Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
98. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 26.53%
  • Uafgjort

    13 13.27%
  • FCM vinder

    59 60.20%
Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 143

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    fcm er ude i at skulle sætte andersson, eller en uprøvet ungdomsspiller, på hb. Måske muligheden, for Fischer, til at shine?
    Jeg har "håbet" på at Fischer ville "Shine" i snart 1½ - 2 år nu. Jeg tvivler på det sker nu :). Det er ikke andet en frustration at se ham i øjeblikket, hvertfald fra min side.


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    fcm er ude i at skulle sætte andersson, eller en uprøvet ungdomsspiller, på hb. Måske muligheden, for Fischer, til at shine?
    Hvis man ikke kan shine imod Lyngby, Horsens og lignende hold, hvorfor skal man så pludselig kunne shine imod en (garanteret) meget dygtig akademi spiller fra Herning?
    Fischer skal på bænken, og det kan kun gå for langsomt. Er så træt af at se vores angreb strande ved ham gang på gang.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Der er sandt for dyden meget at arbejde med, men at sige at holdet er i gigantisk krise er måske lige at stramme den.

    FCK har (sammen med BIF) fået flest point i forårets foreløbigt syv kampe.

    FCK er forårets mest scorende hold (60% flere mål end BIF og mere end 100% flere mål end FCM og AGF)

    FCK har med få undtagelser været klart overlegne på xG i alle syv kampe: 14,6 vs 6,3 sammenlagt.

    Brøndby: 1,3 vs 1,3

    Vejle: 0,9 vs 1,0

    AGF: 3,4 vs 1,1

    LBK: 3,0 vs 0,8

    SJE: 3,9 vs 1,1

    ACH: 1,1 vs 0,6

    AaB: 1,0 vs 0,4


    At defensiven så er helt til hest får næppe ovenstående til at blegne så meget, at der ligefrem er tale om en gigantisk krise.
    Jeg kan godt graduere gigantisk lidt ned - men vi er FCK, den med afstand største klub, med det største spillerbudget overhovedet i Superligaen. Vi kæmper for med det yderste af neglene at holde fast i top 3 - det er for mig så enormt stor en krise, at det er uacceptabelt. Jeg har svært ved at begribe, at andre ser det som det andet, men vi kan naturligvis have forskellige forventninger og ambitioner for klubben.

    At omgøre en færddig-spillet fodbold kamp til en algoritme for derefter at konkludere, at vi har været gode, det fungerer ikke. Der er så mange situationer i kampe og modelleringer i en hvilken som helst algoritme, der skal tolkes og forstås, at det kun giver marginal mening. Det kan jeg finde rigeligt med eksempler på.

    Det, der ærgrer mig, er, at vi som sagt stort set er gledet ud af top tre, at JT har skabt masser af forandring, men ingen forbedring, og det er blevet hverdag, at vi er i en underdog-situation, når vi møder de andre tophold. Så kald det hvad du vil, for mig er det en krise af 90'er dimensioner.
    Goldbæks Højrefod

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg kan godt graduere gigantisk lidt ned - men vi er FCK, den med afstand største klub, med det største spillerbudget overhovedet i Superligaen. Vi kæmper for med det yderste af neglene at holde fast i top 3 - det er for mig så enormt stor en krise, at det er uacceptabelt. Jeg har svært ved at begribe, at andre ser det som det andet, men vi kan naturligvis have forskellige forventninger og ambitioner for klubben.

    At omgøre en færddig-spillet fodbold kamp til en algoritme for derefter at konkludere, at vi har været gode, det fungerer ikke. Der er så mange situationer i kampe og modelleringer i en hvilken som helst algoritme, der skal tolkes og forstås, at det kun giver marginal mening. Det kan jeg finde rigeligt med eksempler på.

    Det, der ærgrer mig, er, at vi som sagt stort set er gledet ud af top tre, at JT har skabt masser af forandring, men ingen forbedring, og det er blevet hverdag, at vi er i en underdog-situation, når vi møder de andre tophold. Så kald det hvad du vil, for mig er det en krise af 90'er dimensioner.
    Der er jo ingen der påstår, at alt er godt. Men diskussionen er dog blevet særdeles polariseret de sidste par år. Alt ses som sort/hvidt, men det kunne måske være passende, hvis vi begyndte at se nuancerne.

    FCK var i gigantisk krise, da man ikke kom i EL-gruppespillet og havde et pointsnit på 1,1 i ligaen. Hvor boldene haglede ind og holdet ikke engang kunne fremtrylle bare en chance. Det var en gigantisk krise, og det medførte en fyring af klubbens største personlighed nogensinde og en total genopbygning af hele den sportslige sektor.

    FCK er lige nu igang med at genopfinde sig selv, hvilket vil tage tid som i gen har, og selvom alt langt fra er perfekt, så er krisetegnene altså langt fra at være gigantiske.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Der er jo ingen der påstår, at alt er godt. Men diskussionen er dog blevet særdeles polariseret de sidste par år. Alt ses som sort/hvidt, men det kunne måske være passende, hvis vi begyndte at se nuancerne.

    FCK var i gigantisk krise, da man ikke kom i EL-gruppespillet og havde et pointsnit på 1,1 i ligaen. Hvor boldene haglede ind og holdet ikke engang kunne fremtrylle bare en chance. Det var en gigantisk krise, og det medførte en fyring af klubbens største personlighed nogensinde og en total genopbygning af hele den sportslige sektor.

    FCK er lige nu igang med at genopfinde sig selv, hvilket vil tage tid som i gen har, og selvom alt langt fra er perfekt, så er krisetegnene altså langt fra at være gigantiske.
    Vi ser jo situationen forskelligt, min påstand vil være, at vi fik resultatmæssigt lidt mindre end vi var berettiget til i starten af sæsonen og efter jul har vi fået lidt mere.

    Når slutspillet starter, vil jeg blive overrasket, hvis vores point snit i de kampe ligger over 1,5.

    Hvis EL-kval er målestokken for krise, så vil jeg sige, at krisen er lige så stor i dag, som da Ståle blev fyret. Jeg betragter det som mest sandsynligt, at dette hold ikke kommer i EL-gruppespil.

    Spillemæssigt er dette hold meget langt væk fra både DM og EL. At kalde det sort/hvid er jo et valg, for mig er det en konstatering.
    Goldbæks Højrefod

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Der er sandt for dyden meget at arbejde med, men at sige at holdet er i gigantisk krise er måske lige at stramme den.

    FCK har (sammen med BIF) fået flest point i forårets foreløbigt syv kampe.

    FCK er forårets mest scorende hold (60% flere mål end BIF og mere end 100% flere mål end FCM og AGF)

    FCK har med få undtagelser været klart overlegne på xG i alle syv kampe: 14,6 vs 6,3 sammenlagt.

    Brøndby: 1,3 vs 1,3

    Vejle: 0,9 vs 1,0

    AGF: 3,4 vs 1,1

    LBK: 3,0 vs 0,8

    SJE: 3,9 vs 1,1

    ACH: 1,1 vs 0,6

    AaB: 1,0 vs 0,4


    At defensiven så er helt til hest får næppe ovenstående til at blegne så meget, at der ligefrem er tale om en gigantisk krise.
    Jeg er pænt ligeglad med hvad et Excel ark siger. Nær jeg ser på spillet og ikke mindst stillingen, så er denne teoretiske model simpelthen så lige gyldigt.

    Fodbold var et spil med passion og følelser, nu er det efterhånden blevet en revisor sport med Excel ark or VAR regelrytteri.

    Vi spiller ringe, vores resultater er ikke gode nok og desværre tvivler jeg helt vildt på, at vi får andet end en skuffelse ud af dagens kamp.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vi ser jo situationen forskelligt, min påstand vil være, at vi fik resultatmæssigt lidt mindre end vi var berettiget til i starten af sæsonen og efter jul har vi fået lidt mere.

    Når slutspillet starter, vil jeg blive overrasket, hvis vores point snit i de kampe ligger over 1,5.

    Hvis EL-kval er målestokken for krise, så vil jeg sige, at krisen er lige så stor i dag, som da Ståle blev fyret. Jeg betragter det som mest sandsynligt, at dette hold ikke kommer i EL-gruppespil.

    Spillemæssigt er dette hold meget langt væk fra både DM og EL. At kalde det sort/hvid er jo et valg, for mig er det en konstatering.
    Du illustrerer meget godt min pointe. Alt ses subjektivt og som enten eller, faktum er dog, at vi angrebsmæssigt har set enorm fremgang. I perioden optil Ståles fyring, tabte holdet på alle de objektive parametre - altså den statistik du kontinuerligt underkender - i dag er det kun defensiven der sejler. Det er bestemt ikke kønt at kigge på, men din pointe om ingen fremgang overhovedet, holder simpelthen ikke.

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg kan godt graduere gigantisk lidt ned - men vi er FCK, den med afstand største klub, med det største spillerbudget overhovedet i Superligaen. Vi kæmper for med det yderste af neglene at holde fast i top 3 - det er for mig så enormt stor en krise, at det er uacceptabelt. Jeg har svært ved at begribe, at andre ser det som det andet, men vi kan naturligvis have forskellige forventninger og ambitioner for klubben.

    At omgøre en færddig-spillet fodbold kamp til en algoritme for derefter at konkludere, at vi har været gode, det fungerer ikke. Der er så mange situationer i kampe og modelleringer i en hvilken som helst algoritme, der skal tolkes og forstås, at det kun giver marginal mening. Det kan jeg finde rigeligt med eksempler på.

    Det, der ærgrer mig, er, at vi som sagt stort set er gledet ud af top tre, at JT har skabt masser af forandring, men ingen forbedring, og det er blevet hverdag, at vi er i en underdog-situation, når vi møder de andre tophold. Så kald det hvad du vil, for mig er det en krise af 90'er dimensioner.
    Krise af 90'er dimensioner? Ah, skal vi nu ikke lige tage det lidt roligt. Vores økonomi er forhåbentlig en helt anden nu (lidt svært at vide med coronaeffekterne), så mulighederne er også anerledes. Endvidere er der vel intet overraskende over, at vi med fyringen af Ståle, hvor klub, hold og ånd blev rystet i sin grundvold, skal bruge noget tid til at komme tilbage igen. Mange herinde har råbt på ændringer i taktik og tilgang til spillet - så må vi også give Thorup lidt tid til at finde en passende stil og til at samle et rigtigt godt hold (som passer til stilen). Og som andre nævner, så er krisen ikke større end at vi sammen med BIF har været forårets bedste pointmæssigt. Du er nok uenig, men jeg føler egentlig ikke, at vi er så langt fra målet. Pointmæssigt havde vi været i en fantastisk position, hvis vi havde slået BIF som vi burde. Spillemæssigt synes jeg rent organisatorisk, at de sidste to kampe har set fornuftige ud, omend offensiven har haltet lidt. Men kan man finde løsningen på kanterne (eller får Fischer/Bundu lidt selvtillid) og kan de absurde personlige fejl elimineres, så er vi meget tæt på noget godt.

    Selvfølgelig havde vi alle håbet, at vi ville være længere i processen nu, men jeg synes vi er på vej. Vi har mødt nogle bump på vejen f.eks. en meget skidt (for et hold i vores opbygningsfase) aflysning af træningslejr, en leje af Bundu som har vist sig skidt og lidt manglende held i kampe, hvor modstanderne pt. scorer hver gang de skyder på mål. Men vi er stadig med, og vi kan (selvom det måske er jubeloptimistisk) næsten selv afgøre tingene endnu.

    Forøvrigt var vi mod BIF og er i dag mod FCM favoritter på oddset, så helt underdogs er vi ikke.

    Jeg forventer/tror ikke på guld i år (eller måske endda top 3) - dertil synes jeg vi mangler lidt medgang og andre hold (host BIF host) skider pt. regnbuer i deres kampe. Men jeg forventer, at vi med enkelte justeringer i truppen vil være favoritter næste sæson.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Du illustrerer meget godt min pointe. Alt ses subjektivt og som enten eller, faktum er dog, at vi angrebsmæssigt har set enorm fremgang. I perioden optil Ståles fyring, tabte holdet på alle de objektive parametre - altså den statistik du kontinuerligt underkender - i dag er det kun defensiven der sejler. Det er bestemt ikke kønt at kigge på, men din pointe om ingen fremgang overhovedet, holder simpelthen ikke.
    Lige for at slå det fast, så underkender jeg ikke statistik, så længe den i fodboldmæssig sammenhæng er deskriptiv. Min underkendelse går på, når man omgør en fodboldkamp til en algoritmisk-analyse og derfra forklarer status, det holder ikke.

    Den mest tydelige forskel mellem JT og SS er jo prioriteringen af offensiv vs. defensiv - som udgangspunkt for en kamp. Så når man prioriterer offensiven så hårdt så går det udover defensiven og viseversa. Det giver kun credit at få offensiven til at fungere, hvis man samtidig kan få defensiven til at fungere og der er vi åbenlyst udfordret.

    I den deskriptive statistik, så scorede vi i Ståles fem kampe 1,6 mål i snit (uden straffe) og i foråret har vi scoret 1,7 mål (uden straffe), så fortællingen om vores offensive kvaliteter, har jeg en mistanke om, refererer tillbage til de fire rigtig gode kampe før Jul. Efter Jul har vi kun haft meget korte perioder med dominans.

    Offensiven sejler måske ikke i dag - men den fungerer så i hvert fald heller ikke. Vi har kanter uden gennembrudskraft og kvalitet (Daramy undtaget på de gode dage), vi mangler tilstedevær i feltet, afslutningskvaliteten er meget ringe (Wind undtaget), dødbolde har end ikke superliga niveau hverken offensivt eller defensivt, der er endnu flere problemer der kan udpeges ... så at sige, at det kun er defensiven, der sejler, der synes jeg, at du havner i din egen sort/hvide-fortælling.
    Goldbæks Højrefod

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Forøvrigt var vi mod BIF og er i dag mod FCM favoritter på oddset, så helt underdogs er vi ikke.
    Kun lige til den del ... resten synes jeg, at jeg svarer på i de andre posts.

    Odds-sætning er lige netop i denne situation svær at anvende som udtryk for favorit-værdighed. Det er et område jeg har været beskæftiget med i mange år og der hvor det som oftest går galt for odds-sætning, det er, når normale storhold falder ud af deres rytme/niveau, så fastholder odds-sætterne deres odds i en konservativ vurdering af, at det store hold skal være favoritter. Det er som oftest også en god spil-anbefaling at gå efter at spille mod storhold i krise, fordi odds, ofte vil være sat skævt.
    Goldbæks Højrefod

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Kun lige til den del ... resten synes jeg, at jeg svarer på i de andre posts.

    Odds-sætning er lige netop i denne situation svær at anvende som udtryk for favorit-værdighed. Det er et område jeg har været beskæftiget med i mange år og der hvor det som oftest går galt for odds-sætning, det er, når normale storhold falder ud af deres rytme/niveau, så fastholder odds-sætterne deres odds i en konservativ vurdering af, at det store hold skal være favoritter. Det er som oftest også en god spil-anbefaling at gå efter at spille mod storhold i krise, fordi odds, ofte vil være sat skævt.
    Kan du underbygge den påstand? For mig virker den totalt ulogisk.

    Logikken synes jeg peger i en anden retning. Fx. vil gamblere ofte spille på sin eget favorithold, fordi der spilles med hjertet. Så bookmakere kan ustraffet givet et lavere odds til storholdet - logisk set. Holder den logik, så er odds hos danske bookmakere på det danske landshold er lavere, end det er hos udenlandske bookmakere.

    Derudover vil bookmakere med for højt odds på dårlige hold blive straffet af spillerne. Jeg kan ikke se, hvorfor professionelle bookmakere, skulle sove i timen, mens Goldbæks Højrefod har set lyset. Så burde de snarest ansætte Goldbæks Højrefod og forøge indtjeningen med mio.

    Jeg kan ikke underbygge mine antagelser med dokumentation, så det er din logik, jeg ikke kan følge.
    Thomas L

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas L Se meddelelser
    Kan du underbygge den påstand? For mig virker den totalt ulogisk.

    Logikken synes jeg peger i en anden retning. Fx. vil gamblere ofte spille på sin eget favorithold, fordi der spilles med hjertet. Så bookmakere kan ustraffet givet et lavere odds til storholdet - logisk set. Holder den logik, så er odds hos danske bookmakere på det danske landshold er lavere, end det er hos udenlandske bookmakere.

    Derudover vil bookmakere med for højt odds på dårlige hold blive straffet af spillerne. Jeg kan ikke se, hvorfor professionelle bookmakere, skulle sove i timen, mens Goldbæks Højrefod har set lyset. Så burde de snarest ansætte Goldbæks Højrefod og forøge indtjeningen med mio.

    Jeg kan ikke underbygge mine antagelser med dokumentation, så det er din logik, jeg ikke kan følge.
    Du kan ikke underbygge din logik, så jeg skal underbygge min ��

    Matematisk så ligger det odds, der er givet på kampen hos Danske Spil, til, at vi skal vinde to ud af fem kampe mod FCM – det holder formentlig i et lidt længere historisk perspektiv, men de sidste 1½ år holder det i hvert fald ikke. Hvis du folder odds ud fra Brøndby kampen sidste uge, er det samme fortælling.

    Når odds alligevel bliver sat så lavt, så skyldes det en kombination af, at det er FCK og der er en forventning om, at FCK over en sæson præsterer, samt det forhold, at der i odds-sætningen fra udbyders side bliver opereret med, at det gennemsnitlige odds på eks. 2,50 statistik set skal gå hjem over et helt regnskabsår, set for alle kampe hvor odds 2,50 indgår.

    Det er muligt, at små-gamblere spiller med hjertet, men som spil-udbyder garderer man sig mod stor-spillerne og deres værktøjer til at identificere spilobjekter og det er en anden logik.

    Just for the note, så har jeg haft mine år i branchen og også bidraget økonomisk meget positivt.

    Vil du ikke lægge sarkasmen væk, det er bare dårlig stil …
    Goldbæks Højrefod

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Kun lige til den del ... resten synes jeg, at jeg svarer på i de andre posts.

    Odds-sætning er lige netop i denne situation svær at anvende som udtryk for favorit-værdighed. Det er et område jeg har været beskæftiget med i mange år og der hvor det som oftest går galt for odds-sætning, det er, når normale storhold falder ud af deres rytme/niveau, så fastholder odds-sætterne deres odds i en konservativ vurdering af, at det store hold skal være favoritter. Det er som oftest også en god spil-anbefaling at gå efter at spille mod storhold i krise, fordi odds, ofte vil være sat skævt.
    Jeg er enig i, at vores favoritværdighed sagtens kan ligge i oddset-spillernes tilbøjeligheder til stadig at se os som et storhold - odds rykker sig jo med spillerne. Du har formentlig ret i, at dette er en del af årsagen til de lave odds på FCK-sejr kontra nederlag. Men jeg kan ærlig talt ikke finde et bedre mål for, hvem der er favoritter, hvis jeg ikke skal se på odds.

    Mht din indlæg inden. Jeg er enig i, at det ikke skal give ros i sig selv at løsne op for offensiven, hvis defensiven så samtidig kommer til at sejle. Jeg er personligt ikke specielt imponeret af vores offensive udtryk bl.a. pga. af dette. Men jeg synes, at vi de sidste par kampe har set bedre ud defensivt især organisatorisk som hold, og det er imo kæmpe fremgang. Det har kostet en smule på det offensive udtryk, men det må man se, om man kan reparere lidt. Hele Wind situationen, hvor han for ofte mangler i feltet er imo et kæmpe issue, som der må kigges på. Ser jeg ned på truppen, så ville jeg sgu ønske, at man bider i det sure æble og går tilbage til den udskældte 442 med Wind + nr 9 fremme og Falk på en kant. Men det har hverken Thorup eller den samlede Sidelinien nok ret meget lyst til. Men så vidt jeg kunne se, så forsvarede vi os langt hen af vejen i 442 senest, når BIF havde bolden.
    Jeg er dog ret uenig i din udlægning af vores kvalitet på dødbolde. Jeg er enig i at vi er elendig i skud på mål på frispark udenfor feltet, men på hjørnespark og indlæg på frispark har vi været ret farlige efter jul. Mod BIF både scorer vi og får et mål annulleret efter netop dødbolde.....og nu skal de selvfølgelig lige passe med, at FCM slår os på dødbolde i dag :-)

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig i, at vores favoritværdighed sagtens kan ligge i oddset-spillernes tilbøjeligheder til stadig at se os som et storhold - odds rykker sig jo med spillerne. Du har formentlig ret i, at dette er en del af årsagen til de lave odds på FCK-sejr kontra nederlag. Men jeg kan ærlig talt ikke finde et bedre mål for, hvem der er favoritter, hvis jeg ikke skal se på odds.

    Mht din indlæg inden. Jeg er enig i, at det ikke skal give ros i sig selv at løsne op for offensiven, hvis defensiven så samtidig kommer til at sejle. Jeg er personligt ikke specielt imponeret af vores offensive udtryk bl.a. pga. af dette. Men jeg synes, at vi de sidste par kampe har set bedre ud defensivt især organisatorisk som hold, og det er imo kæmpe fremgang. Det har kostet en smule på det offensive udtryk, men det må man se, om man kan reparere lidt. Hele Wind situationen, hvor han for ofte mangler i feltet er imo et kæmpe issue, som der må kigges på. Ser jeg ned på truppen, så ville jeg sgu ønske, at man bider i det sure æble og går tilbage til den udskældte 442 med Wind + nr 9 fremme og Falk på en kant. Men det har hverken Thorup eller den samlede Sidelinien nok ret meget lyst til. Men så vidt jeg kunne se, så forsvarede vi os langt hen af vejen i 442 senest, når BIF havde bolden.
    Jeg er dog ret uenig i din udlægning af vores kvalitet på dødbolde. Jeg er enig i at vi er elendig i skud på mål på frispark udenfor feltet, men på hjørnespark og indlæg på frispark har vi været ret farlige efter jul. Mod BIF både scorer vi og får et mål annulleret efter netop dødbolde.....og nu skal de selvfølgelig lige passe med, at FCM slår os på dødbolde i dag :-)
    I det store og hele, så tror jeg, at jeg ser vores hold på samme måde som dig - vi skiller nok lidt på, hvor positive vi er over det, vi ser.

    Om min pessimisme skyldes min natur eller klubbens status lige nu - det er selvfølgelig et godt spørgsmål. Taber vi mindre end 1-3 i dag, så glæder jeg mig over, at klubben er bedre end jeg tilskriver den at være, taber vi mere, lægger jeg mig ned og græder ...
    Goldbæks Højrefod

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (14/03-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    I det store og hele, så tror jeg, at jeg ser vores hold på samme måde som dig - vi skiller nok lidt på, hvor positive vi er over det, vi ser.

    Om min pessimisme skyldes min natur eller klubbens status lige nu - det er selvfølgelig et godt spørgsmål. Taber vi mindre end 1-3 i dag, så glæder jeg mig over, at klubben er bedre end jeg tilskriver den at være, taber vi mere, lægger jeg mig ned og græder ...
    Jeg er nu altid pessimistisk på kampdage, så der ligner vi hinanden. Men mht truppens kvalitet, ja så er jeg nok mere positiv. Men jeg er jo også manden, som ikke kunne se nogle problemer under Ståle :-)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 05.03.21, 13:05
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •