. Og virker sørme ikke, med mindre vi spiller omstillinger.. Jeg er godt og grundigt træt af den drejning det hele har taget her efter nytår.. Jeg blev så glad da jeg så opstillingen, men det var jo på ingen måde den 4-3-1-2 jeg havde håbet, med Wind og Daramy fremme, men i stedet en mere defensiv udgave af 4-3-3 med Falk og Daramy på kanterne.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det var alligevel et meget lille fokus med 15 linjers hård kritik og 3 linjer positivitet. :-)

    Det er irriterende, at vi ikke vinder, men chancerne er der, og defensivt er vi ved at være på plads. Synes egentlig, at det var en opløftende præstation langt hen ad vejen. Det hæmmede os desværre voldsomt, at Daramy måtte udgå i dag.
    Vi trænger til lidt medgang.
    Måske, men jeg kunne have skrevet 75 linier mere :-)

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Dec 2019
    Indlæg
    10

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Med tanke på, at Bo Svensson blev anses som en seriøs kandidat til trænerposten, så har de seneste måned elendige boldspil blot bekræftet mig i, at vi har valgt forkert. Med det arbejde han indtil videre har leveret for Mainz, så tør jeg ikke tænke på, hvad han kunne få ud af vores trup.
    Bundu, Fischer, Zanka og Biel har - blandt mange - været direkte elendige det seneste stykke tid. Wilzcek bliver ikke brugt og vi har ingen anden goalgetter. Der skal ske en gennemgribende oprydning til sommer og så må det koste på økonomien, hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om noget metal i den nye sæson.

    Indtil videre, så må vi have noget talentmasse som kan bruge denne "mellemsæson" som et springbræt.
    Sidst redigeret af Jonasss : 14.03.21 kl. 21:25


  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jonasss Se meddelelser
    Med tanke på, at Bo Svensson blev anses som en seriøs kandidat til trænerposten, så har de seneste måned elendige boldspil blot bekræftet mig i, at vi har valgt forkert. Med det arbejde han indtil videre har leveret for Mainz, så tør jeg ikke tænke på, hvad han kunne få ud af vores trup.
    Bundu, Fischer, Zanka og Biel har - blandt mange - været direkte elendige det seneste stykke tid. Wilzcek bliver ikke brugt og vi har ingen anden goalgetter. Der skal ske en gennemgribende oprydning til sommer og så må det koste på økonomien, hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om noget metal i den nye sæson.

    Indtil videre, så må vi have noget talentmasse som
    Jeg er også i tvivl. Vi har spillet 3½ god kamp som afslutning på efteråret - derfra har det godt nok været en haltende oplevelse; også selvom om JT konstant forklarer i post match interviews, at vi er det bedste hold og skulle vinde.

    Vi har nu et pointgns. på 1,78 under JT - og det er hastigt faldende.

    Kigger vi på formen, så har vi de seneste 5 kampe fået 6 point - gns. 1,2 point pr. kamp.

    Pilen peger på alle måder den forkerte vej. Spillernes indstilling var i top, i slutingen af efteråret, og det er den fortsat hos nogle af spillerne, men kig på Fischer, Bundu, Biel, til dels Zanka, det ligner ikke spiller, der vil dø for at vinde.

    Hvis ikke vi bliver mestre i år, så skal vi i hvert fald i EL og derefter vinde DM 21/22. Det sidste kan jeg simpelthen ikke se. Lige nu synes jeg , at det går den forkerte vej efter en kort opblomstring.
    Goldbæks Højrefod

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jonasss Se meddelelser
    Med tanke på, at Bo Svensson blev anses som en seriøs kandidat til trænerposten, så har de seneste måned elendige boldspil blot bekræftet mig i, at vi har valgt forkert. Med det arbejde han indtil videre har leveret for Mainz, så tør jeg ikke tænke på, hvad han kunne få ud af vores trup.
    Bundu, Fischer, Zanka og Biel har - blandt mange - været direkte elendige det seneste stykke tid. Wilzcek bliver ikke brugt og vi har ingen anden goalgetter. Der skal ske en gennemgribende oprydning til sommer og så må det koste på økonomien, hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om noget metal i den nye sæson.

    Indtil videre, så må vi have noget talentmasse som
    jeg støtter 100 % op om Jess. For at være ærlig så tror jeg ikke engang en Svensson ville kunne udgør mirakler med vores trup og den Krise vi var i, selvom Svensson også var min favorit.

    Jeg er med på vi er utålmodige og vil have resultater nu og her, men jeg tror folk glemmer, hvor stor en krise vi været i. Jeg mener at blødningen er stoppet, nu skal der bare ryddes yderligere op i truppen som du os er inde på og så tror jeg nu nok vi skal se et forvandlet FCK hold til den nye sæson. Timing er bare elendig, nu hvor der er Direkte EL plads på spil og stor mulighed for CL gruppespil SUK

    Spørgsmålet er dog bare. Har vi økonomien til at rydde op i truppen ?.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Det blev til et enkelt point mod de forsvarende mestre, der dog ikke ligefrem lignede det. FCM var bedst fra start, men blev hurtigt overhalet og så så man ikke meget til dem i resten af kampen. De startede ud med et højt pres, men opnåede ikke meget med det og gik herefter over til at stå dybt og kompakt og så losse bolde frem. Vi så intet til deres opspil før vi selv løb tør for kræfter i slutningen af anden halvleg.

    Vores pres så godt ud i første halvleg med en god del generobringer, men i anden halvleg haltede det lidt efter, da FCM ikke turde tage risici og bare lossede (hvilket gjorde at de havde lettere ved at presse på andenboldene). Det var dog rart at se, at vi også tog de hårde dueller. Vores opspil var derimod ret mangelfuldt, når FCM stod dybt. Vi kunne ganske enkelt ikke åbne op for deres forsvar. Vi havde dog alligevel nogle gode chancer, men i vores bedste perioder formåede vi ikke at score og mod slutningen af kampen havde vi ikke flere kræfter. FCM’s største chance kom efter et indkast, hvor opdækningen så horribel ud, hvilket vi nu har set et par gange. Sviatchenko får lov til at løbe helt umarkeret, mens markeringen på Kaba var for sløset. Det skal der strammes op på og i dag var det lige ved at koste en scoring (men vi holdt da rent bur i dag - FCM havde selvfølgelig ikke rigtigt nogle gode langskud).

    Vi ser virkelig uforløste ud og det er svært at se hvad vi skal lægge vægt på i vores spillestil. Vi ser enkelte gode sekvenser med indlæg, men virkelig dårlige løb i feltet. I nogle kampe spiller vi med to yderste angribere og i dag ender vi med, at spille stort set med en flad femmands midtbane (og tillod de lange bolde fra FCM). Vi får stort set intet ud af de yderste angribere/kanterne og det er næsten i hver kamp, at de bliver skiftet ud fordi de ikke leverer og vi er nødt til at prøve noget andet. Derudover var midtbanen i dag også ret uforløst. FCM havde intet opspil, men vi trækker hele midten med tilbage, når de sparker langt.

    Det hjalp naturligvis ikke at vi ingen kvalitet kunne bringe fra bænken. Den ene udskiftning efter den anden svækkede os og gjorde stort set intet for vores spil. Jeg ser ikke FCM’s kampe, men med det vi så i dag, så kan de ikke være en seriøs bejler til mesterskabet og vores trup har ganske enkelt ikke kvaliteten lige nu til at være en reel udfordrer. Der skal sgu ske noget seriøs udvikling hos enten os eller FCM, hvis Brøndby skal hentes og den helt store sejrherre i dag var klart Brøndby.

    Bartolec gjorde det ganske fornuftigt på backen og så ikke helt så udfordret ud i defensiven.
    Boilesen og Nelsson var virkelig skarpe i dag, selvom de havde et par problemer i duellerne med Kaba.
    Kristiansen gjorde det uhyre godt, indtil kræfterne slap op. Han blev sat en enkelt gang (af hvad jeg husker) af sin direkte modstander, men ellers var han stærk defensivt og var også involveret i offensiven. Desværre var der ingen løb ved bagerste stolpe på hans indlæg.

    Falk som kant/yderste angriber fungerede godt når vi pressede og i enkelt sekvenser i offensiven, men vores opspil led. Ikke noget vi bør gentage.
    Stage gjorde det ganske fint, men imod slutningen kom der for mange fejl (en generelt tendens i dag - kræfterne holdt ikke). Han var for sjældent med i feltet, men havde dog mange gode dueller.
    Zeca viste at han sagtens kan finde det gamle niveau frem. Et hav af generobringer og han var virkelig god til at dække af, når vi efterlod huller (fx hvis en spiller blev fanget for langt fremme). Han var vel en af de eneste (fraset de centrale forsvarere), der havde kræfter til at spille 90 minutter.
    Lerager var skuffende. I defensiven var han ikke så synlig, mens han var ret dårlig i opspillet. Tit så han ret tung ud og når det virkelig gjaldt svigtede teknikken. Det virker ikke til at han er en boks-boks spiller, da han umiddelbart har svært ved at veksle mellem offensiven og forsvaret og derfor ender “midt imellem”.
    Daramy startede som lyn og torden, men et “hændeligt uheld” sørgede for at han ikke kunne gennemføre kampen. Jeg håber derudover, at vores medicinske stab for en kæmpe skideballe (og hårde sanktioner, hvis det er noget vi bruger), for det var godt nok et sølle niveau de viste. En ting er at give det chancen kort efter “uheldet”, men at man lige tester øjenbevægelser og derefter lader ham spille igen, når han 10-15 minutter efterfølgende, må sætte sig ned, er tæt på utilgiveligt. Føj. Bundu afløste Daramy, men Daramy spillede bedre med en hjernerystelse end Bundu og Bundu måtte udskiftes igen.

    Wind havde et par gode aktioner, men fik alt for lidt at arbejde med. I anden halvleg tog han heller ikke del i opspillet. Det er selvfølgelig en forbedring over at have to angribere, der er anonyme, men det er udsigtsløst, at vi er så dårlige til at sætte vores ene angriber i scene og heller ikke kan udnytte pladsen omkring ham. Hvis Wind skal have den rolle han har, så skal der være medspillere tættere på ham og de skal også tage offensive løb. Det går altså ikke, at smide Wind op på toppen og så trække dem der skulle flankere ham ud på kanterne. Så vil en 442 være mere effektiv.

    Mads Kristoffer-Kristoffersen dømte bedre end vanligt. Få direkte forkerte kendelser og mange gode vurderinger. At Onyeka fik at lov at spille hele kampen er en stor skamplet på præstationen.

    Vi var det bedste hold i dag (så det må snart se godt ud i Table of Justice), men får ikke scoret og Thorups udskiftninger ramte ikke skiven. Bundu viste stort set ingenting, Fischer kom ind og havde 45 bolderobringer efterfulgt af fejl og eksperimentet med Falk var ikke en entydig succes. Tre tunge midtbanespillere der nok heller ikke vejen frem med Wind alene i angrebet (og som så trækker helt ned på midten, for at kunne være med i opspillet). Biel og Kaufmann kom også på banen, men her var vi allerede flade og de er ikke ligefrem spillere der løfter holdet. 0-0 er selvfølgelig en væsentlig forbedring over seneste opgør mod FCM, men FCM er vel en skygge af sig selv sammenlignet med hvordan de så ud dengang, så et reelt pejlemærke synes jeg ikke dagens kamp var. Til gengæld så vi igen, at vi ikke kan holde kadencen og til trods for at vi har nogle prominente navne på bænken, så kan de ikke gøre en forskel. Det bliver spændende at se hvad der sker efter transfervinduet, særligt hvilken retning vi bevæger os i. Økonomien er dog ikke prangende, så Thorup får svært ved at få drømmetruppen, men forhåbentligt kan vi komme af med noget af den umotiverede dødvægt. Der skal dog komme en afklaring på hvad der skal ske med vores yderste angribere (hvilket der selvfølgelig gerne må komme før) og så må man finde løsninger på, at vi fysisk ikke kan holde til 90 minutter.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Er jeg den eneste der synes det er fuldstændig absurd at KEP og Tøffe
    Står efter kampen og taler om Wilzhek når han er skadet, jeg synes virkelig dækningen er pinlig
    det virker jo som om de ikke undersøger hvad der foregår i klubberne.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 05.03.21, 13:05
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •