Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    36 39.56%
  • Uafgjort

    10 10.99%
  • FCK vinder

    45 49.45%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 121

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Anden runde af slutspillet byder på to indbyrdes opgør i Top-4. Udover det jyske opgør mellem AGF og FCM, byder runden på et derby uden for København, når vice-mestrene besøger Vestegnen. Med en udesejr kan FCK reducere afstanden til Brøndby fra 7 til 4 point. Sker det, skal FCK blot have et pointtab mindre end de blå-gule for at selv afgøre hvorvidt man slutter over eller under remouladekystens uvaskede helte. Skulle AGF samtidigt vinde hjemme over FCM, vil afstanden op til førstepladsen komme ned på 5 point. Sker det, vil FCK selv kunne afgøre, hvorvidt man slutter over eller under de forsvarende mestre. Skal FCK overhale AGF, når denne runde er ovre, skal man enten hente flere point end århusianerne, eller også skal man hente 6 måls forskel.

    Hverken FCK eller BIF har spillere i karantæne til dagens opgør. Hos FCK er Boilesen, Zeca og Oviedo i umiddelbar karantænefare, da den står på en ufrivillig pause hjemme mod FCN, hvis en af de tre får et gult kort i weekendens opgør. Hos Brøndby er Lindstrøm og Radosevic i umiddelbar fare for at misse en hjemmekamp mod AGF, hvis de trækker et gult kort under derbyet. Pavlovic og Frendrup er også i fare for at misse opgøret, det kræver dog hhv. 4 og 6 strafpoint for det gule kort.

    Kampens dommer er Michael Tykgaard, som både dømmer sin anden FCK-kamp og anden BIF-kamp i denne sæson. Begge sluttede 2-1 til hhv. FCK og BIF. Det er samtidigt det tredje derby, han dømmer. De to foregående er begge spillet på Hjalte Park, og i begge kampe holdt FCK nullet. Første opgør endte 0-0 i 2015, hvor Daniel Agger på bagkant fik karantæne for at stange en albue i hovedet på Zanka. Andet opgør bød på en 1-0 sejr til FCK på mål af Verbic, men huskes snarere for "De døde rotters rejse"..

    Kampen vises på 3+, med optakt fra kl. 14. Hvis man ikke orker Viasats lydspor, kan Sporten på P3 anbefales som alternativ lydkilde..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    22

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Så er det fandeme nu. En sejr på søndag, og så er vi tilbage i den mesterskabskamp. Hvis vi vinder er det to sejre i træk, og så vil man pludselig snakke om momentum. Spillerne vil vejre morgenluft og få noget tiltrængt selvtillid, og både BIF og Herning vil begynde at kigge meget nervøst nedad, hvilket kan gøre dem nervøse. Omvendt vil et nederlag på søndag kunne betyde det modsatte. Et grimt punktum for en miserabel sæson. Jeg håber og tror på det første!

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rasputin Se meddelelser
    Så er det fandeme nu. En sejr på søndag, og så er vi tilbage i den mesterskabskamp. Hvis vi vinder er det to sejre i træk, og så vil man pludselig snakke om momentum. Spillerne vil vejre morgenluft og få noget tiltrængt selvtillid, og både BIF og Herning vil begynde at kigge meget nervøst nedad, hvilket kan gøre dem nervøse. Omvendt vil et nederlag på søndag kunne betyde det modsatte. Et grimt punktum for en miserabel sæson. Jeg håber og tror på det første!
    Selvfølgelig bliver FCM ikke nervøse blot fordi vi slår Brøndby. Hvis vi vinder og de taber, så kan vi begynde og tale om en mulighed. Vinder FCM og vi, så er vi ikke tilbage i mesterskabskampen, nej.

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Hvem ville ikke gerne have en sejr og sende BØF ud i en gang gmmbn, men hvad tyder på det sker? De har 7 sejre, 3 uafgjorte og kun 1 nederlag på hjemmebane i denne sæson, som var til FCM i oktober. Det ligner et nederlag.
    PS: Et A/S er ikke det samme som et GmbH - der nærmere svarer til en anpartsselskab. Et A/S er et AG.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Azana Se meddelelser
    Hvem ville ikke gerne have en sejr og sende BØF ud i en gang gmmbn, men hvad tyder på det sker? De har 7 sejre, 3 uafgjorte og kun 1 nederlag på hjemmebane i denne sæson, som var til FCM i oktober. Det ligner et nederlag.
    PS: Et A/S er ikke det samme som et GmbH - der nærmere svarer til en anpartsselskab. Et A/S er et AG.
    GmbH = Gesellschaft mit beschränkter Haftung :-)

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Azana Se meddelelser
    Hvem ville ikke gerne have en sejr og sende BØF ud i en gang gmmbn, men hvad tyder på det sker? De har 7 sejre, 3 uafgjorte og kun 1 nederlag på hjemmebane i denne sæson, som var til FCM i oktober. Det ligner et nederlag.
    PS: Et A/S er ikke det samme som et GmbH - der nærmere svarer til en anpartsselskab. Et A/S er et AG.
    Ved ikke om jeg vil sige at det på forkant ligner et nederlag. Jeg synes bestemt godt vi kunne have vundet derude sidst, især på baggrund af vores første halveg. Men vi (Bartolec) satte dem jo desværre igang i 2 halveg.

    For mig ser kampen meget lige ud, og jeg har virkelig svært ved at spå hvilken vej det kommer til at gå. Kan vi undgå vores tåbelige defensive fejl og hvis vi vælger at være til stedet i samtlige 90 minutter + det løse, så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skal kunne tage alle tre point. Så gode er de altså heller ikke.....

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Ja, lad os se de første 15 minutter DiscoTango :-)

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)


  14. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Jeg savner de “gamle dage” hvor derby optakts/kamptrådene bestod af flere sider med god diskussion og spænding inden opgøret, fremfor nu hvor de mest af alt består af brok under og især efter kampen. Er vores lyst til optakts tråde forsvundet sammen med vores gode spil?

    Anyways - Det bliver jo nok en ret lige kamp som det efterhånden næsten altid er imod Bøf. Mon ikke det første mål bliver afgørende. Hold nu op hvor kunne det være fedt at putte en tidligt i kassen og så udnytte at vstgn ikke kan skabe kampene.

    Mesterskabet ser svært ud (selvom jeg ikke har givet op endnu). Men vi skal koste hvad det vil som minimum blive nummer to, og i morgen kan være et kæmpe skridt hen imod dette....

    COME ON FC - Magter ikke flere nederlag til dem nu!!!!


  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Jeg er sgu ikke så bange for bif i det opgør her, men jeg er, ligesom inden sidste derby, bange for os selv. Vi skal nok formå at fucke op et par gange, og så skal vi nok bede til, at Uhre og co. ikke rammer målet i de par situationer.

    Men, jeg tror sgu stadig på en sejr. 2-1, og Nr. 9 laver en enkelt basse.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Pep Biel starter i morgen. I hørte det her først
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Håber på samme opstilling som sidst med én ændring. Pep ind på Falk's plads og Falk ned på Leragers plads. Alternativt Stage ind på Leragers plads

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Hvis vi bare kan få Biel ind i stedet for Bundo er det en start for mig.

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Hvis vi bare kan få Biel ind i stedet for Bundo er det en start for mig.
    Jeg har svært ved at se hvad Lerager bidrager med. Synes ikke han vinder mange bolde defensivt og offensivt gemmer han sig. Synes lige pt ligner han Pierre Bengtsson bare på midten. Bevare han dækker af for Zeca men det burde ikke være nok. Han er købt ind som en stor stjerne og lige pt ligner han en random Superliga spiller jeg ikke ville lægge mærke til hvis han spillede for vores modstandere...

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #15
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se hvad Lerager bidrager med. Synes ikke han vinder mange bolde defensivt og offensivt gemmer han sig. Synes lige pt ligner han Pierre Bengtsson bare på midten. Bevare han dækker af for Zeca men det burde ikke være nok. Han er købt ind som en stor stjerne og lige pt ligner han en random Superliga spiller jeg ikke ville lægge mærke til hvis han spillede for vores modstandere...
    Lidt som resten af holdet?
    Lerager er kommet ind på et hold der sejler, og som vel ikke har spillet en god kamp i snart 2 år hvis ikke mere.

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •