Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    36 39.56%
  • Uafgjort

    10 10.99%
  • FCK vinder

    45 49.45%
Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 121

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg prøver blot at mane betragtningen han-kan-ikke-drømme-om-at-vende-hjem-allerede-nu til jorden. Senest var de fleste enige om, at Lerager i hvert fald ikke ville hjem. Og det ville han så med henvisning til sin familie. Det er ikke sikkert, at Zanka tænker på samme måde, men hvem ved? Jeg gør ikke.
    Yes yes, og ja, vi kan jo kun gisne.

    Personligt tror jeg (hevet ud af røven...) at han er ret motiveret for at blive - men at han trods alt vil stille et lønkrav der kan mærkes. Ikke i Bjelland-klassen, men stadig noget hvor det lige skal overvejes;-)

    Et stort spørgsmål er selvfølgelig også om Fenerbahce skal have overgangsbeløb - hans kontrakt løber jo minimum et år mere.

    Ligegyldigt hvordan man vender og drejer den, tror jeg en permanent Zanka-tilknytning vil være dyr, og jeg mener virkelig man skal tænke sig om og afsøge alternativerne...

    I øvrigt, som du siger, skal den nok føres videre i en anden tråd... :-/

    Zan

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Muligvis, men jeg mener, at Michael Johansen har udtalt noget i retning af, at det går ud over dommerens bedømmelse, hvis VAR skal korrigere deres fejl.
    Ligesom det var tilfældet før, så spiller fejl ind når dommerne skal bedømmes. Og de skal jo stadig tage en beslutning på banen.

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    lige nøjagtig det skete jo ved Nilssons første underkendte mål. Der dømte dommeren mål og det blev annulleret (fejlagtigt) af VAR. Men der er også den eneste dissiderede fejl jeg kan komme i tanke om.

    Alle andre tilfælde har været hvor man syntes VAR burde have fanget det eller ændret det. men i de tilfælde var dommen jo allerede mulgivis forkert.

    Hvis man kigger på om vi har flere korrekte kendelser end før er svaret ubetinget JA. og målt udelukkende på det er VAR jo en Succes. Prisen er den tid det tager og at man ikke længere glæder sig over en scoring men skal vente 20s på at VAR for nulret sig færdig.

    Spørgsmålet er vel om det vi får er det vi mister værd.

    Jeg syntes det der med at dommeren skal ud og se om han virkelig mener hvad han dømte skal væk. hvis VAR mener en dom er forkert så lad os løbe med det så vi kommer lidt hurtigere videre.
    Hans andet mål var jo også forkert.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...lere-fck-maal/https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...lere-fck-maal/

    Man melder det bare ikke rigtigt ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Lige den del har jeg heller aldrig forstået.
    Få dog en med dommeruddannelse (hvis det ikke allerede er tilfældet) til at sidde i “VAR-vognen” og lad dem tage beslutningen direkte i stedet for de først gennemser det og så sender det videre til dommeren. Det ville jo få det hele til st glide en smule hurtigere
    Det er allerede dommere der er i VAR rummet.


    Men der er en del kendelser med VAR, dog er vi dem der har flest VAR omstødelser. https://www.superliga.dk/performance...-2021?tab=team

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hans andet mål var jo også forkert.
    Bestemt. men i første tilfælde dømte dommeren mål og VAR rettede det til off side (vi fik altså en fejl vi ikke havde uden VAR) i andet dømte dommeren offside. og VAR rettede det ikke.

    Så i det ene tilfælde får vi en fejl vi ikke havde. i det andet for vi ikke en ny fejl. Det ene er i mine øjne et væsentligt større problem end det andet. i det ene tilfælde er VAR negativt inflydende. i det andet "bare" ligegyldigt.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    Bestemt. men i første tilfælde dømte dommeren mål og VAR rettede det til off side (vi fik altså en fejl vi ikke havde uden VAR) i andet dømte dommeren offside. og VAR rettede det ikke.

    Så i det ene tilfælde får vi en fejl vi ikke havde. i det andet for vi ikke en ny fejl. Det ene er i mine øjne et væsentligt større problem end det andet. i det ene tilfælde er VAR negativt inflydende. i det andet "bare" ligegyldigt.
    Ahh, jeg misforstod vist din oprindelige besked :).

    Der er jeg helt enig, jeg savner sådan set mest af alt en komplet åbenhed om VAR. Der er ingen tvivl om at det giver flere korrekte kendelser. Men der er bare manglende information om det. Bare at køre med de offside linjer, vis det dog til folk.

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Kampen i går opsummeret for mit vedkommende: hold kæft hvor er det dejligt, at have Zeca tilbage i ordentlig form. Han er tydeligvis tilbage fra det dyk vi så ham have i efteråret og dele af foråret. Vores klart bedste spiller i går, og en ren fornøjelse at se ham maltraktere Lindstrøm og efterfølgende pumpe sig selv på brystet.


  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    Kampen i går opsummeret for mit vedkommende: hold kæft hvor er det dejligt, at have Zeca tilbage i ordentlig form. Han er tydeligvis tilbage fra det dyk vi så ham have i efteråret og dele af foråret. Vores klart bedste spiller i går, og en ren fornøjelse at se ham maltraktere Lindstrøm og efterfølgende pumpe sig selv på brystet.
    Ja, lige den sekvens var bortset fra vores 3 mål højdepunktet for mig. Snu Zeca kom et halvt skridt efter i sprint duel mod spurtkanonen Lindstrøm. Zeca (vores hurtigste mand i kampen på K@spers oversigt) holdt Lindstrøm lige præcis på den rette side af feltet for at undgå evt straffe og afgav ikke engang hjørnespark.. vi så lige præcis forskellen på drenge og mænd, damn nice.


  9. #97
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Lige den del har jeg heller aldrig forstået.
    Få dog en med dommeruddannelse (hvis det ikke allerede er tilfældet) til at sidde i “VAR-vognen” og lad dem tage beslutningen direkte i stedet for de først gennemser det og så sender det videre til dommeren. Det ville jo få det hele til st glide en smule hurtigere
    Der sidder en VAR dommer og en assisterende VAR dommer der alle har dommerkort og vist også er topdommere. Vi havde VAR dommerchefen Michael Johansen som VAR dommer i derby. Så den del er der allerede styr på.

    I forhold til ikke at lade dommeren gennemse det, så tror jeg det bliver sværere for hoveddommeren at holde styringen med en kamp hvor det ikke er ham der tager den endelige beslutning.

  10. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Ja, lige den sekvens var bortset fra vores 3 mål højdepunktet for mig. Snu Zeca kom et halvt skridt efter i sprint duel mod spurtkanonen Lindstrøm. Zeca (vores hurtigste mand i kampen på K@spers oversigt) holdt Lindstrøm lige præcis på den rette side af feltet for at undgå evt straffe og afgav ikke engang hjørnespark.. vi så lige præcis forskellen på drenge og mænd, damn nice.
    Lige for god ordens skyld, vil jeg lige gøre opmærksom på at det måske ikke er den endelige information. Eller om de overhoved ændrer den i Danmark.

    Jeg ved at i Italien har de stats under kampen, som kan ændre sig efter kampen.

    Jeg ved heller ikke hvor meget de evt skulle ændre sig. Det er en statistik der er ret lukket ned fra de forskellige udbydere.

    Som det også kan ses ved at de ikke har Victor Kristensen med på deres samlede oversigt.

  11. #99
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Ja, lige den sekvens var bortset fra vores 3 mål højdepunktet for mig. Snu Zeca kom et halvt skridt efter i sprint duel mod spurtkanonen Lindstrøm. Zeca (vores hurtigste mand i kampen på K@spers oversigt) holdt Lindstrøm lige præcis på den rette side af feltet for at undgå evt straffe og afgav ikke engang hjørnespark.. vi så lige præcis forskellen på drenge og mænd, damn nice.
    Lerager var ret beset hurtigste mand. Ikke at det her noget som helst med din glimrende opsummering :) Men jeg var overrasket over, at det var de to midtbaneslidere, der havde højeste topfart. Mener frit fra hukommelsen at Lerager vist ofte ligger godt til på den liste?

  12. #100
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Lerager var ret beset hurtigste mand. Ikke at det her noget som helst med din glimrende opsummering :) Men jeg var overrasket over, at det var de to midtbaneslidere, der havde højeste topfart. Mener frit fra hukommelsen at Lerager vist ofte ligger godt til på den liste?
    Godt du var vågen, jeg fik ikke postet det tidligere på aftenen..var også selv tilbage og se på oversigten som retteligt blev startet af engulf. Der var 3 spillere med max over 31 km/t. Nede fra var det Ankersen, Zeca og med Lerager på toppen.

  13. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    I forhold til ikke at lade dommeren gennemse det, så tror jeg det bliver sværere for hoveddommeren at holde styringen med en kamp hvor det ikke er ham der tager den endelige beslutning.

    Jeg tror at pointen med det er at det er hoveddommeren der har lagt en linie og hvis en Evt 2 dommer har en lidt anden linie kan det forvirre begreberne.

    men hvor mange gange er dommeren blevet kaldt til skærmen og har stadig fastholdt sin dom. det skete mod brøndby sidst ved vores godkendte mål. faktisk i mine øjne en fejl. For der var offside på det mål. Desuden ved vi faktisk ikke om VAR dommerne mente eller ikke mente der var off side blot at de syntes den skulle ses igen.

    Hele problemet ved sidste kamp var jo de mange gennemsyn vi skulle igennem. og det er faktisk min største anke imod VAR. det er det ligegyldige gensyn af hoveddommeren. for jeg kan ikke komme i tanke om ret mange gange hvor han korrekt har holdt fast i sin dom.

    man gør det jo i øvrigt allerede ved offside. de skal ikke gennemses af hoveddommeren. (hvilken måske kunne have reddet Nillsons mål mod ihvertfald FCN)

  14. #102
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    Jeg tror at pointen med det er at det er hoveddommeren der har lagt en linie og hvis en Evt 2 dommer har en lidt anden linie kan det forvirre begreberne.

    men hvor mange gange er dommeren blevet kaldt til skærmen og har stadig fastholdt sin dom. det skete mod brøndby sidst ved vores godkendte mål. faktisk i mine øjne en fejl. For der var offside på det mål. Desuden ved vi faktisk ikke om VAR dommerne mente eller ikke mente der var off side blot at de syntes den skulle ses igen.

    Hele problemet ved sidste kamp var jo de mange gennemsyn vi skulle igennem. og det er faktisk min største anke imod VAR. det er det ligegyldige gensyn af hoveddommeren. for jeg kan ikke komme i tanke om ret mange gange hvor han korrekt har holdt fast i sin dom.

    man gør det jo i øvrigt allerede ved offside. de skal ikke gennemses af hoveddommeren. (hvilken måske kunne have reddet Nillsons mål mod ihvertfald FCN)
    Det virker i øvrigt også fjollet nogle gange, at dommeren står og ser klippet igennem 14 gange fra adskillige vinkler - også i situationer, hvor han på 5 sekunder burde sige, "hov, det så jeg ikke. Den er jo krystal-klar" - som f.eks. i søndagens derby. Der er lidt "alle kigger på mig, jeg må hellere stå og se det hele grundigt igennem". Ikke fordi det er et problem overhovedet, at han bruger 15 sekunder ekstra - jeg kan jo godt forstå, at han f.eks. ikke har lyst til at overse et eller andet væsentligt. Jeg synes bare det så lidt sjovt ud, at han skulle se den bold ramme Hermansens arm et hav af gange.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #103
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det virker i øvrigt også fjollet nogle gange, at dommeren står og ser klippet igennem 14 gange fra adskillige vinkler - også i situationer, hvor han på 5 sekunder burde sige, "hov, det så jeg ikke. Den er jo krystal-klar" - som f.eks. i søndagens derby. Der er lidt "alle kigger på mig, jeg må hellere stå og se det hele grundigt igennem". Ikke fordi det er et problem overhovedet, at han bruger 15 sekunder ekstra - jeg kan jo godt forstå, at han f.eks. ikke har lyst til at overse et eller andet væsentligt. Jeg synes bare det så lidt sjovt ud, at han skulle se den bold ramme Hermansens arm et hav af gange.
    Jeg tror vist nok det skyldes at han ikke må se den i slow. Og ærlig talt, jeg så den heller ikke på de oprindelige billeder. Det er en hurtig situation, og det er halvsvært at se (den ellers tydelige) hånd, når det afspilles i fuldt tempo.

  17. #104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg tror vist nok det skyldes at han ikke må se den i slow. Og ærlig talt, jeg så den heller ikke på de oprindelige billeder. Det er en hurtig situation, og det er halvsvært at se (den ellers tydelige) hånd, når det afspilles i fuldt tempo.
    Ja og så skal han sikkert også kigge efter andre forseelser i feltet, så det er nok nødvendigt at kigge igennem flere gange. Tænk hvis han ser den én gang og dømmer den klare hands for bagefter at finde ud af, at en FCK'er har lavet frispark lige inden et andet sted i billedet. Så vil CV ok forlange at komme på skærmen.... :-)

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #105
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg tror vist nok det skyldes at han ikke må se den i slow. Og ærlig talt, jeg så den heller ikke på de oprindelige billeder. Det er en hurtig situation, og det er halvsvært at se (den ellers tydelige) hånd, når det afspilles i fuldt tempo.
    Må han ikke se den i slow????
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •