Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    21 36.84%
  • Uafgjort

    13 22.81%
  • FCK vinder

    23 40.35%
Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 120

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Tak skævben ... der fik jeg da aftenkaffen galt i halsen to gange.

    JT slutter post-match interviewet af med at konstatere, at han slet ikke er bekymret for holdet. Det er FCK for pokker da ... og vores træner er bare på alle måder en parentes fra provinsen.
    Goldbæks Højrefod


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Tak skævben ... der fik jeg da aftenkaffen galt i halsen to gange.

    JT slutter post-match interviewet af med at konstatere, at han slet ikke er bekymret for holdet. Det er FCK for pokker da ... og vores træner er bare på alle måder en parentes fra provinsen.
    Meget bekymrende for klubben, at træneren ikke er bekymret - eller noget

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Boile, Zeca, Wind og Daramy, 4, FIRE spillere kan være deres insats bekendt, FØJ der er pinligt.
    Daramy og Boile koster hver et mål. Daramy som ikke gider følge sin mand ved 1-0 og Boile som laver en kæmpe fejl ved 2-1 og generelt var horribel det sidste kvarter. Thorup ligner ikke løsningen, men er sgu også svært, når der konstant laves hjerneblødninger.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Thorup blev nr. 3 i sin første sæson for FCM, og nr. 4 i sin anden sæson. Det var først i 3. sæson, hvor han bl.a. fik Brian Priske som ass. træner, og hvor BØF fik et vanvittigt (vigtigt og dejligt) kollaps i de sidste tre runder, at han formåede at vinde et mesterskab. Så lang snor har man de seneste 20 år kun givet til Ståle, da han vendte hjem i 2013. Og det var vel og mærke kun efter at han havde vundet 4 ud af 5 mulige mesterskaber.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Tak skævben ... der fik jeg da aftenkaffen galt i halsen to gange.

    JT slutter post-match interviewet af med at konstatere, at han slet ikke er bekymret for holdet. Det er FCK for pokker da ... og vores træner er bare på alle måder en parentes fra provinsen.
    Lur mig om ikke han er dybt bekymret. Der er dog ingen grund til at stå og udlevere sig selv fuldstændig.
    Udover bekymringen omkring holdet, bør han være dybt bekymret for hans egen fremtid i Kbh.
    PC kommer snart ind i butikken, og uden at der bør blive kigget skævt til ham, da Thorup ikke er "hans mand", bør han kunne skille sig af med Thorup.
    Så kan PC passende tage David med fra Aarhus.

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Et eller andet sted i Norge må Ståle lige nu sidde og have svært ved at fatte sit held.

    Er selv med til at sejle et skib på grund, men får 23 mio kr stukket i hånden for at forlade den synkende skude, der bagefter bare fortsætter mod afgrunden.

    Smutter til hjemlandet og finder et formentlig fornuftigt betalt deltidsjob med 10-12 kampe om året, hvor han skal hygge sig med Haaland, Ødegaard og resten af den måske bedste fodboldgeneration Norges historie.

  10. De følgende 18 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    RAUS!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Et eller andet sted i Norge må Ståle lige nu sidde og have svært ved at fatte sit held.

    Er selv med til at sejle et skib på grund, men får 23 mio kr stukket i hånden for at forlade den synkende skude, der bagefter bare fortsætter mod afgrunden.

    Smutter til hjemlandet og finder et formentlig fornuftigt betalt deltidsjob med 10-12 kampe om året, hvor han skal hygge sig med Haaland, Ødegaard og resten af den måske bedste fodboldgeneration Norges historie.
    Ja han går ikke sulten i seng :)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Thorup blev nr. 3 i sin første sæson for FCM, og nr. 4 i sin anden sæson. Det var først i 3. sæson, hvor han bl.a. fik Brian Priske som ass. træner, og hvor BØF fik et vanvittigt (vigtigt og dejligt) kollaps i de sidste tre runder, at han formåede at vinde et mesterskab.
    Nu er det jo ikke fordi, FCM vandt mesterskabet hvert år, inden Jess overtog trænersædet. Men Jess har da et højere pointsnit i FCM end Guld-Glen.

    Dermed ikke sagt, at Jess er den rigtige for FCK.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    PC kommer snart ind i butikken, og uden at der bør blive kigget skævt til ham, da Thorup ikke er "hans mand", bør han kunne skille sig af med Thorup.
    En fyring af Thorup vil skulle godkendes af bestyrelsen, og jeg tvivler på, at det indgår i deres planer at skulle smide 50-60 mio. efter forhenværende trænere. Man kan selvfølgelig håbe på, at der findes en klausul i kontrakten med Jess, der gør, at FCK kan komme billigere ud af aftalen. Men igen, det er altsammen ligegyldigt, når truppen er, som den er.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Lur mig om ikke han er dybt bekymret. Der er dog ingen grund til at stå og udlevere sig selv fuldstændig.
    Udover bekymringen omkring holdet, bør han være dybt bekymret for hans egen fremtid i Kbh.
    Jeg er bare træt af, at han forspilder hver eneste lejlighed for at vise, at han er den rette.

    Han leverer en gang blablabla og næste weekend er det same shit.

    Med WK's friske bemærkning til en journalist om ikke han havde set fodbold i foråret og med en henvisning til vores point snit, så er det snart muligt at sende det spørgsmål retur til WK.

    JT virker så langt uden for rækkevidde af truppen, at han slet ikke kan skabe forandringer. Jeg tror, at der er to muligheder

    Farvel til JT til sommer eller udstyr ham med 200 mio. til indkøb.

    Der er ingen udvikling ... Og så alligevel, den er bare negativ. Om 2 mdr. der er SL færdigspillet og vores hold skal have gennemgået en udvikling, så vi kommer i EL til efteråret og bliver mestre i 2022. Doubt it.
    Goldbæks Højrefod

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Hvis man fyrer Thorup, udstiller bestyrelsen jo totalt sig selv, indrømmer at de har fucked op. Det sker ikke, det vil jo være det største selvmål.

    Det er ikke Football manager det her. Vi (os herinde) er emotionelle omkring det, det kan bestyrelsen ikke tillade sig at være. Vi tænker mere kortsigtet, de tænker langsigtet.
    I det perspektiv, er langsigtet et par vinduer frem. Tænk også hvor sindssygt det ville være, hvis vi vågnede i morges, og JT var blevet fyret. Så ville vi - FCK - for alvor få hug for at være både paniske og i vildrede. Man er nødt til at give det en reel chance.

    Mon ikke alle i bestyrelsen har afskrevet mesterskabet, men håber på Europa, og så må PC være lovet nogle seriøse lommepenge til sommerens transfervindue.

    Omkring spillet, som jo er skandaløst ringe, så forstår jeg ikke, hvorfor man ikke går tilbage til en 442, som virkede så godt lige efter JT tiltrådte.
    Linderoth tilbage!

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er bare træt af, at han forspilder hver eneste lejlighed for at vise, at han er den rette.

    Han leverer en gang blablabla og næste weekend er det same shit.

    Med WK's friske bemærkning til en journalist om ikke han havde set fodbold i foråret og med en henvisning til vores point snit, så er det snart muligt at sende det spørgsmål retur til WK.

    JT virker så langt uden for rækkevidde af truppen, at han slet ikke kan skabe forandringer. Jeg tror, at der er to muligheder

    Farvel til JT til sommer eller udstyr ham med 200 mio. til indkøb.

    Der er ingen udvikling ... Og så alligevel, den er bare negativ. Om 2 mdr. der er SL færdigspillet og vores hold skal have gennemgået en udvikling, så vi kommer i EL til efteråret og bliver mestre i 2022. Doubt it.
    Er konklusionen så ikke bare at nogle spillere bare ikke er bedre og som flere inklusiv jeg selv, må være at der skal en udrensning til før vi ser fremgang. Javel taktik spiller en rolle, men hvis spillerne ikke har de fornødne evner til at udfører det, eller har mistet knisten så bliver det sgu svært.

    Det er så let bare at sige. Ja hvis vi havde fået Svensson i stedet for JT så ville alt bare være godt godt. jeg TVIVLER meget stærkt på at selv verdens bedste træner kunne få vendt tingene ud fra det morads Ståle efterlod sig. Tingene er ikke bare så simpelt.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er konklusionen så ikke bare at nogle spillere bare ikke er bedre og som flere inklusiv jeg selv, må være at der skal en udrensning til før vi ser fremgang. Javel taktik spiller en rolle, men hvis spillerne ikke har de fornødne evner til at udfører det, eller har mistet knisten så bliver det sgu svært.

    Det er så let bare at sige. Ja hvis vi havde fået Svensson i stedet for JT så ville alt bare være godt godt. jeg TVIVLER meget stærkt på at selv verdens bedste træner kunne få vendt tingene ud fra det morads Ståle efterlod sig. Tingene er ikke bare så simpelt.
    Vi får ikke meget bedre spillere.
    Vi har 11-13 spillere der er på landsholdet fast eller med mellemrum.
    Vi har nogle rigtig dygtige ungdomslandsholdsspillere, vi kan få nogle andre, men næppe bedre.
    Goldbæks Højrefod

  24. De følgende 11 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vi får ikke meget bedre spillere.
    Vi har 11-13 spillere der er på landsholdet fast eller med mellemrum.
    Vi har nogle rigtig dygtige ungdomslandsholdsspillere, vi kan få nogle andre, men næppe bedre.
    Jeg er enig. På papiret burde vi jo ødelægge ligaen. Men mit største hovedbrud er at dem havde vi jo også under Ståle hvor tingene gik galt over en laaang periode. Ergo mener jeg der må være noget galt med de nuværende spillere i truppen. I min verden betyder det NADA at man er en stjerne af navn og hvad man har præsteret tidligere. Hvis man har mistet evnerne/knisten så er det YT. Problemet er jo bare at spillerne er bundet af kontrakt så man kan jo ikke "bare" smide dem til hjørne. Sådan noget sker fra Transfer vindue til Transfer vindue.

    Jeg er ret sikker på det nok skal vende såfremt vi har "økonomien" og de rigtige folk til at scoute "Sultne" kvalitets spillere. Det bliver den helt store udfordring i det kommende vindue.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •