Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    36 39.56%
  • Uafgjort

    10 10.99%
  • FCK vinder

    45 49.45%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 121

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !
    Når det så er sagt, så var det ikke en voldsomt god præstation, og vi har i den grad heldet med os. Men fedt med en sejr over bif/fcm, hvor marginalerne er med os, frem for imod os. Det må gøre lidt for moralen, at vinde en kamp som den idag.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Jeg synes, Lerager får mere kritik end fortjent. Han dækker banen fint af, løber rigtigt mange meter og virker mere sikker i placeringerne end Stage. Vores defensiv virkede også endnu mere shaky, efter at han gik ud. Lerager ekspederer desuden bolden med færre touches end Stage. Han bliver aldrig en Modric, men han kan sagtens gå hen og blive en rigtigt vigtig balancespiller for holdet.


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg synes, Lerager får mere kritik end fortjent. Han dækker banen fint af, løber rigtigt mange meter og virker mere sikker i placeringerne end Stage.
    Jeg synes godt, at man kan tillade sig at have større forventninger til en formentlig dyr spiller, der hentes hjem fra udlandet i konkurrence med fornuftige klubber. Jeg synes, at han har vist væsentlige mangler i pasningsspillet, og defensivt har vi ikke strålet med ham på holdet indtil videre. I dag så det fornuftigt ud, men det var ikke kun hans skyld.

    Men han er da bestemt brugbar i modsætning til vinterens anden lejede spiller, og bliver måske bedre over tid. Det er for tidligt at afskrive ham, og vi hænger under alle omstændigheder på ham i to sæsoner.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Bestemt ikke en fantastisk kamp fra os, men er jo dejligt at vinde sådan nogen en gang imellem. Dog ville det virkelig være dejligt, hvis Thorup begynder at skifte ud, når holdet er så trætte som de var, i stedet for at vente til Brøndby scorer. Ankersen ser meget rusten ud stadig, og Bundu... Ja... Puha. Han har en god defensiv aktion, men jeg kan ikke fordrage den attitude han kommer ind med. Han skal bestemt ikke købes fri, og hvis muligt skal han slet ikke spille mere. Biel virker ikke specielt godt med Wind, men det er stadig at fortrække over Bundu... Ellers hare vi jo også en masse unge spændende spillere.



    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg synes, Lerager får mere kritik end fortjent. Han dækker banen fint af, løber rigtigt mange meter og virker mere sikker i placeringerne end Stage. Vores defensiv virkede også endnu mere shaky, efter at han gik ud. Lerager ekspederer desuden bolden med færre touches end Stage. Han bliver aldrig en Modric, men han kan sagtens gå hen og blive en rigtigt vigtig balancespiller for holdet.
    Helt enig i at han kan gå hen og blive vigtig for holdet, men jeg synes godt nok han smider meget væk, eller spiller underlige pres bolde til andre på holdet, som derefter panikker og sparker den væk eller er ved at miste den. Men helt enig i at han defensivt
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Gør ondt i ens FCK-hjerte at se Zanka i denne video:
    https://www.fck.dk/nyhed/derbysejr-s...aedningsrummet

    Han prøver at agere prof, men skuffelsen og distancen er tydelig. Han er lige nu marginalspiller i FCK + det er svært at forestille sig, at han kommer til at spille flere landskampe.

    Håber han kommer til at spille en positiv rolle for os i slutspillet. Han fortjener en værdig FCK-afsked.
    #1


  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Synes ikke det var nogen god kamp bortset fra resultatet. Vi starter skidt i første halvleg, men arbejder os ind kampen. Anden halvleg var håbløs over nærmest hele linien.

    Har Thorup sagt noget om, hvorvidt det var en del af taktikken, at Brøndby skulle have bolden så meget? Det kunne give mening, da de tydeligvis er bedst, når de kan spille på kontra, men på den anden side sad jeg ikke med en fornemmelse af, at vi overlod initiativet, så meget som at vi havde problemer med at fastholde spillet - hvilket jeg finder bekymrende.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg synes, Lerager får mere kritik end fortjent. Han dækker banen fint af, løber rigtigt mange meter og virker mere sikker i placeringerne end Stage. Vores defensiv virkede også endnu mere shaky, efter at han gik ud. Lerager ekspederer desuden bolden med færre touches end Stage. Han bliver aldrig en Modric, men han kan sagtens gå hen og blive en rigtigt vigtig balancespiller for holdet.
    Hvis man ønsker lidt stats på kampen, med hvor meget de løber.

    Name Sprints Touches Distance Average Top speed Pass Min
    Sten Michael Grytebust 0 40 4758 2,88 22,5 34 90
    Nicolai Boilesen 2 59 9939 6,01 29,73 44 90
    Victor Nelsson 7 47 10156 6,14 29,91 34 90
    Peter Ankersen 20 50 10277 7,1 31,19 33 85
    Rasmus Falk 4 57 9655 7,49 30,67 41 75
    Lukas Lerager 15 51 9418 7,68 31,51 39 72
    Zeca 16 66 11517 6,97 31,39 49 90
    Jonas Wind 2 51 10164 7,04 28,62 35 85
    Viktor Fischer 8 27 10282 8,4 29,09 18 72
    Kamil Wilczek 10 31 11210 6,76 29,1 15 90
    Mohamed Daramy 3 13 2781 6,63 29,75 5 18
    Mustapha Bundu 3 9 2299 6,44 30,89 4 15
    Pep Biel 0 6 1486 7,4 25,8 3 5
    Jens Stage 2 13 2992 7,02 30,51 9 18
    Mathias Jørgensen 1 8 1010 5,11 25,49 4 5

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Herligt med en derbysejr og nu er Brøndby pludselig inden for realistisk afstand - og dermed kvalifikation til Champions League. Dog må man sige, at vi spillemæssigt virkelig ikke så særlig godt ud. Den nye stil, som blev taget i brug mod Randers, gør at vi ser mere solide ud defensivt, men dog fortsat lukker mål ind. Det kommer på bekostning af det spillemæssige, hvor vi i lange perioder ser direkte forfærdelige ud.

    Vi er gået væk fra at forsøge at spille uden om modstandernes pres og tyer tit til lange bolde. Midtbanen får stort set ikke deltaget i opspillet og i dag har vi næppe noget opspil alligevel. I en periode i anden halvleg havde vi stort set slet ikke bolden. Så på trods af et flot resultat må man bare sige, at spillet ikke matcher det.

    Vores presspil har vi også lidt svært med at få til at fungere. Det så godt ud et par gange, hvor vi endda erobrede på deres tredjedel, men vi får ikke det store ud af det og så faldt det fra hinanden som kampen skred frem.

    Derudover skiftede vi alt for sent i anden halvleg, selvom enkelte spillere tydeligvis ikke bidrog mere og nok også var blevet trætte og så gik vi faktisk over til at spille med tre forsvarere før vi kom foran. Vinderen har selvfølgelig ret, men det er ikke imponerende at vi satsede mere defensivt hen imod slutningen af kampen, da den var uafgjort.

    Grytebust kom ikke ud for det store, men han ser ikke stærk ud i feltet. Svært at pege på hvorfor han nu får chancen, men i det mindste er han bedre med fødderne og han havde flere lange udspark der lå godt til Wind - næsten det tætteste vi kom på et etableret opspil.
    Kristiansen startede ganske glimrende, men faldt så i niveau. Der var ellers godt samarbejde med Falk og han kom godt med frem uden det kostede defensivt. I anden halvleg holdt han sig i højere grad tilbage, ligesom han fremstod noget svagere defensivt.
    Nelsson gjorde det ganske fint, men jeg synes virkelig ikke det klæder hans spil, at han løber frem og tager dueller oppe omkring midtbanen når modstanderne sparker langt. Jeg er med på at han følger sin markering, men han efterlader et kæmpe hul. I dag skete der ikke noget farligt, da han ikke tabte duellerne, men der skal ikke gå meget galt.
    Boilesen havde for mange panikløsninger, men ellers gjorde han det godt. Det giver utrolig meget i forsvaret, at han er så boldsikker. Desværre havde han stort set ingen afleveringsmuligheder, så han havde også problemer med presset.
    Ankersen så man ikke det store til. Han havde vist blot et godt indlæg i feltet, hvor der ikke kom nogle løb og ellers fik han ikke bolden særlig meget. Han blev for let viftet væk, når han løb med bolden og så haltede han smule efter defensivt. Følger heller ikke sin markering ved scoringen (selvom den er rigtig svær at gøre meget ved).

    Falk gjorde det bedre på kanten og fandt også fint backen. Han skulle dog have scoret på sin chance. Jeg er stadig ingen fan af at have ham på kanten og han ser stadig bedst ud, når han er inde centralt og modtager bolden.
    Zeca var bundsolid i dag. Han kunne ikke gøre meget i opspillet, da vi ikke kunne løse Brøndbys pres, men han var god på andenboldene og suveræn i duellerne.
    Lerager bød ikke ind med det store. Han løb en del, men var ikke overbevisende i duellerne. Han tog stort set ingen løb i feltet. Men igen er det svært at komme ind på et så ustabilt hold og han har nu spillet to eller tre roller i sin korte tid på holdet. Selvom han ikke smider lige så mange bolde som Stage, kan jeg ikke se hvorfor han starter inde. Jeg så langt hellere både Falk eller Stage starte fremfor Lerager.
    Fischer prøvede rigtig meget og løb også utroligt meget (hvilket gav en del i vores pres), men han lykkedes dog med utrolig lidt. Både vurderet på kompetencer og præstationer har han ikke fortjent pladsen foran Daramy - der igen kommer ind og får sat sit aftryk.

    Wind var stærk i første halvleg men usynlig i anden indtil han blev skiftet ud. Brøndby havde stort fokus på at lukke ham ned og han havde umiddelbart ikke så stor frihed til at bevæge sig for langt væk. Han havde enkelte rigtig gode aktioner, men vi havde for svært ved at ramme ham.
    Wilzcek var ret beset bundelendig i opspillet. Ikke god i duellerne, kunne ikke løbe med bolden og imponerende mig bestemt ikke. Vi har alt for svært ved at ramme ham i feltet, men når vi gjorde scorede han også. Skal spillestilen lægges om til i højere grad at servicere ham, så skal vi skrue ned for småspillet og få langt mere ud af vores backer og kanter.

    Brøndby vil nok være ganske utilfredse med dagens dommer. Generelt var spillet rodet og der var ikke den store intensitet, men vi slap fra kampen uden advarsler, hvilket vi ikke burde, ligesom Brøndby i kampens begyndelse modtog en forkert advarsel. Derudover vil de også brokke sig over at VAR ikke resulterede i et omspark, da Daramy (og en håndfuld andre) løb i feltet før straffesparket var taget. Det er selvfølgelig en svær ting at håndhæve, da spillerne løber i feltet før de reelt må på stort set alle straffespark (på det her straffespark tæller jeg hurtigt ni spillere, der er i feltet før sparket er taget). Det er i sig selv heller ikke imponerende, at dommeren samt linjedommeren overså hånden til at starte med, hvilket jo understreger at der trods alt er et behov for VAR - der er bare også behov for et regelsæt der bedre understøtter brugen af VAR.

    Vi er i hvert fald fortsat med om de vigtige europæiske pladser, men det er svært for mig at se hvordan det kan blive ved med at gå godt, når vi ikke spiller særlig godt. Fra Wilzcek scorer sit første mål i det 37. minut har vi ikke en afslutning før det 88. minut. Brøndby var bestemt heller ikke særlig gode i dag, for vi fik også lukket godt ned for deres offensiv, men skal man virkelig give afkald på så meget offensivt, for at få en bare nogenlunde defensiv?

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Bestemt ikke en fantastisk kamp fra os, men er jo dejligt at vinde sådan nogen en gang imellem. Dog ville det virkelig være dejligt, hvis Thorup begynder at skifte ud, når holdet er så trætte som de var, i stedet for at vente til Brøndby scorer. Ankersen ser meget rusten ud stadig, og Bundu... Ja... Puha. Han har en god defensiv aktion, men jeg kan ikke fordrage den attitude han kommer ind med. Han skal bestemt ikke købes fri, og hvis muligt skal han slet ikke spille mere. Biel virker ikke specielt godt med Wind, men det er stadig at fortrække over Bundu... Ellers hare vi jo også en masse unge spændende spillere.





    Helt enig i at han kan gå hen og blive vigtig for holdet, men jeg synes godt nok han smider meget væk, eller spiller underlige pres bolde til andre på holdet, som derefter panikker og sparker den væk eller er ved at miste den. Men helt enig i at han defensivt
    Lerager er svært helt at blive klog på. Han virker generelt til at have stor fokus på sin defensive rolle og at placere sig defensivt i evt. huller og gør sig også meget spilbar når vi bygger op nedefra. Omvendt så vi eks i dag rigtig mange fejlafleveringer fra ham og den ene gav en stor bif scoringsmulighed. Det kunne sikkert også være sket af andre men forskellen til Stage synes at være at Stage går længere frem i raids helt ned til modstandernes lille felt, hvor han enten er målfarlig eller bidrager til at hjælpe andre til at blive farlige.
    Omvendt kan jeg godt lide hvis vi med Lerager får en spiller der hjælper vores forsvar til at lukke bedre af fordi han holder positionen mere...men igen jeg ved ikke om det reelt forholder sig sådan. Intet ondt ord om Stage og måske er det ikke så dumt at kunne veksle ml de to. Kunne være interessant at høre hvad andre har observeret.
    Sidst redigeret af Ezen : 11.04.21 kl. 22:34

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Lerager er svært helt at blive klog på. Han virker generelt til at have stor fokus på sin defensive rolle og at placere sig defensivt i evt. huller og gør sig også meget spilbar når vi bygger op nedefra. Omvendt så vi eks i dag rigtig mange fejlafleveringer fra ham og den ene gav en stor bif scoringsmulighed. Det kunne sikkert også være sket af andre men forskellen til Stage synes at være at Stage går længere frem i raids helt ned til modstandernes lille felt, hvor han enten er målfarlig eller bidrager til at hjælpe andre til at blive farlige.
    Omvendt kan jeg godt lide hvis vi med Lerager får en spiller der hjælper vores forsvar til at lukke bedre af fordi han holder positionen mere...men igen jeg ved ikke om det reelt forholder sig sådan. Intet ondt ord om Stage og måske er det ikke så dumt at kunne veksle ml de to. Kunne være interessant at høre hvad andre har observeret.
    Det ligner at Lerager har et ok skud udefra og det mangler vi i den grad. Desuden er han stærk med hovedet - han ligner måske ikke en stjerne, men jeg synes også vi er meget efter ham. I går var ganske fornuftigt og selvom han er lidt anonym, så skal det nok blive godt

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hvis man ønsker lidt stats på kampen, med hvor meget de løber.

    Name Sprints Touches Distance Average Top speed Pass Min
    Sten Michael Grytebust 0 40 4758 2,88 22,5 34 90
    Nicolai Boilesen 2 59 9939 6,01 29,73 44 90
    Victor Nelsson 7 47 10156 6,14 29,91 34 90
    Peter Ankersen 20 50 10277 7,1 31,19 33 85
    Rasmus Falk 4 57 9655 7,49 30,67 41 75
    Lukas Lerager 15 51 9418 7,68 31,51 39 72
    Zeca 16 66 11517 6,97 31,39 49 90
    Jonas Wind 2 51 10164 7,04 28,62 35 85
    Viktor Fischer 8 27 10282 8,4 29,09 18 72
    Kamil Wilczek 10 31 11210 6,76 29,1 15 90
    Mohamed Daramy 3 13 2781 6,63 29,75 5 18
    Mustapha Bundu 3 9 2299 6,44 30,89 4 15
    Pep Biel 0 6 1486 7,4 25,8 3 5
    Jens Stage 2 13 2992 7,02 30,51 9 18
    Mathias Jørgensen 1 8 1010 5,11 25,49 4 5
    Interessante tal. Jeg er altid overraket over, hvor meget angriberne egentlig løber i sådan en kamp. Og egentlig også Grytebust. Hvordan han kommer op på næsten 5 km er mig lidt en gåde :-)

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Synes ikke det var nogen god kamp bortset fra resultatet. Vi starter skidt i første halvleg, men arbejder os ind kampen. Anden halvleg var håbløs over nærmest hele linien.

    Har Thorup sagt noget om, hvorvidt det var en del af taktikken, at Brøndby skulle have bolden så meget? Det kunne give mening, da de tydeligvis er bedst, når de kan spille på kontra, men på den anden side sad jeg ikke med en fornemmelse af, at vi overlod initiativet, så meget som at vi havde problemer med at fastholde spillet - hvilket jeg finder bekymrende.
    Jeg er enig i, at det spillemæssigt ikke var super godt. Men jeg synes egentlig, at det taktisk var en ret moden og velgennemført kamp. Som dig er jeg lidt nysgerrig på, om det var en del af taktikken, at BIF skulle have bolden så meget. Det tror jeg ikke nødvendigvis, men vi havde lidt svært ved at ramme en medspiller især i starten af 1. halvleg, imens det måske er et ret naturligt kampforløb i 2. halvleg, hvor vi er foran. Jeg synes det var ret tydeligt, at vi var knap så naive i vores pres og mere påpasselige med ikke at smide bolden væk på farlige steder og taktisk er 1. halvleg (måske med undtagelse af de første 10 min) imo tæt på perfekt. BIF har ifølge statistikkerne under kampen ikke et skud på mål før i minut 41, hvor Nelsson gør præcis det som vi var gode til at undgå, nemlig giver BIF en kontra ved et dumt boldtab.
    I 2. halvleg tror jeg taktikken var nogenlunde det samme, hvor man som udgangspunkt ikke havde så meget imod, at Bif havde bolden så længe vi ikke fik omstillinger imod os. Vi blev dog lidt for passive, hvilket også kostede et mål og lidt andre chancer, og det skal vi selvfølgelig have rettet op på fremadrettet. Men egentlig reagerer vi ok på udligningen og kommer mere med, og så er det selvfølgelig rart, at vi endelig har nogle marginaler på vores side i et derby.

    Mht opstilling fremadrettet så synes jeg, at man skal holde fast nu. Egentlig synes jeg, at Kalle er en bedre målmand end Grytebust, ligesom Stage har haft større pondus end Lerager når han er kommet ind, men nu har vi en opskrift som spillerne tror på og som vinder tætte kampe. Jeg tror, at det er vigtigt at holde fast i dette for nu. Og så er det meget rart, at kunne sætte en Stage, Zanka og Daramy ind, når modstanderne er lidt slidte og når der skal ske lidt. Lerager havde ikke den bedste dag med bolden i går, men han udstråler noget vigtig ro, ligesom han formentlig laver en masse af de løb og lukning af huller, som man ikke lægger så meget mærke til. Defensivt virker vi i hvert fald rimelig trygge i forhold til tidligere.

    Fedt med en sejr. Der er stadig en del at arbejde med, men det giver selvtillid og rykker lidt i tabellen. Nu håber jeg bare, at man kan fortsætte stimen mod et farligt FCN i en kamp, som jeg virkelig ikke er ret tryg ved.

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Fra https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...fter-var-drama

    -Vi har ikke indrettet os efter at lave det bedst mulige produkt til brug for VAR-dommerne. Men Divisionsforeningen og klubberne er velkomne til at sætte ekstra kameraer op til VAR-brug – det vil vi da ikke have nogen som helst problemer med, slutter Kim Mikkelsen.
    Bør vi ikke plastre hele Parken til med GoPros så? Helst i går
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Fra https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...fter-var-drama

    -Vi har ikke indrettet os efter at lave det bedst mulige produkt til brug for VAR-dommerne. Men Divisionsforeningen og klubberne er velkomne til at sætte ekstra kameraer op til VAR-brug – det vil vi da ikke have nogen som helst problemer med, slutter Kim Mikkelsen.

    Bør vi ikke plastre hele Parken til med GoPros så? Helst i går
    Kim Mikkelsen siger også:

    "Det ville være helt usædvanligt, hvis der var en hvidbog, der i detaljer beskriver, hvad vi skal, og hvad vi ikke skal."

    Ville det? Er det ikke, hvad CHL har haft i årtier i forhold til annoncører - bl.a. for at sikre mest mulig eksponering af bandereklamer?

    Det er egentlig ret spøjst, at man indfører VAR uden at koordinere med tv-holdet hvilke vinkler, de dækker - og så enten udforme krav om bestemte vinkler til tv-stationen (hvis det er juridisk muligt), eller sørge for at dække de blinde vinkler selv. Med det nuværende setup fremstår det som om, at det er meget tilfældigt, hvad man dækker og ikke dækker.

    Noget (lidt) andet: Nu var ventetiden på VAR i går ikke superslem. Men mit umiddelbare og - indrømmet - særdeles vage empiriske indtryk i forhold til internationale kampe er, at VAR er noget mere langsommeligt og klodset i DK end i de større ligaer. Er der nogen, som kan be-/afkræfte dette og evt. fortælle, hvad kan være årsagerne?

    Får nogle gange lidt indtrykket af, at "VAR-vognen" er en tilfældig gut, der holder på parkeringspladsen, som sidder og ser kampen let forskudt på sin mobiltelefon ;)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (11/04-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Kim Mikkelsen siger også:

    "Det ville være helt usædvanligt, hvis der var en hvidbog, der i detaljer beskriver, hvad vi skal, og hvad vi ikke skal."

    Ville det? Er det ikke, hvad CHL har haft i årtier i forhold til annoncører - bl.a. for at sikre mest mulig eksponering af bandereklamer?

    Det er egentlig ret spøjst, at man indfører VAR uden at koordinere med tv-holdet hvilke vinkler, de dækker - og så enten udforme krav om bestemte vinkler til tv-stationen (hvis det er juridisk muligt), eller sørge for at dække de blinde vinkler selv. Med det nuværende setup fremstår det som om, at det er meget tilfældigt, hvad man dækker og ikke dækker.

    Noget (lidt) andet: Nu var ventetiden på VAR i går ikke superslem. Men mit umiddelbare og - indrømmet - særdeles vage empiriske indtryk i forhold til internationale kampe er, at VAR er noget mere langsommeligt og klodset i DK end i de større ligaer. Er der nogen, som kan be-/afkræfte dette og evt. fortælle, hvad kan være årsagerne?

    Får nogle gange lidt indtrykket af, at "VAR-vognen" er en tilfældig gut, der holder på parkeringspladsen, som sidder og ser kampen let forskudt på sin mobiltelefon ;)

    Der er intet nyt her. Tænk tilbage på Nelssons annullerede mål i Lyngby, hvor man fra kameravinklen tænkte, der er sgu' ikke offside, men VAR havde ikke adgang til billeder, der med sikkerhed kunne af- eller bekræfte. Jeg er med på, at man ikke kan opsætte 1.000 kameraer, men at man ikke i hver ende har et kamera, der relativt præcist filmer, hvad der sker i feltet, virker ærlig talt besynderligt.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •