Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    21 36.84%
  • Uafgjort

    13 22.81%
  • FCK vinder

    23 40.35%
Viser resultater 1 til 15 af 120

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved ikke om jeg er helt enig med dig.

    Jeg syntes JT og de forudsætninger han overtog en trup i dyb krise også skal tages med i betragtningen når man skal bedømme ham i den korte tid han har været her. At der er brændt penge af pga. fyringer og afskrivningerne er vel forventet?. Noget måtte jo ske medmindre man vil folde hænderne og bede til gud at Ståle kunne få vendt tingene selvom han havde haft rigeligt med tid til det.

    Jeg er ikke så pessimistisk som dig og er ret sikker på JT og resten af det nye træner team skal få styr på tingene frem mod næste sæson. Alt folk så er meget utålmodig og tror på det bare sker med det samme er måske lidt naivt. For nu køber jeg præmissen fra JT om at det bliver et langt sejt træk.

    Og husk et er hvad JT siger i et interview på Live TV, noget andet er hvad der foregå bag linjerne som vi ikke ved meget om, men jeg er ret sikker på der bliver arbejdet hårdt på at rette op op det.
    At kritisere truppen er jo en sag. Den kan diskuteres og det kan dens vilje og evne til performance også. Men selv når vi adskiller trup og træner team, så er der en del mangler, som så ikke kan forklares med truppens kvalitet, men skal adresseres trænerteamet.

    1. Dødbolde - de defensive er blevet bedre, men de offensive grænser til det håbløse. Både de sparkere der udvælges (Bundu og Fischer) og selve idéerne. Bare se igen i går. Det er grundlæggende elementer, som man skal have styr på efter ½ halvt år.

    2. Der er ikke noget spil-koncept. Det er ikke bare sådan, at vi er undervejs, men mangler lidt hist og pist. Konceptet er fuldstændig utydeligt. Efter ½ år, skal man kunne se tegningerne og så kan det være at der er mere at arbejde med, men man skal kunne se konturerne.

    3. JT er ikke i stand til adressere udfordringerne i interviews. Uanset at han måtte være mere kritisk bag lukkede døre, så skal han stadig kunne adressere indsatsområder, men der kommer intet.

    4. Vi har en decideret defensiv træner (RS), men defensiven har kæmpet med de samme problemer kamp efter kamp. Der sker ingen ændringer.

    5. Vi har ikke spillerne til 433 - alligevel fastholder han det stædigt. Vi har ingen presence i feltet, hvilket har stået på i lang tid nu.

    6. Resultaterne mod top5 holdene er rystende og man kan kun frygte for slutspillet.

    7. Transfers i vinter. Bundu er en rystende ringe oplevelse. En 24-årig spiller fra Sierra Leone nummer 1XX på verdens ranglisten og han er dårlig nok en trup-spiller, hvilket forklares fint med hans præstationer. Han har haft en god halvsæson i 2019. Lerager ligner ikke et sikkert hit - mere et spørgsmålstegn.

    8. Efter 5 mdr. skal man kunne se konturerne af det, JT måtte ønske - det svæver i luften og præstationspilen peger kraftigt nedad. Jeg nægter at tro på, at fyringen af Ståle blev motiveret således:

    - Brug 50-100 mio. på den indledende oprydning
    - brug ½ år på stagnation, en negativ udvikling vil også være acceptabel

    - du skal først præstere om 1-1½ år.

    Dertil betyder det for meget, at vi er FCK. Jeg har læst flere artikler om, at bestyrelsen er meget opmærksom på, hvor vigtigt det ville være at blive mestre i år pga. CL muligheder.

    Jeg er 110% sikker på, at det også for dem er en meget negativ overraskelse, at status 5 mdr. efter JT's tiltræden er den, vi ser lige nu.

    Kan vi ikke droppe den dårlige stil med at definere andre debattører negativt, blot fordi vi er uenige. Jeg gider ikke blive kaldt naiv - det lukker en god debat ned.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 22.03.21 kl. 11:55
    Goldbæks Højrefod



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •