Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    21 36.84%
  • Uafgjort

    13 22.81%
  • FCK vinder

    23 40.35%
Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 120

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Det største problem synes at være, at det presspil der fungerede så fantastisk før jul, synes at være forsvundet som dug for solen...

    Lad os få nogle af de unge ind.. De viser om noget mandshjerte og den rette mentalitet.. En spiller som Bundu burde eksempelvis have spillet sine sidste minutter.. Afskyelige attituder han render rundt med.. Fischer ligeså.. Giver ingen mening at spillere som Bøving og Højlund holdes ude på baggrund af sådan en omgang ugidelige primadonnaer...

    Vi må så også sige at marginalerne mangler.. Indtil 1-2 sidder vi på det hele, men desværre bliver vi aldrig rigtigt farlige.. Efter 2-1 falder korthuset så fuldstændig sammen..

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvorfor gjorde de det så ikke under Ståle? :). Beklager men tror dit blodtryk skal lidt ned. Det er jo totalt useriøst at tale om en JT fyring.

    Kom tilbage når der renset ud i truppen og hvis resultatet og spillet er det samme så skal jeg nok være den første til at hoppe på RAUS JT, men come on :). Hvis du vil have en endnu større krise så er det da at fyre JT og hele det sportslige setup, som de fleste jo på papiret er enig om var godt da de blev signet.
    Jeg synes faktisk godt man kan forsvare en fyring af Thorup. Indstillingen er jo helt væk. Det er ikke kun taktisk og kvalitetsmæssigt, det halter. Uanset hvad det så end er han gør i klubben, så virker det ikke.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Virker sgu lidt som om, at spillerne har besluttet at smide JT under bussen... Noget er jo helt, helt galt, når Boile siger som han gør. Må høre JT og Zanka om lidt...
    Hvad har Boile da sagt?

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Boile, Zeca, Wind og Daramy, 4, FIRE spillere kan være deres insats bekendt, FØJ der er pinligt.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    469

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Spille kan de, men gider de! Tydeligvis ikke....

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Virker sgu lidt som om, at spillerne har besluttet at smide JT under bussen... Noget er jo helt, helt galt, når Boile siger som han gør. Må høre JT og Zanka om lidt...
    Sry. Jeg slukkede i raseri. Hvad sagde Boile?

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hemme Se meddelelser
    Hvad har Boile da sagt?
    Han var ærlig omkring krisen, men virkede (for mig) som om, at han skulle sige noget, men rent faktisk sagde noget andet. Intet glimt i øjet, ingen kant - bare opgivende og fyldt med afmagt

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Sry. Jeg slukkede i raseri. Hvad sagde Boile?
    Boile så ud som om han var parat til at stoppe karrieren efter det interview :). Her kan vi tale om en mand som endegyldigt har kastet håndklædet i ringen. Det muligt jeg overfortolker, men DAMN :)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hemme Se meddelelser
    Jeg synes faktisk godt man kan forsvare en fyring af Thorup. Indstillingen er jo helt væk. Det er ikke kun taktisk og kvalitetsmæssigt, det halter. Uanset hvad det så end er han gør i klubben, så virker det ikke.
    Det muligt, men det sker bare ikke og det vil også være hul i hovedet. Jeg er med på vi er en stor klub, men pengene hænger altså ikke på træerne. Ja JT har lavet fejl, men jeg syntes der er en generel konsensus at der er noget riv rav ruskende gal med spiller sammensætning i truppen.

    Før jeg ser PC i aktion med input fra JT i Sommerens Transfer vindue så er jeg absolut ikke villig til at smide JT på porten. Målet i slutspillet må jo være at JT 100 % lægger sig fast på de spillere han vil satse på samt, hvilken taktik han vil bruge frem mod næste sæson og så holde fast i det.

    Sats med Boile på midten i forsvaret og så må vi ofre Zanka som jeg aligevel ikke tror bliver.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Boile, Zeca, Wind og Daramy, 4, FIRE spillere kan være deres insats bekendt, FØJ der er pinligt.
    Nelssons præstation kan der vel heller ikke sættes en finger på?

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    "Jeg synes faktisk godt man kan forsvare en fyring af Thorup. Indstillingen er jo helt væk. Det er ikke kun taktisk og kvalitetsmæssigt, det halter. Uanset hvad det så end er han gør i klubben, så virker det ikke."

    Og det gjorde det under ståle???

    Kan der være andet galt???

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #57
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Godt nok ikke meget at glæde sig over i dag - og Boile har ret; der er ingen stjerner på det hold - længere.
    Jeg er alvorlig bange for at det her er starten på en lang ørkenvandring, hvor vi starter forfra med at bygge et hold op, der kan leve op til logoet.
    Og jeg tror ikke Thorup har hvad der skal til, og det hold han arvede hjælper bestemt heller ikke.
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Jeg husker stadig sidste sæson, hvor man var 4 point efter Midtjylland ved vinterpausen. Det første man gjorde var at tabe i Esbjerg og spille uafgjort mod Silkeborg ugen efter. Vindermentaliteten har været væk i lang tid, og Ståle var ærligt heldig, at få lov at blive så længe som han gjorde. Han skulle have været ude af klubben allerede efter de 2 kampe, og det horrible spil i efteråret, hvor man er heldig Kiev fucker fuldstændig op på hjemmebane, som gør man senere har nogle gode kampe i Europa, som truppen godt gider at spille.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Dec 2019
    Indlæg
    10

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Vi må glemme sæsonen og allerede nu se mod den nye. Det indebærer, at der ingen kære mor bør være fra trænerne. Ud med samtlige spillere, som ikke viser den vilje og gejst som er en så vigtig del af klubben. Som jeg skrev efter FCM-kampen, så skal der en ordenlig oprydning igang. Fischer, Bundu, Zanka, Bartolec skal ud. Jeg er også på kanten til at mene, at klausulen på Lerager ikke bør indfries, men vil give ham lidt længere snor. Indtil da må vi spille med vores talenter - spillere som Bøving, Stamenic, Lund, VK synes at have niveauet - om ikke andet, så kan de næppe spille meget dårligere end førnævnte gruppe. Boile i som centerback med Nelsson og så bør Gryte efterhånden få chancen.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,532

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Vi lider virkelig under beslutningen om at gøre Ståle til manager i 2014. Ingen træner kan præstere uden et hold. Fyringen af Ståle var nødvendig, da han ikke længere kunne betros opgaven som sportschef, men på trænersiden har fyringen bare været penge ud af vinduet. Det er så ærgerligt.

  26. De følgende 8 brugere er enige:

Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •