Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    35 42.68%
  • Uafgjort

    10 12.20%
  • FCK vinder

    37 45.12%
Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 163

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Thorup thorup du fremstår ikke som løsningen!! Når 4.pladsen er hjemme, må Neestrup tage over!

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Nedslagtningen i dag og ja jeg vil kalde det en nedslagtning, igen fristes man til at sige. Kæft det er pinligt 8 nederlag i træk og de har scoret 3 eller flere mål i de 8 kampe. Det er jo grotesk at tænke på.Det muligt vi på "papiret" har navne på dette FCK hold, men mange på dette hold ved ikke hvad det vil sige at bære den hvide trøje sorry to say. I næsten hele kampen vinder FCM på vilje, Gejst, alle anden bolde.

    Det her er 100 % et tegn på en spillertrup der trænger til en gevaldig udskiftning og jeg er sikker på PC svinger øksen til Sommer, og så må ejerne til lommerne. Mange af de samme spillere skal ikke være finde i FCK i den nye sæson, hvis vi skal gøre os håb om et nyt DM guld.

    Sæt i gang PC.

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Det var så 4 FCM'ere i spillemæssig krise, som nu har scoret. Det må være ny rekord.....

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Nu er jeg en af de der aldrig har været helt oppe at køre over Viktor Kristiansen, men han er også ung og skal have erfaring. Dog viser de to seneste kampe, at han nok har brug for en pause - uagtet at han får en fin assist. Defensivt er han overmandet, og han har været lidt langsom i tanke og handling i begge kampe.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Ak ja, endnu engang flået rundt i Herning.

    Der er jo bare klasseforskel, andet er der ikke at sige til det. FCM har endnu engang succes med at stresse os og være aggressive, der skal vi have langt mere coolness.

    Vi har hverken truppen eller træneren til at være med her. Der er for mange badebilletter i denne trup, der savnes spillere der vil bløde for trøjen. Dette niveau, det er bare ikke København værdigt.

    Eneste positive er, at FCM med stor sandsynlighed bliver mestre igen.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Thorup overtager et hold der har spillet som lort siden Skov & Damen forlod klubben. Han står med lort med lort på og man forventer at han skal trylle lort til guld UDEN tilsætnings midler?
    Det her hold er for godt til at blive ydmyget af Ikast/Herning.
    Det her hold er bedre end Sønderjyske, Randers og hvem ellers har pryglet Ikast Herning i denne sæson.
    Næh nej. Jeg tror problemet er på bænken
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Jess kan slet ikke sætte et hold op, der er ingen tænding og ingen ide. Jess skal ud - ingen undskyldninger

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Thorup overtager et hold der har spillet som lort siden Skov & Damen forlod klubben. Han står med lort med lort på og man forventer at han skal trylle lort til guld UDEN tilsætnings midler?
    Altså Thorup har Ankersen, Zanka, Lerager og Bundu til rådighed, som Ståle ikke havde (eller kun meget lidt tid med Ankersen). Det er muligt, at det ikke alle er spillere, som Thorup selv ville have hentet, men det er stadig 3 (tidligere) danske landsholdsspillere. Det skal bare kunne ses tydligere end dette her, hvor vi lige i dette sekund ser dårligere ud end da han tog over.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Min tålmodighed er sluppet op, nu kan de godt fyre Ståle og ansætte en international kapacitet.

    ... Nej vent jeg hører, det faktisk skete for 26 kampe siden, det var godt. Ellers var vi nok bare blevet udspillet og havde fået en røvfuld.

    Efter 26 kampe, så har den nye internationale kapacitet bragt klubben ... Ingen steder.

    Nå men jeg skal lige huske at takke WK, fremragende spottet med ham den nye internationale kapacitet. Ellers var det nok gået helt galt ... Eller noget
    Goldbæks Højrefod


  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Dommeren er kraft eddermanme heller ikke sin opgave voksen. Alle tvivlsomme kendelser går til jyderne. Cajuste stempler lige netop Daramy uden gult.... Wind fik gult for mindre......

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Min tålmodighed er sluppet op, nu kan de godt fyre Ståle og ansætte en international kapacitet.

    ... Nej vent jeg hører, det faktisk skete for 26 kampe siden, det var godt. Ellers var vi nok bare blevet udspillet og havde fået en røvfuld.

    Efter 26 kampe, så har den nye internationale kapacitet bragt klubben ... Ingen steder.

    Nå men jeg skal lige huske at takke WK, fremragende spottet med ham den nye internationale kapacitet. Ellers var det nok gået helt galt ... Eller noget
    Jeg er ked af at sige det, men du misser fuldstændig det egentlig problem som er Truppen i sig selv. Selv ikke Verdens bedste træner, vil kunne få noget ud af denne trup.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Du mener ikke at FCM spiller godt?
    De spiller os ud af fucking brættet mand...!!!!!
    Det mener jeg ikke de gør. Jeg siger jo ikke vi er bedre end dem. Men det er os der forære dem meget af det + et lykketræf af drejer som han for vane mod os.
    Jeg mener ikke FCM spiller godt.
    Kæmper FCM bedre, ja. Er de bedre end os, ja. Taber vi fordi de spiller godt, nej. Taber vi fordi vi præstere rædselsfuldt, ja.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #73
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jess kan slet ikke sætte et hold op, der er ingen tænding og ingen ide. Jess skal ud - ingen undskyldninger
    8 kamp i streg vi lukke 3 eller mere ind. Det er ikke Jess der er problemet. I hvert fald ikke kun.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Min tålmodighed er sluppet op, nu kan de godt fyre Ståle og ansætte en international kapacitet.

    ... Nej vent jeg hører, det faktisk skete for 26 kampe siden, det var godt. Ellers var vi nok bare blevet udspillet og havde fået en røvfuld.

    Efter 26 kampe, så har den nye internationale kapacitet bragt klubben ... Ingen steder.

    Nå men jeg skal lige huske at takke WK, fremragende spottet med ham den nye internationale kapacitet. Ellers var det nok gået helt galt ... Eller noget
    Ja, skud ud til Ståle for hvor vi er i dag - hans gennemgang af truppen på TV3 giver stadig mareridt
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #75
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Det her hold er for godt til at blive ydmyget af Ikast/Herning.
    Det her hold er bedre end Sønderjyske, Randers og hvem ellers har pryglet Ikast Herning i denne sæson.
    Har du set, hvilke hold der har pryglet os? Prøv at kigge på vores seneste resultater mod FCM. Vi skal to år + fire dage tilbage for at finde vores seneste sejr.

  29. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  2. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  3. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  4. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •