Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
73. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    44 60.27%
  • Uafgjort

    15 20.55%
  • FCN vinder

    14 19.18%
Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 119

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Vi er da oppe i million klassen, hvis vi sammenligner med F.eks. England og disse teknologier skal installeres på alle Superliga Stadions. Det sker næppe. Og som jeg nævnte, teknologien står ikke alene. Det største svigt her mener jeg er Dommernes brug af VAR som er helt på månen. Jeg er med på det er "Nyt" for dommerne. Men at skyde det af med at dette er en "prøve" sæson for VAR i Danmark så de bliver bedre til det på sigt holder sgu ikke i min bog.

    Det er tilbage på Teori bænken for dommerne som prioritet Nr. 1
    Der hvor jeg virkelig synes VAR har fejlet, er i de situationer, hvor man ellers skulle mene der var tale om en objektiv vurdering (i modsætning til dommerskøn). Der har også været andre fejl, som man bedre kan forklare med, at man skal ligge sig fast på en vis linje/standard (særligt at kalde dommeren ud til tvivlsomme kendelser), men offsides og om bolden har krydset en kridtstreg burde kunne vurderes med nogenlunde sikkerhed.
    Jeg synes det er decideret ynkeligt, at man undskylder det med, at man ikke har korrekte TV-billeder. Hvis man ikke har mulighed for at opstille de nødvendige kameraer, kan man jo ikke bruge VAR. Det ødelægger jo hele formålet. Her skal vi så tro på, at man ikke har kunne tegne streger og træffe en afgørelser - men det kan man åbenbart godt med offsides (som så der dog også har været fejl ved).
    At klubberne selv har valgt en discount-løsning giver jeg ikke særlig meget for. Så burde de have fået at vide, at VAR ikke kunne lade sig gøre.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Point remains, det skal være stationære kameraer. Hvilket betyder at deres kvalitet og dermed pris, nærmest er ligemeget i et fodboldbudget.
    Tja, goal line technology koster/kostede 2-5 millioner per stadion. Så noget lignende kommer vel.

    Men er der nogen herinde der ved hvad fps som kameraerne der på nuværende tidspunkt bruges?

    Jeg har da virkelig svært ved at se hvordan offsides kan dømmes, hvis det virkelig er manglende TV billeder der er skyld i der ikke var noget ved Vindahl.

    Eller er det fordi der ikke er nok frames til at se hvornår han rør bolden?

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    De bruger åbenbart de billeder som vi andre også kan se i TV. I PL bruger de 50 fps, så det de har adgang til må være 25-50 fps.

    Thorup udtalte efter kampen, at han havde fået at vide, at det var kameravinklerne, der ikke var nok til at vurdere om Vindahl var uden for feltet. Kameraets placering her er dog optimal og det eneste der skal gøres er, at stoppe billedet og sætte streger. Målmanden har sågar front mod kameraet, så man kan altså se hele bolden og dermed også begge hænder. Det kan ganske enkelt ikke passe, at vinklen ikke var tilstrækkelig – og hvis den påstand fastholdes kan man lige så godt pakke hele VAR-konceptet sammen indtil hele stadionet er pakket ind i kameraer.
    Kan den derimod ikke dømmes på grund af usikkerheder, har jeg svært ved at se hvordan VAR kan bruges til offsides. Det er jo det samme kamera der vil blive brugt og dermed helt de samme usikkerheder (i nogle situationer endda større usikkerhed, eksempelvis hvis angriberen løber mod mållinjen og forsvareren træder frem i det afleveringen bliver slået).


  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    De bruger åbenbart de billeder som vi andre også kan se i TV. I PL bruger de 50 fps, så det de har adgang til må være 25-50 fps.

    Thorup udtalte efter kampen, at han havde fået at vide, at det var kameravinklerne, der ikke var nok til at vurdere om Vindahl var uden for feltet. Kameraets placering her er dog optimal og det eneste der skal gøres er, at stoppe billedet og sætte streger.
    Nu er der jo i forvejen streger på banen. Jeg begriber simpelthen ikke, at det skal være så svært at se, om en bold er på den ene eller den anden side af en streg på banen, uanset vinklen.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Der findes fejl et system ikke må lave. Hvor pågældende fejl dumper hele systemet. At der ikke er en klar og tydelig vinkel på Peter Vindal situationen er en sådan fejl. Det er egentlig ligegyldigt om bolden er inden eller uden for feltet. Fejlen ligger i at systemet er så billigt, at systemet fejler i den mest tydelige situation man kameravinkelmæssigt, kunne ønske sig.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Problemet er, at bolden og spillerne bevæger sig alt for mange centimeter mellem hver frame, når det går stærkt. Prøv at Google "var" og "frame rate"; så dukker der en masse engelske artikler op fra august 2019, hvor de diskuterede præcis dette problem. Og de bruger så 50 frames per sekund. Hvis vi bruger det halve, hvilket still-billedet af Vindahl-situationen godt kunne tyde på, bliver problemet endnu større: https://www.google.com/search?client...var+frame+rate

    At Thorup efterfølgende får at vide, at det handler om kameravinkler, er endnu en absurditet fra VAR-folkene. Ligesom at det var absurd, at der i går stod på skiltene, at Vindahl-situationen blev tjekket for straffespark(!) Det er tilsyneladende debile amøber, der er ansat i VAR-systemet.

    Forhåbentlig betyder den her ugentlige farce - som nogle gange er til vores fordel og andre gange det modsatte - at vi engang kan se tilbage på VAR som en kortvarig parantes i fodboldens historie.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bill Ward Se meddelelser
    hvis man skal have et VAR system som i England.
    For i England har VAR bare virket fantastisk og har ikke været omdiskuteret eller noget!!.

    at Daramys mål fik lov at stå er naturligvis en fejl, som ikke burde kunne ske. der burdet retteligt have været omspark og gårsdagens manglende udvisning af FCN målmanden er en lige så stor fejl. for man skal være Stig Tøfting for ikke at kunne se at han snupper den med hånden inden har rutcher ind i feltet.

    Fejlen ved VAR er ikke Video delen, det er at dommerne er holdt op med at dømme. Linievogteren burde have set ham ude for feltet. og dommen på banen burde have været et rødt kort. at den ikke er det er fordi linievogterne stort set nu blot vogter at ingen løber væk med stregerne på linien. de er fuldstændig irrelevante og løber bare og løfter et flag i ny og næ.

    VAR er sådan set fint. dommerne på banen er bare holdt op med at dømme.
    Sidst redigeret af Jan Viborg Møller : 19.04.21 kl. 08:02

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    For i England har VAR bare virket fantastisk og har ikke været omdiskuteret eller noget!!.

    at Daramys mål fik lov at stå er naturligvis en fejl, som ikke burde kunne ske. der burdet retteligt have været omspark og gårsdagens manglende udvisning af FCN målmanden er en lige så stor fejl. for man skal være Stig Tøfting for ikke at kunne se at han snupper den med hånden inden har rutcher ind i feltet.

    Fejlen ved VAR er ikke Video delen, det er at dommerne er holdt op med at dømme. Linievogteren burde have set ham ude for feltet. og dommen på banen burde have været et rødt kort. at den ikke er det er fordi linievogterne stort set nu blot vogter at ingen løber væk med stregerne på linien. de er fuldstændig irrelevante og løber bare og løfter et flag i ny og næ.

    VAR er sådan set fint. dommerne på banen er bare holdt op med at dømme.
    VAR systemet er ikke fint, når der ikke er krav til bestemte placeringer af kameraerne, og når man tydeligvis ikke har et kamera på begge sider af banen, så man kan kryds referer. Mindre er stadionerne i danmark heller ikke, end at det snildt kunne lade sig gøre at opstille krav til mængden af faste kameraer. 3 på hver side, midterlinie og ud for straffefeltet, og 2 for hver ende forskudt på hver side af målet. Så har du 6 gode vinkler på samtlige situationer på banen. Lige nu virker det som om VAR nærmest dømmes med 1 kamera. Og, hvis man i tennis i årevis kan bruge kamera kombineret med computer teknologi til at vurderer hvor en bold rammer, så kan man også i fodbold. Hurtigere er fodbolden ikke.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    For i England har VAR bare virket fantastisk og har ikke været omdiskuteret eller noget!!.

    at Daramys mål fik lov at stå er naturligvis en fejl, som ikke burde kunne ske. der burdet retteligt have været omspark og gårsdagens manglende udvisning af FCN målmanden er en lige så stor fejl. for man skal være Stig Tøfting for ikke at kunne se at han snupper den med hånden inden har rutcher ind i feltet.

    Fejlen ved VAR er ikke Video delen, det er at dommerne er holdt op med at dømme. Linievogteren burde have set ham ude for feltet. og dommen på banen burde have været et rødt kort. at den ikke er det er fordi linievogterne stort set nu blot vogter at ingen løber væk med stregerne på linien. de er fuldstændig irrelevante og løber bare og løfter et flag i ny og næ.

    VAR er sådan set fint. dommerne på banen er bare holdt op med at dømme.
    Er enig.

    Ja VAR kan gøres bedre med flere kamaraer og finpudsning af teknologien, ingen tvivl om det. Som udgangspunkt kan jeg godt lide VAR, men selv med alverdens teknologi kan ikke redde en kamp, hvis der sidder inkompetente / Ikke uddannet dommere i VAR bilen og skal træffer kampafgørende beslutninger om, hvad der skal belyses og ikke skal.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Lidt refleksioner i et længere perspektiv her dagen derpå.

    Det er ofte let at være kritisk efter et nederlag eller når vi er inde i en dårlig stime, så jeg vil lufte mine synspunkter, nu når vi er inde i en god stime med tre kampe og syv point.

    Mit store problem med at holde af det, jeg ser, er, at vi er et hold uden identitet, en træner, der famler sig frem fra kamp til kamp, og en træner uden FCK-format.

    Nu har JT været træner i 2 pokalkampe, 18 SL-kampe og fire træningskampe; 24 kampe i alt. Vi startede med 343 – en forudsigelig katastrofe. Så går vi over til at spille 433 med ultra-højt pres, hvor vi på CM kun har Zeca til at beskytte forsvaret. Så spiller vi 433 nu med et lavere pres og to CM til at beskytte forsvaret. Indtil nu med eneste reel angriber Wind – som falsk 9’er der sjældent kommer med i feltet.

    Så skifter vi igen til noget, der kunne ligne 442 eller 4411 med Wilczek på toppen og Wind som link Up i en 10’er position. Undervejs er der også blevet eksperimenteret med Falk på kanten hhv. CM – hvor jeg dog synes han hører hjemme.

    Efter 24 kampe har vi efterhånden skiftet en hel del rundt, flyttet rundt på spillere, kasseret spillere og skiftet system flere gange, end jeg groft sagt kan huske, at det er sket i hele FCK’s historie, inden JT kom til.

    Vi har fire CB og tre VB. På VB har vi tre landsholdsspillere. Den ene lejer vi ud, den anden bliver sendt så langt ud i mørket, at han må føle sig uvelkommen og den tredje flytter vi ind i midterforsvaret. Derefter tager vi en U19-spiller og gør ham til den foretrukne. Han er ung og jeg tror på han bliver stor efter jeg flere gange har set ham på U19. Men han har bestemt ikke niveau til at være førstevalg på det hold, der skal være dominerede i SL og som skal kunne spille i CL. Meget enkelt, så er hans clearinger elendige, han har meget begrænset fornemmelse for spillet i ryggen og så har han langsomme fødder i mand-til-mand situationer – voldsomt udstillet i går. Men han kommer så foran tre landsholdsspillere?

    VI kan således ikke bruge landsholdsspillere på VB – til gengælde signer vi en 25-årig spiller fra Sierra Leone, hvis eneste merit er en god halvsæson i 2019 hos et ultra-defensivt AGF-hold. Han formår ikke at komme på et landshold der er nummer 1XX i verden.

    Skal man være i en storklub med erfarne landsholdsspillere, skal der være højt til loftet. Biel og Oviedo blev sat af efter 45 minutter i Aalborg, hvor de sammen med resten af holdet spillede elendigt. Før det havde de været bærende spillere i fire kampe. Ifølge rygtet er det en kraftigt medvirkende årsag, at de havde en dårlig attitude efter at være blevet udskiftet i pausen. Ifølge PC skal vi have forsvarsspillere, der kan klare sig alene i større rum. Den eneste vi lige nu har, der kan det, er Zanka. Han har fysik, hurtighed og spil-intelligens. Han er sat af primært pga. et dumt rødt i en træningskamp. Han har ikke været så stærk som man kunne håbe, men at vælge VK som VB i stedet for Zanka, det er anyday en svækkelse.

    En træner, der kun kan håndtere problemer vha. straffeaktioner, er en ledelsesmæssig falliterklæring – det udstiller det manglende niveau. Straffeaktion det er redskabet, der bliver brugt, når man ledelsesmæssigt giver op.

    Vi har en træner hvis eneste nævneværdige merit er et dansk mesterskab, som han fik tre år til at bygge et hold op til. Det er det.

    Der er nogle debattører på SL, der mener, at han skal have 2-3 transfervinduer med PC, før han kan vurderes. I min optik er vi den største klub i DK og vi skal være favorit til mesterskabet hvert år. Hvis han skal have 2-3 vinduer, vil der være minimum tre år mellem vores seneste mesterskaber. Det er uacceptabelt. JT famler sig frem, som var dette målsætningen og han opfører sig som en træner for en provinsklub, der har lavt-profilerede spillere og som først skal præstere om tre år.

    Situationen er som den er og JT er som han er. Min kritik går på den øverste ledelse. Skulle vi flytte os til at være lige så store som Porto (citat: Lars Seier), så skulle vi have ansat en international kapacitet, der var større end klubben og som kunne vise vejen. Vi har i stedet for ansat en ’lunken bøvs fra provinsen’, der famler sig frem og har alt for lavt ledelsesmæssigt loft.
    Goldbæks Højrefod

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #71
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Nu så jeg det røde kort fra brøndbykampen. Nej hvor man savner dommere der over 90 minutter udviser den autoritet som dommeren gør i den situation derude.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #72
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu så jeg det røde kort fra brøndbykampen. Nej hvor man savner dommere der over 90 minutter udviser den autoritet som dommeren gør i den situation derude.
    Hvis du mener den dobbelt-gule til Børkeeiet, så er jeg fuldstændigt enig.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #73
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Hvis du mener den dobbelt-gule til Børkeeiet, så er jeg fuldstændigt enig.
    Det var det. Og hvis nu spillerne stolede på at den dom ville falde, så havde hele holdet ikke råbt to gule i kor, så det kunne høres i århus.

    Og det er der jeg vil hen. Det er det der er målet. At dommen falder som den gør, men at spillerne ikke behøver at råbe op om det, for de stoler på at dommeren nok skal dømme det.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #74
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Lidt refleksioner i et længere perspektiv her dagen derpå.

    Det er ofte let at være kritisk efter et nederlag eller når vi er inde i en dårlig stime, så jeg vil lufte mine synspunkter, nu når vi er inde i en god stime med tre kampe og syv point.

    Mit store problem med at holde af det, jeg ser, er, at vi er et hold uden identitet, en træner, der famler sig frem fra kamp til kamp, og en træner uden FCK-format.

    Nu har JT været træner i 2 pokalkampe, 18 SL-kampe og fire træningskampe; 24 kampe i alt. Vi startede med 343 – en forudsigelig katastrofe. Så går vi over til at spille 433 med ultra-højt pres, hvor vi på CM kun har Zeca til at beskytte forsvaret. Så spiller vi 433 nu med et lavere pres og to CM til at beskytte forsvaret. Indtil nu med eneste reel angriber Wind – som falsk 9’er der sjældent kommer med i feltet.

    Så skifter vi igen til noget, der kunne ligne 442 eller 4411 med Wilczek på toppen og Wind som link Up i en 10’er position. Undervejs er der også blevet eksperimenteret med Falk på kanten hhv. CM – hvor jeg dog synes han hører hjemme.

    Efter 24 kampe har vi efterhånden skiftet en hel del rundt, flyttet rundt på spillere, kasseret spillere og skiftet system flere gange, end jeg groft sagt kan huske, at det er sket i hele FCK’s historie, inden JT kom til.

    Vi har fire CB og tre VB. På VB har vi tre landsholdsspillere. Den ene lejer vi ud, den anden bliver sendt så langt ud i mørket, at han må føle sig uvelkommen og den tredje flytter vi ind i midterforsvaret. Derefter tager vi en U19-spiller og gør ham til den foretrukne. Han er ung og jeg tror på han bliver stor efter jeg flere gange har set ham på U19. Men han har bestemt ikke niveau til at være førstevalg på det hold, der skal være dominerede i SL og som skal kunne spille i CL. Meget enkelt, så er hans clearinger elendige, han har meget begrænset fornemmelse for spillet i ryggen og så har han langsomme fødder i mand-til-mand situationer – voldsomt udstillet i går. Men han kommer så foran tre landsholdsspillere?

    VI kan således ikke bruge landsholdsspillere på VB – til gengælde signer vi en 25-årig spiller fra Sierra Leone, hvis eneste merit er en god halvsæson i 2019 hos et ultra-defensivt AGF-hold. Han formår ikke at komme på et landshold der er nummer 1XX i verden.

    Skal man være i en storklub med erfarne landsholdsspillere, skal der være højt til loftet. Biel og Oviedo blev sat af efter 45 minutter i Aalborg, hvor de sammen med resten af holdet spillede elendigt. Før det havde de været bærende spillere i fire kampe. Ifølge rygtet er det en kraftigt medvirkende årsag, at de havde en dårlig attitude efter at være blevet udskiftet i pausen. Ifølge PC skal vi have forsvarsspillere, der kan klare sig alene i større rum. Den eneste vi lige nu har, der kan det, er Zanka. Han har fysik, hurtighed og spil-intelligens. Han er sat af primært pga. et dumt rødt i en træningskamp. Han har ikke været så stærk som man kunne håbe, men at vælge VK som VB i stedet for Zanka, det er anyday en svækkelse.

    En træner, der kun kan håndtere problemer vha. straffeaktioner, er en ledelsesmæssig falliterklæring – det udstiller det manglende niveau. Straffeaktion det er redskabet, der bliver brugt, når man ledelsesmæssigt giver op.

    Vi har en træner hvis eneste nævneværdige merit er et dansk mesterskab, som han fik tre år til at bygge et hold op til. Det er det.

    Der er nogle debattører på SL, der mener, at han skal have 2-3 transfervinduer med PC, før han kan vurderes. I min optik er vi den største klub i DK og vi skal være favorit til mesterskabet hvert år. Hvis han skal have 2-3 vinduer, vil der være minimum tre år mellem vores seneste mesterskaber. Det er uacceptabelt. JT famler sig frem, som var dette målsætningen og han opfører sig som en træner for en provinsklub, der har lavt-profilerede spillere og som først skal præstere om tre år.

    Situationen er som den er og JT er som han er. Min kritik går på den øverste ledelse. Skulle vi flytte os til at være lige så store som Porto (citat: Lars Seier), så skulle vi have ansat en international kapacitet, der var større end klubben og som kunne vise vejen. Vi har i stedet for ansat en ’lunken bøvs fra provinsen’, der famler sig frem og har alt for lavt ledelsesmæssigt loft.
    Det er i hvert fald nogle faretruende signaler når der uge efter uge rokeres så meget på vigtige positioner op opstillinger som vi ser Jess gøre det.

    Dog skal man imo også have det faktum med i vurderingen at han har overtaget en trup som er sammensat helt forkert som ledelsen og Ståle har ansvaret for. Det er ikke Jess' skyld at der halvandet år op til hans ansættelse blev truffet en lang række forkerte beslutninger på transfermarkedet.

    Jeg er helt enig i at vi kan og skal forvente mere end det vi ser i denne sæson - Men det er altså utopi at tro at en ny træner kan feje al modstand til side med det materiale som han har overtaget.

  27. De følgende 10 brugere er enige:

  28. #75
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det er i hvert fald nogle faretruende signaler når der uge efter uge rokeres så meget på vigtige positioner op opstillinger som vi ser Jess gøre det.

    Dog skal man imo også have det faktum med i vurderingen at han har overtaget en trup som er sammensat helt forkert som ledelsen og Ståle har ansvaret for. Det er ikke Jess' skyld at der halvandet år op til hans ansættelse blev truffet en lang række forkerte beslutninger på transfermarkedet.

    Jeg er helt enig i at vi kan og skal forvente mere end det vi ser i denne sæson - Men det er altså utopi at tro at en ny træner kan feje al modstand til side med det materiale som han har overtaget.
    Jeg er enig i, at truppen i bredden ikke er god, samt at der sidder et voldsomt spild af økonomiske ressourcer på bænken. Men toppen af truppen er i absolut top af, hvad man kan forvente som superligatræner og jeg tvivler stærkt på, at JT vil have bedre spillere til rådighed efter sommerpausen.

    Et forsvar med Kalle, Anker, Zanka, VN og Boile er jo stort set rent landshold. Midtbane med Zeca, Lerager og Falk. En offensiv med Wind, Wilczek, Daramy og Fischer er absolut toppen i superligaen. Så i bredden er jeg meget enig i begrænsningerne, men toppen af truppen tvivler jeg på, at han får bedre.

    De hold, der præsterer, har en tydelig identitet i deres spillestil og de trænere har i reglen overtaget eksisterende materiale og med få suppleringer løftet holdet med langt kortere indkøring end JT har haft indtil nu.

    Priske i FCM, NF i Brøndby, DN i AGF, og seneste Carit Falch i LBK. Truppen kan gøres bedre - jeg er enig, men jeg fastholder også, at truppens top har så skræmmende niveau i SL sammenhæng, at man skal kunne få mere ud af den og som minimum have sat et aftryk, der gav den identitet, som skal sikre mesterskabet næste år. Men det ser mest ud til, at vi tumler lidt rundt uden udvikling.

    Selvom JT har fundet sine vendinger i, at alt er 'helt sindssygt fantastisk' eller '' xxx har sort bælte i ...' så er der i min optik ikke ret meget, der hverken er helt viiildt sindssygt eller ret meget sort bælte over det, der foregår.
    Goldbæks Højrefod

  29. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 07.10.20, 13:52
  2. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 17:08
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •