Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
63. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    28 44.44%
  • Uafgjort

    6 9.52%
  • Randers vinder

    29 46.03%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Første runde i slutspillet byder på muligheden for et revancheopgør mod seneste modstander, nemlig Randers FC, der kommer på besøg til Hovedstaden. Med en sejr kan FCK komme tættere på Top-2, der mødes senere i samme runde, samt komme à point med AGF på 3. pladsen efter deres nederlag til FCN. Vinder FCM lige efter, vil man desuden have færre point op til førstepladsen. Omvendt kan Randers rykke forbi Løverne i tabellen, og skubbe vice-mestrene ned på en 5. plads. Skulle det ske, og skulle man bevare pladsen sæsonen ud, vil FCK være afhængig af at SønderjyskE ikke vinder pokalturneringen, hvis man skal have en mulighed for at spille europæisk i næste sæson.

    FCK har udtaget en 20-mands trup, hvor Peter Ankersen er tilbage efter sin ankelskade. Thomsen er fortsat ude med sin brækkede tå, og Bjelland har mere tid til at pleje sin fod, efter den måtte sys efter en træningskamp.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne til dagens opgør. Zeca, Boilesen og Oviedo får karantæne ved næste gule kort, mens Kopplin og Egho fra modstanderholdet får også en ufrivillig fridag ved næste gule kort.

    Kampens dommer er Morten Krogh, hvilket betyder at der igen er gode odds for at Victor Nelsson både får bolden i nettet, og får sit mål fejlagtigt annulleret for offside. Det er i hvert fald sket de to gange tidligere i sæsonen, hvor Morten Krogh har passet fløjten i en FCK-kamp..

    Kampen vises på Canal 9 med optakt fra kl. 15.
    Sidst redigeret af Kiwi : 04.04.21 kl. 19:03
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Når man kun har udtaget Zanka og Nelsson blandt de normale midterforsvarere, men hverken Marios, Bjelland eller Valdemar Lund for den sags skyld, og man samtidigt har udtaget tre venstre backs, så tror jeg at Boilesen kommer til at spille i midterforsvaret, mens Victor Kristiansen kommer til at spille på venstre back. Så tror jeg desuden, at Zanka kommer til at spille, fordi Nelsson netop har spillet tre kampe i landskamppausen, og måske godt kunne trænge til lidt hvile, mens Zanka kun har haft træning og enkelte fridage i samme periode.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Jeg tror på vi får vendt skuden og vinder kampen. Dette skal være startskudet til et godt slutspil, hvor vi får løftet vores spil. Jeg er forsigtig optimist.

    Kalle Johnsson
    Peter Ankersen - Mathias ‘Zanka’ Jørgensen - Victor Nelsson - Nicolai Boilesen
    Lukas Lerager - Carlos Zeca - Rasmus Falk
    Jonas Wind
    Mohamed Daramy - Viktor Fischer
    Jeg synes Stage burde få chancen fra start - jeg synes han har spillet godt på det sidste. Men Falk og Zeca er selvskrevne, og spørgsmålet er om Lerager bænkes efter sin scoring sidst.

    Kravet et en sejr i den på papiret nok nemmeste kamp i hele mesterskabs spillet - Men jeg har virkelig svært ved at vurdere hvor vi står efter landskamps pausen....

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Jeg tror vi får vendt skuden og vinder kampen. Dette skal være startskuddet til et godt slutspil, hvor vi får fundet vores spil. Er forsigtig optimist, da jeg fuldt og fast tror på, at vores spillere kan løfte niveauet betydeligt.

    Kalle Johnsson
    Peter Ankersen - Mathias ‘Zanka’ Jørgensen - Victor Nelsson - Nicolai Boilesen
    Lukas Lerager - Carlos Zeca - Rasmus Falk
    Jonas Wind
    Mohamed Daramy - Viktor Fischer
    #1

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    FCNs sejr betyder, at vi med en sejr kommer à point med AGF på 3. pladsen. Vi skal dog vinde med mindst 7 overskydende mål for at overtage 3. pladsen allerede i denne runde.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Tager gerne en p*kkeheldig 1-0 sejr
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Alligevel vildt at du er nået der til Erik B.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Sådan som det har kørt for os i år, er det næsten mærkeligt du ikke er nået dertil ;) Jeg tager også gerne 3 point, uanset hvordan de bliver serveret. Vi skal simpelthen have en god start og point på kontoen i dette slutspil. Især fordi GF får 0 og der vil komme et pointtab til BØF og/eller FCM.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Hvis vi vinder, og BØF ikke vinder, vil der være 8 point op til førstepladsen. Hvis vi taber, kan der være mellem 11 og 13 point op til førstepladsen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    FCNs sejr betyder, at vi med en sejr kommer à point med AGF på 3. pladsen. Vi skal dog vinde med mindst 7 overskydende mål for at overtage 3. pladsen allerede i denne runde.
    En 5-0 (eller mere sandsynligt 7-2) sejr er nok til at overhale AGF, efter de tabte 0-2 til Nordsjælland i dag. Det er nok omtrent lige så sandsynlig, som at Mette Frederiksen dropper at spise makrelmadder.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Så vidt jeg husker har vi 5 i streg uden sejr. Det var FCK med 5 i streg uden sejr...

    Det er helt utilgiveligt og SÅ ynkeligt.

    Så fingeren skal bare ud, og så skal der ligge 3 point på bordet i morgen. Færdig!

    Nej, landskampspusteren har hverken gjort mig optimistisk eller mindre vred.

    Zan

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    "Kun" tre kampe i træk uden sejr. Vi vandt hjemme mod Vejle. Men vi har kun én sejr i de seneste 6 kampe.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    "Kun" tre kampe i træk uden sejr. Vi vandt hjemme mod Vejle. Men vi har kun én sejr i de seneste 6 kampe.
    Det er stadig ynkeligt...

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #14
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Tror vi taber, kan ikke se hvad der skulle være sket der pludselig fjerner personlige fejl og en jeg gider ikke indstilling.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (05/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Tror vi taber, kan ikke se hvad der skulle være sket der pludselig fjerner personlige fejl og en jeg gider ikke indstilling.
    PC har i hvert fald allerede adresseret den sidste del, både overfor truppen og ved individuelle samtaler. Alene det udsagn viser mig, at Kvist og co. spillede hasard og tabte, da man nægtede at komme AGF i møde. Nu tror jeg det er alt for sent for i år. Det er jo tydeligt, at truppen har haft behov for en øverste sportslig ledelse, en der ikke kendte truppen indefra, og som samtidig har det øverste økonomiske ansvar.

    Hierakiet omkring den sportslige ledelse blev simpelthen for flad og ukonkret. Truppen har haft behov for en der kunne være hård og brutal overfor stjernerne. Jeg ved ikke om PC har nok pondus - altså statusmæssigt ikke fysisk! - til det, men alene de første udmeldinger tyder på, at Zanka, Bjelland, Fischer og andre underpræsterende stjerner skal tage sig voldsomt sammen, hvis PC ikke skal slagte dem grusomt til sommer.

    I øvrigt vinder FCK 3-1 i dag og begynder en optur med 10 sejre i træk ... åh, fuck det! Vi taber og alt er lort.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 24.03.21, 10:35
  2. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •