Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 28 af 28

Emner: Jeg savner at.....tråden

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Jeg savner at.....tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af hpless Se meddelelser
    jeg savner at kunne rejse frit til Australien

    /hp
    Det gør vi også her hjemme, selvom min kone savner sin mor “lidt” mere end jeg gør.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Jeg savner at.....tråden

    Jeg savner at nyhederne (på alle tænkelige platforme) handler om andet end covid-19

    MCN


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Jeg savner at.....tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    En kold fra fad...
    Og i forlængelse af det:

    Jeg savner en god fredag aften i Kbh med en kammerat eller to.
    Jeg savner at kunne omgås en masse forskellige mennesker, rafle med tilfældige, falde i snak med nabo bordet og generelt bare hygge mig og møde nye mennesker fremfor at alle sidder i deres små grupper hver for sig

    Og sidst men ikke mindst - Jeg savner at kunne være ude længere end til kl 22. Det var godt nok sløjt op til bølge 2 da alle steder lukkede kl 22 :(

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Jeg savner at.....tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Og i forlængelse af det:

    Jeg savner en god fredag aften i Kbh med en kammerat eller to.
    Jeg savner at kunne omgås en masse forskellige mennesker, rafle med tilfældige, falde i snak med nabo bordet og generelt bare hygge mig og møde nye mennesker fremfor at alle sidder i deres små grupper hver for sig

    Og sidst men ikke mindst - Jeg savner at kunne være ude længere end til kl 22. Det var godt nok sløjt op til bølge 2 da alle steder lukkede kl 22 :(
    Kl. 22 reglen var ellers god for os familiemennesker. Den tvang ikke-forældrene i omgangskredsen til at indrette branderten efter en forældrevenlig tidsplan. - men er enig i resten.
    Sidst redigeret af djurlander : 13.03.21 kl. 13:33

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Jeg savner at.....tråden

    Jumboligaen...

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Jeg savner at.....tråden

    Mildest talt ikke nogen særlig kontroversiel tråd. Heller ikke selvom den forsøges afsporet. Det er svært at være uenig i nogle af indlæggene....

    Jeg savner, at den her pandemi løber fuldstændig ud af kontrol. Jeg savner zombier i gaderne, og nogen som ryster træet, så de rådne frugter falder til jorden. Alternativt savner jeg at vågne en morgen, og finde ud af at det hele bare er noget, nogen med dårlig humor har fundet på.

    Mere end noget andet, er pandemien umådelig kedelig. Jeg bliver langt mere syg af dens inerti og udsigterne til at skulle leve med dens følgevirkninger i årevis, end jeg ville blive at en slem omgang influenza.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Jeg savner at.....tråden

    Jeg savner en tid hvor jeg ikke vidste HVOR mange Saszeline-typer der rent faktisk er ude i landet.


  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Jeg savner at.....tråden

    Det her er der sikkert også en del herinde som savner: At Fitness centrene holder åbent igen, så kroppen kan få den ugentlige motion og træning, som den før har været vant til før Corona.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Jeg savner at.....tråden

    Jeg savner at se god bold i fjernsynet fra Premier League, Champions League og lignende.

    Som situationen er nu så får jeg ikke se andre kampe end dem vi selv spiller - Det er simpelthen for kedeligt som neutral seer at se Burley-Chelsea når der ikke er noget tryk fra lægterne.....

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Jeg savner at.....tråden

    Jeg savner dengang, der ikke var en kæft der vidste, hvad UEFA-koefficienter var, og slet ikke hvilke konsekvenser en enkelt kamp eller en lodtrækning havde om halvandet år i helt tredie lande. Hvilket sjæleløst skoleridt i en verden af fodbold, der burde handle om mål, sejre, nederlag, triumfer og katastrofer.

    Men okay, det har ikke så meget med covid-19 at gøre.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Jeg savner at.....tråden

    Jamen undskyld at der er nogle stykker, som har en specifik interesse i, hvordan andre kampe og andre holds præstationer har indflydelse på hvordan FCK kan få de bedst mulige vilkår for at kvalificere sig til Champions League og få så favorable lodtrækninger som muligt, så vi kan nå så langt som muligt i de europæiske turneringer.

    Jeg kan da godt se, at det er et kæmpe problem at gå op i, hvorvidt FCK SKAL blive dansk mester, eller om man kan nøjes med at slutte i Top-2 for at spille CL-kval.

    Og det er da egentlig også upassende at interessere sig for, om FCK i så fald kan starte senere i CL-kvalen, og dermed få både en mindre presset sæsonopstart, samt et større sikkerhedsnet ift. at spille europæiske turneringer og få de dertilhørende penge til klubben.

    Og hvor er det da også utilstedeligt at holde øje med at FCK kan få en nemmere lodtrækning i en CL-kval, så man nemmere kvalificerer sig til CL, det kan jeg godt se, nu jeg tænker over det..

    Og at gå op i om man kan få en god lodtrækning mod enten overkommelige eller attraktive modstandere i et gruppespil, det er også bare SÅ uopdragent..

    Og nu jeg reflekterer over det, hvis man blot beskriver nøgternt hvordan de enkelte resultater påvirker dansk fodbold generelt, og ikke kun FCK, og ikke synligt raser over at andre danske klubber får gavn af de ådsler, vi efterlader på savannen, er man så overhovedet ægte fan?

    Jeg kan da godt se, at det er et stort moralsk problem, at man ikke konstant fråder af raseri, bitterhed, m.m., hvis ens klub ikke oplever alt, hvad der er det ypperste inden for international klubfodbold, men for det meste er med i de næstbedste turneringer og forsøger at få det optimale ud af den situation..

    https://youtu.be/-sbFhOeqTzY?t=10

    :-*

    EDIT: Jeg savner så CL-bold i København, og lever forresten fint med risikoen for at andre danske hold kan spille flere mindre roller i europæisk fodbold, mod at FCK får bedre muligheder for at opnå det. Og for at gøre det corona-relateret: Jeg savner muligheden for at kunne støtte FCK på stadion, så der opnås bedre resultater, og det øger sandsynligheden for at opnå CL-bold i Parken.
    Sidst redigeret af Kiwi : 19.03.21 kl. 18:44
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Jeg savner at.....tråden

    Nu var det her en irritation over EB's artikel.

    Tråden her på Sidelinien med koefficientspidsfindigheder kan man trods alt bare se bort fra, og i skakten er det forholdsvist nemt at gentage den kendsgerning, at potentielle udviklinger omkring koefficienter i sæsonen efter den næste føles røvligegyldige, når man ser en medrivende kamp, hvor man har sym- eller antipatier i klemme.

    Så hus forbi.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    10

    Re: Jeg savner at.....tråden

    At dem der køber rettighederne til diverse fodbold ligaer, begynder at tage det seriøst. Tv2 Sport har nu vist pauseskærm i 20 minutter af Verona - Atalanta...

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Jeg savner Ræbet!!!
    By thped5 in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 05.11.10, 17:35
  2. Savner du A(mp)?
    By Sibusiso in forum Kontoret
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 16.01.05, 21:32
  3. Rooba vi savner dig
    By Philip@fcknet in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 10.11.03, 16:22
  4. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32
  5. Savner sæsonkortet!!
    By mr205 in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 27.07.03, 23:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •