Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
63. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    28 44.44%
  • Uafgjort

    6 9.52%
  • Randers vinder

    29 46.03%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 70 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi lukker jo mange mål ind, så jeg kan godt forstå, at man kigger på målmanden også. Havde vi et rigtig godt alternativ til Kalle, kunne jeg også forstå, at man prøver noget andet, men det har vi ikke - vi har Grytebust.
    Nu skal vi vel hellere ikke gøre Grytebust til en dårligere målmand end som så. Javel han havde et par uheldige kampe i Starten mod B.la. Hobro, Men jeg mindes også han stod nogle gode kampe mod Røde stjerne og havde en vigtig redning i slutminutterne på udebane mod Mægtige Riga FC som gjorde vi ikke røg ud af Europa. Har manden ikke også et par Gyldne bure?.

    Hvis man ser på de dårlige præstationer Kalle har haft, så er det vel også mere end på tide at Hr. Gryte for chancen for at bevise sit værd. Randers er dog ikke målstokken. Lad os se om han får chancen mod BØF også. Det håber jeg.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #62
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Men jeg mindes også han stod nogle gode kampe mod Røde stjerne......
    Du husker forkert! Den kasse RS scorede i Beograd udstillede Sten Michael's højde - og så var der vist også en straffesparkskonkurrence i Parken...

    Stadigt fint at han får chancen, han er en fremragende shotstopper - og for mig at se kan han sagtens gøre det ligeså fint som Kalle imod BØF Søndag.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Du husker forkert! Den kasse RS scorede i Beograd udstillede Sten Michael's højde - og så var der vist også en straffesparkskonkurrence i Parken...

    Stadigt fint at han får chancen, han er en fremragende shotstopper - og for mig at se kan han sagtens gøre det ligeså fint som Kalle imod BØF Søndag.
    Præcis - Jeg vil altid huske Gryte for den horrible indsats i straffesparks konkurrencen i Parken. Havde Kalle stået så var vi gået videre.
    Derudover husker jeg også at han virkede helt blottet for selvtillid og udstråling den korte tid han nåede at være førstevalg.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zeez Se meddelelser
    Det virker til at mange havde forventet at nu var alle børnesygdomme væk og vi spillede som mesterskabs hol 95+ min.

    Men det sidste år i betragtning er det måske en smule naivt.

    De først 45 min bortset fra målet er da fantastisk fodbold !
    Vi køre Randers over og skal vel scorer 2 mere.
    Vi spiller lidt tysk stil ( og slet ikke ståle som nogle påstår)
    Med bolden igennem midten og så overbefolke modstanderens sidste 3 del.

    2 halvej ligner det banen er for ødelagt.
    Men stadig relativt solidt spil.
    Bestemt pil op for forsvaret.

    Men der skal selvfølgelig bygges en masse på.
    Feks kunne man godt have puttet biel ind for wind de sidste 30 igår.
    Og måske unladt at bringe bundu.
    Men altså det ser ud som om vi har fundet grund planen. Nu skal der så bygges på

    Vi havde bestemt gode elementer i vores spil, særligt i første halvleg hvor vores gegenpress fungerede fint. Når det slog fejl, kom vi dog hurtigt til at stå for dybt og havde ofte svært ved at få vores opspil til at hænge sammen, så der blev slået mange lange bolde op til angriberne, der fik sværere og sværere betingelser som kampen skred frem, da det blev længere og længere ned til midtbanen. Vi fik heller ikke nok ud af de perioder hvor vi fik presset Randers tilbage
    De første 45 var dog langt fra fantastiske, da vi efter Fischers scoring ikke får skabt flere chancer eller afslutninger.

    Om det vi så i går var grundplanen er svært at afgøre. Overbevisende var det ikke og en fin halvleg afløst af en dårlig halvleg har vi trods alt set før, så der skal en del mere til før jeg er overbevist. Defensiven så måske bedre ud, men spillemæssigt synes jeg det var et skridt i den forkerte retning - men meget kan selvfølgelig ændre sig.


  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Du husker forkert! Den kasse RS scorede i Beograd udstillede Sten Michael's højde - og så var der vist også en straffesparkskonkurrence i Parken...

    Stadigt fint at han får chancen, han er en fremragende shotstopper - og for mig at se kan han sagtens gøre det ligeså fint som Kalle imod BØF Søndag.
    Nu har jeg set flere straffesparks konkurrencer, hvor gode målmænd ikke redder et straffe. Alle målmænd har svag og stærke sider og laver drops i ny og næ. Hvis vi tager F.eks. Kalle så er han jo rimelig høj, men som flere har nævnt scorer modstanderne jo i flæng på langskud selvom han jo har en lang rækkevidde.

    Som du er inde på så er Gryte en god shotstopper. At finde den "komplette" målmand er jo rimelig svær at finde. lige så skuffet over Gryte jeg var i starten, så har jeg det seneste år været mere utilfreds med Kalle og hans manglende "point redninger" samt stigene antal drops.

    Men det er vel meget naturligt at målmænd også har formnedgang, så fint at Gryte får chancen i min bog

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu har jeg set flere straffesparks konkurrencer, hvor gode målmænd ikke redder et straffe. Alle målmænd har svag og stærke sider og laver drops i ny og næ. Hvis vi tager F.eks. Kalle så er han jo rimelig høj, men som flere har nævnt scorer modstanderne jo i flæng på langskud selvom han jo har en lang rækkevidde.

    Som du er inde på så er Gryte en god shotstopper. At finde den "komplette" målmand er jo rimelig svær at finde.
    Kalle har da bestemt også været en eminent shotstopper for os - Både i vores seneste mesterskabs sæson, men ikke mindst i sidste sæson hvor han ene mand reddede ufattelig mange point til os med nogle helt vanvittige refleksredninger...

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kalle har da bestemt også været en eminent shotstopper for os - Både i vores seneste mesterskabs sæson, men ikke mindst i sidste sæson hvor han ene mand reddede ufattelig mange point til os med nogle helt vanvittige refleksredninger...
    Helt enig, men det var sidste sæson :). Vi kan vidst roligt sige han ikke har set så god ud i denne sæson taget i betragtning, hvad vi har set fra ham tidligere. Håber ikke han er ramt ef Fischer Syndromet :)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #68
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Helt enig, men det var sidste sæson :). Vi kan vidst roligt sige han ikke har set så god ud i denne sæson taget i betragtning, hvad vi har set fra ham tidligere. Håber ikke han er ramt ef Fischer Syndromet :)
    Som jeg også skriver længere oppe, så er Kalle langt fra det topniveau som vi ved at han har. Dog har han igennem længere tid bevist at han har hvad der skal til for at være første målmand ved os - Det har vi ikke set fra Gryte endnu på noget tidspunkt overhovedet. :)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Spoon Se meddelelser
    Udskiftningen af Kalle undrer mig meget. Zanka på bænken giver mening, men synes ikke Kalle har spillet sig af så ændringen virker mærkværdig irrationel, da jeg ser Kalle som godt kørende i øjeblikket. Hvad er det jeg ikke ser, der gør det giver mening at skifte ud på en så vigtig plads og på et så vigtigt tidspunkt ?
    Guldet er langt væk, så Gryte skal spille mesterskabsspillet, så han kan sælges til sommer. Er det ikke ret åbenlyst?

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Som jeg også skriver længere oppe, så er Kalle langt fra det topniveau som vi ved at han har. Dog har han igennem længere tid bevist at han har hvad der skal til for at være første målmand ved os - Det har vi ikke set fra Gryte endnu på noget tidspunkt overhovedet. :)
    Korrekt, men for at være fair overfor Gryte, så kan man vel også argumentere at snoren ikke har været så lang i hans tilfælde som ved Kalle. Min Pointe er vel bare at en Keeper som har over flere gange har vundet det gyldne bur trods alt alt må have en stor kvalitet. Det kan han jo passende vise mod BØF (Hvis han får genvalg)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 24.03.21, 10:35
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •