Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    21 36.84%
  • Uafgjort

    13 22.81%
  • FCK vinder

    23 40.35%
Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 120

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    1) Stop nu med at gøre Falk til en eller anden kantspiller. Han skal være på midten.

    2) Wind må stoppe med at trække ned som midtbanespiller. Ellers må vi have en 9'er foran ham.

    3) Hvad fanden sker der med vores dødbolde??

    4) Vi prøver konstant at få bolden helt tæt på stregen, før vi skyder. Lad os nu prøve at få noget slutprodukt på

    5) Husk tilbageløb...
    Netop tilbageløb var en mangelvare, der kostede begge mål!! Hold nu kæft hvor var det ringe!!!

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af 5.LarsHøjer Se meddelelser
    Vi må håbe at Thorup forsøger sig med en ny taktik i mesterskabsspillet, det "nye" system, fungerer ikke længere.
    Det burde han gøre. forberede nye måder at gøre tingene og klargør farvel til en række spillere herunder Fischer og Zanka.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    "For 2021 forventes for koncernen en omsætning på 1.050 til 1.200 mio.kr. og et resultat før skat på 0 til 75 mio.kr. Forventningerne er baseret på F.C. Københavns kvalifikation til og deltagelse i gruppespil i UEFA Europa League."

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Ingen sult, hverken på banen eller på bænken inkl trænerstab

    Helt mentalt væk og det er jo ikke kun i dag

    Flot og klogt kæmpet af Randers

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Desværre alt, alt for forudsigeligt.

    - 1. halvleg hæslig
    - Boldflytteri i 25 min. i 2. halvleg uden at skabe en chance, resten var bare opgivende
    - Alt, alt for let at score mål mod os
    - Ingen offensiv
    - Al gennembrud kom fra Daramy, resten var nul
    - Dødbolde (offensivt) var hul i hovedet, bolden blev trillet lidt frem og tilbage, tabt og vi skulle redde en kontra - med de to CB med fremme. Hvad sker der?
    - Desperat 'hul i hovedet' indskiftning; fire mand ind de sidste minutter, det vil kun skabe kaos på eget hold. Og så oven i købet ud med Falk og Daramy, for Bundu og Kaufmannn, jeg kan slet ikke få vejret ...
    - Kæmpe fiasko (jeg er jo blevet kritiseret for at state, at vi er i en gigantisk krise)

    Under JT
    - EN sejr de seneste seks kampe - knebent hjemme mod Vejle
    - Pointsnit på 1,0 de seneste seks kampe
    - I forhold til top 5 hold har vi under JT spillet seks kampe. NUL sejre, to uafgjorte og fire nederlag. Snit på 0,33 point.

    Det var f...... Randers.

    Jeg kan ikke forsvare JT - alt sejler og det går så hastigt ned ad bakke, at vores niveau lige nu er under der, hvor Ståle slap holdet (hjemmesejr over FCN).

    Lars Seier ønsker, at jeg skal takke WK for ... et selv udråbt Dream Team ... det siger en del om de tosse-streger, der foregår i klubben lige nu.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 21.03.21 kl. 19:26
    Goldbæks Højrefod

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af 5.LarsHøjer Se meddelelser
    Vi må håbe at Thorup forsøger sig med en ny taktik i mesterskabsspillet, det "nye" system, fungerer ikke længere.
    Uanset alle forbehold, så pegen pilen altså nu på både Kvist og Jess Thorup. Det er ganske enkelt en skændsel.
    .........William Kvist RAUS!!!!

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Udrensning - 10 dage til PC! Du får sgu rigeligt at se til.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    "For 2021 forventes for koncernen en omsætning på 1.050 til 1.200 mio.kr. og et resultat før skat på 0 til 75 mio.kr. Forventningerne er baseret på F.C. Københavns kvalifikation til og deltagelse i gruppespil i UEFA Europa League."
    Hehe dagens joke. Forventning til deltage i EL :). kommer ikke til at ske. med vores spil tror jeg vi skal være heldige bare at bibeholde 4 pladsen.

    Nope 100 % fokus på næste sæson og gerne uden EL, selvom det er nitten. Når dette hold ikke engang kan håndtere Suppen, så har vi INTET at gøre i Europa. Ja det er surt med alle de penge vi går glip af, men det er de sørgelige realiteter.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Er seriøs rasende på den omgang lort spillerne viser os, og den omgang lort som kommer fra bænken.
    Jeg er dog stadig mere på at det er fuldstændig hvilken træner vi har, så ville han ikke kunne rette op på den indstilling de ligger for dagen.

    Håber virkelig ikke Zanka bliver. Boile SKAL ind i forsvaret, som det ser ud nu.
    Ankersen kom så tilbage plz. Bartolec må videre.
    En nok en af de få som faktisk gerne ville se et hold uden Zeca på banen. Fischer skal bare væk til sommer tak, sammen med Bundu.
    Aner ikke hvad vi skal gøre med Biel, hvis vi fortsat kører med Wind på den plads, men det fanme synd han blomstrer op på den plads der passer ham, og bum så er han på bænken og vores offensiv er slet ikke så flydende mere.

    PC og Jess har virkelig en hård sommer foran dem. Men er du gal der skal ryddes ud, så der kommer noget harmoni og noget gejst i den trup.

    Og ja tror sgu det var den sidste kamp for mig i den her sæson.. Mit blodtryk og forhold til mennesker rundt omkring mig kan ikke klare de her kampe.
    Så må tro på min optimisme rammer at det bliver bedre efter sommer.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Håber de kære spillere og trænere læser med her ;-)

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Tillykke med Randers med sejren. Den er der desværre ikke noget at indvendte mod. Vi kan og vil absolut intet. Og der kommer ingen hjælp fra bænken; hverken spillemæssigt eller taktisk.
    Vi har et totalt nosseløst hold uden den mindste form for selvværd og klasse.*

    Vi har nu to kampe i træk formået at præstere absolut intet i 2 anden halvlege, hvor vi virkelig havde brug for et resultat. Fischer, Zanka, Bartolec, Kaufmann, Stage, Bundu. Det er lige meget hvor på banen man kigger; vi er indbegrebet af middelmådighed

    Der mangler vindermentalitet og vilje.
    .
    Dette FCK hold anno 20/21 går over i historien som det dårligste hold i det nye årtusinde. Det er direkte pinligt, hvad der bliver leveret. Lige fra bestyrelsen over træneren til spillet på banen. Det sejler. De skulle skamme sig sådan at pisse på en storklubs renonmme. Jeg har fået nok nu.
    Fyr Thorup. Fyr Stage. Fyr Bartolec. Fyr Bundu. Fyr dem alle, og sæt vores ungdomsspillere ind i stedet. Resultaterne kan ikke blive værre og jeg kan simpelthen ikke klare at se på denne lade attitude mere.

    Denne sæson er slut for os. Nu er der kun tilbage at håbe at Vejle rykker ned og Brøndby ikke bliver mestre.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #42
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Hvorfor? Man har et lortehold købt af ståle, det virker ikke. Så udskifter man ståle med Jess, samme lortehold. Hvad skulle Svensson kunne gøre?
    Komme med en anden indstilling, han ved sgu om noget hvad FCK er for en klub. Ikke en klub hvor man går efter 2, 3 eller 4. Pladser, taber indstilling Thorup kommer med.

    Dertil nægter jeg simpelthen at tro på, at de spillere der er i FCK ikke kan spille fodbold.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Komme med en anden indstilling, han ved sgu om noget hvad FCK er for en klub. Ikke en klub hvor man går efter 2, 3 eller 4. Pladser, taber indstilling Thorup kommer med.

    Dertil nægter jeg simpelthen at tro på, at de spillere der er i FCK ikke kan spille fodbold.
    Hvorfor gjorde de det så ikke under Ståle? :). Beklager men tror dit blodtryk skal lidt ned. Det er jo totalt useriøst at tale om en JT fyring.

    Kom tilbage når der renset ud i truppen og hvis resultatet og spillet er det samme så skal jeg nok være den første til at hoppe på RAUS JT, men come on :). Hvis du vil have en endnu større krise så er det da at fyre JT og hele det sportslige setup, som de fleste jo på papiret er enig om var godt da de blev signet.

    Jeg forstår din frustration. Holdet har jo været væk de seneste 2 år. Jeg er 100 % sikker på det er Spiller sammensætningen den er gal med.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Jeg fastholder, at truppen er vores største problem, men når man betaler så mange penge for en træner, som vi gør for Thorup, må man også kunne forvente noget mere fra bænken. Offensivt er vi gået i stå, og defensivt er der ingen forbedringer at spore. Det går ud over min fatteevne, at vi kan blive ved med at lukke mål ind efter kontraer, hvor vores spillere ikke løber med tilbage, eller på afslutninger fra kanten af feltet, hvor vores midtbane er totalt fraværende. Få nu ffs styr på det kære trænerteam.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (21/03 2021 kl. 17:00)

    Virker sgu lidt som om, at spillerne har besluttet at smide JT under bussen... Noget er jo helt, helt galt, når Boile siger som han gør. Må høre JT og Zanka om lidt...

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •