Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    35 42.68%
  • Uafgjort

    10 12.20%
  • FCK vinder

    37 45.12%
Side 6 af 11 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 163

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Det mener jeg ikke de gør. Jeg siger jo ikke vi er bedre end dem. Men det er os der forære dem meget af det + et lykketræf af drejer som han for vane mod os.
    Jeg mener ikke FCM spiller godt.
    Kæmper FCM bedre, ja. Er de bedre end os, ja. Taber vi fordi de spiller godt, nej. Taber vi fordi vi præstere rædselsfuldt, ja.
    Jøsses, de river os rundt. Står bedre, er meget hurtigere i tanke og handling, klapper det ene klassemål ind efter det andet.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Enig! Jeg ser os ikke vinde søndag i Århus. David forstår om nogen at sætte sine spillere op og de lugter bronze nu! Adieu Jess!

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Eneste der kan være sin indsats bekendt i dag er Mo Daramy. Alle blev nærmest udstillet. Jeg har ikke tal på, hvor mange dueller Stage og Lerager tager i dag og for slet ikke at tale om fejlafleveringer.

    Kæft det gør ondt. Eneste positive er vel at PC så med egne øjne, hvilket rod der er i FCK lol så han forhåbentligt kan gøre noget ved det, hvis der er Penge til det......

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #79
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Det var en process, farvel Jess magen til tåbelig ansættelse skal man lede længe efter.
    Lad dem gå hjem til København!

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er ked af at sige det, men du misser fuldstændig det egentlig problem som er Truppen i sig selv. Selv ikke Verdens bedste træner, vil kunne få noget ud af denne trup.
    ??? Det er virkelig en taber attitude (passer måske meget godt til FCK pt).

    - ingen plan
    - ingen gejst
    - ingen vildskab
    - ingen profesionelle indstilling (vi lægger ikke engang pres på deres spillere med gult, vi lægger ingen pres på dommeren).

    Jess har virkelig en taber attitude. Det er måden han håndtere truppen på, det er måden han fremstår i medierne og det er hans tilgang til spillet, hvor der absolut ingen udvikling har været. Hvis det her er alternativet, så gav det ingen mening at fyrre Ståle - og han var helt ærligt også færdig hos FCK. Vi må simplethen kunne fremskaffe mere kvalitet.... så mon ikke man lige bør starte fra toppen, Kvist ud og Jess ud.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ??? Det er virkelig en taber attitude (passer måske meget godt til FCK pt).

    - ingen plan
    - ingen gejst
    - ingen vildskab
    - ingen profesionelle indstilling (vi lægger ikke engang pres på deres spillere med gult, vi lægger ingen pres på dommeren).

    Jess har virkelig en taber attitude. Det er måden han håndtere truppen på, det er måden han fremstår i medierne og det er hans tilgang til spillet, hvor der absolut ingen udvikling har været. Hvis det her er alternativet, så gav det ingen mening at fyrre Ståle - og han var helt ærligt også færdig hos FCK. Vi må simplethen kunne fremskaffe mere kvalitet.... så mon ikke man lige bør starte fra toppen, Kvist ud og Jess ud.
    Haha alright. Lad os da endelig kaste klubben ud i en endnu større krise og spilde penge på at skifte træneren ud med en anden som har det samme materiale at arbejde med.

    Ja det giver mening :)

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Efter denne fadæse kan man jo håbe på en JT fyring. !

    Nu er der kun to ting som jeg håber på for resten af sæsonen. Derby sejr mod pestegnen i parken + nederlag mod Fcm. Resten af kampene er jeg ligeglad med. Det ender alligevel ikke bedre end en 4 plads. Nuff Said...
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Det mener jeg ikke de gør. Jeg siger jo ikke vi er bedre end dem. Men det er os der forære dem meget af det + et lykketræf af drejer som han for vane mod os.
    Jeg mener ikke FCM spiller godt.
    Kæmper FCM bedre, ja. Er de bedre end os, ja. Taber vi fordi de spiller godt, nej. Taber vi fordi vi præstere rædselsfuldt, ja.
    Ok - Det er bare pudsigt det sker hver evig eneste gang vi spiller i Herning. Tilfældigt? Næppe....

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Der var engang en statistik som viste at fyringer i langt de fleste tilfælde ikke hjælper. Den eneste der sker er at man står med sammen lort 10 kampe senere. Vi skal ikke fyre Jess. Vi skal have den fornyelse som ståle ikke ville.
    Sidst redigeret af djurlander : 22.04.21 kl. 21:25

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Vi mangler et hold. Hvis vi skifter træner og renser ud, har vi stadig ikke et hold. Go figure.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er ked af at sige det, men du misser fuldstændig det egentlig problem som er Truppen i sig selv. Selv ikke Verdens bedste træner, vil kunne få noget ud af denne trup.
    LOL - dengang træneren hed Ståle Solbakken, var retorikken, at vi burde blive mestre hvert år med de spillere og de midler, der var til rådighed, go figure ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    LOL - dengang træneren hed Ståle Solbakken, var retorikken, at vi burde blive mestre hvert år med de spillere og de midler, der var til rådighed, go figure ...
    Korrekt, men tiderne og fodbolden ændre sig og der har FCK jo ikke fulgt med / sovet i timen igennem mange år. Kald det hvad du vil :).

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Haha alright. Lad os da endelig kaste klubben ud i en endnu større krise og spilde penge på at skifte træneren ud med en anden som har det samme materiale at arbejde med.

    Ja det giver mening :)
    Det kan blive endnu dyre at beholde Jess. Han er præcist ligeså ligegyldig som jeg havde frygtet. Jeg ville jo hellere have haft Bo Henriksen og i øvrigt gjorde Hjalte det bedre - jeg husker ikke et FCK hold spille med så lidt gejst og så planløst. Jess kan tydeligvis ikke sætte holdet op.... det var det her et tydeligt bevis på.

    - Hjalte gjorde det bedre og fik trods alt holdet til at kæmpe
    - David Nielsen, ville nok være et bedre match
    - Bo Henriksen, ville i det mindste kunne få noget gejst på holdet (og nej, FCK skal ikke ansætte ham, han ville bare være at foretrække fremfor en ligegyldig Jess)
    - Bo Svensson ville være en stjerne

    Jess attitude passer slet ikke til FCK og hans kvaliteter passer hellere ikke ind. Stop med at tude over holdet

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    Jøsses, de river os rundt. Står bedre, er meget hurtigere i tanke og handling, klapper det ene klassemål ind efter det andet.
    Igen, de er hurtigere i tanke og handling. Men jeg mener fortsat ikke de river os rundt fordi de spiller godt. Eller river os rundt generelt. Vi sætter dem bare konstant op i gode positioner. F.eks første mål er nok mere vores fejl end fordi de har et lyn af en anden verden i Brumado.
    Andet mål var et lykketræf. Tredje mål var mindre heldigt målmandsspil (og igen et langskud, ikke gennemspille angreb). Fjerde mål er en stor fejl af Viktor Kristiansen der er meget langsom i tanke og handling.

    Vi gør dem gode langt hen ad vejen, og derudover har de som altid er de meget effektive mod os.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det kan blive endnu dyre at beholde Jess. Han er præcist ligeså ligegyldig som jeg havde frygtet. Jeg ville jo hellere have haft Bo Henriksen og i øvrigt gjorde Hjalte det bedre - jeg husker ikke et FCK hold spille med så lidt gejst og så planløst. Jess kan tydeligvis ikke sætte holdet op.... det var det her et tydeligt bevis på.

    - Hjalte gjorde det bedre og fik trods alt holdet til at kæmpe
    - David Nielsen, ville nok være et bedre match
    - Bo Henriksen, ville i det mindste kunne få noget gejst på holdet (og nej, FCK skal ikke ansætte ham, han ville bare være at foretrække fremfor en ligegyldig Jess)
    - Bo Svensson ville være en stjerne

    Jess attitude passer slet ikke til FCK og hans kvaliteter passer hellere ikke ind. Stop med at tude over holdet
    Ja ligesom det har været ekstremt dyrt at beholde Ståle for længe ? :) Det er sgu da useriøst på så kort tid, med stort set samme trup at konkludere at JT er en Fiasko. Kom nu.

    Som jeg har sagt tidligere så skal jeg nok være hård i min kritik af JT og "PC" efter transfervindue og vi stadig er lige så elendige, men ikke før.

  28. De følgende 6 brugere er enige:

Side 6 af 11 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  2. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  3. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  4. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •