Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    21 36.84%
  • Uafgjort

    13 22.81%
  • FCK vinder

    23 40.35%
Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 120 af 120

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Zanka har fandme altid lavet de hjerneblødninger i løbet af kampe. Det er ikke noget nyt.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    En sportschefs rolle består af langt mere end blot at hyre og fyre spillere. Han er normalt også med til at definere hele måden, man tænker fodbold på - og er med til at udforme de fremadrettede planer for, hvordan FCK fodboldmæssigt skal udvikle sig - fra talentarbejde til førsteholdstrup.

    Bestyrelsen er dumpet med et brag fra begyndelsen af den simple årsag, at den ikke havde skyggen af plan, og at den virkede og fremstod komplet uforberedt, da den fjernede hele den øverste, sportslige ledelse (aka Ståle).

    Man havde i over et halvt år kunne se, at tingene haltede, men ingen fra ledelsen vendte grundigt med Ståle, hvad der var galt. Tværtimod var der nærmest radiotavshed. Så overlevering er der vel nærmest intet af. Med andre ord: En masse viden er gået tabt, og man har siden brændt broer i ét væk.

    Da man så fyrer Direktøren For Det Hele, melder bestyrelsen ud, at man ikke søger en paladsrevolution. Man vil blot "justere og optimere". Hele systemet, filosofien, målsætning og ikke mindst spillermateriale skulle bevares, lød det.

    Med andre ord: Man fyrer ham, der har opbygget det hele, for at ville erstatte det med et hold, der blot kan 'drifte' - vel og mærke på et tidspunkt, hvor driften bestemt ikke går godt. Og så lægger man sig fra starten fast på, at man ville ansætte træneren før sportschef - en slags understregning af, hvor lidt den fremtidige sportschef vil få af reel indflydelse for at sætte sit præg fra dag 1.

    Jess får så den meget utaknemmelige opgave, at han skal 'drifte', samtidig med at han skal få en flok mentalt slidte spillere til at finde fodboldglæden frem igen OG levere sportslige resultater. Jess vælger så umiddelbart ret så uhindret i stedet at lave en spillemæssig paladsrevolution uden præcis at vide, hvad han vil sætte i stedet. Set udefra virker det til, at han arbejder uden nogen former for retning oppefra på valgt system eller taktik.

    Et halvt år efter, at bestyrelsen ville "justere og optimere" er en stor del af den sportslige sektor udskiftet (på nær spillerne), og ingen ved, hvordan FCK stiller op eller spiller næste gang. Heller ikke spillerne selv, hvor Boile mildest talt fremstod frustreret og Falk i diplomatiske vendinger sagde, at han spiller den plads, han bliver tildelt på dagen, men at der er en stor trup at tage hensyn til.

    Det er meget svært at få øje på et overordnet system, en herskende filosofi, hvad målsætningen er lige nu og på sigt, og hvad der reelt skal ske af justeringer i truppen. Der er ingen retning, ingen sportschef og bestyrelsen er igen krøbet i skjul, mens pointhøsten er præcis lige så elendig som i 2020 - bare uden europæiske kampe eller pokalkampe eller Ståle at skyde skylden på (ud over at Ståle indkøbte meget af den trup, som bestyrelsen altså valgte at frede).

    Med andre ord: Bestyrelsen ønskede justeringer, men skabte en revolution uden en sportslig chef i spidsen for det hele og tilbage står spillere og fans - og vel sagtens også Jess selv - komplet forvirrede.

    Hvis det ikke er dumpet med et brag, ved jeg ikke, hvad det er.
    Ikke overraskende er jeg uenig.

    Dumpet med et brag vil jeg betegne, hvis man havde ladet tingene kører i samme gænge og lod Ståle fortsætte. I situationen og den krise vi var i tog ledelsen en beslutning som var nødvendig.

    Som jeg har nævnt så Ja i den perfekte verden vil der være en Sportsdirektør fra start af, men når vi nu ser på det Træner team vi har fået så var mange jo enige om at det ser fornuftigt ud. Personligt var jeg fortaler for Svensson, men nu hedder træneren JT og så må man jo også vælge at give manden "Tid" som Ståle jo fik massere af. Det ville da være hul i hovedet at kaste ham for porten nu.

    Nu kender de fleste jo din holdning til "Bestyrelsen" så den ændrer sig nok ikke, men Dumpet med et brag er ikke termer jeg ville bruge, men du har selvfølgelig ret til at have den holdning :)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ikke overraskende er jeg uenig.

    Dumpet med et brag vil jeg betegne, hvis man havde ladet tingene kører i samme gænge og lod Ståle fortsætte. I situationen og den krise vi var i tog ledelsen en beslutning som var nødvendig.

    Som jeg har nævnt så Ja i den perfekte verden vil der være en Sportsdirektør fra start af, men når vi nu ser på det Træner team vi har fået så var mange jo enige om at det ser fornuftigt ud. Personligt var jeg fortaler for Svensson, men nu hedder træneren JT og så må man jo også vælge at give manden "Tid" som Ståle jo fik massere af. Det ville da være hul i hovedet at kaste ham for porten nu.

    Nu kender de fleste jo din holdning til "Bestyrelsen" så den ændrer sig nok ikke, men Dumpet med et brag er ikke termer jeg ville bruge, men du har selvfølgelig ret til at have den holdning :)
    Takker ;)

    Hvis du kender min holdning til "Bestyrelsen", så ved du sikkert også, at jeg ikke havde det store imod, at man valgte at prøve noget andet af end Ståle.

    Alt har sin tid, og det virkede selv på Ståle som om, at tiden nærmede sig for, at noget nyt skulle ske. Jeg var - og er stadig - så dybt uenig i måden, det skete på, i timingen, og i den manglende forberedelse. Og det er så sidstnævnte, vi i min bog betaler prisen for.

    Den nuværende bestyrelse mente, at Ståle fyldte alt for meget og ønskede at komme helt af med ham én gang for alle i stedet for at foretage en mere blid overgang. Dermed røg hele den sportslige ledelse på en og samme dag og en hulens masse know-how.

    Med Ståle helt ude af ligningen stod bestyrelsen overfor to valg:

    A) At køre videre med Ståles linje - og dermed hele den vision og det fundament, der var lagt - og heller ikke rokerer for meget i truppen.
    B) At lave en revolution, hvor man virkelig ændrer på hele fundamentet, rydder ud i den sportslige sektor og i truppen.

    Bestyrelsen gik som bekendt med plan A. Det var den klare udmelding. Men undervejs skifter den så over til plan B.

    Udfordringen er, at plan B i den grad kræver en enorm stærk, sportslig ledelse. Den havde man bare langt fra på plads. Ja, den er i skrivende stund end ikke fungerende endnu her et halvt års tid efter. Det må gøre det virkelig utrygt at være spiller, og det må være ubehageligt for Jess, der på sin vis har fået Ståles gamle rolle i mangel på sportslig ledelse.

    Jeg kan sagtens blive fan af bestyrelsen igen. Nu har bestyrelsesmanden efter et kaotisk 2020 i al fald valgt at takke af, og det er da en begyndelse. Og måske kan de pauvre år få et par af de investorer, som udelukkende er der for andre dele af forretningen, til at overveje et frasalg. Man kan kun håbe.

    Jeg genlæste forleden et citat fra vores gamle bestyrelsesformand, der tegnede FCK i den periode, at FCK i den grad udviklede sig sportsligt. Det lyder:

    "Fodboldkampe vindes i virkeligheden i bestyrelseslokalet - for det er her, de allervigtigste beslutninger træffes (...). Jeg vidste ud fra min erfaring fra erhvervslivet, at man kan have verdens bedste produkt, men at det langtfra er lig med succes, hvis man ikke har den rigtige ledelse. Har man den rette ledelse, træffer den alle de rigtige beslutninger ned ad i systemet - for i en fodboldklub og i alle andre organisationer hænger tingene sammen som i en kæde. Et enkelt svagt led kan ødelægge selv den stærkeste af dem."

    At være uden sportslig leder i et halvt år er i sig selv et svagt led. Og at have en bestyrelse, der ikke aner, om den vil følge plan A eller plan B og skifter retning efter bare få uger, er så absolut et andet svagt led.

    Vi kan skifte trænere herfra og til evigheden. Lige nu er vi på vej ind i det morads, Brøndby befandt sig i i utroligt mange år: En usund ledelse.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Er jeg virkelig den eneste som tror det kan ende med en 6 plads og ingen Europa. ? Vi har præsteret nada og nix mod de hold som er kommet med i slutspillet. Ved godt at vi spiller for spiller burde være 4 af dem overlegne. Men som HOLD er vi med længder det dårligste. I hvertfald som det er dags dato.. Det er ret bekymrende og vi kan med stor sandsynlighed se ind i 10 kampe med fæces an mas. Håber der sker et mirakel. !!!
    Det kan det da øjensynligt sagtens ende med!!!

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    At være uden sportslig leder i et halvt år er i sig selv et svagt led. Og at have en bestyrelse, der ikke aner, om den vil følge plan A eller plan B og skifter retning efter bare få uger, er så absolut et andet svagt led.
    Gode pointer, men nu kan man jo argumentere for at vi ikke har været uden sportslig leder i et halvt år?. WK har jo midlertidig påtaget sig den rolle og, hvis man isoleret ser på hvad der er hentet ind på træner fronten og den sportslige stab samt 2 isoleret set fine lejekontrakter som vi jo så kan skille os af med igen, hvis vi ikke syntes om dem. Så er det jo ikke ligefrem fordi man kan påstå at vi ikke har haft en sportslig leder. hvis man ser nogle måneder tilbage så var alle her på skakten jo enige om at på den relative kort tid WK har påtaget sig rollen har det været fremragende. Og nu når resultaterne ikke lige er der så er alt bare skidt. Personligt syntes jeg det er en lidt for Sort/hvid måde at se tingene på.

    Jeg hader at bruge udtrykket, men kan vel godt sige vi er i en form for "Proces" i henhold til både JT og staben også stadig er ved at finde den helt rette taktik opstilling og spillere man vil bruge. Og den proces mener jeg tager tid, selvom vi alle gerne vil have det bare sker fra den ene dag til den anden.

    At vi skulle lande ude i en periode som BØF havde med en inkompetent ledelse og Guldløs i over 16 år er jeg ret overbevist IKKE sker, men igen ingen er os er jo spåkoner :). Men der er vi SLET ikke endnu. Men hvis vi fyrer JT i morgen så er vi godt på vej ned af den vej :)

    I den her nedtrykte tid, så er det jeg er mest frustreret over at vi lige altid lige skal vælge at have de største kriser op til en Sæson som giver direkte adgang til EL (og stor chance for CL). Så nu skal andre høste frugterne. Var det ikke også FCN kom Direkte i CL i sin tid på baggrund af en Krise vi havde?. Puha :(
    Sidst redigeret af EraZ : 22.03.21 kl. 16:20

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Gode pointer, men nu kan man jo argumentere for at vi ikke har været uden sportslig leder i et halvt år?. WK har jo midlertidig påtaget sig den rolle og, hvis man isoleret ser på hvad der er hentet ind på træner fronten og den sportslige stab samt 2 isoleret set fine lejekontrakter som vi jo så kan skille os af med igen, hvis vi ikke syntes om dem. Så er det jo ikke ligefrem fordi man kan påstå at vi ikke har haft en sportslig leder. hvis man ser nogle måneder tilbage så var alle her på skakten jo enige om at på den relative kort tid WK har påtaget sig rollen har det været fremragende. Og nu når resultaterne ikke lige er der så er alt bare skidt. Personligt syntes jeg det er en lidt for Sort/hvid måde at se tingene på.

    Jeg hader at bruge udtrykket, men kan vel godt sige vi er i en form for "Proces" i henhold til både JT og staben også stadig er ved at finde den helt rette taktik opstilling og spillere man vil bruge. Og den proces mener jeg tager tid, selvom vi alle gerne vil have det bare sker fra den ene dag til den anden.

    At vi skulle lande ude i en periode som BØF havde med en inkompetent ledelse og Guldløs i over 16 år er jeg ret overbevist IKKE sker, men igen ingen er os er jo spåkoner :). Men der er vi SLET ikke endnu. Men hvis vi fyrer JT i morgen så er vi godt på vej ned af den vej :)

    I den her nedtrykte tid, så er det jeg er mest frustreret over at vi lige altid lige skal vælge at have de største kriser op til en Sæson som giver direkte adgang til EL (og stor chance for CL). Så nu skal andre høste frugterne. Var det ikke også FCN kom Direkte i CL i sin tid på baggrund af en Krise vi havde?. Puha :(
    Bare lige for at slå det fast. Lerager kan vi ikke bare lige skille os af med igen, da aftalen indeholder en forpligtende købsoption.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Zanka kan godt have tabt niveau.

    Det kan også være, at han ikke bryder sig om JT. Da Jt tiltrådte, var der en situation med Zanka og en journalist fra Viasat, hvor JT bagefter undsagde Zanka. Uanset hvilken holdning man har til Zankas håndtering, så er det en ledelsesmæssig brøler af dimensioner at undsige en spiller ud af til. Der skal bare være opbakning og så må man tage den internt.
    Nu ved jeg ikke, om du puster en konflikt op, som slet ikke var der. Men hvis det passer, at der var uenighed mellem JT og Zanka, så skal JT da på ingen måde lade sig diktere af, hvad en spiller har sagt. Det er den anden vej rundt. Og som jeg husker det, så var det nedenstående hjerneblødning fra Zanka. Den kan jeg ikke se JT forsvare.

    "Du skal da lade være med at stille sådan et åndssvagt spørgsmål, lød det fra FCK-stjernen.

    - Jeg kan da ikke gøre andet. Hvad skal jeg gøre?, svarede reporteren

    - Ellers så fucking kom og sig undskyld bagefter, når du er fucking faldet ned."
    Danmark til Valby Bakke

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #113
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Thorup skal heller ikke ud og forsvare den situation, og det ved Zanka også efter at have fået lidt ilt til hjernen efter situationen er overstået.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #114
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Bestyrelsen gik som bekendt med plan A. Det var den klare udmelding. Men undervejs skifter den så over til plan B.
    Man melder ikke ud, at nu skal der laves kæmpe revolutioner i forbindelse med lederskifter. Det kommer der intet godt ud af. Da Mette F tog over efter Helle T var meddelelsen den samme diplomatiske "Vi kører videre på det gode arbejde som min forgænger har lavet." Jojo, men så viftede man de radikale ud til siden, fyrede politiske ordførere til højre og venstre og skrottede den økonomiske politik og udlændingepolitikken + lagde an på DF. Og de hadede hinanden. Ingen har en interesse i at skabe konflikt som pressen kan bore i og som skader organisationen og alle de ansatte der skal kunne se sig selv skifte loyalitet fra den ene leder til den anden. Man vil heller ikke pisse den tidligere leder af, for man vil undgå mudderkast. Således også med en ærekær Ståle. Og alligevel blev overgangen ikke problemfri. Husk på at dette var før han blamerede sig med det tåkrummende eftermæleinterview. Du ville først rigtig kunne være efter bestyrelsen, hvis de gik ud og plæderede paladsrevolution, helt ny linje, og opgør med det ståle stod for. Jeg tror også godt du kan regne med, at så var det blevet grimt.
    Sidst redigeret af Tops : 22.03.21 kl. 22:26
    Danmark til Valby Bakke

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    I den her nedtrykte tid, så er det jeg er mest frustreret over at vi lige altid lige skal vælge at have de største kriser op til en Sæson som giver direkte adgang til EL (og stor chance for CL). Så nu skal andre høste frugterne. Var det ikke også FCN kom Direkte i CL i sin tid på baggrund af en Krise vi havde?. Puha :(
    Jo, lige efter en trænerfyring ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Man melder ikke ud, at nu skal der laves kæmpe revolutioner i forbindelse med lederskifter. Det kommer der intet godt ud af. Da Mette F tog over efter Helle T var meddelelsen den samme diplomatiske "Vi kører videre på det gode arbejde som min forgænger har lavet." Jojo, men så viftede man de radikale ud til siden, fyrede politiske ordførere til højre og venstre og skrottede den økonomiske politik og udlændingepolitikken + lagde an på DF. Og de hadede hinanden. Ingen har en interesse i at skabe konflikt som pressen kan bore i og som skader organisationen og alle de ansatte der skal kunne se sig selv skifte loyalitet fra den ene leder til den anden. Man vil heller ikke pisse den tidligere leder af, for man vil undgå mudderkast. Således også med en ærekær Ståle. Og alligevel blev overgangen ikke problemfri. Husk på at dette var før han blamerede sig med det tåkrummende eftermæleinterview. Du ville først rigtig kunne være efter bestyrelsen, hvis de gik ud og plæderede paladsrevolution, helt ny linje, og opgør med det ståle stod for. Jeg tror også godt du kan regne med, at så var det blevet grimt.
    Det var grimt fra dag 1, da man besluttede sig for at give en fyring af en leder med 10+ år på kontoen over telefonen. Ståles interview lignede resultatet af to parter, der absolut ikke havde haft meget øjenkontakt med hinanden længe.

    Det er fuldstændigt legitimt at sige, at man var uenige om retningen. Det gør man - trods alt - også i politik, selv om de to størrelser langtfra er 100% sammenlignelige. Udfordringen ved at melde det ud er så bare, at det også forpligter, at man reelt kan se en ny retning.

    Uden retning får du præcis det udtryk i spillernes øjne, som Boilesen havde efter sidste kamp.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Du har en god pointe i, at det er nemmere ikke at være forpligtet af en offentlig fastlagt kurs. Og hvordan man tolker "grimheden" i fyringen handler nok også meget om, hvis side man var på. Jeg synes, det var fint, at bestyrelsensagde det med, at man vil bevare vinderDNA'et fra Ståles tid. Og det kan ingen tage fra Ståle. Det havde han til overflod af.
    Danmark til Valby Bakke

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    At vi skulle lande ude i en periode som BØF havde med en inkompetent ledelse og Guldløs i over 16 år er jeg ret overbevist IKKE sker, men igen ingen er os er jo spåkoner :). Men der er vi SLET ikke endnu.
    Jeg tror ret så kraftigt at vestegnen havde samme overbevisning den gang, umiddelbart efter Laudrup...


  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sian Se meddelelser
    Jeg tror ret så kraftigt at vestegnen havde samme overbevisning den gang, umiddelbart efter Laudrup...
    Muligvis. Det ændre dog bare ikke på det faktum at det er ren spekulation og den snak slet ikke giver mening at have på nuværende tidspunkt. Vi kan tale om disse tendenser, hvis JT allerede bliver fyret efter en dårlig sæson start i den kommende sæson og PC også ryger. Så vil jeg for alvor begynde at blive bekymret.

    Og så er der jo også en anden mulighed. at JT og PC finder melodien og vi får ryddet op i truppen, krydret med nye sultne spillere og det starter en ny "Guld Ære" de næste 16 år :)
    Sidst redigeret af EraZ : 23.03.21 kl. 18:36

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Nu ved jeg ikke, om du puster en konflikt op, som slet ikke var der. Men hvis det passer, at der var uenighed mellem JT og Zanka, så skal JT da på ingen måde lade sig diktere af, hvad en spiller har sagt. Det er den anden vej rundt. Og som jeg husker det, så var det nedenstående hjerneblødning fra Zanka. Den kan jeg ikke se JT forsvare.

    "Du skal da lade være med at stille sådan et åndssvagt spørgsmål, lød det fra FCK-stjernen.

    - Jeg kan da ikke gøre andet. Hvad skal jeg gøre?, svarede reporteren

    - Ellers så fucking kom og sig undskyld bagefter, når du er fucking faldet ned."
    Jeg forsøger ikke at puste en konflikt op - men i den nuværende situation, hvor det ser ud til, at spillerne hverken spiller for klubben, holdet, træneren eller noget andet, så kan alt jo være i spil.

    Mht. det citat du sætter ind, så var det ikke indholdet i interviewet. Jeg husker det ikke ordret, men reporteren satte en kontekst (lidt søgt), som han ville have Zanka til at tale ind i. Det sagde Zanka meget kraftigt fra over for.

    Det du citerer, det var efter, at Viasat have givet udtryk for, at mikrofonen var slukket og interviewet skulle være afsluttet - hvilket viste sig ikke at være sandt, i hvert fald ikke på deres HD-kanal, hvor de transmitterede det. Det var de så også efterfølgende ude og beklage.

    Hvorom alting er, så står man som organisation sammen ud af til og så kan man altid være uenige ind af til. Min pointe var, at hvis chefen bryder det kodeks, så skal man huske, at loyalitet og opbakning kun fungerer, når den går begge veje.

    I øvrigt kunne jeg nu godt forstå Zankas behov for at sige fra. Den form for manipulerende lukket interview form er noget af det første, man lærer at sige fra overfor, når man er på mediehåndterings kursus. Jeg bryder mig ikke om det - men det er blevet en konsekvent stil blandt Sports-reportere, hvilket måske også hænger sammen med, at det ofte ikke er journalister, der anvendes i de funktioner.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 24.03.21 kl. 10:47
    Goldbæks Højrefod

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •