Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
98. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 26.53%
  • Uafgjort

    13 13.27%
  • FCM vinder

    59 60.20%
Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910
Viser resultater 136 til 143 af 143

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Yep. Men når det er sagt er det værd at huske at vi har biel, fischer og andre i truppen der også havde scorer på min. 5 af de 6 straffespark.
    Det må være ekstremt usandsynligt, at Viktor Fischer ville have scoret på 5 ud af de 6 straffespark med det generelle spil samt den svage sparke- og afslutningsteknik, han har demonstreret i snart flere sæsoner i træk (nej, han er ikke Viktor Fischer i topform fra Ajax-tiden længere, hvis nogle da skulle være i tvivl). Så vidt jeg kan se, har han i Superligaen i 2019-20 og 2020-21 indtil nu samlet scoret 4 mål i 38 kampe.

    Jeg kan simpelthen heller ikke forestille mig, at Pep Biel ikke ville finde mere end et enkelt ringe spark frem ud af 6, og hakke resten relativt overlegent ind.

    Er der andre "sikre" straffesparksskytter i truppen? Jeg kan ikke se nogle, der skulle være i nærheden af Wind, der er en skytte på højeste niveau, og nærmest aldrig brænder. Det er altså en vigtig kvalitet at have på holdet, og ikke noget der bare lige nemt erstattes.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Er der andre "sikre" straffesparksskytter i truppen? Jeg kan ikke se nogle, der skulle være i nærheden af Wind, der er en skytte på højeste niveau, og nærmest aldrig brænder. Det er altså en vigtig kvalitet at have på holdet, og ikke noget der bare lige nemt erstattes.
    Der er en vis polak, som har nogle ret gode stats i den disciplin..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Der er en vis polak, som har nogle ret gode stats i den disciplin..
    Lewandowski?
    Øvre C'er

  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Det må være ekstremt usandsynligt, at Viktor Fischer ville have scoret på 5 ud af de 6 straffespark med det generelle spil samt den svage sparke- og afslutningsteknik, han har demonstreret i snart flere sæsoner i træk (nej, han er ikke Viktor Fischer i topform fra Ajax-tiden længere, hvis nogle da skulle være i tvivl). Så vidt jeg kan se, har han i Superligaen i 2019-20 og 2020-21 indtil nu samlet scoret 4 mål i 38 kampe.

    Jeg kan simpelthen heller ikke forestille mig, at Pep Biel ikke ville finde mere end et enkelt ringe spark frem ud af 6, og hakke resten relativt overlegent ind.

    Er der andre "sikre" straffesparksskytter i truppen? Jeg kan ikke se nogle, der skulle være i nærheden af Wind, der er en skytte på højeste niveau, og nærmest aldrig brænder. Det er altså en vigtig kvalitet at have på holdet, og ikke noget der bare lige nemt erstattes.
    Jamen fint. Så ignorerer vi at fck spillede markant mere underholdende fodbold i sidste halvdel af efteråret, end vi har set i foråret.

    Hvad menes der i øvrigt med ekstremt usandsyligt. Er det 10 gange pengene på at fischer score på min. 5 af de næste 6 straffe han skulle få?

  6. #140
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jamen fint. Så ignorerer vi at fck spillede markant mere underholdende fodbold i sidste halvdel af efteråret, end vi har set i foråret.

    Hvad menes der i øvrigt med ekstremt usandsyligt. Er det 10 gange pengene på at fischer score på min. 5 af de næste 6 straffe han skulle få?
    Det er vel ikke så langt fra. Har han ikke kun sparket ét straffespark i Superligaen - det han brændte mod Horsens i 2018: https://jyllands-posten.dk/sport/fod...er-sent-drama/

    En måned senere havde han mistet lysten til at sparke straffespark mod AGF: https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...undskyldninger

    Året efter brændte han mod Røde Stjerne.

    Jeg mener ikke, han har været straffesparksskytte i de tidligere klubber, han har været i. Og han lykkedes desværre generelt med nær intet på en fodboldbane p.t.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #141
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Det er vel ikke så langt fra. Har han ikke kun sparket ét straffespark i Superligaen - det han brændte mod Horsens i 2018: https://jyllands-posten.dk/sport/fod...er-sent-drama/

    En måned senere havde han mistet lysten til at sparke straffespark mod AGF: https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...undskyldninger

    Året efter brændte han mod Røde Stjerne.

    Jeg mener ikke, han har været straffesparksskytte i de tidligere klubber, han har været i. Og han lykkedes desværre generelt med nær intet på en fodboldbane p.t.
    Det var nu ikke den vej jeg ville med debatten. Det var, at man er nød til at se på jonas winds præstationer, frataget hans straffespark. I min verden er den nemmeste parameter at pege på, når man diskustere sidste halvdel af efteråret vs. foråret, at pep biel spillede den ægte falske 9 med succes, mens jonas wind gør det md mindre succes for holdet her i foråret

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #142
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det var nu ikke den vej jeg ville med debatten. Det var, at man er nød til at se på jonas winds præstationer, frataget hans straffespark. I min verden er den nemmeste parameter at pege på, når man diskustere sidste halvdel af efteråret vs. foråret, at pep biel spillede den ægte falske 9 med succes, mens jonas wind gør det md mindre succes for holdet her i foråret
    Inspireret af indsatsen mod et af verdens bedste landshold i en stærk opstilling, Belgien, hvor Jonas Wind var bedste dansker ved at lykkedes flot i det opbyggende spil, med ryggen til mål, og med at score, kunne man måske så prøve:

    ----------------------Wind-------------------------
    Fischer------------------------------------Daramy
    -----------------------Falk-------------------------
    ------------Zeca---------------Lerager------------

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #143
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Inspireret af indsatsen mod et af verdens bedste landshold i en stærk opstilling, Belgien, hvor Jonas Wind var bedste dansker ved at lykkedes flot i det opbyggende spil, med ryggen til mål, og med at score, kunne man måske så prøve:

    ----------------------Wind-------------------------
    Fischer------------------------------------Daramy
    -----------------------Falk-------------------------
    ------------Zeca---------------Lerager------------

    Er det ikke nøjagtig sådan vi stillede op mod Brøndby? Wind går jo ned i banen i den position?

    Ville langt hellere have

    Wind - Daramy

    ----Pep-------

    Zeca - Falk - Stage
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"


Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 05.03.21, 13:05
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •