Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
73. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    44 60.27%
  • Uafgjort

    15 20.55%
  • FCN vinder

    14 19.18%
Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 119

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er enig i, at truppen i bredden ikke er god, samt at der sidder et voldsomt spild af økonomiske ressourcer på bænken. Men toppen af truppen er i absolut top af, hvad man kan forvente som superligatræner og jeg tvivler stærkt på, at JT vil have bedre spillere til rådighed efter sommerpausen.

    Et forsvar med Kalle, Anker, Zanka, VN og Boile er jo stort set rent landshold. Midtbane med Zeca, Lerager og Falk. En offensiv med Wind, Wilczek, Daramy og Fischer er absolut toppen i superligaen. Så i bredden er jeg meget enig i begrænsningerne, men toppen af truppen tvivler jeg på, at han får bedre.

    De hold, der præsterer, har en tydelig identitet i deres spillestil og de trænere har i reglen overtaget eksisterende materiale og med få suppleringer løftet holdet med langt kortere indkøring end JT har haft indtil nu.

    Priske i FCM, NF i Brøndby, DN i AGF, og seneste Carit Falch i LBK. Truppen kan gøres bedre - jeg er enig, men jeg fastholder også, at truppens top har så skræmmende niveau i SL sammenhæng, at man skal kunne få mere ud af den og som minimum have sat et aftryk, der gav den identitet, som skal sikre mesterskabet næste år. Men det ser mest ud til, at vi tumler lidt rundt uden udvikling.

    Selvom JT har fundet sine vendinger i, at alt er 'helt sindssygt fantastisk' eller '' xxx har sort bælte i ...' så er der i min optik ikke ret meget, der hverken er helt viiildt sindssygt eller ret meget sort bælte over det, der foregår.

    Jeg tror faktisk egentlig ikke at det handler om hverken bredde eller individuel kvalitet i truppen. Jeg tror at det handler om at Jess har overtaget et hold i dyb mental krise, og jeg tror at han har aktiveret alt hvad han kan af redskaber for at ændre på dette. En enkelt korrekt kendelse i går kunne have hjulpet drastisk på det billede.

    Selvom jeg var glad for Ståle til det sidste, så må jeg jo nok erkende at det var helt korrekt at skifte ham ud. Om man har fundet den bedste er et godt spørgsmål, men jeg tror at en vigtig pointe er at JT agerer som en total modsætning af Ståle på banen.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    De bruger åbenbart de billeder som vi andre også kan se i TV. I PL bruger de 50 fps, så det de har adgang til må være 25-50 fps.

    Thorup udtalte efter kampen, at han havde fået at vide, at det var kameravinklerne, der ikke var nok til at vurdere om Vindahl var uden for feltet. Kameraets placering her er dog optimal og det eneste der skal gøres er, at stoppe billedet og sætte streger. Målmanden har sågar front mod kameraet, så man kan altså se hele bolden og dermed også begge hænder. Det kan ganske enkelt ikke passe, at vinklen ikke var tilstrækkelig – og hvis den påstand fastholdes kan man lige så godt pakke hele VAR-konceptet sammen indtil hele stadionet er pakket ind i kameraer.
    Kan den derimod ikke dømmes på grund af usikkerheder, har jeg svært ved at se hvordan VAR kan bruges til offsides. Det er jo det samme kamera der vil blive brugt og dermed helt de samme usikkerheder (i nogle situationer endda større usikkerhed, eksempelvis hvis angriberen løber mod mållinjen og forsvareren træder frem i det afleveringen bliver slået).
    Det er så ikke helt korrekt for England. Den 50fps stammer fra at det er hvad der vises i TV. De bruger Hawk Eye, hvor deres goalline kører med 330+, men skal ikke kunne sige om det er gældende på en stor nok del af banen, men det dækker det ind tæt på målet.

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Nårhh meeeen Jess er en softy, og han henter heller ikke mesterskabet næste sæson! Sorry to say!

  4. #79
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Nårhh meeeen Jess er en softy, og han henter heller ikke mesterskabet næste sæson! Sorry to say!
    Jeg køber ikke helt at en træner, der sætter Zanka af holdet, er blød ;-)


  5. #80
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er enig i, at truppen i bredden ikke er god, samt at der sidder et voldsomt spild af økonomiske ressourcer på bænken. Men toppen af truppen er i absolut top af, hvad man kan forvente som superligatræner og jeg tvivler stærkt på, at JT vil have bedre spillere til rådighed efter sommerpausen.

    Et forsvar med Kalle, Anker, Zanka, VN og Boile er jo stort set rent landshold. Midtbane med Zeca, Lerager og Falk. En offensiv med Wind, Wilczek, Daramy og Fischer er absolut toppen i superligaen. Så i bredden er jeg meget enig i begrænsningerne, men toppen af truppen tvivler jeg på, at han får bedre.

    De hold, der præsterer, har en tydelig identitet i deres spillestil og de trænere har i reglen overtaget eksisterende materiale og med få suppleringer løftet holdet med langt kortere indkøring end JT har haft indtil nu.

    Priske i FCM, NF i Brøndby, DN i AGF, og seneste Carit Falch i LBK. Truppen kan gøres bedre - jeg er enig, men jeg fastholder også, at truppens top har så skræmmende niveau i SL sammenhæng, at man skal kunne få mere ud af den og som minimum have sat et aftryk, der gav den identitet, som skal sikre mesterskabet næste år. Men det ser mest ud til, at vi tumler lidt rundt uden udvikling.

    Selvom JT har fundet sine vendinger i, at alt er 'helt sindssygt fantastisk' eller '' xxx har sort bælte i ...' så er der i min optik ikke ret meget, der hverken er helt viiildt sindssygt eller ret meget sort bælte over det, der foregår.
    Kalle har ikke været "absolut toppen af superligaen" i snart et år.
    Zanka har ikke været "absolut toppen af superligaen" på noget tidspunkt siden han kom hjem.
    Fischer har ikke været "absolut toppen a superligaen" i snart en del år efterhånden

    Ankersen, NR 9, Boile har alle været skadet idenfor den senere tid.

    Du får det til at lyde som om at vi er KLASSER bedre en samtlige hold i superligaen og bør tromle henover al modstand? Det synes jeg ikke nødvendigvis at vores materiale er til pt. Det bedste eksempel er Fischer - Hvordan man kan blive ved med stædigt at fasthold ham som en "stjerne" er mig en gåde.

    Selv de største hold må engang imellem igennem hvad vi gør nu, det er uundgåeligt.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #81
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kalle har ikke været "absolut toppen af superligaen" i snart et år.
    Zanka har ikke været "absolut toppen af superligaen" på noget tidspunkt siden han kom hjem.
    Fischer har ikke været "absolut toppen a superligaen" i snart en del år efterhånden

    Ankersen, NR 9, Boile har alle været skadet idenfor den senere tid.

    Du får det til at lyde som om at vi er KLASSER bedre en samtlige hold i superligaen og bør tromle henover al modstand? Det synes jeg ikke nødvendigvis at vores materiale er til pt. Det bedste eksempel er Fischer - Hvordan man kan blive ved med stædigt at fasthold ham som en "stjerne" er mig en gåde.

    Selv de største hold må engang imellem igennem hvad vi gør nu, det er uundgåeligt.
    Min pointe er, at vi har forudsætningerne for at have et hold på øverste niveau, med en klar spillemæssig identitet, som burde kunne dominere kampene. Boile og Wilczek har haft nogle mindre skader og Ankersens har godt nok været lidt længerevarende. Til gengæld har vi på den position haft Bartolec, trup-spiller fra Kroatien.

    Zanka har ikke været på toppen, men stadig været god, Kalle er blevet bebrejdet nogle langskudsmål, men jeg er bestemt ikke enig i, at al kritik var rimelig, jeg synes, at det kammede over.

    Mht. synspunktet i et andet indlæg om holdets mentale tilstand, så er jeg tvivlsom overfor betydningen af den. De tre første kampe - Avarta, FCM og Randers - lignede det en mental bølgedal, hvor spillerne hverken stolede på sig selv, medspillerne, taktikken eller noget andet. Men siden den fine stribe på fire kampe før Jul har jeg ikke set noget, der tyder på mentale problemer. Heller ikke når vi har tabt. Jeg har til gengæld set en del taktiske udfordringer og underlige beslutninger fra træner teamet, som har påvirket indsatsen på banen.

    Jeg fornemmer, at der på SL generelt er stor tillid til Jess og trænerteamet, men at vi skal have 7-8 nye spillere i mental og spillemæssig top for at lykkes.

    Min forståelse rækker til, at vi egentlig har en fin trup, men vi har bommet gevaldigt med cheftræneren. Hvem der får ret må tiden vise.
    Goldbæks Højrefod

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg fornemmer, at der på SL generelt er stor tillid til Jess og trænerteamet, men at vi skal have 7-8 nye spillere i mental og spillemæssig top for at lykkes.
    Jeg tror du undervurdere, hvor stor vores krise har været, og som jeg mener vi langsomt er begyndt at kravle ud af, uden dog at være i mål. Ja jeg har tillid til Jess. Det ville jeg i øvrigt have for enhver træner som overtog overfor det rod Ståle efterlod.

    Jeg er ked af at sige det. Men Fodboldverden er altså ikke Sort/hvid, hvor man bare fra den ene dag til den anden anno 2021 hiver en træner ind og så vender det hele bare på en tallerken og FCK vinder Guld uagtet om vi hedder "FCK". Det er et kedeligt ord, men det handler om "Tålmodighed" og ro til at bygge noget forfra. hertil kræver det altså et transfer vindue eller 2 efter min bedste overbevisning.

    Jeg syntes egentlig Disco summer det meget godt op. Fischer især. Javel Fischer kæmper og løber solen sort, men må jeg minde om at han altså blev købt ind til at være den afgørende Stjerne for FCK som skulle afgøre fodboldkampe. Det så vi kun i 6 måneder desværre. Og jeg kan også nævner andre spiller, hvor udløbsdatoen er forfald.

    Så ja min tillid til Jess er intakt indtil der sker en oprydning i truppen, som jeg mener der er behov for. Og ja jeg skal i den den grad være hård i min kritik, hvis Jess og PC svigter allerede fra næste Transfer vindue.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Situationen er som den er og JT er som han er. Min kritik går på den øverste ledelse. Skulle vi flytte os til at være lige så store som Porto (citat: Lars Seier), så skulle vi have ansat en international kapacitet, der var større end klubben og som kunne vise vejen. Vi har i stedet for ansat en ’lunken bøvs fra provinsen’, der famler sig frem og har alt for lavt ledelsesmæssigt loft.
    Jeg har også selv tænkt at Thorup famler i blinde med tanke på de markante ændringer i både formation og taktik, som jeg faktisk synes er mere omfattende end du får opsummeret, da man i starten helt ville væk fra zoneforsvar og også har vekslet mellem at bruge ydre angribere og kanter.

    Omvendt så har Thorup heller ikke haft mulighed for ret meget og han har et ry for at være pragmatiker. Jeg ved ikke hvor involveret han har været i at hente Lerager og Bundu, men det er også de to eneste der er blevet hentet i hans tid i klubben. Han fik heller ingen opstart med holdet i sommers og overtog et hold der var nedbrudt. Holdet lå på 8. pladsen og vi var røget ud af Europa med et brag. Defensiven hang i laser og var den næstdårligste i ligaen på niveau med Vejle og Horsens (vurderet på indkasserede scoringer) og den sportslige organisation var splittet fra hinanden. Vi har ikke engang haft vores sportsdirektør i en hel måned endnu.

    At han er nødt til at prøve forskellige ting af har jeg derfor svært ved at klandre ham. Det havde vel næsten været værre, hvis han stædigt havde låst sig fast på en bestemt fremgangsmåde og ikke havde nogle værktøjer, hvis den slog fejl.

    I begyndelsen startede han med et tremandsforsvar, da vi på papiret jo har vældig dygtige centrale forsvarere samt en defensiv der sejlede og da det ikke fungerede, skiftede han over til noget andet. Det så jo faktisk ret lovende ud, men som du selv er inde på, så efterlod det forsvaret for sårbart og man var nødt til at trække to af midtbanespillerne længere tilbage og senere måtte de yderste angribere også hjælpe til for at lukke ned på kanterne – hvorfor vi så bliver for tynde oppe foran og derfor gik over til den traditionelle 442. Det kunne være rart, hvis vi kunne bevæge os i en retning fra starten, men jeg tror han har overvurderet enkelte spilleres evner og måske undervurderet hvor hårdt ramt holdet var.

    Vi er trods alt stadig i spil kvalifikation til Champions League – noget jeg ellers havde afskrevet for længst. Havde VAR-rouletten haft et andet udfald i går, havde vi blot været to point efter.

    At vi har landsholdsspillere på enkelte pladser betyder ikke særlig meget i min optik, da de ganske enkelt ikke har leveret stabile præstationer. Pierre har ikke imponeret længe og Oviedo havde en kort opblomstring, mens Victor Kristiansen altså har vist lovende takter. Hvorfor så ikke spille med det unge talent, når de ellers rutinerede ikke er bedre? Og hvis linjen fremadrettet skal være, at de unge spillere skal tættere på førsteholdet, så går det ikke at man holder VK ude til fordel for hverken Oviedo eller Pierre, når de ikke præsterede bedre.

    Jeg er med på at også Biel gjorde det godt i slutningen af efteråret, men når valget står mellem ham og Wind, synes jeg valget er klart – både i en 433 og især i 442. At Zanka er sat af holdet, har han vist selv gjort sig fortjent til. Han har ikke præsteret særlig godt, Boilesen og Nelsson har gjort det bedre og så var det nok bare dråben, da han slog en modspiller i en sølle venskabskamp. Jeg synes bestemt ikke vi har set svagere ud med Nelsson og Boilesen inde centralt.

    Thorups CV er da heller ikke så dårligt som du gør det til, selvom jeg også havde ønsket mig enten et større navn eller en mere ”spændende” træner. I FCM vandt han mesterskabet og kvalificerede dem fra et europæisk gruppespil og i Gent vandt de deres gruppespil. Skulle man gå efter meritter, så vil det dog være svært at finde en mere markant træner end Ståle, så her vil det nok altid være et skridt ned.

    Selvom jeg også havde ønsket en enten større eller mere spændende trænerkapacitet, så synes jeg du dømmer Thorup ret hårdt og også præmaturt. Jeg tror de fleste trænere ville have sit hyr med at overtage vores trup, der mentalt har været helt nede og bundniveauet lige så. Jeg synes ultimativt at Thorup har fortjent chancen til at få bygget noget op og så nytter det ikke noget at fyre trænerne i tide og utide - det så vi rigeligt til i 90'erne.

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Min pointe er, at vi har forudsætningerne for at have et hold på øverste niveau, med en klar spillemæssig identitet, som burde kunne dominere kampene. Boile og Wilczek har haft nogle mindre skader og Ankersens har godt nok været lidt længerevarende. Til gengæld har vi på den position haft Bartolec, trup-spiller fra Kroatien.

    Zanka har ikke været på toppen, men stadig været god, Kalle er blevet bebrejdet nogle langskudsmål, men jeg er bestemt ikke enig i, at al kritik var rimelig, jeg synes, at det kammede over.

    Mht. synspunktet i et andet indlæg om holdets mentale tilstand, så er jeg tvivlsom overfor betydningen af den. De tre første kampe - Avarta, FCM og Randers - lignede det en mental bølgedal, hvor spillerne hverken stolede på sig selv, medspillerne, taktikken eller noget andet. Men siden den fine stribe på fire kampe før Jul har jeg ikke set noget, der tyder på mentale problemer. Heller ikke når vi har tabt. Jeg har til gengæld set en del taktiske udfordringer og underlige beslutninger fra træner teamet, som har påvirket indsatsen på banen.

    Jeg fornemmer, at der på SL generelt er stor tillid til Jess og trænerteamet, men at vi skal have 7-8 nye spillere i mental og spillemæssig top for at lykkes.

    Min forståelse rækker til, at vi egentlig har en fin trup, men vi har bommet gevaldigt med cheftræneren. Hvem der får ret må tiden vise.
    Sjovt at vi som fan af det samme hold kan se SÅ forskeligt på tingene. Men det er vel det at det debatforum er til for. :)

    Jeg ved ikke hvordan det står til med højre backs i Kroatien og hvorfor Bartolec er trup spiller - Hvad jeg har set i FCK har været fornærmende ringe fra dag 1, og mindes ikke at have set en god kamp fra ham. Jeg erkender at han tidligere i karrieren har været god, men han har på intet tidspunkt i FCK bevist at han har en plads på holdet.

    Kalle har ikke "bare" kludret på nogle langsskuds mål - Han har efterhånden nogen gedigne drop på samvittigheden, og jeg er som mange andre begyndt at tvivle på hvad hans reelle niveau er. Hans ophold ved os kan deles i to. Den første halvdel var han fuldstændig fænemonal og især i efteråret 19 husker jeg mange kampe hvor han ene mand sikrede os point. Anden halvdel har været langt under det niveau som vi kan forvente at en målmand i FCK skal have.
    Et storhold som os SKAL have en målmand som redder point i løbet af sæsonen, især på dage hvor forsvaret halter. Det har han ikke gjort i lang tid.

    Som du skriver vil tiden vise hvem som har ret. Fra min stol ser det ud til at vi har fået sammensat et utrolig stærkt hold på og omkring trænerbænken. Den krise vi var i da Ståle blev fyret var større end som så, og det tager altså bare lang tid at få opbygget klubben igen. Det er ikke Jess' eller de folk omkring ham som skal have skylden for at Ståle (og ledelsen) i årene op til hans afgang tog så mange dumme beslutninger.

    Tavlen skal viskes ren før at vi kan begynde at skrive på den igen - Og pt kan vi ikke gøre så meget fordi vi hænger på så meget dødvande fra tiden før Jess.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg har også selv tænkt at Thorup famler i blinde med tanke på de markante ændringer i både formation og taktik, som jeg faktisk synes er mere omfattende end du får opsummeret, da man i starten helt ville væk fra zoneforsvar og også har vekslet mellem at bruge ydre angribere og kanter.

    Omvendt så har Thorup heller ikke haft mulighed for ret meget og han har et ry for at være pragmatiker. Jeg ved ikke hvor involveret han har været i at hente Lerager og Bundu, men det er også de to eneste der er blevet hentet i hans tid i klubben. Han fik heller ingen opstart med holdet i sommers og overtog et hold der var nedbrudt. Holdet lå på 8. pladsen og vi var røget ud af Europa med et brag. Defensiven hang i laser og var den næstdårligste i ligaen på niveau med Vejle og Horsens (vurderet på indkasserede scoringer) og den sportslige organisation var splittet fra hinanden. Vi har ikke engang haft vores sportsdirektør i en hel måned endnu.

    At han er nødt til at prøve forskellige ting af har jeg derfor svært ved at klandre ham. Det havde vel næsten været værre, hvis han stædigt havde låst sig fast på en bestemt fremgangsmåde og ikke havde nogle værktøjer, hvis den slog fejl.

    I begyndelsen startede han med et tremandsforsvar, da vi på papiret jo har vældig dygtige centrale forsvarere samt en defensiv der sejlede og da det ikke fungerede, skiftede han over til noget andet. Det så jo faktisk ret lovende ud, men som du selv er inde på, så efterlod det forsvaret for sårbart og man var nødt til at trække to af midtbanespillerne længere tilbage og senere måtte de yderste angribere også hjælpe til for at lukke ned på kanterne – hvorfor vi så bliver for tynde oppe foran og derfor gik over til den traditionelle 442. Det kunne være rart, hvis vi kunne bevæge os i en retning fra starten, men jeg tror han har overvurderet enkelte spilleres evner og måske undervurderet hvor hårdt ramt holdet var.

    Vi er trods alt stadig i spil kvalifikation til Champions League – noget jeg ellers havde afskrevet for længst. Havde VAR-rouletten haft et andet udfald i går, havde vi blot været to point efter.

    At vi har landsholdsspillere på enkelte pladser betyder ikke særlig meget i min optik, da de ganske enkelt ikke har leveret stabile præstationer. Pierre har ikke imponeret længe og Oviedo havde en kort opblomstring, mens Victor Kristiansen altså har vist lovende takter. Hvorfor så ikke spille med det unge talent, når de ellers rutinerede ikke er bedre? Og hvis linjen fremadrettet skal være, at de unge spillere skal tættere på førsteholdet, så går det ikke at man holder VK ude til fordel for hverken Oviedo eller Pierre, når de ikke præsterede bedre.

    Jeg er med på at også Biel gjorde det godt i slutningen af efteråret, men når valget står mellem ham og Wind, synes jeg valget er klart – både i en 433 og især i 442. At Zanka er sat af holdet, har han vist selv gjort sig fortjent til. Han har ikke præsteret særlig godt, Boilesen og Nelsson har gjort det bedre og så var det nok bare dråben, da han slog en modspiller i en sølle venskabskamp. Jeg synes bestemt ikke vi har set svagere ud med Nelsson og Boilesen inde centralt.

    Thorups CV er da heller ikke så dårligt som du gør det til, selvom jeg også havde ønsket mig enten et større navn eller en mere ”spændende” træner. I FCM vandt han mesterskabet og kvalificerede dem fra et europæisk gruppespil og i Gent vandt de deres gruppespil. Skulle man gå efter meritter, så vil det dog være svært at finde en mere markant træner end Ståle, så her vil det nok altid være et skridt ned.

    Selvom jeg også havde ønsket en enten større eller mere spændende trænerkapacitet, så synes jeg du dømmer Thorup ret hårdt og også præmaturt. Jeg tror de fleste trænere ville have sit hyr med at overtage vores trup, der mentalt har været helt nede og bundniveauet lige så. Jeg synes ultimativt at Thorup har fortjent chancen til at få bygget noget op og så nytter det ikke noget at fyre trænerne i tide og utide - det så vi rigeligt til i 90'erne.
    Jeg havde ellers beslutte at checke ud af tråden, men dine altid gode indlæg skal da lige have en kommentar. Jeg er enig i, at går man i detaljer, så har der i endnu større udstrækning været tale om omskiftelighed. Jeg anfægter ikke, at der afprøves forskellige løsninger, men derimod at det virker famlende.

    Mht. Boile og VN i midterforsvaret, så synes jeg, at optakten til Boiles udvisning i går meget godt illustrerer de problemer, der er. VN er udfordret, når han spiller i en backlinie, der står højt. Løb bag ham, i dybden har han ofte meget svært ved og hans indgreb frem i banen, hvor han bryder ud af backlinien giver ofte også problemer, fordi hans duel styrke ude af backlinien langt fra er den samme som i backlinien.

    Da han løber frem uden at erobre bolden, bliver Boile efterladt med Kamaldeen 1:1 i en løbeduel. Den situation må bare ikke opstå. VN var efterfølgende bedste mand i går, da der skal forsvares på de sidste 30m, men han har en aktie i den situation, der fører til udvisning. Zanka er individuelt stærkere og Boile på VB er bedre end VK på VB.

    Mht. truppens tilstand og niveau på overtagelsestidspunktet, så er det JT's fortælling. Jeg har efterhånden haft en del medarbejdere og dermed også fra tid til anden haft udskiftning af disse. Det er næsten en fast fortælling, når nye medarbejdere starter, at det første, der sker, er, at jeg modtager en fortælling om, hvad det er for noget rod, de har overtaget. En slags beskyttelse af sig selv den første tid.

    Når jeg ser vores trup, så spillede de kvartfinale mod Man U for 8 mdr. siden. De er efterfølgende suppleret med Zanka, Anker, Wilczek, en klarmeldt Boile, Lerager (og Bundu - han skal vel tælles med). Det er en styrket kvartfinale trup og næppe helt den elendighed, som JT beretter om. Hvilket faktisk heller ikke har været det indtryk, der har været meget længe.

    Indtil videre har JT fået to af sine spillere - Lerager og Bundu - jeg vil gætte på, at han minimum får fire mere i næste vindue. Selvom nogle af dem skulle falde igennem Bundu-style, så vil han dog have fået sine spillere. Så må vi se om vi vinder DM. Lige nu tenderer det dog, at JT får tiden til at går. For reelt sker der ikke ret meget, som bygger frem mod næste sæson.
    Goldbæks Højrefod

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Just for The note ... FCM uden Erik og Kaba på torsdag
    Goldbæks Højrefod

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Just for The note ... FCM uden Erik og Kaba på torsdag
    FCK uden Boile og Zeca såååå....

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Oct 2018
    Indlæg
    7

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Sundays melder Zeca klar via Thorup interview

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    FCK uden Boile og Zeca såååå....
    Zeca er da med, er han ikke?
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (18/04-2020 kl. 16:00)

    Kan vi ikke snart komme videre fra det mantra: At bare fordi de landsholdsspillere så er de gode og skal starte på banen.
    Og til Goldbæk, så lyder det meget på mig som om du kun forholder dig til spillers meritter på papir eller at de er på landshold.
    Bartolec har jo nærmest intet vist - Zanka har virkelig skuffet og vist en attitude der ikke passer til hans bedrifter på banen.

    Og det med at sige at vi på papiret har en trup som ????? Hvis man ikke kan se den er helt gal med det mentale ja så må man jo skyde skylden på Jess.
    Jeg er overbevist om at verdens bedste trænere ikke kunne få mere ud af truppen som den ser ud lige pt.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 07.10.20, 13:52
  2. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 17:08
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •