Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    35 42.68%
  • Uafgjort

    10 12.20%
  • FCK vinder

    37 45.12%
Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 163

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

  1. #121
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Hvis ikke kampen gjorde en klar over at Jess ikke er manden til at få det her hold på rette kurs, så må de interviews med ham, og hans ageren med FCM bænken efter kampen, da gøre det helt klart.
    Ja, det er dybt uprofessionelt at stå at hyggesnakke og grine med Priske efter en kamp, hvor man lige har tabt 4-1. Det er altså ramme alvor for FCK og fans. Det er et helt forkert signal at sende.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    Er godt nok skuffet over at holdet kan falde så dybt men en spiller var i mine øjne en katastrofe idag. Lukas Lerager vandt stort intet, lavede enormt mange fejlafleveringer, spillede med stor risiko og var bare generelt enormt usikker og har lidt svært ved at se lyset i ham med det cv og den løn han trækker
    Kritikken mod Lerager passer lige så godt på Zeca og Stage - der begge var værre end Lerager i opspillet i dag. Tonsermidtbanen kostede taktisk dyrt i dag.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Kritikken mod Lerager passer lige så godt på Zeca og Stage - der begge var værre end Lerager i opspillet i dag. Tonsermidtbanen kostede taktisk dyrt i dag.
    Forstår ærligt ikke hvorfor Stage blev inde. Han var sgu ikke god i dag.

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Forstår ærligt ikke hvorfor Stage blev inde. Han var sgu ikke god i dag.
    Der var ingen at skifte ham ud med.

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Jess er dagens store taber. Startopstillingen er fuldstændig fejlet, og formår ikke den ene opgave den er sammensat fra: at dominere kampen fysisk. Vi bliver overrumplet af deres presspil, og får aldrig et ben til jorden. Vi mangler teknik og evne til at holde i bolden, hvilket udskiftningen af Falk selvfølgelig også koster dyrt ift.
    IGEN er der graverende personlige fejl - ingen af deres mål kommer efter fint gennemspil, hvor vi blot må se til, og anerkende at her var de bedre end os. Zanka mister sin markering fuldstændig efter et boldtab fra Wind (1-0), Zeca clearer bolden efter hjørne direkte ud til fcm (2-0), Zanka skærmer Sisto ind i banen til hans favorit ben mens Sten er fuldstændig fejlplaceret (3-0) og til sidst satser Zanka fuldstændig unødvendigt og fejler i sin satsning (4-1). De, der bør være de bærende spillere der går forrest, begår alle graverende og kampafgørende fejl. Forfærdelig kamp hele vejen rundt, hvor alle led i organisationen fejler, selv Jes Mortensen, der endnu engang ikke har styr på klubbens kommunikation udadtil og lader Daramy være ansigtet på et nederlag der definitivt sender mesterskabet væk fra København - hvor var Zeca, Zanka, Ankersen?


  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Hvad fanden er det der gør at de såkaldte stjerner og landsholdsspillere er så elendige ??
    I flere år nu, har vi hele tiden farlige afleveringer omkring forsvar og midtbanen og når man ser spillernes teknik og første berøring er næsten alle bolde jo farlige for os.

    Hvordan skal en træner tackle det og "sætte" spillerne op til at kunne ligge en god aflevering (f.eks. foran sin medspiller som er i løb) og at de skal kunne tæmme en bold så den ikke ryger et par meter væk fra dem og de mister den eller ender med at lave en forhastet aflevering som sælger sin medspiller. ?????????
    Hvordan skal træneren kunne eliminere alle de hjerneblødninger som holdet har lavet i lang tid, og også før JT kom ind ???????

  9. #127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    At tørre scoringerne af på enkelte spillere går ikke.

    Ved deres første scoring har vi indkast 15-20 meter fra midterlinjen som Ankersen er ude for at tage. Da Wind så taber duellen bliver vi fanget totalt ude af position. Midtjylland ender med at have en tre mod to situation, hvor Zeca bliver fanget på mellemhånd og Ankersen fokuserer på at nå tilbage, men må alligevel stoppe op, da han også blev fanget. Når man samtidig har valgt at stå så højt, så bliver det tæt på umuligt for Zanka – der også ender med at have for stor afstand til Nelsson, da han dækkede af for Ankersen (det er heller ikke første gang vi ser de her situationer opstå, når forsvareren står så bredt). Zankas eneste fejl her er, at han tager et lille skridt frem, hvilket gør at Brumado ”tyvstarter”. Et andet problem er et Nelsson hænger for langt tilbage, men jeg tror ikke Brumado var offside alligevel. Zankas eneste mulighed er at lave en Boilesen - og det går ikke i det 24. minut (de har vi jo set).
    Jeg tror ikke det er Zanka der har valgt den risiko, men jeg formoder det var en del af det taktiske oplæg. Og generelt må man sige, at det er en stor risiko at løbe når den mulige gevinst er ret lav. Vi var i undertal i området og derfor var den eneste mulighed alligevel at spille bolden tilbage. Til gengæld er det en god aflevering og løbet er tæt på perfekt, så selvom det ikke var tiki-taka var det godt udført alligevel – og det her et bestemt en situation hvor man må anerkende at FCM var bedre end os (de var endda særdeles bedre end os). Det er alt for let og også misvisende, at tørre den af på Zanka.

    Zecas clearinng ved deres anden scoring var ikke god, men illustrerer igen nogle fejlpositioner. Det er en hjørnesparkskombination, som vi ikke får dækket op for. Daramy når ikke ud til Evander, der slår en bold til bagerste stolpe, hvor Scholz vinder duellen (ja, FCM’s stærkeste header står umarkeret i feltet og bliver ikke presset i sit løb) og FCM kommer frem til en afslutning der bliver blokeret. Zecas clearing bliver ikke god, fordi den kom i sidste øjeblik.
    Vi var dog på plads i feltet efterfølgende, men når modstanderen banker den så godt ind er der ikke meget at stille op.

    Den tredje scoring er en omstilling, hvor Ankersen er nødt til at trække ind centralt, hvilket forærer alverdens plads til Sisto. Zanka er nødt til at trække ud og troede formentligt at Sisto ville løbe til baglinjen. Sisto tager så et lille træk og sparker den så voldsomt flot i mål – men var Zanka gået på ham, var han højest sandsynligt blevet sat. Om Grytebust var fejlplaceret ved jeg ikke, men jeg tror ikke du finder mange målmænd, der står placeret på stregen i den situation.

    Og til sidst satser Zanka butikken på at bryde en aflevering. Det opstår dog på baggrund af et boldtab midt på banen, hvor vi var på vej frem. Forsøger Zanka ikke at bryde den aflevering, ville han ikke nå Mabil alligevel, men det kunne selvfølgelig have frigjort Nelsson, så han kunne følge med Vibe.

    Det er alt for let, at tørre de her scoringer af på en enkelt eller to spillere. Hvor var resten af holdet på ved de scoringer? Og mere vigtigt – hvor var midtbanen? Taktikken slog fejl og FCM straffede vores fejl. Du kan ikke spille en kamp uden at have boldtab eller personlige fejl, men når det hele falder fra hinanden, når man mister bolden, så er der mere tale om en systematisk fejl end blot en individuel fejl.

    Skal man endelig spore fejlene tilbage til kilden, så er det et boldtab fra Wind der er årsag til først scoring, tabt duel af Wilzcek (og Daramy der ikke dækkede op) der førte til den anden, boldtab fra Stage der fører til den tredje og boldtab fra Kristiansen der fører til den fjerde. Boldtab, boldtab og boldtab.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #128
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Nu må Jes Mortensen komme ind i kampen
    jeg synes det er decideret usympatisk og sende en 19 årig Mo ud til interview
    efter vi er blevet slagtet 4-1, det duer sku ikke!
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #129
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Taler vi Kalle fra Sidste sæson eller den nuværende sæson. Der er stor forskel :)
    Either way, vil jeg også kræve Kalle tilbage på kassen! - Målet til 3-0 er UACCEPTABELT, det er en skandale at Sten ikke snupper den. Enten har han ingen ide om hvor han står i forhold til linjen, eller også fejlbedømmer han bolden totalt. Det er ikke et drømmemål, men et kæmpe drop!

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #130
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Nu må Jes Mortensen komme ind i kampen
    jeg synes det er decideret usympatisk og sende en 19 årig Mo ud til interview
    efter vi er blevet slagtet 4-1, det duer sku ikke!
    Nu har jeg set den flere gange, og jeg kan godt følge ideen. Men når det er sagt, så synes jeg at Daramy skal have ros for sin optræden i interviewet, og for den sags skyld også for kampen. - Det kan være at man blot har sendt spilleren som var mest fattet.

    Zanka virkede mindre end Daramy, da han blev interviewet ti minutter senere, selvom han da fik fanget idioten Pagh på flade fødder med kommentaren om interne diskussioner(Som sjovt nok ikke skal udbasuneres i pressen).

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja ligesom det har været ekstremt dyrt at beholde Ståle for længe ? :) Det er sgu da useriøst på så kort tid, med stort set samme trup at konkludere at JT er en Fiasko. Kom nu.

    Som jeg har sagt tidligere så skal jeg nok være hård i min kritik af JT og "PC" efter transfervindue og vi stadig er lige så elendige, men ikke før.
    Jamen du tager fuldstændigt fejl. Ståle får os i en europæisk kvartfinale og en 2. plads sidste sæson - det har på ingen måder været for dyrt at beholde ham. Enten skulle han fyrres efter den sæson (sådan lidt Real Madrid style - gode resultater, men dårligt spil). Ellers skulle han være fyret senere, altså efter denne sæson. Jeg er ikke uenig i at Ståles tid var ved at være forbi, men timingen og Jess som løsning har jo været fuldstændig håbløs.

    Jess kunne få alt den tid han havde brug for, hvis man kunne se et eller andet output. Hvad er det du ser, som jeg ikke gør? Et godt sammenhold og spillere som vil dø med støvlerne på? Taktiske genialiteter, som
    “bare” mangler et par nye spillere?

    Jess har ingen plan
    Jess kan slet ikke få stjerner til at fungere
    Jess virker slet ikke som en inspirerende leder

    Helt ærligt, han ligner en ungdomstræner og det har vi ikke brug for. Måske kunne han få succes hos FCN - men han er super fejlcastet til FCK og sådan en fejl skal rettes hurtigt.
    Sidst redigeret af superestrella : 23.04.21 kl. 06:01

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Either way, vil jeg også kræve Kalle tilbage på kassen! - Målet til 3-0 er UACCEPTABELT, det er en skandale at Sten ikke snupper den. Enten har han ingen ide om hvor han står i forhold til linjen, eller også fejlbedømmer han bolden totalt. Det er ikke et drømmemål, men et kæmpe drop!
    Fuldstændig absurd, at han formår at placere sig fuldstændigt forkert. Det er en målmandsfejl, som man ser unge knægte lave, når de lige er kommet op fra 7-mands til 11-mands mål.
    Sidst redigeret af Ace20 : 23.04.21 kl. 06:21
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #133
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Fuldstændig absurd, at han formår at placerer sig fuldstændigt forkert. Det er en målmandsfejl, som man ser unge knægte lave, når de lige er kommet op fra 7-mands til 11-mands mål.
    Lige netop. Skyd udefra og højt oppe, så har han ikke en chance. Skudende behøver ikke være hårde eller godt placeret... bare en blød bue - det er helt seriøst taktikken imod en lav U14 keeper

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #134
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Klare problemer på holdet

    1. Konsensusledelse
    Francis Dickoh har sagt det før fra sig egen tid med JT som træner: hans ledelsesstil er konsensusdrevet: “ hvad syntes du?” : han er en træner uden profil, retning eller formål. Der er ingen taktik og en masse floskler der hører til 90’erne: “vi skal gøre det bedre og vi skal vise vi er det bedste hold etc”
    Intet taktisk oplæg what so ever. Desuden lader det til at han vælger trup og taktik efter hvad han tror andet vil have han skal gøre. Jeg aner stadig ikke hvad han vil og det virker til at være et fejlcast af dimensioner. Jeg har været i tvivl siden han kom til og jeg tror at Hjalte ville have haft et bedre pointsnit hvis han var forsat. Det er ganske enkelt den helt forkerte mand.

    2. For mange trænere med for mange ideer. Der er 2 alpha haner og så er der Thorup... JTs konsensusledelse i kombination med to så markante assistenttrænere givere ingen mening. Der bliver råbt til højre og venstre og taktikken og oplægget ligner noget som JT på skift lader sine trænere bestemme.

    3. Hjalte vandt over agf og lyngby og det første JT gør i sin anden kamp er at droppe alt det der gik godt for at gå over i et 3-mands forsvar uden nogen form for argumentation andet end at det virkede i fcm...

    4. Skift af pladser: hvorfor spillede Peb Biel sig af holdet efter en halvleg mod AaB? Hvorfor måtte Oviedo ikke lave fejl der kostede mål og stadig få en chance mere? Jeg mener Zanka lavet opspilsfejl hver anden dag, zeca har også kostet mål og det samme har hele forsvaret hele sæsonen. Jeg mener hvorfor og hvordan kan man tro det er god mandskabspleje at man ryger af helvedes til når man laver en fejl?!!? Det skaber en enorm ubalance i en trup når Fischer spiller som en pose lort uge efter uge efter uge mens pep Biel fik kniven i ryggen.

    Et hold uden retning og intet er sket siden han kom til i freaking oktober og det er allerede 7 måneder siden... vi er dårligere end vi var under Ståle.
    Very Nice


  24. #135
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jamen du tager fuldstændigt fejl. Ståle får os i en europæisk kvartfinale og en 2. plads sidste sæson - det har på ingen måder været for dyrt at beholde ham. Enten skulle han fyrres efter den sæson (sådan lidt Real Madrid style - gode resultater, men dårligt spil). Ellers skulle han være fyret senere, altså efter denne sæson. Jeg er ikke uenig i at Ståles tid var ved at være forbi, men timingen og Jess som løsning har jo været fuldstændig håbløs.

    Jess kunne få alt den tid han havde brug for, hvis man kunne se et eller andet output. Hvad er det du ser, som jeg ikke gør? Et godt sammenhold og spillere som vil dø med støvlerne på? Taktiske genialiteter, som
    “bare” mangler et par nye spillere?

    Jess har ingen plan
    Jess kan slet ikke få stjerner til at fungere
    Jess virker slet ikke som en inspirerende leder

    Helt ærligt, han ligner en ungdomstræner og det har vi ikke brug for. Måske kunne han få succes hos FCN - men han er super fejlcastet til FCK og sådan en fejl skal rettes hurtigt.
    Jamen så er det jo godt jeg er uenig med dig. Og mener du er fuldstændig for tidligt på den med at dømme JT en fiasko. Så din plan er altså nu at JT skal fyres og vi skal ude i AGF tilstande?. Jeg mener du har en alt for simpel syn på tingene og, hvor hurtigt det tager at vende en krise som holdet efter min mening har været i snart 2 år.

    Men fair, nok du har jo ret til den holdning, håber bare ikke du får ret :)

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  2. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  3. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  4. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •