Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    21 36.84%
  • Uafgjort

    13 22.81%
  • FCK vinder

    23 40.35%
Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 120

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Hos en stor del af de nuværende spillere er det i al fald tydeligt, at lønnen er for høj, og sulten for lav!!

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    For mig at se, så er problemet, at den rigtige analyse ikke er lavet/indset endnu.

    Kort fortalt - uden at gå skriveamok - så er (min) analyse, at FC kun rigtig fungerer, når der er de rigtige ledertyper på holdet. Og med rigtig, så taler jeg ikke om St Tøfting eller Thomas Gravgaard agtige typer, men om markante ledertyper, som samtidig er velfungerende mennesker med pæren nogenlunde i orden. Kvist levede op til dette, men de bedste eksempler er naturligvis delaney og Linderoth. Grønkjær kunne være et andet eksempel.

    Lige nu står vi tilbage med en frontfigur i bl.a. Boile. Jeg har altid været vild med boile som spiller, men han er bare bedst på et hold, hvor han ikke er nr. 1. Det har han slet ikke en personlighed der kan bære selv at være.

    Bromlebien fløj med Ståle ved roret fordi Ståle tog hele lederskabet. Med JT i front mangler vi bare den næste helt klare ledertype på holdet, som de andre accepterer. Og 1 kan nok ikke gøre det. Vi skal pine død finde stammen af 2-4 spillere, som definerer kulturen. Og det har lange udsigter.. Jeg forventer intet før 2022/23.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Jeg forventer intet før 2022/23.
    Allerede? Så optimistisk er jeg ikke ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Synes dagens kamp viser at Falk og Boilesen er bedst centralt for vores opspil. Lerager scorer et mål that's it. Han er med til at aflaste zeca men synes han hæmmer vores spil mere end han gavner. Han laver ikke et hidsigt pres, han diktere ikke vores offensive spil eller erobre en masse bolde samt jeg synes han gemmer sig for meget når vi har bolden. Lige pt minder han mig om en Pierre Bengtsson på midten. Synes han må en tur på bænken. Det kan han tage Zanka med for det er heller ikke meget positivt jeg kan finde i hans spil hverken offensivt eller defensivt. Han har vel kun spillet én god kamp siden han kom tilbage på leje.

    Håber vi stiller sådan op i næste kamp

    Kalle
    Ankersen - Nelsson - Boilesen - Viktor
    Zeca
    Pep - Falk
    Daramy. Stage
    Wind

    Pep giver holdet en hurtig boldomgang og er stort løbepensum og godt pres. Stage på kanten bringer ham tættere på målet og væk fra det opbyggende spil samt han holder Fischer og bundu ude på bænken. Så skal Wind lade være med at prøve at "redde" holdet ved at trække ned i midtercirklen som opspilsstation han skal blive fremme og være farlig omkring feltet samt at med Pep og Falk på midten burde vi kunne kombinere os bedre frem på banen. Ellers må Wind ned og spille offensiv midt også få #9 eller Kaufmann helt på toppen.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes dagens kamp viser at Falk og Boilesen er bedst centralt for vores opspil. Lerager scorer et mål that's it. Han er med til at aflaste zeca men synes han hæmmer vores spil mere end han gavner. Han laver ikke et hidsigt pres, han diktere ikke vores offensive spil eller erobre en masse bolde samt jeg synes han gemmer sig for meget når vi har bolden. Lige pt minder han mig om en Pierre Bengtsson på midten. Synes han må en tur på bænken. Det kan han tage Zanka med for det er heller ikke meget positivt jeg kan finde i hans spil hverken offensivt eller defensivt. Han har vel kun spillet én god kamp siden han kom tilbage på leje.

    Håber vi stiller sådan op i næste kamp

    Kalle
    Ankersen - Nelsson - Boilesen - Viktor
    Zeca
    Pep - Falk
    Daramy. Stage
    Wind

    Pep giver holdet en hurtig boldomgang og er stort løbepensum og godt pres. Stage på kanten bringer ham tættere på målet og væk fra det opbyggende spil samt han holder Fischer og bundu ude på bænken. Så skal Wind lade være med at prøve at "redde" holdet ved at trække ned i midtercirklen som opspilsstation han skal blive fremme og være farlig omkring feltet samt at med Pep og Falk på midten burde vi kunne kombinere os bedre frem på banen. Ellers må Wind ned og spille offensiv midt også få #9 eller Kaufmann helt på toppen.
    Jeg synes det er en interessant opstilling og langt henad vejen er jeg enig i at den kunne være spændende at prøve af.. Mange af de store udenlandske hold benytter lige præcis to offensive spillere på de positioner (8’eren) uden det giver et katastrofalt defensivt udtryk.. Og man kan sige, når vi spiller både Stage og Lerager derinde på samme tid, så får vi alligevel ikke det der altdominerende fysiske udtryk, som man måske kunne håbe på.. Og så skal man huske, at både Biel og Falk er to af de spillere der løber aller mest i løbet af en kamp, ligesom de begge er super dygtige presspillere..

    Jeg ville dog skifte Stage ud med Højlund i din opstilling.. Ham har både energi og evner i presspillet ligesom han har tilstedeværelse i boksen.. Det er kompetencer holdet skriger på lige nu...

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #81
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er bare træt af, at han forspilder hver eneste lejlighed for at vise, at han er den rette.

    Han leverer en gang blablabla og næste weekend er det same shit.

    Med WK's friske bemærkning til en journalist om ikke han havde set fodbold i foråret og med en henvisning til vores point snit, så er det snart muligt at sende det spørgsmål retur til WK.

    JT virker så langt uden for rækkevidde af truppen, at han slet ikke kan skabe forandringer. Jeg tror, at der er to muligheder

    Farvel til JT til sommer eller udstyr ham med 200 mio. til indkøb.

    Der er ingen udvikling ... Og så alligevel, den er bare negativ. Om 2 mdr. der er SL færdigspillet og vores hold skal have gennemgået en udvikling, så vi kommer i EL til efteråret og bliver mestre i 2022. Doubt it.
    Spøjst nok har Jess præcis samme pointsnit i Superligaen efter ni forårskampe, som Ståle havde sidste sæson i vores tabte forår. Det er nok mere en statistisk spidsfindighed end noget, man skal lægge for meget i. Men lige nu mangler vi i den grad en sportsdirektør, der kan vise retningen. Håber SÅ meget, at PC viser sig at være rette mand.

    Igen falder det her tilbage til bestyrelsen: At drive en erklæret topklub i et halvt år uden en reel sportschef i et halvt år er ikke og kan aldrig være bestået. Bestyrelsen er i min bog dumpet med et brag. Godt, at i det mindste bestyrelsesformanden nu har gået sig selv.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Spøjst nok har Jess præcis samme pointsnit i Superligaen efter ni forårskampe, som Ståle havde sidste sæson i vores tabte forår. Det er nok mere en statistisk spidsfindighed end noget, man skal lægge for meget i. Men lige nu mangler vi i den grad en sportsdirektør, der kan vise retningen. Håber SÅ meget, at PC viser sig at være rette mand.

    Igen falder det her tilbage til bestyrelsen: At drive en erklæret topklub i et halvt år uden en reel sportschef i et halvt år er ikke og kan aldrig være bestået. Bestyrelsen er i min bog dumpet med et brag. Godt, at i det mindste bestyrelsesformanden nu har gået sig selv.
    Jeg syntes nu ikke Bestyrelsen er "Dumpet" med et brag. Javel i den optimale verden ville en Sportsdirektør være at foretrække før man ansatte en træner. Men, hvis man nu havde sat sig for at det skulle være "PC" man ville have man mente han var den bedste man kunne få og AGF ikke vil slippe ham, ja så er det jo lidt svært. Ja bestyrelsen skal ikke være uden kritik. Den største fejl der er blevet begået i min verden er at man gjorde Ståle til "Manager" som jeg fra dag 1 syntes var en dårlig idé.

    Hvis man kigger Objektivt på det træner team som er på plads nu så var mange jo enige om at det er kompetente folk vi har fået.

    Selv, hvis vi havde PC fra start så tvivler jeg bare han vil komme lave 5-6 transfers fra dag 1. Jeg tror hele tiden det har været planen at den store oprydning først starter til Sommer og det arbejde er jeg ret sikker på PC allerede har været i gang med at analysere så han er helt klar når han starter lige om lidt.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Godt så det ikke ud, da vi måtte indkassere et nederlag til Randers. Vi dominerede langt størstedelen af kampen, men indkasserer alligevel to mål. Randers var selvfølgelig skarpe, men det er de nu ikke kendetegnet ved at være. Første scoring er en flot eksekveret kontra, hvor vores restforsvar ikke så særlig godt ud. Anden scoring kommer i en fase, hvor vi faktisk er på plads, men Fischer kunne ikke følge med og fik ikke blokeret indlægget og så har vi en Randersspiller der er spadseret ind i feltet og står helt umarkeret. Vi er lette at score imod med god grund.

    Vi får for lidt ud af vores tonsermidtbane. Lerager og Stage ser ikke alt ret gode ud i opspillet og defensivt er der ikke styr på ret meget, hvis man ikke forsøger at presse. Vores opspil blev væsentligt forbedret af at få Falk ind centralt, men det høje udgangspunkt kostede.

    I anden halvleg, hvor vi spillemæssigt ellers fik presset Randers mest, var vi også mindst farlige. Det er for svært at komme frem til chancer med de små finurligheder, når Randers rykker kæderne sammen og står kompakt. Og så går det ikke, at vi bruger Wind som vi gør, når vi samtidig spiller med kanter og når vi kommer igennem på kanterne sker der for lidt i feltet.
    I dag scorer vi som følge af, at Lerager løber med i feltet, men for ofte får vi ikke gavn af de løb - enten kommer indlægget for tidligt og så kan spillerne ikke nå med frem ellers kommer det for sent og så står de på flade fødder. Derudover mister vi også lidt på andenbolde og vi risikerer omstillinger. Det virker i dag i hvert fald usammenhængende.

    Bænken reagerede da også for sent. Fire udskiftninger i det 87. minut batter ikke det store, men der er selvfølgelig heller ikke den store kvalitet at sætte ind i øjeblikket.

    Spillestilen virker alt i alt stadig for ubalanceret og udefineret. Man vil for meget og opnår for lidt.

    Kalle stod en fin kamp, havde mange gode aktioner i feltet og en god redning. Det var bare ikke nok.

    Bartolec er der ikke meget gejst over. Han havde et par gode aktioner, men defensivt imponerer han ikke.
    Det samme kan siges om Zanka. En del fejl og ikke mange gode fremadrettede afleveringer.
    Nelsson var stærkere i duellerne og gjorde det fint, men får heller ikke bidraget i opspillet.
    Boilesen gjorde det ganske fint indtil kræfterne slap op, hvor fejlene kom i stimer.

    Stage gjorde ikke ret meget. Fungerede fint i presset, men vinder ikke mange andenbolde og han hang lidt efter i anden halvleg.
    Zeca var stærk i duellerne, men det er ikke ham, der skal være playmaker.
    Lerager scorer et fint mål, men meget mere blev det ikke til. Virker stadig tung og har det lidt svært i sin rolle.

    Falk var elendig på kanten og blomstrede først op inde centralt.
    Daramy var i spillehumør og havde virkelig mange gode aktioner og et flot oplæg til scoringen. I anden halvleg slap kræfterne op.
    Wind kom frem til nogle gode afslutninger, men da det virkelig gjaldt i anden halvleg så vi ikke meget til ham. Vekslede i starten fint mellem at deltage i opspillet og komme med frem, men da Randers trak kæderne sammen forsvandt pladsen og det samme gjorde Wind.

    Maae lagde ud med at overse en soleklar advarsel og havde ellers ikke meget at se til. Winds advarsel er ok, men det er mærkeligt at han vurderer at han forhindrede målmanden i at frigøre bolden (i realiteten er vi nok mere ovre i at målmanden trak tiden).
    Derudover er det en grov tackling der sikrede Randers deres første advarsel, men umiddelbart er den korrekt.

    Alt i alt en skuffende affære selvom vi havde et stort spillemæssigt overtag. Glem alt om mesterskabsduellen - den står mellem FCM og Brøndby. Vi får svært nok ved at kæmpe med om kvalifikation til Europa (som nok bliver Conference League).

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #84
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Daramy og Boile koster hver et mål. Daramy som ikke gider følge sin mand ved 1-0 og Boile som laver en kæmpe fejl ved 2-1 og generelt var horribel det sidste kvarter. Thorup ligner ikke løsningen, men er sgu også svært, når der konstant laves hjerneblødninger.
    Daramys tilbageløb var ikke godt og det frispark han fik advarsel for i anden halvleg skulle være begået her - og det er slet ikke godt, at han stopper op og lader Randers spillere løbe videre. Svært for de øvrige spillere at dække op efterfølgende.
    Den anden scoring synes jeg er hård at tørre af på Boilesen. Det er Fischer der følger Randersspilleren. Selvom Boilesen ikke havde forsøgt at opsnappe afleveringen, havde han ikke kunne nå ned og blokere indlægget. Det fikserer dog Stage, da han skal dække den markering som Boilesen slipper, men problemet opstår ved at Zeca går op og presser og Falk ikke falder tilbage og heller ikke løber med tilbage.

    Ethvert hold kan blive ramt af omstillinger, men vi er ikke ret gode til at dæmme op for dem. Når en spiller opgiver at følge sin markering, så betyder taktikken selvfølgelig ikke så meget, men at situationen ved den anden scoring kan opstå, skyldes på mange måder taktikken. Vi ender i undertal bagerst i feltet fordi presset var uafstemt og restforsvaret ligeså.

  18. #85
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes nu ikke Bestyrelsen er "Dumpet" med et brag. Javel i den optimale verden ville en Sportsdirektør være at foretrække før man ansatte en træner. Men, hvis man nu havde sat sig for at det skulle være "PC" man ville have man mente han var den bedste man kunne få og AGF ikke vil slippe ham, ja så er det jo lidt svært. Ja bestyrelsen skal ikke være uden kritik. Den største fejl der er blevet begået i min verden er at man gjorde Ståle til "Manager" som jeg fra dag 1 syntes var en dårlig idé.

    Hvis man kigger Objektivt på det træner team som er på plads nu så var mange jo enige om at det er kompetente folk vi har fået.

    Selv, hvis vi havde PC fra start så tvivler jeg bare han vil komme lave 5-6 transfers fra dag 1. Jeg tror hele tiden det har været planen at den store oprydning først starter til Sommer og det arbejde er jeg ret sikker på PC allerede har været i gang med at analysere så han er helt klar når han starter lige om lidt.
    Bestyrelse, trænerteam, ... Fejlen ligger nok ikke kun et sted.

    Men BR orienterede om, at man ville have en træner, der kunne arbejde ud fra det FCK fundament, der var opbygget gennem mange år.

    Man har i stedet fået en palads revolution af den anden verden uden at have spillerne til det.

    Hvis man er gået med til det, så har man da forhåbentlig afsat et gigantisk beløb til spillerindkøb og -afskrivninger, for det kræver det for at få spillertyper, der passer ind.

    Så har JT svigtet ansættelsesgrundlaget, har bestyrelsen accepteret ændringen, har bestyrelsen glemt at sætte budget af til realiseringen, er JT bare ikke FCK profil, der er så mange steder, det kan være gået galt.

    Men galt er det gået.

    På mindre end et halvt år har vi brændt mellem 50 og 100 mio af på fyringer, afskrivninger mm. blot for at konstatere at vi er tilbage, hvor vi var i oktober og pilen peger kraftigt ned ad.

    Og JT famler i blinde ... Et hver interview afslører at han ikke aner hvad der er galt og hvad han skal gøre for at ændre på situationen.
    Goldbæks Højrefod

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #86
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    mit største chok ved dette hold er den manglende kvalitet i ALLE leder og kanter. Det er for mig chokerende at spillerne UANSET taktik, opstilling eller dagsform ikke slår et Randershold... Jeg fatter det ikke... Man køber/ansætter jo netop dyre spillere fordi deres kvalitet er så høj at de uanset hvordan fanden man stiller op kan spille sig igennem dårligere modstand... Det er ufatteligt at de ikke har kvaliteten til bare at træde henover et Randers hold, som på papiret er dårligere og som de udklasker en 5-10x på lønniveau...

    Det er svært for dem at løbe Randers spillerne op, det er svært for dem at drible udenom Randersspillere, det er svært for dem at forsvare mod et Randersangreb der formentligt er 1 mio EUR værd..... Jeg føler oprigtigt vi er taget ved næsen og det hele handler om kvaliteten af vores trup og IKKE trænerne, strategien eller formen... Vi har nu i 2-3 sæsoner haft den samme stamme i truppen med blandt andet Zeca, Falk, Boile og Fischer: og de er bare ikke bedre... Den skal skiftes helt ud.

    Så er jeg derude hvor jeg tænker det er bedre at vi helt dropper strategien med at hente afdankede udlandsproffer hjem og istedet satser på de unge og talenter fra nær og fjern...

    Transfermarkt trupværdi:
    Randers: 8,15 mio. EUR
    FCK:36,65 mio. EUR

    Resultat i denne sæson: 2 nederlag til FCK
    Very Nice

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #87
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    mit største chok ved dette hold er den manglende kvalitet i ALLE leder og kanter. Det er for mig chokerende at spillerne UANSET taktik, opstilling eller dagsform ikke slår et Randershold... Jeg fatter det ikke... Man køber/ansætter jo netop dyre spillere fordi deres kvalitet er så høj at de uanset hvordan fanden man stiller op kan spille sig igennem dårligere modstand... Det er ufatteligt at de ikke har kvaliteten til bare at træde henover et Randers hold, som på papiret er dårligere og som de udklasker en 5-10x på lønniveau...

    Det er svært for dem at løbe Randers spillerne op, det er svært for dem at drible udenom Randersspillere, det er svært for dem at forsvare mod et Randersangreb der formentligt er 1 mio EUR værd..... Jeg føler oprigtigt vi er taget ved næsen og det hele handler om kvaliteten af vores trup og IKKE trænerne, strategien eller formen... Vi har nu i 2-3 sæsoner haft den samme stamme i truppen med blandt andet Zeca, Falk, Boile og Fischer: og de er bare ikke bedre... Den skal skiftes helt ud.

    Så er jeg derude hvor jeg tænker det er bedre at vi helt dropper strategien med at hente afdankede udlandsproffer hjem og istedet satser på de unge og talenter fra nær og fjern...

    Transfermarkt trupværdi:
    Randers: 8,15 mio. EUR
    FCK:36,65 mio. EUR

    Resultat i denne sæson: 2 nederlag til FCK
    Nu skal du jo også lige tage med i betragtning, at FCKs' værdi nok er for kraftigt nedadgående :-D

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Bestyrelse, trænerteam, ... Fejlen ligger nok ikke kun et sted.

    Men BR orienterede om, at man ville have en træner, der kunne arbejde ud fra det FCK fundament, der var opbygget gennem mange år.

    Man har i stedet fået en palads revolution af den anden verden uden at have spillerne til det.

    Hvis man er gået med til det, så har man da forhåbentlig afsat et gigantisk beløb til spillerindkøb og -afskrivninger, for det kræver det for at få spillertyper, der passer ind.

    Så har JT svigtet ansættelsesgrundlaget, har bestyrelsen accepteret ændringen, har bestyrelsen glemt at sætte budget af til realiseringen, er JT bare ikke FCK profil, der er så mange steder, det kan være gået galt.

    Men galt er det gået.

    På mindre end et halvt år har vi brændt mellem 50 og 100 mio af på fyringer, afskrivninger mm. blot for at konstatere at vi er tilbage, hvor vi var i oktober og pilen peger kraftigt ned ad.

    Og JT famler i blinde ... Et hver interview afslører at han ikke aner hvad der er galt og hvad han skal gøre for at ændre på situationen.
    Jeg ved ikke om jeg er helt enig med dig.

    Jeg syntes JT og de forudsætninger han overtog en trup i dyb krise også skal tages med i betragtningen når man skal bedømme ham i den korte tid han har været her. At der er brændt penge af pga. fyringer og afskrivningerne er vel forventet?. Noget måtte jo ske medmindre man vil folde hænderne og bede til gud at Ståle kunne få vendt tingene selvom han havde haft rigeligt med tid til det.

    Jeg er ikke så pessimistisk som dig og er ret sikker på JT og resten af det nye træner team skal få styr på tingene frem mod næste sæson. Alt folk så er meget utålmodig og tror på det bare sker med det samme er måske lidt naivt. For nu køber jeg præmissen fra JT om at det bliver et langt sejt træk.

    Og husk et er hvad JT siger i et interview på Live TV, noget andet er hvad der foregå bag linjerne som vi ikke ved meget om, men jeg er ret sikker på der bliver arbejdet hårdt på at rette op op det.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #89
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    53

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Dårlig fysik har en stor del af skylden for vores manglende resultater. Måske er det det - som mange herinde kalder sult (altså evnen og velligheden til at tage de hurtige og opslidende løb for holdet).
    En stor del af af de mål (vi alt for nemt lade gå ind) skyldes primært manglende fysik (særligt hurtighed). Særligt ved omstillinger er vi sårbare grundet vores manglende fysik ved tilbageløb. Vi er alt for langsomme og bliver alt for ofte løbet ned. Ved begge mål bliver vi løbet i stykker af modstanderne.
    Vores angreb bliver desværre også ramt af vores ringe fysik. Størstedelen af vores angreb går alt for langsomt - der mangler eksplosive løb både med og især uden bold.
    Der var nogle korte glimt i går hvor vi blev farlige - de var stort set alle situationer - hvor vi fik fart på opspillet - især Daramy og Falk fik sat lidt fart i vores angreb.

  27. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved ikke om jeg er helt enig med dig.

    Jeg syntes JT og de forudsætninger han overtog en trup i dyb krise også skal tages med i betragtningen når man skal bedømme ham i den korte tid han har været her. At der er brændt penge af pga. fyringer og afskrivningerne er vel forventet?. Noget måtte jo ske medmindre man vil folde hænderne og bede til gud at Ståle kunne få vendt tingene selvom han havde haft rigeligt med tid til det.

    Jeg er ikke så pessimistisk som dig og er ret sikker på JT og resten af det nye træner team skal få styr på tingene frem mod næste sæson. Alt folk så er meget utålmodig og tror på det bare sker med det samme er måske lidt naivt. For nu køber jeg præmissen fra JT om at det bliver et langt sejt træk.

    Og husk et er hvad JT siger i et interview på Live TV, noget andet er hvad der foregå bag linjerne som vi ikke ved meget om, men jeg er ret sikker på der bliver arbejdet hårdt på at rette op op det.


    Det håber jeg... Jeg prøvede bare at sige at selve kvaliteten af spillerne er på spil her.. De burde jo uanset hvem der er træner være bedre end Randers spiller for spiller... Typer som Lerager og Zeca burde jo gennemkontrollere midtbanen mod typer som Miki Mistrati og Lasse Berg Johnsen men er på kvaliteten slet ikke bedre... Så jeg er oprigtigt i tvivl omkring om vores spillere overhovedet er så gode som vi tror og dermed betaler dem for... Lige nu ville Mistrati for Lerager være en opgradering målt på gårdagens indsats... det er skræmmende når en som Lerager er så dyr som han er...
    Very Nice

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •