Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
73. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    44 60.27%
  • Uafgjort

    15 20.55%
  • FCN vinder

    14 19.18%
Viser resultater 1 til 15 af 119

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

  1. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er enig så langt at vi har et gevaldigt lmandsproblem, idet alternativet til Grytebust kun er marginalt bedre.. Som typer er de begge for flagrende og indgyder usikkerhed på hele holdet.. Dog er Kalle længder foran Grytebust i spillet med fødderne, selvom det langtfra er en af Kalles spidskompetencer..

    Sjovt nok har der indfundet sig en eller anden form for sandhed hos flere såkaldet eksperter i, at Grytebust er stærk med fødderne.. Det har han aldrig været.. Det er suverænt det dårligste jeg har set fra en keeper på dansk grund, og det siger ikke så lidt...
    Det kommer vel an på i, hvilken periode vi bedømmer Kalle på?. Hvis vi taler i sidste sæson + United kampen, så var han jo outstanding. Men hvis vi taler Kalle i denne sæson, så har han været ganske ordinær på grænsen til det "virkelig ringe" i min bog, hvis vi nu skal bruge det udtryk :). Så niveau mæssigt p.t. mener jeg ikke Kalle er "længder" foran Gryte.

    Som de fleste målmænd så så er der jo styrker og svagheder. Jeg syntes nu begge målmænd er gode, dog vil jeg give dig ret i at en Kalle i Topform er den bedste. Så jeg undre mig også over Kalles formsvigt i denne sæson, da vi jo så hans klasse i sidste sæson.

  2. De følgende 6 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 07.10.20, 13:52
  2. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 17:08
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •