Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    21 36.84%
  • Uafgjort

    13 22.81%
  • FCK vinder

    23 40.35%
Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 120

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Sæsonens sidste kamp i grundspillet byder på en tur til Kronjylland, hvor Randers FC tager imod med Mokaï-flasker.
    Med en sejr (og dertilhørende Kaj-mund til Thomasberg & co.) rykker FCK tættere på Top-3 i et eller andet omfang. Vinder AGF (der må undvære Patrick Olsen og Jesper Juelsgaard) samtidigt over BØF, vil FCK være 6 point fra førstepladsen, og man vil dermed selv igen kunne afgøre, hvorvidt man bliver dansk mester eller ej. Spiller AGF og BØF uafgjort, vil FCK med en sejr i det jyske være à point med AGF på 3. pladsen, og 7 point fra førstepladsen. Skulle både FCK og BØF vinde, rykker FCK op på 3. pladsen, hvilket har betydning ift. hvor mange tv-penge, man får udbetalt.

    Under normale omstændigheder ville det også have betydning ift. placering af hjemme/udekampe i slutspillet, men da Parken er udlånt til UEFA fra 16. maj, kommer FCK til at spille sæsonens sidste to superligakampe samt evt. Europa play-off kamp på udebane uanset hvad. Normalt spiller Top-3 ved grundspillets afslutning deres sidste kamp i slutspillet på hjemmebane, mens 4-6 spiller på udebane (duh..).

    Randers kæmper for at holde sig i Top-6. Hvis de taber, og både SønderjyskE og AaB samtidigt vinder over hhv. FCN og OB, skal Hestene spille med i nedrykningsspillet, i stedet for at slås om de europæiske pladser. Alle andre udfald af de tre kampe sender Randers i medaljeslutspillet.

    FCK har ingen spillere i karantæne, men både Boilesen, Zeca og Oviedo står til en dag i skyggen ved næste gule kort. Randers må undvære Kehinde, og har hele 6 spillere i karantænefare ved næste gule kort. Dog skal det være et kort til 6 strafpoint for fire af spillerne, herunder anfører Erik Marxen.

    Kampens dommer er Jens Maae, som dømmer sin blot 2. FCK-kamp i denne sæson. Den første endte 1-1 mod OB. Han har tidligere dømt en enkelt kamp mellem de to hold. Den endte 2-0 til FCK, med udvisning til værternes Emil Riis, og mål af Rasmus Falk og Dame N'Doye.

    Kampen vises på Canal 9 med kampstart kl. 17 og optakt fra kl. 16.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Jeg håber (som mange andre nok gør) at vi stiller med samme fire bagerste som sidste uge. Det giver en helt anden ro og sikkerhed med Boile i midterforsvaret end med Zanka. Og samtidig kan en selvtillidsfyldt VK måske endda komme til endnu flere indlæg og deltage i gode opspil i samarbejde med Falk som vi så sidste gang.

    Offensivt ved jeg snart ikke hvad jeg skal håbe eller tro. Udover at Fischer naturligvis gerne må starte ude som i sidste uge.

    Om JT har nosser nok til at bænke dem begge to vil tiden vise - men som i enhver anden klub må det være de bedste der spiller fra start - og ingen af de to bør pt indgå i vores start ellever.

    Af en eller anden grund siger min
    mavefornemmelse 2-0 sejr til os - hvordan jeg er kommet frem til det resultat aner jeg ikke. Jeg har det med at blive optimistisk hver gang vi rammer kampdagen.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Jeg håber ikke man sætter forsvaret efter kampen mod det mest bovlamme fcm hold i 3-4 sæsoner... vi skal huske de heller ikke kunne score mod lyngby eller agf i superligaen... dermed sagt at ikke skal glemme at det er på en ekstrem billig baggrund at Viktor K, Boile og Nelsson brillierede... dermed ikke sagt at man ikke skal bruge dem men jeg siger bare at det ikke nødvendigvis er dem som er i bedste form....
    Very Nice

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Jeg håber ikke man sætter forsvaret efter kampen mod det mest bovlamme fcm hold i 3-4 sæsoner... vi skal huske de heller ikke kunne score mod lyngby eller agf i superligaen... dermed sagt at ikke skal glemme at det er på en ekstrem billig baggrund at Viktor K, Boile og Nelsson brillierede... dermed ikke sagt at man ikke skal bruge dem men jeg siger bare at det ikke nødvendigvis er dem som er i bedste form....
    Det er heller ikke kun baseret på Fcm kampen - jeg synes bare generelt vi står bedre defensivt MED Boile og UDEN Zanka.
    Og jeg er også med på at træerne ikke vokser ind i himmelen vedr VK - Men at bænke en fremadstormende ung gut som sprudler af selvtillid vil imo være et gigantisk selvmål.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det er heller ikke kun baseret på Fcm kampen - jeg synes bare generelt vi står bedre defensivt MED Boile og UDEN Zanka.
    Og jeg er også med på at træerne ikke vokser ind i himmelen vedr VK - Men at bænke en fremadstormende ung gut som sprudler af selvtillid vil imo være et gigantisk selvmål.
    Du har muligvis ret, men jeg tror Jess pt. har generelt mere tiltro til 'Zanka' end til Viktor Kristiansen. Derfor er mit bud på den mest sandsynlige startopstilling:

    Karl-Johan Johnsson
    Karlo Bartolec – Mathias 'Zanka' Jørgensen – Victor Nelsson – Nicolai Boilesen
    Jens Stage – Carlos Zeca – Rasmus Falk
    Jonas Wind
    Mohamed Daramy – Viktor Fischer

    Jeg kan dog let tage fejl.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Jeg er sikker på, at Randers vinder kampen med 3-1. De er pga. top-6 motiverede som en teenage-dreng, der kan miste sin mødom til Jessica Alba, og FCK’s spillere er ligeså sat op, som jeg er, når jeg skal rette et sæt opgaver fra en 1.g-klasse - der er de jo altid!
    Vi kan have verdens bedste spillere på alle pladser, men hvad hjælper det, når så få på holder virker som om de vil ofre sig for holdet?

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Thorup sætter tanker på runden og vores muligheder i mesterskabsslutspillet https://www.fck.dk/nyhed/thorup-vi-h...gtig-opgave-nu

    "Det ser selvfølgelig rigtig svært ud for os at blive nummer 1, men hvis vi ikke kan nå det, så skal vi blive nummer 2. Og kan vi ikke blive nummer 2, så skal vi blive nummer 3. Sådan er det. Vi stiler så højt, som vi overhovedet kan."

    Det vender sig i mig når jeg læser ovenstående. Selvtillid og vindermentalitet hænger i høj grad sammen med den historiefortælling, som ledelsen lægger for dagen. Man kan sikkert læse Jess’ citat på mange måder, men også som at det er ok vi smider guld/sølv på trods af resterende 11 runder.

    Det er ufatteligt patetisk og ikke København værdigt.
    Fc Ålene

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Den unge Hr. Jensen Se meddelelser
    Thorup sætter tanker på runden og vores muligheder i mesterskabsslutspillet https://www.fck.dk/nyhed/thorup-vi-h...gtig-opgave-nu

    "Det ser selvfølgelig rigtig svært ud for os at blive nummer 1, men hvis vi ikke kan nå det, så skal vi blive nummer 2. Og kan vi ikke blive nummer 2, så skal vi blive nummer 3. Sådan er det. Vi stiler så højt, som vi overhovedet kan."

    Det vender sig i mig når jeg læser ovenstående. Selvtillid og vindermentalitet hænger i høj grad sammen med den historiefortælling, som ledelsen lægger for dagen. Man kan sikkert læse Jess’ citat på mange måder, men også som at det er ok vi smider guld/sølv på trods af resterende 11 runder.

    Det er ufatteligt patetisk og ikke København værdigt.
    Skal det ikke forstås som at så længe det er matematisk muligt, så går vi efter 1. pladsen.? Når det ikke er muligt så går vi efter 2. pladsen og så fremdeles. Altså vi stiler efter den matematisk højest mulige placering. Hvilket jo er sætte baren højst muligt.

    Men der er selvfølgelig mere polemik i at få ham til at lyde som om han bare gerne vil være med til at spille fodbold.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Den unge Hr. Jensen Se meddelelser
    Thorup sætter tanker på runden og vores muligheder i mesterskabsslutspillet https://www.fck.dk/nyhed/thorup-vi-h...gtig-opgave-nu

    "Det ser selvfølgelig rigtig svært ud for os at blive nummer 1, men hvis vi ikke kan nå det, så skal vi blive nummer 2. Og kan vi ikke blive nummer 2, så skal vi blive nummer 3. Sådan er det. Vi stiler så højt, som vi overhovedet kan."

    Det vender sig i mig når jeg læser ovenstående. Selvtillid og vindermentalitet hænger i høj grad sammen med den historiefortælling, som ledelsen lægger for dagen. Man kan sikkert læse Jess’ citat på mange måder, men også som at det er ok vi smider guld/sølv på trods af resterende 11 runder.

    Det er ufatteligt patetisk og ikke København værdigt.
    Tjoee det kan du have ret i.

    For 3 år siden ville jeg hellere ikke have troet jeg skulle læse sådan sætning, Men JT ser vel det vi alle sammen har set de seneste par år. En Uharmonisk trup, selvom vi på papiret med denne trup "Burde" rundbarbere ligaen uden problemer.

    Men JT har lige p.t. en del "Goodwill" fra min side pga. det rod han overtog, Men det er klart at Når JT og PC når han kommer har været igennem et par Transfers for at sætte præg på truppen fremover så vil min kritik også være langt hårdere end den har været hidtil.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Skal det ikke forstås som at så længe det er matematisk muligt, så går vi efter 1. pladsen.? Når det ikke er muligt så går vi efter 2. pladsen og så fremdeles. Altså vi stiler efter den matematisk højest mulige placering. Hvilket jo er sætte baren højst muligt.

    Men der er selvfølgelig mere polemik i at få ham til at lyde som om han bare gerne vil være med til at spille fodbold.
    Det er svært at være uenig i at vi skal stile efter den højest mulige placering. Signalværdien og formuleringen i hans udtalelse er grunden til min reaktion. Der er mange måde at kommunikere hans budskab og på samme tid sende et mere opmuntrende udtryk til spillere og fans.

    “Det ser selvfølgeligt rigtig svært ud...” kunne i stedet være udtrykt som “vi har en stor udfordring foran os, men vi er mere end rustede til at jagte mesterskabet”.

    Måske flueknepperi mixet med frustrationer, men jeg gider ikke forhåndskøbte undskylninger.
    Fc Ålene

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Du har muligvis ret, men jeg tror Jess pt. har generelt mere tiltro til 'Zanka' end til Viktor Kristiansen. Derfor er mit bud på den mest sandsynlige startopstilling:

    Karl-Johan Johnsson
    Karlo Bartolec – Mathias 'Zanka' Jørgensen – Victor Nelsson – Nicolai Boilesen
    Jens Stage – Carlos Zeca – Rasmus Falk
    Jonas Wind
    Mohamed Daramy – Viktor Fischer

    Jeg kan dog let tage fejl.
    Zanka bør ikke være selvskreven med den attitude han har vist siden han kom hjem. Det har været under al kritik.

    Men ligesom med Fischer så er der jo nok bare nogle spillere som er i start elleveren pga deres navn i stedet for niveau. Så du har nok ret - JEG håber bare at Boile spiller derinde. Han har den ro og overblik der er nødvendigt at have i et midterforsvar.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Den unge Hr. Jensen Se meddelelser
    Det er svært at være uenig i at vi skal stile efter den højest mulige placering. Signalværdien og formuleringen i hans udtalelse er grunden til min reaktion. Der er mange måde at kommunikere hans budskab og på samme tid sende et mere opmuntrende udtryk til spillere og fans.

    “Det ser selvfølgeligt rigtig svært ud...” kunne i stedet være udtrykt som “vi har en stor udfordring foran os, men vi er mere end rustede til at jagte mesterskabet”.

    Måske flueknepperi mixet med frustrationer, men jeg gider ikke forhåndskøbte undskylninger.
    Det er sådan en formulering, der givetvis ser dummere ud på skrift end den lød mundtligt. Det er svært at stille alle tilfredse. Hvis man pakker "det svære" ind i corporate lingo og forskønner situationen, så er man urealistisk og hvis man siger det som det er, så er man uabitiøs. Der er ikke meget rum for at sige det rigtige og alle har en mening om hvorfor lige netop den ene eller anden formulering ikke er passende.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Nåh men Fischer på bænk igen, men Zanka tilbage, så eneste ændring, fra fcm kampen er at Victor den yngre, er røget på bænken, sammen med Victor den ældre.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Lad os så håbe, at vi ikke sidder kl. 1845 og ærgrer over manglen på Viktor den yngre, og prisen i midterforsvaret for den mangel!!!!

  28. De følgende 2 brugere er enige:

  29. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Sagde Mikkel Bischoff lige at Fischer har kvalitet i sine hjørnespark??!!

  30. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •