Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
73. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    44 60.27%
  • Uafgjort

    15 20.55%
  • FCN vinder

    14 19.18%
Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 119

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Spørgsmålet et om ikke Boile skulle have tænkt sig om, og håbet han havde brændt friløberen...

    Og så er jeg overrasket over vi er SÅ solgte som vi er med 10 mand.

    2. halvleg handler vel kun om hvorvidt vi kan kæmpe 1-1 hjem, eller om FCN giver os nådesstødet.

    De 45 minutter bliver den værste gang lort.

    Zan
    Enig. Det er selvfølgelig hjernedødt det som Boile laver, især når vi spiller med Var. Så hellere lade manden løbe. Og ærgerligt, at Nelsson taber sin eneste duel indtil nu lige inden.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Jeg ved egentlig hvad der er værst. At VAR i skøn forening med dommerstanden i Danmark ikke fungerer, eller at vi har en plæne i Parken der ikke egner sig til fodbold. Spillerne skøjter jo rundt, hvilket også var Boiles udfordring. Det er jo ikke fordi at koncerterne er faldet som perler på en snor, så det må da være muligt at lave en anstændig græsplæne. Det er jo lige før man begynder at få et blasfemisk mindset, der går i retning af en kunstgræsbane... Så står det slemt til.

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Hvor er det bittert. Men det var det sidste halmstrå der gled os af hænde som jeg ser det. I hvert fald i forhold til mesterskabet.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    SÅ tæt på, og alligevel så langt fra. Vi havde ikke fået point i efteråret i sådan en kamp. Formkurven er opadgående! #OverdrevenJaHat

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    SÅ tæt på, og alligevel så langt fra. Vi havde ikke fået point i efteråret i sådan en kamp. Formkurven er opadgående! #OverdrevenJaHat
    Flot kæmpet i 2 halvleg. Selvfølgelig der lige sådan et lucky punch til sidst. Vores sæson i en nøddeskal...


  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    1. VAR er lort
    2. Så stopper Grytebust-eksperimentet, tak.
    3. Godt med en opadgående formkurve
    4. Vi er stadig pisse uheldige
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Kan ikke bruge 1 point til en skid. Spil offensivt og få endnu en snitter - måske en heldig sejr. Ingen grund til at "forsvare" 1-1 hjem. Sats og tab!
    Helt enig. Vi kan ikke bruge 1 point. Specielt i en hjemmekamp imod FCN.

    Selvfølgelig et drømmehug, men FUCK hvor er det ærgerligt de ikke kan holde den hjem.
    Udover 3 point og 3 i streg, havde det jo virkelig givet et boost at vinde sådan én her.

    Nu er det bare 1 point hjemme imod FCN, og dermed ret la la.

    Zan

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Opadgående formkurve? Ja, et point er bedre end nul, men forsvaret er stadig hullet som en si. Spillet vil jeg ikke kommentere på en dag som i dag.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Et lille lys i mørket er, at Bundu ikke kom på banen. Lad os håbe, at vi har set det sidste til ham.


  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Deprimerende

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ved egentlig hvad der er værst. At VAR i skøn forening med dommerstanden i Danmark ikke fungerer, eller at vi har en plæne i Parken der ikke egner sig til fodbold. Spillerne skøjter jo rundt, hvilket også var Boiles udfordring. Det er jo ikke fordi at koncerterne er faldet som perler på en snor, så det må da være muligt at lave en anstændig græsplæne. Det er jo lige før man begynder at få et blasfemisk mindset, der går i retning af en kunstgræsbane... Så står det slemt til.
    Jeg er så enig, og det er en problematik vi simpelthen er nødt til adresserer.. I sidste ende koster det mesterskaber, at vi spiller på så elendig en bane, og i dag kostede det 3 point.. Længere er den ikke.. Jeg har ringe tiltro til vores greenkeeper team, det må jeg bare sige.. I BIF kæmpede de også med elendige baneforhold, indtil de gaflede vores greenkeeper, så kom der styr på det.. Det er som om de bare skifter plænen hver 3. måned og så ellers krydser fingre og håber på det bedste..

    Om man skal give det et sidste skud, og prøve at skifte hele opbygningen under plænen med nyt drænlag og det hele, eller om man skal gå over til kunst må være usagt. Men vi kan simpelthen ikke fortsætte sådan her... Det er under AL kritik...

    Men hensyn til kampen, så er jeg i dag slemt skuffet over Viktor K.. Men ok, kun 18 år, der må selvfølgelig forventes udfald, men det der blev præsteret i dag var altså virkelig virkelig ringe..

    Og så må jeg også stille mig tvivlende over for dispositionen med at sætte Grytebust på mål.. Jeg synes simpelthen han er fornærmende ringe. Målene idag var ikke hans skyld, men han har bare ingen reddninger og det eneste han synes at bidrage med er en aura der oser af usikkerhed.. Læg dertil et arbejde med fødderne der får Joronen til at ligne Maradona, ja så har du i hvert fald en målmand der ikke engang burde være i spil til bænken i Kbh. Øvrigt fornærmende hvordan han trækker tiden efter Farum er kommet på 2-2.. Jeg er sådan set fløjtende ligeglad med at vi har spillet 80 min i undertal, vi SKAL gå efter tre point i en kamp som den i dag. Men nogen må have glemt at fortælle ham, at han ikke længere spiller i fucking Odense!

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er så enig, og det er en problematik vi simpelthen er nødt til adresserer.. I sidste ende koster det mesterskaber, at vi spiller på så elendig en bane, og i dag kostede det 3 point.. Længere er den ikke.. Jeg har ringe tiltro til vores greenkeeper team, det må jeg bare sige.. I BIF kæmpede de også med elendige baneforhold, indtil de gaflede vores greenkeeper, så kom der styr på det.. Det er som om de bare skifter plænen hver 3. måned og så ellers krydser fingre og håber på det bedste..

    Om man skal give det et sidste skud, og prøve at skifte hele opbygningen under plænen med nyt drænlag og det hele, eller om man skal gå over til kunst må være usagt. Men vi kan simpelthen ikke fortsætte sådan her... Det er under AL kritik...

    Men hensyn til kampen, så er jeg i dag slemt skuffet over Viktor K.. Men ok, kun 18 år, der må selvfølgelig forventes udfald, men det der blev præsteret i dag var altså virkelig virkelig ringe..

    Og så må jeg også stille mig tvivlende over for dispositionen med at sætte Grytebust på mål.. Jeg synes simpelthen han er fornærmende ringe. Målene idag var ikke hans skyld, men han har bare ingen reddninger og det eneste han synes at bidrage med er en aura der oser af usikkerhed.. Læg dertil et arbejde med fødderne der får Joronen til at ligne Maradona, ja så har du i hvert fald en målmand der ikke engang burde være i spil til bænken i Kbh. Øvrigt fornærmende hvordan han trækker tiden efter Farum er kommet på 2-2.. Jeg er sådan set fløjtende ligeglad med at vi har spillet 80 min i undertal, vi SKAL gå efter tre point i en kamp som den i dag. Men nogen må have glemt at fortælle ham, at han ikke længere spiller i fucking Odense!
    Enig i det meste lige pånær Grytebust. Han så lidt skidt ud ved frisparket som han giver en retur på, men ellers syntes jeg det lige er hårdt nok at bedømme som Virkelig "ringe" ud fra dagens kamp. Syntes han gjorde det fint.

    Må jeg minde om at Kalle også i rigtige mange situationer har set slem ud i denne sæson, og stadig blev ved med at få chancer i målet.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Opadgående formkurve? Ja, et point er bedre end nul, men forsvaret er stadig hullet som en si. Spillet vil jeg ikke kommentere på en dag som i dag.
    Man har med rette klandret forsvaret i denne sæson. Men vi holder dem på 3 forsøg indenfor rammen med 70 min i undertal. At de kommer afsted med 2 mål skyldes alt muligt andet end at forsvaret var hullet som en si. Idag var vi kompakte i en grad som var en Ståle i Europa værdig......fandme surt!
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig i det meste lige pånær Grytebust. Han så lidt skidt ud ved frisparket som han giver en retur på, men ellers syntes jeg det lige er hårdt nok at bedømme som Virkelig "ringe" ud fra dagens kamp. Syntes han gjorde det fint.

    Må jeg minde om at Kalle også i rigtige mange situationer har set slem ud i denne sæson, og stadig blev ved med at få chancer i målet.
    Jeg er enig så langt at vi har et gevaldigt lmandsproblem, idet alternativet til Grytebust kun er marginalt bedre.. Som typer er de begge for flagrende og indgyder usikkerhed på hele holdet.. Dog er Kalle længder foran Grytebust i spillet med fødderne, selvom det langtfra er en af Kalles spidskompetencer..

    Sjovt nok har der indfundet sig en eller anden form for sandhed hos flere såkaldet eksperter i, at Grytebust er stærk med fødderne.. Det har han aldrig været.. Det er suverænt det dårligste jeg har set fra en keeper på dansk grund, og det siger ikke så lidt...

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Grytebust har spillet 4 kampe denne sæson og lukket mål ind i dem alle - inkl. en pokalkamp med Avarta. Jeg forstår egentlig ikke, at han skulle have chancen, da det hele tiden har været evident, at han ikke er god nok til FCK. Kalle har selvfølgelig heller ikke haft en stor sæson for FCK, men han er slet og ret en bedre målmand. Kalle havde f.eks. ikke været chanceløs ved FCN’s anden scoring i modsætning til Grytebust, som ikke rigtig kan lide de høje bolde.

    Grytebust må meget gerne være fortid til sommer.

  27. De følgende 10 brugere er enige:

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 07.10.20, 13:52
  2. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 17:08
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •