Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    36 39.56%
  • Uafgjort

    10 10.99%
  • FCK vinder

    45 49.45%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 121

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Burde vi ikke spekulere i, at Zeca trak en lille advarsel til sidst i kampen, hvis ikke han får en inden?
    Så er han i karantæne hjemme mod Farum, hvor andre må kunne tage over og herefter forhåbentlig klar til resten af slutspillets kampe inklusiv de to mod Herning (medmindre han har indskrevet i sin kontrakt, at han ikke MÅ spille mod dem ;o))

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Den nerve som var i kampene imod BiF i starten af 00’erne er en smule tilbage. Hadet imod BiF er stadig intakt, men kampene var i mange pr ikke specielt spændene og FCK var bare klasser over Vestegnen. Når jeg ser på holdet, klubben, økonomien osv så er forskellen stadig stor, men BIF har virkelig haft tur i den i år. De spiller ikke særlig godt, men det fungere og det gør naturligvis ondt. På den anden side, så sejler. I rundt og det ville ikke være forkert at udnævne BiF som favoritter. Nerven er tilbage og den bliver ikke mindre af kampens betydning

    - et nederlag vil endeligt slutte sæsonen som værende fuldstændig elendig og kaotisk. Resten af sæsonen vil sp være “fri” og den frigjorthed skal vise om Jess er manden eller han skal ud. Nederlag og dårligt spil vil i den grad skabe tvivl his mig om Jess og kampene imod FCM vil definere om jeg synes han skal blive eller ud
    - uafgjort er ubrugeligt. Hvis spillet er godt og der er fremgang - så kan man finde glæden i detaljen og begynde at klargøre til næste sæson og lægge denne sæson stille og roligt i graven, men
    - sejr.... vi skal vinde. Den er ikke længere. 3 point er måske det vigtigste og denne kamp er virkelig afgørende, men jeg vil virkelig også se ordentligt fodbold, vi SKAL være bedre end BIF.

    Kom nu

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Lidt som resten af holdet?
    Lerager er kommet ind på et hold der sejler, og som vel ikke har spillet en god kamp i snart 2 år hvis ikke mere.
    Men selvom holdet sejler må vi da kunne forvente at spillere som Lerager (Og Zanka for den sags skyld) bruger deres erfaring og internationale rutine til at bridrage til at holdet ikke længere sejler.

    Når vi henter sådanne spillere som er på eller omkring landsholdet så må og skal vi kunne forvente at deres brede skuldre er med til at løfte hele holdet og truppen - Og jeg er helt enig i at Lerager indtil videre ikke har vist meget, men man kan ikke undskylde det med holdets dårlige form. Han blev vel hentet hjem netop for at forbedre vores udtryk?

    Jeg håber Stage spiller - synes han har set god ud på det sidste og scorede også sidst derude.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ... og det ville ikke være forkert at udnævne BiF som favoritter.
    Næ det bør de ud fra stillingen og årets indbyrdes kampe bestemt være. Ikke desto mindre, så er oddset på FCK-sejr hos bettingfirmaerne (de få jeg har tjekket) markant lavere end BIF-sejr, så der er i hvert fald nogen som tror på os, om det så er oddssætterne eller spillerne, som har spillet oddset helt i bund.

    Personligt har jeg ikke den store tro. Jeg synes ikke vi var ret gode mod Randers - heller ikke i den halvleg, som vi blev rost for. Som en anden nævner her i tråden, så tror jeg også, at vi igen er vores egen værste fjende. Jeg tror, at vi laver mindst 1 hjerneblødning som koster et mål (derudover tror jeg på mål imod på kontra og dødbold), og jeg vil gætte på, at den enten sker på målmandsposten (har ingen tiltro til Grytebust) eller måske hos unge Viktor K. På den måde kan fejlen være dobbelt så dyr, da vi så kan/skal sætte spørgsmåltegn ved beslutningen om at bænke Kalle og Zanka. Og så er det forfra med ny opstilling en gang til....

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Vi er nok enige om, at Zanka har skuffet på det seneste - både i spil og attitude. Zanka, la nu være med at lave dumme frispark (især ved vores hjørnespark), skru lidt ned for "overlegenheden" og lad være med at lade dig provokere - det er du for god og erfaren til.

    Til gengæld mener jeg, at vores svageste led siden efteråret har været vores backs, når de har været besat med Oviedo, Bartolec, Victor Kristiansen og/eller Bengtson. En position hvor vi ellers i mange år har været superligaens førende.

    Boile er outstanding - uanset om han spiller midtback eller back, og jeg kan godt se, at det er meget trygt, at have en så boldsikker spiller med det overblik som midtback. MEN når Boile rykker i midtforsvaret, så svækker vi venstre back og dermed hele forsvaret markant.

    Når det nu er resultatet, og især at forhindre modstanderen i at score, der er succeskriteriet, så er at den bedste forsvarskæde, efter min vurdering: Ankersen - V. Nelsson - X (formentlig Zanka) - Boile

    (Når vi nu ikke kan klone Boile ;-) )

    Så jeg er med på Zanka-kritikken, men jeg ville placere ham i startopstillingen idag.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-broendby-if-6

    Start-11 er klar, samme som mod Randers.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Dagens positive forventninger
    - Wilzek scorer
    - Vi får en periode på min 30 minutter hvor vi dominerer markant
    - Fischer vil vise glimt af storhed og scorer

    Dagens negative forventninger
    - Grytebust går fejl af minimum tre indlæg
    - Bundu kommer ind og gør en slap og ligegyldig indsats.

    Det kan blive både en dreng og en pige, men jeg er efterhånden så tilpas energiforladt omkring holdet, spillerne, Jess og klubben, at selv min forventning om et nederlag ikke kan få min puls over 52.
    Goldbæks Højrefod

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Jeg må erkende jeg er rimelig vred for tiden.
    Vi bliver bare ved med at skuffe på alle leder og kanter.

    Nu vil jeg dog være lidt positiv og optimistisk; når man kigger på de to holdopstillinger er det jo i virkeligheden helt vanvittigt hvis vi ikke skulle være klare favoritter. Altså, selv med neutrale briller er vi jo - på papiret - mere end en klasse over...

    Problemet er, at vi simpelthen ikke kan få det til at fungere, og BIF bare spiller på et selvtillidsboost af kaliber. Ingen pres og forventninger - bare frihed og ungdommens gå-på mod.

    Derfor er den fuldstændig åben. Meget mere åben end den bør være, og jeg er desværre bange for BIFs energi, og vores baglås over ikke at kunne spille os ud, vil være afgørende :-(

    Men kigger man på opstillingerne, burde der ikke være nogen tvivl.

    Zan

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Dagens positive forventninger
    - Wilzek scorer
    - Vi får en periode på min 30 minutter hvor vi dominerer markant
    - Fischer vil vise glimt af storhed og scorer

    Dagens negative forventninger
    - Grytebust går fejl af minimum tre indlæg
    - Bundu kommer ind og gør en slap og ligegyldig indsats.

    Det kan blive både en dreng og en pige, men jeg er efterhånden så tilpas energiforladt omkring holdet, spillerne, Jess og klubben, at selv min forventning om et nederlag ikke kan få min puls over 52.
    Uanset hvor dårligt vi har spillet, så er min puls altid høj lige inden derby kick off - Enig at det kan blive både en dreng og en pige. Jeg har (af en eller anden mærkelig grund) altid en god mavefornemmelse når vi skal spille, og det har jeg også nu. Men det gør så også skuffelsen det større hvis vi taber igen idag.

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Vi har godt nok været ringe til at spille os ud af deres pres indtil videre. Det er nærmest kun et spørgsmål om tid, før det koster. Det gode er så, at bif også er dårlige.

    Falk skal mere med i kampen, ligesom han kom her til sidst, for bif har haft for let ved at lukke Wind ned, når de kunne dedikere 2 mand til det. Lerager har været elendig, mon ikke Stage kommer ind snart?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Jublede Vildt-check egentlig?

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Jublede Vildt-check egentlig?
    Det lignede det ikke han gjorde. Men de andre gange vi har scoret har der heller ikke været vild jubel - vel lidt en kombination af “koncentration” og at vi ved 1 mål ikke altid er nok, hvorfor der ikke er så meget at juble over før slutfløjt. Så man kan vel ikke decideret klantre ham for det(?), selvom jeg snart glæder mig til at se spillerjubel ved scoring

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Synes lige at jeg vil lægge vægt på VKs fantastiske overblik i assist-øjeblikket, og den gode aflevering. Den kan jeg i hvert fald se igen og igen.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Det lignede det ikke han gjorde. Men de andre gange vi har scoret har der heller ikke været vild jubel - vel lidt en kombination af “koncentration” og at vi ved 1 mål ikke altid er nok, hvorfor der ikke er så meget at juble over før slutfløjt. Så man kan vel ikke decideret klantre ham for det(?), selvom jeg snart glæder mig til at se spillerjubel ved scoring
    Den mand er så vild. Klassesigning. Trist, det tog JT SÅ lang tid at finde ud af, hvor uundværlig han er på et hold uden andre target men. Det har kostet os mange point. Forhåbentlig begår han ikke den fejl igen.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Synes Thorup har lavet 2 rimelig store fejl ud-/indskiftsmæssigt.
    Fischer var træt i 10 minutter, inden han bliver skiftet ud. Han skulle have været ude tidligere.
    Nu hvor Falk går ud, hvorfor er det så Bundu og ikke Biel der går ind. Biel er kreativ og lidt det samme som Falk. Bundu har bare en generel lad attitude.


Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •