Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    21 36.84%
  • Uafgjort

    13 22.81%
  • FCK vinder

    23 40.35%
Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 120

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    469

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    I Guder!!!!! Du får sgu sat dit aftryk Lukas �� Tak for at høre efter.......

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    I Guder!!!!! Du får sgu sat dit aftryk Lukas �� Tak for at høre efter.......
    Tja, den gjorde han så alligevel. Men generelt en pinlig indsats igen.
    .........William Kvist RAUS!!!!

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Det gør ondt at se dem spille. Der er ingen gejst, ingen vindermentalitet, ingen tager ansvar oh opspillet går simpelthen så langsomt. Der kommer kun chancer efter enkeltmandspræstationer. Daramy har set fin ud offensivt, som en af de få, men opgiver at løbe retur ved målet..... Savner Delaney, Kvist, Linderoth. En midtbanemand, der gider at råbe lidt og vise noget vindermentalitet.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Max Se meddelelser
    Det gør ondt at se dem spille. Der er ingen gejst, ingen vindermentalitet, ingen tager ansvar oh opspillet går simpelthen så langsomt. Der kommer kun chancer efter enkeltmandspræstationer. Daramy har set fin ud offensivt, som en af de få, men opgiver at løbe retur ved målet..... Savner Delaney, Kvist, Linderoth. En midtbanemand, der gider at råbe lidt og vise noget vindermentalitet.
    Jeg synes ikke det er så ringe som du gør det til.. Vi har nogle rigtig fine angreb, hvor vi spiller hurtigt i små rum.. Men Falk skal altså ikke pakkes væk på den venstre kant der.. Hvis vi så bare var alt-dominerende på den centrale midt, og vandt alle dueller og 2-bolde, men det gør vi langt fra... Falk bliver forhåbentlig rykket ned hvor han er bedst i løbet af kampen.. Men hvem der skal ind og spille hans plads, er mere vanskelligt at få øje på... Måske Kauff, hvis han er klar nok..

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    469

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Jeg er træt af Jess we can - tempoet er til 2 division, for fuck sake.....

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Den unge Hr. Jensen Se meddelelser
    Thorup sætter tanker på runden og vores muligheder i mesterskabsslutspillet.

    "Det ser selvfølgelig rigtig svært ud for os at blive nummer 1, men hvis vi ikke kan nå det, så skal vi blive nummer 2. Og kan vi ikke blive nummer 2, så skal vi blive nummer 3. Sådan er det. Vi stiler så højt, som vi overhovedet kan."
    Og kan vi ikke blive nummer 3, så skal vi blive nummer 4. Fortsæt evt. selv efter næste runde.
    Fc Ålene

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes ikke det er så ringe som du gør det til.. Vi har nogle rigtig fine angreb, hvor vi spiller hurtigt i små rum.. Men Falk skal altså ikke pakkes væk på den venstre kant der.. Hvis vi så bare var alt-dominerende på den centrale midt, og vandt alle dueller og 2-bolde, men det gør vi langt fra... Falk bliver forhåbentlig rykket ned hvor han er bedst i løbet af kampen.. Men hvem der skal ind og spille hans plads, er mere vanskelligt at få øje på... Måske Kauff, hvis han er klar nok..
    Tjah så har vi forskellige forventninger til FCK. Jeg har en forventning om en klar spillestil, tydelig dominans, spillere der vil vinde, og ikke det jeg ser pt - Danmarks med afstand dyreste trup, hvor halvdelen af spillerne render rundt med halvslukket lys i øjnene. Jeg skal ikke kunne sige hvad der er galt, eller hvad løsningen er, men jeg har indtryk af at Thorup heller ikke ved det og det skræmmer mig en del. Det gør ondt at se FCK pt. Og man ved den stort set hver søndag når man sætter sig til at se dem.


  12. #23
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Hvor er det fucking dumt man ikke hentede Bo Svensson i stedet for Thorup.

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    5 i streg uden sejr. Sikke det kører for DKs store, voldsomme lokomotiv.

    Den kære Jess har ikke ligefrem taget os med storm...

    Hold kæft hvor er det hele ynkeligt efterhånden...

    Zan


  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Jeg har godt nok svært ved at se, hvad planen er. Det er sjovt, i de første par kampe syntes jeg det var ret tydeligt, men nu er det bare helt væk. Tempoet er lavt, vi kan ikke forsvare, og offensivt er vi alt for ofte afhængige af at spillerne individuelt kan præstere noget på egen hånd.

    Jeg er fandeme skuffet over det vi præsterer for tiden. Det er slet ikke godt nok, uanset om Jess har overtaget nogle sløje spillere og ikke har haft særlig lang tid. Synes sgu det er under, hvad vi bør kunne forvente af suppens med afstand dyreste trup.

  16. De følgende 12 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Jeg anerkender simpelt hen ikke, at vi taber to i træk til Randers. Hvad fåck sker der?

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Det er "muligt" vi "Spiller" en bedre anden halvleg, men, hvor mange Chancer redder Randers keeperen ????. Alt for meget småspil og manglende spilforståelse når det kommer til den sidste tredjedel og kynisme

    Kæft det er frustrerende at se på og Zanka der gang på gang forsøger at lege Pirlo med bold i ingenmandsland.


  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    1) Stop nu med at gøre Falk til en eller anden kantspiller. Han skal være på midten.

    2) Wind må stoppe med at trække ned som midtbanespiller. Ellers må vi have en 9'er foran ham.

    3) Hvad fanden sker der med vores dødbolde??

    4) Vi prøver konstant at få bolden helt tæt på stregen, før vi skyder. Lad os nu prøve at få noget slutprodukt på

    5) Husk tilbageløb...

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Hvor er det fucking dumt man ikke hentede Bo Svensson i stedet for Thorup.
    Hvorfor? Man har et lortehold købt af ståle, det virker ikke. Så udskifter man ståle med Jess, samme lortehold. Hvad skulle Svensson kunne gøre?

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Vi må håbe at Thorup forsøger sig med en ny taktik i mesterskabsspillet, det "nye" system, fungerer ikke længere.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •