Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
73. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    44 60.27%
  • Uafgjort

    15 20.55%
  • FCN vinder

    14 19.18%
Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 119

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Joehh, men nu må drengene sgu steppe op, vil man ud og spille CL-kval via en 2.plads, bør man sandt for dyden være i stand til at slå FCN, såvel med som uden Zeca!! Just my 5 cent.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Selvfølgelig er Zeca med i truppen, han skal jo have sin karantæne mod FCM.

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Med de kvaliteter og den erfaring som Lerager har, samt Stage som egentlig ikke har spillet sig af holdet, er jeg mindre bekymret for et evt. fravær af Zeca, end jeg måske burde? Selvom Zeca er sindssygt vigtig ift. bolderobringer og mange lange returløb, er vi endelig dækket nogenlunde ind på midten når der opstår skader.

    Jeg vil hellere have Lerager/Stage mod FCN, hvis det betyder en fuldt restitueret Zeca mod FCM.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Med de kvaliteter og den erfaring som Lerager har, samt Stage som egentlig ikke har spillet sig af holdet, er jeg mindre bekymret for et evt. fravær af Zeca, end jeg måske burde? Selvom Zeca er sindssygt vigtig ift. bolderobringer og mange lange returløb, er vi endelig dækket nogenlunde ind på midten når der opstår skader.

    Jeg vil hellere have Lerager/Stage mod FCN, hvis det betyder en fuldt restitueret Zeca mod FCM.
    Tja. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er enig. Selvfølgelig bør FCM være en sværere modstander, så at have Zeca med der er vigtigt. På den anden side så er netop Zecas spidskompetencer i bolderobringer, løbedueller, tilbageløb osv meget vigtige i dag. FCN har kvaliteter i samme retning som BIF (hvor Zeca var fremragende) mht lynhurtige omstillinger, og her kan Zeca bare noget, som de to andre ikke kan. De er lidt for tunge i vendinger og i lidt for langsomme på de første meter i forhold til Zeca (og FCN's offensive spillere). Til gengæld har Stage og Lerager lidt mere fysik både i spillet men også på dødbolde (som FCM i større grad kommer med), hvilket måske passer bedre mod FCM end FCN.

    Men lad os nu se. Forhåbentlig kan han spille begge kampe - i worst case kan han ikke spille nogen af dem :-(

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Dagens startopstilling er:

    Grytebust
    Ankersen-Nelsson-Boilesen-Kristiansen
    Daramy-Stage-Lerager-Fischer
    Wind
    Wilczek

    Falk på bænken og Zeca helt ude af truppen (småskadet).

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Det ligner at spille med en pentagon på midtbanen (i stedet for diamanten)
    L og S som basis.
    D og F længere fremme og længere ude.
    Wind øverst.
    Wilczek i feltet.

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Rødt i den ene ende, men ikke i den anden (Vindahl bruger hænder uden for feltet). VAR er dejligt retfærdigt...


  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Rødt i den ene ende, men ikke i den anden (Vindahl bruger hænder uden for feltet). VAR er dejligt retfærdigt...
    Godt nok svært at se, hvad vi skal med VAR, når det fungerer sådan her, hvor man lidt vælger, hvilke situationer man vil dømme, og hvilke man ikke vil. Lige nu er vi alle jo vildt frustrerede, fordi det går mod os, men i sidste uge var det med os. Men jeg er fortsat kæmpe modstander. Jeg har ingen følelse ved mål - man ved jo, at der sikkert kan findes en armhule eller noget offside..

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Godt nok svært at se, hvad vi skal med VAR, når det fungerer sådan her, hvor man lidt vælger, hvilke situationer man vil dømme, og hvilke man ikke vil. Lige nu er vi alle jo vildt frustrerede, fordi det går mod os, men i sidste uge var det med os. Men jeg er fortsat kæmpe modstander. Jeg har ingen følelse ved mål - man ved jo, at der sikkert kan findes en armhule eller noget offside..
    Har sagt det før og siger det igen: VAR fjerner ikke subjektiviteten i fodbold, den flytter den bare fra banen og ind i et bagrum.

    Personligt synes jeg det fjerner meget af spændingen, og derved glæden, ved spillet.


  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Har sagt det før og siger det igen: VAR fjerner ikke subjektiviteten i fodbold, den flytter den bare fra banen og ind i et bagrum.

    Personligt synes jeg det fjerner meget af spændingen, og derved glæden, ved spillet.
    Fuldstændig enig.

    Nu bliver vores forsvar virkelig testet - ikke bare i denne kamp, men også mod FCM :/ Kamaldeen ligner desværre et overmatch mod Zanka.

    Gad vide om planen fortsat er at have Daramy som en slags en-mands-hær, eller om man tør satse lidt i anden halvleg. 45 minutters skyttekrig for at holde uafgjort hjem kommer formentligt ikke til at gå godt mod FCN.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Rødt i den ene ende, men ikke i den anden (Vindahl bruger hænder uden for feltet). VAR er dejligt retfærdigt...
    Så er det med os andre gange. Det tuderi hopper jeg ikke med på.
    Men VAR er noget lort.

    Spørgsmålet et om ikke Boile skulle have tænkt sig om, og håbet han havde brændt friløberen...

    Og så er jeg overrasket over vi er SÅ solgte som vi er med 10 mand.

    2. halvleg handler vel kun om hvorvidt vi kan kæmpe 1-1 hjem, eller om FCN giver os nådesstødet.

    De 45 minutter bliver den værste gang lort.

    Zan

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Bortdømt af VAR vognens absurd dårlige besætning!!!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    En ting er at VAR spiller fallit igen igen, men vi skal altså stadig gøre det bedre end vi har gjort efter vi bliver 10 mod 11.. Daramy, Fischer og Viktor K har været ufattelig ringe og har alle lavet den ene uprovokerede fejl efter den anden.. Når det sker kostant, ja så er det sgu svært at “trække luft”.. Daramy har også haft enkelte gode aktioner skal det dog siges..

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Gad vide om planen fortsat er at have Daramy som en slags en-mands-hær, eller om man tør satse lidt i anden halvleg. 45 minutters skyttekrig for at holde uafgjort hjem kommer formentligt ikke til at gå godt mod FCN.
    Enig, men det kræver desværre, at vi kan få fat i bolden, hvilket vi har ualmindelig svært ved pt. Risikoen for at dette går helt galt er desværre overhængende. Fischer ser allerede flad ud i det defensive, Daramy hjælper ikke Victor K. ret meget i venstre side og står og snorksover ved målet, da backen sniger sig med op og Wind bidrager stort set ikke defensivt.
    Hvis Falk kan spille, så må han ind i stedet for Fischer eller Daramy. Han kan holde lidt på bolden og hjælpe Victor K lidt defensivt. Og så må vi håbe på FCN fejl som kan give en chance eller to.
    Alternativt må man skifte Wind ud og satse på noget fart helt oppe foran.

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Så er det med os andre gange. Det tuderi hopper jeg ikke med på.
    Men VAR er noget lort.

    Spørgsmålet et om ikke Boile skulle have tænkt sig om, og håbet han havde brændt friløberen...

    Og så er jeg overrasket over vi er SÅ solgte som vi er med 10 mand.

    2. halvleg handler vel kun om hvorvidt vi kan kæmpe 1-1 hjem, eller om FCN giver os nådesstødet.

    De 45 minutter bliver den værste gang lort.

    Zan
    Kan ikke bruge 1 point til en skid. Spil offensivt og få endnu en snitter - måske en heldig sejr. Ingen grund til at "forsvare" 1-1 hjem. Sats og tab!

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 07.10.20, 13:52
  2. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 17:08
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •