Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    35 42.68%
  • Uafgjort

    10 12.20%
  • FCK vinder

    37 45.12%
Side 1 af 11 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 163

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Første opgør mellem de forsvarende danske mestre og vice-mestre i slutspillet foregår i Herning, og for første gang i år er der tilskuere til kampen. Med en sejr vil FCK kunne reducere afstanden op til førstepladsen til 5 point. For FCK er det blot anden gang i 2021, at man spiller midtugekamp, mens det for FCM er 6. gang i år, og tredje uge i træk.

    FCK må undvære Nicolai Boilesen, som fik et tåbeligt rødt kort mod FCN, der sammenlagt med tidligere optjente strafpoint koster landsholdsspilleren hele tre spilledages karantæne. Hjemmeholdet må undvære Sory Kaba og Sviatchenko, der begge afsoner en enkelt spilledags karantæne. Derudover er både Oviedo og Zeca i karantænefare for udeholdet, da næste gule kort udløser en ufrivillig pause. Den samme risiko løber hjemmeholdets Cajuste ved at spille torsdagens opgør. Zeca er desuden tvivlsom mod FCM, afhængig af hvordan hans skade i midtugen arter sig.

    Kampens dommer er Jørgen Daugbjerg Burghardt, som dømmer sin fjerde FCK-kamp i denne sæson, og sin tredje FCM-kamp. Det er samtidigt hans blot andet opgør mellem de to modstandere. Den første vandt FCM 3-1 i Herning i 2018. Det ville være på sin plads at hente en revanche på torsdag..
    Sidst redigeret af Kiwi : 19.04.21 kl. 20:00
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Thorup har meldt ud, at Zeca er klar til på torsdag.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    kaba og sviatchenko, i karantæne...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    kaba og sviatchenko, i karantæne...
    Perfekt. Lad os få tre point, de er tydeligvis ramt på moralen!

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Er det nu vi bryder forbandelsen. (Givet der er ikke meget forbandelse over vores nederlag derover - vi har bare været for ringe).

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    kaba og sviatchenko, i karantæne...
    Jeg troede ikke fcm brugte karantæner

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Glæder mig ikke til duellen: Victor Kristensen <> Gustav Isaksen
    Synes vores unge venstreback har set noget usikker ud defensivt de sidste par kampe.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Glæder mig ikke til duellen: Victor Kristensen <> Gustav Isaksen
    Synes vores unge venstreback har set noget usikker ud defensivt de sidste par kampe.
    Enig - også mod FCN var det tydeligt, at de søgte mod vores ve-side - det blev først lukket med Bartolec. VK er god af sin alder, ret rolig på bolden og har haft næstsidste fod på nogle gode ting, men defensivt bliver han snydt for mange gange.

    Med en Ankersen, der endnu ikke er på topniveau - er det fortsat vores backs, der er vores svageste led - Hvis Zanka ellers beslutter sig for 100% koncentration.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chr. Se meddelelser
    Enig - også mod FCN var det tydeligt, at de søgte mod vores ve-side - det blev først lukket med Bartolec. VK er god af sin alder, ret rolig på bolden og har haft næstsidste fod på nogle gode ting, men defensivt bliver han snydt for mange gange.

    Med en Ankersen, der endnu ikke er på topniveau - er det fortsat vores backs, der er vores svageste led - Hvis Zanka ellers beslutter sig for 100% koncentration.
    Sandt. VK var på glatis mod FCN, men jeg tror det er vigtige lærepenge får sådan en ung gut som VK. Det er vel de færreste som havde troet at VK ville blive ved med at holde niveau. Det er for urealistisk. Jeg vil mene at det netop sådan nogle kampe som støber ham og forhåbentligt mod næste sæson ser vi en mere stabil VK.

    Jeg er sgu glad for at JT tør bruge ham. Nu håber jeg bare ikke man smider ham på bænken pga. en mindre god kamp.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Sandt. VK var på glatis mod FCN, men jeg tror det er vigtige lærepenge får sådan en ung gut som VK. Det er vel de færreste som havde troet at VK ville blive ved med at holde niveau. Det er for urealistisk. Jeg vil mene at det netop sådan nogle kampe som støber ham og forhåbentligt mod næste sæson ser vi en mere stabil VK.

    Jeg er sgu glad for at JT tør bruge ham. Nu håber jeg bare ikke man smider ham på bænken pga. en mindre god kamp.
    Det er svært at se, hvem der skal erstatte ham med Boilesen ude. Mon ikke VK mindst er sikret de næste tre kampe fra start. Jeg har svært ved at se Oviedo skulle få chancen igen

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Glæder mig ikke til duellen: Victor Kristensen <> Gustav Isaksen
    Synes vores unge venstreback har set noget usikker ud defensivt de sidste par kampe.
    Jeg er delvist enig. Jeg synes ikke, at der var væsentlige problemer mod BIF. Mod FCN var der åbenlyst en udfordring overfor deres meget hurtige back (ham bør vi holde øje med!). FCN var dygtige til at isolere VK så det blev mand mod mand, og der kunne han ikke følge antrittet. Det hører også med til historien, at Daramy var en meget lille hjælp og at VK med en spiller som Falk foran sig har set væsentlig bedre ud. Daramy var imo også den største skurk ved FCN's 1-1 mål, da han ikke ser / følger backen som løber bag ham, bliver fri og laver det afgørende indlæg.

    VK har ud fra alder og ud fra det kæmpe pres som er på holdet pt bare spillet virkelig godt. Mod FCN viste han endda også, at han kan spille som stopper i en 3- eller 5-back kæde i nogenlunde samme stil som Boile, selvfølgelig ikke helt så godt endnu. Jeg må sige, at jeg er dybt imponeret, og jeg kan dårligt huske en spiller der som ham er er kommet direkte fra u19 holdet og ind på 1. holdet uden rigtig at falde ud på noget tidspunkt. Der kommer nok en downperiode på et tidspunkt, men lige nu er det sindssygt imponerende.

    Når det er sagt, så er Isaksen nok en af ligaens bedste offensiv spillere pt. og VK kan selvfølgelig ende med store udfordringer. Jeg vil dog tro, at man godt er klar over dette og stiller med Falk foran ham i stedet for Daramy.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Nederlag - førstepladsen er helt væk og muligheden for 2. pladsen lider et alvorligt knæk, hvis BIF også vinder.
    Uafgjort - førstepladsen afhænger nu af en nedsmeltning fra FCM og 2. pladsen kan komme langt væk
    Sejr - det er sidste chance, men med en sejr, så er førstepladsen indenfor rækkevidde og der vil komme pres på FCM. 5 point kan som sagtens hentes.

    Vi havde plads til meget få fejl og imod FCN brugte vi en af de absolut sidste kampe vi kunne klare pointtab. Vi kan måske sagtens klare endnu et pointtab, bare ikke imod FCM (og BIF for den sags skyld).

    Kan vi så vinde - ja, men FCM spiller altså stabilt og får de resultater, som de har brug for. Det er et ret stort tab mht Boilesen, men forhåbentlig kan Zanka steppe op - det burde han i hvert kunne. Ud over en sejr, så håber jeg den komme uden brug af Bundu og så giv dog Biel en chance!

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    5 point kan som sagtens hentes.
    Man skal lige huske, at vores vanvittig dårlige målscore gør, at det reelt er seks point, der skal hentes - hvis vi vel at mærke vinder torsdag. Det ser ualmindelig svært ud, grænsende til dybt urealistisk.
    HIC SUNT LEONES

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Vinder vi alle vores resterende kampe, inkl. de to mod FCM, kræver det enten at midtjyderne taber en enkelt kamp mere, eller spiller to uafgjorte, hvis vi skal overhale dem, og målscore ikke skal være en faktor. Derudover skal BØF smide point mindst én gang, hvis vi også skal overhale dem. De to hold mødes på min fødselsdag (9. maj), og en uafgjort ville være det bedste resultat, set ift. at øge chancerne for et DM-guld til FCK, om end jeg ikke ville brokke mig over et BØF-nederlag på min fødselsdag..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  27. De følgende 4 brugere er enige:

  28. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    9 nederlag i træk i Herning - Samlet målscore 29-8 giver ikke de store forhåbninger.

    Jeg er bekymret for om vores defensiv kan stå distancen.
    Zanka har nu en gylden mulighed for at spille sig selv ind i varmen igen - Håber han tager sin indebrændthed og kanaliser det over i energi og vilje på banen, for der der brug for det nu!!

  29. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 11 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  2. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  3. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  4. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •