Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
98. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 26.53%
  • Uafgjort

    13 13.27%
  • FCM vinder

    59 60.20%
Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 143

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Endnu en gave herfra til rotterne fra vestegnen.

    Og hvor lang tid skal det snart tage, før at det er Bundu som ikke er med i truppen? Er satme ikke vild med Wilzcek, men ser gerne ham foran en så gennemført elendig fodboldspiller.

    Positive er at Zeca enedelig viser lidt af sit gamle jeg igen, at Kalle faktisk reder et par forsøg, og at Victor Kristiansen er et kæmpe talent.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    En Wilzcek på Top i dag ville have gjort underværker. Underligt han er siget fra i netop denne kamp

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    En Wilzcek på Top i dag ville have gjort underværker. Underligt han er siget fra i netop denne kamp
    Skadet.

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Er så småt begyndt, meget modvilligt, at forberede mig på det afskyelige syn af jublende vestegns orker, der fejre et mesterskab.
    Håber, jeg viser mig unødvendigt fatalistisk.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Skadet.
    ahh så giver det mening jo :)

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Vi spiller godt nok ligegyldigt angrebsfodbold. Øv.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Sjovt nok så er det jo egentlig nogle store chancer vi brænder igen uden dog vi vader i chancer, men aligevel symptomatisk for vores sæson. Lige en en fod som redder på stregen etc.

    SUK, jeg håber på bedre tider næste sæson

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Plz tab København. På forhånd mange tak!
    Hold nu op. Der er stadig 33 point at spille om

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Fischer skiftes ind og viser power i 5-7 minutter og forsvinder derefter. Han må være fortid til sommer!! Bundu har selv klippet returbilletten!

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Synes faktisk ikke at systemet passer til Jonas wind. Synes vi var bedre med Pep på den falske 9/10 er. Wind trækker for meget med i banen og når kanterne ikke løber ind i de rum han efterlader burde vi spille med andre på kanterne eller på 9/10'eren.
    Bundu MÅ være færdig i klubben efter i dag. Han gider jo ikke mere������
    Fischer skal også snart vise noget på banen ellers må han også videre i karrieren eller indstille sig på at være reserve.
    Lerager er pt ikke bedre end Stage. Han ligner nærmest Kvist i slutningen af hans karriere og Falk skal spille centralt han forsvinder for meget ude på kanten.
    Savner også noget offensivt fra zeca. Ikke decideret mål og assist men som offensiv spilstation synes han gemmer sig lidt når vi har bolden. Han er den bedste i ligaen defensivt, offensivt not so much.
    Boile skal også spille centralt for vi er klart bedre på bolden med ham derinde samt at VK ser god ud og jo flere kampe han får jo bedre burde det blive.

    Zeca min MOM i dag

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    En Wilzcek på Top i dag ville have gjort underværker. Underligt han er siget fra i netop denne kamp
    Jeg mener at han var skadet? Humpede ud af træning i midtugen og har ikke været på træningsbanen siden..

    Præstationen i 2. halvleg i dag var under al kritik... Man skulle ikke tro det var midtjyderne der havde spillet pokalkamp i midtugen... Desværre synes jeg vi har hængt efter rent fysisk i flere sæsoner nu.. Evalueret er der jo blevet, i og med den fysiske stab er skiftet ud, men det ser bestemt ikke bedre ud.. Efter 70 min ligner vi nogle der har spillet 120 og er på vej i straffekonkurrence.. Midtjylland sad da også på det hele i de sidste 20...

    Det er så skuffende at kigge på for tiden.. Optimismen fra efteråret er forsvundet som dug for solen.. De offensive folk vi har omkring Wind leverer slet slet ikke varen - ok Daramy gjorde faktisk, så selvfølgelig er det da også ham der skal gå ud med en hovedskade..

    Der er så mange kritikpunkter at slå ned på synes jeg.. Så i stedet vil jeg fokusere lidt på de få positive ting.. Boile og Nelsson så voldsomt skarpe ud sammen... Vores unge Victor kan blive en fremragende back, når han har stået i lærer hos Højer et par sæsoner. Og Zeca er tilbage.. Men det er vidst også det...

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Fischer skal også snart vise noget på banen ellers må han også videre i karrieren eller indstille sig på at være reserve.
    Den der med at Fischer "snart" skal vise noget holder bare ikke mere. Manden har ikke vist noget klasse i næsten 2 år :). PC skal gøre Alt for at få ham solgt til Sommer sammen med Bundu


  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    vi må vel desværre konkludere at med den trup jess har overtaget får vi ingen mesterskaber. Der må en udrensning til når der står sommer i kalenderen. Landets med afstand dyreste trup er så absolut ikke på nogen måde landets bedste. ffs.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Den der med at Fischer "snart" skal vise noget holder bare ikke mere. Manden har ikke vist noget klasse i næsten 2 år :). PC skal gøre Alt for at få ham solgt til Sommer sammen med Bundu
    Bundu har vi heldigvis på en lejeaftale, der udløber til sommer :)

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    vi må vel desværre konkludere at med den trup jess har overtaget får vi ingen mesterskaber. Der må en udrensning til når der står sommer i kalenderen. Landets med afstand dyreste trup er så absolut ikke på nogen måde landets bedste. ffs.
    Meget enig. Det har der egentlig også været bred konsensus omkring at der skal ryddes op i truppen og det først rigtig kunne ske her til Sommer. Nogle inklusiv mig selv havde dog et lille håb at Jess kunne lave mirakler med truppen.

    Jeg er dog rimelig afklaret, jeg havde egentlig afskrevet guld ovenpå den Større krise vi har været i. Der er tegn på forbedringer, men truppen trænger til justeringer, før vi kan være helt med.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 05.03.21, 13:05
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •