Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
98. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 26.53%
  • Uafgjort

    13 13.27%
  • FCM vinder

    59 60.20%
Side 2 af 10 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 143

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Jeg ser kampene, men jeg havde godt nok glædet mig til at komme på stadion, ikke mindst fordi vi havde købt sæsonbilletter, på juniors foranledning og han virkelig glædede sig (hans første FC kamp var 3-2 kampen sidste sæson og han var hooked).
    Samme her - Min søn er begyndt at interessere sig voldsomt for fodbold det sidste halve års tid - Og en dreng på 5 år holder ofte med de hold der vinder. Ergo kræver det virkelig hårdt arbejde at overbevise ham om at det er FCK han skal følge som vi spiller for tiden...!

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Jeg har lovet mig selv, for første gang i mange år, at springe kampen over. Ligesom mange andre herinde orker jeg ganske enkelt ikke.

    Men jeg kender også mig selv godt nok til, at jeg en time før kampen sidder limet til TV'et og tænker hvor vanvittig vores startopstilling er. Når Fischer 2019 niveau? Splitter Falk det hele ad? Kommer Bjelland ind med Championship erfaring?

    Deraf bliver skuffelsen også endnu større når vi endnu en gang ser en ukoncentreret trup.
    Fc Ålene


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Samme her - Min søn er begyndt at interessere sig voldsomt for fodbold det sidste halve års tid - Og en dreng på 5 år holder ofte med de hold der vinder. Ergo kræver det virkelig hårdt arbejde at overbevise ham om at det er FCK han skal følge som vi spiller for tiden...!
    Hold da op man bliver næsten deprimeret af at se, hvor mange af os inklusiv mig selv som de går ind til kampe mod FCM og BIF med den mentalitet at "Den klare vi ikke". Det er sgu sørgeligt at det er kommet dertil at Bondeknoldene fra FC Muhh har sådan et overtag i mod os bedømt på de seneste års resultalter. Det vidner jo også bare om at vi har sovet i timen desværre.

    Jeg håber dog at med vores nye sportslige setup er på vej til at indhente det forsømte, det kræver bare tid og noget som en Klub som FCK ikke har da vi jo kræver DM guld hvert år (forståeligt nok med vores budget)

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Det er dog lidt surrealistisk at vi har tabt de to kampe til BIF, hvor vi i begge har været klart bedst, hvor vi i begge burde have afgjort kampene i 1. halvleg og hvor vi i begge taber på nogle absurde måder til sidst. Ud fra dette så burde vi kunne slå BIF. På den anden side handler det desværre nok også om mangel på kvalitet, når vi gang på gang formår at tabe på disse latterlige måder.
    Jeg er enig i, at vi klart bedst i den første kamp, men ikke i den anden kamp. I 1. halvleg har vi flere 'lige ved og næsten', mens Brøndby har halvegens største mulighed. Vi var mest på bolden, men det var jo en del af både vores og Bif oplæg til kampen, ligesom de kan være positive omkring, at de lykkedes med at true med dybe bolde og løb. 2. halvleg var miserabel fra begge sider.

    Jeg har meget svært ved at vænne mig til, at vores træner er nærmest manisk over-positiv omkring enkelt-spillere og hold-præstationer. I det her forår har vi spillet godt i 25 minutter mod AaB, 20 min. mod Horsens, 25 min. mod SE og var endda i problemer 11 mod 10, 15-20 min. mod Lyngby 1 halvleg mod VB og 45 min. mod Brøndby.

    Vi har i samme periode kæmpet alvorligt med de samme defensive hold-fejl, lave udnyttelsesprocenter, store individuelle defensive fejl, spillere der både spillemæssigt og fysisk ligger et stykke fra deres top-niveau, dødbolde både defensivt og offensivt, som hører til i 2. division ... og det er efter 2 mdr. opstart plus kampe. At vi taber i Brøndby er for mig ikke surrealistisk, det sker på baggrund af kampforløb, som har været kendetegnet for hele foråret.

    Når JT bliver interviewet om holdets store defensive udfordringer er han ikke i interviews i stand til at adressere problemerne konkret. Det bliver noget med 'vi må starte med at erkende, at vi forsvarer som hold', ' det er ikke kun forsvarsspillerne der forsvarer, det starter med angriberne' osv. Hvis han er lige så ukonkret overfor spillerne, så begynder man at kunne forstå deres åbenlyse forvirring om positionering, afspil mm.

    Offensivt er det tydeligt at vi mangler tilstedevær i feltet, ligesom vore udfordringer med at finde kvalificerede gennembrudsstærke kantspillere er åbenlys. Alligevel fastholder vi 433 - selvom der ligger mange spændende kombinationer af spillere i 442.

    For at slutte af som jeg startede, så er vi fortsat i en gigantisk krise - når slutspillet starter og vi skal have seks kampe mod AGF, BIF og FCM, så vil det blive endnu mere tydeligt - og JT har mere travlt med at være sur på VAR rose Bundu, være imponeret over vores indsats mod Lyngby mm. Det minder efterhånden om Kim Brink i 96/97.

    på søndag er mit bedste bud, at vi stiller op i en 433, har ca 30 min. hvor vi er i stand til at være det bedste hold ude på banen, modtager 2-3 mål efter individuel fejl og dødbold, bagefter hviner JT over VAR, spilletidspunkt, dommer mm. og roser i øvirgt holdet for en fin indsats i en kamp vi skulle have vundet.

    Er jeg pessimist - you bet.

    1-3
    Goldbæks Højrefod

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Måske er det også fordi det ene surrealistiske scenarie har afløst det andet. Vi var totalt låst og uforløst under Ståle i efteråret og spillede pivdårligt. Så kom - i hvert fald for mit vedkommende - JT med en vis gejst, vi fik ny formation osv.

    Nu er vi tilbage i det lidt uforløste. Uanset hvor mange frispark Fischer får på kanten af feltet, så sparker ham dem jo ikke ind. Daramy shiner i den ene kamp, for at være total væk i den næste. Vi bliver ved med at have for stor afstand i kæderne, og så koster de personlige fejl.

    Det er lidt tilfældigt om vi vinder eller ikke, og de fejl vi laver bliver ikke rettet - der har været nul fremgang i 5-6 kampe nu. Og Fischer sparker stadigvæk frispark. Langt over mål.

    Det er kraftedme sørgeligt.
    Linderoth tilbage!


  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    hvordan kan top-proffer, i landets største klub være så ringe, at de sparker dødbolde der ikke kommer over første mand på hjørne, endog bagom målet (Bundu) at de ikke kan ramme målet på frispark, taget lige udenfor feltet. Det kan sgu da ikke passe, eller!!!

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Min største problem er spillernes åbenlyse manglende indstilling. Der var en opblomstring med ny træner. Nu er vi tilbage i "Ståles" deprimerende tilstand mentalt. Scorer vi ikke de første 10-15 minutter (hvor vi til tider virker klar), så er kampens forløb forudsigeligt og sørgeligt - jo mindre VAR træder til og giver Wind chancen fra pletten...

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Som andre nævner ovenfor er Nicolai Boilesen og Peter Ankersen tvivlsomme, samt Mathias Zanka Jørgensen i karantæne. Det betyder mit bud på den mest sandsynlige startopstilling er:

    Karl-Johan Johnsson
    Karlo Bartolec – Victor Nelsson – Nicolai Boilesen – Victor Kristiansen
    Lukas Lerager – Carlos Zeca – Rasmus Falk
    Jonas Wind
    Mohamed Daramy – Viktor Fischer


    Mine største overvejelser er hvorvidt enten Jens Stage erstatter Lerager og/eller Andreas Bjelland erstatter Boilesen.

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Bruttotruppen til kampen mod FC Midtjylland er udtaget:

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod...XC_KHN2fBD_Duo

    TRUPPEN MOD FC MIDTJYLLAND
    13/03 2021 14:10
    En bruttotrup på 21 spillere er udtaget til søndagens hjemmekamp kl. 18.00 mod FC Midtjylland. Mathias Zanka Jørgensen har karantæne, og Peter Ankersen genoptræner efter sin skade.

    4 Victor Nelsson
    5 Andreas Bjelland
    6 Jens Stage
    7 Viktor Fischer
    8 Nicolaj Thomsen
    9 Kamil Wilczek
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    12 Lukas Lerager
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    19 Bryan Oviedo
    20 Nicolai Boilesen
    21 Karl-Johan Johnsson
    23 Jonas Wind
    26 Marios Oikonomou
    28 Mustapha Bundu
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk
    34 Victor Kristiansen
    Casper the ghost

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Både Boilesen og Kaufmann med. Det er fint. Tror vi kommer til at se Boile i midterforsvaret, og så enten Oviedo eller Victor Kristiansen på venstre back.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Både Boilesen og Kaufmann med. Det er fint. Tror vi kommer til at se Boile i midterforsvaret, og så enten Oviedo eller Victor Kristiansen på venstre back.
    enig g håber trods alt man satser lige på rutinen ved at vælge oviedo

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    Bruttotruppen til kampen mod FC Midtjylland er udtaget:

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod...XC_KHN2fBD_Duo

    TRUPPEN MOD FC MIDTJYLLAND
    13/03 2021 14:10
    En bruttotrup på 21 spillere er udtaget til søndagens hjemmekamp kl. 18.00 mod FC Midtjylland. Mathias Zanka Jørgensen har karantæne, og Peter Ankersen genoptræner efter sin skade.

    4 Victor Nelsson
    5 Andreas Bjelland
    6 Jens Stage
    7 Viktor Fischer
    8 Nicolaj Thomsen
    9 Kamil Wilczek
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    12 Lukas Lerager
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    19 Bryan Oviedo
    20 Nicolai Boilesen
    21 Karl-Johan Johnsson
    23 Jonas Wind
    26 Marios Oikonomou
    28 Mustapha Bundu
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk
    34 Victor Kristiansen
    TÆnker Marios, Kaufmann og Thomsen sies fra. Måske Boile (tror ikke han er klar)

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Hvis JT igen stiller op med Fischer fra start, er jeg overbevist om at det står i hans kontrakt, han kan jo ikke engang komme på reserve holdet i Døllefjelde Musse. Zanka har karantæne, og? Kæft jeg er træt af attituden på dette hold.

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    fcm er ude i at skulle sætte andersson, eller en uprøvet ungdomsspiller, på hb. Måske muligheden, for Fischer, til at shine?
    Sidst redigeret af Jt80 : 13.03.21 kl. 23:02

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser

    For at slutte af som jeg startede, så er vi fortsat i en gigantisk krise
    Der er sandt for dyden meget at arbejde med, men at sige at holdet er i gigantisk krise er måske lige at stramme den.

    FCK har (sammen med BIF) fået flest point i forårets foreløbigt syv kampe.

    FCK er forårets mest scorende hold (60% flere mål end BIF og mere end 100% flere mål end FCM og AGF)

    FCK har med få undtagelser været klart overlegne på xG i alle syv kampe: 14,6 vs 6,3 sammenlagt.

    Brøndby: 1,3 vs 1,3

    Vejle: 0,9 vs 1,0

    AGF: 3,4 vs 1,1

    LBK: 3,0 vs 0,8

    SJE: 3,9 vs 1,1

    ACH: 1,1 vs 0,6

    AaB: 1,0 vs 0,4


    At defensiven så er helt til hest får næppe ovenstående til at blegne så meget, at der ligefrem er tale om en gigantisk krise.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  24. De følgende 9 brugere er enige:

Side 2 af 10 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 05.03.21, 13:05
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •