Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    35 42.68%
  • Uafgjort

    10 12.20%
  • FCK vinder

    37 45.12%
Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 163

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selv ikke Verdens bedste træner, vil kunne få noget ud af denne trup.
    Stop nu det tåbelige argument - selvfølge vil en dygtig træner kunne udvikle den nuværende trup i en positiv retning uden at skulle rense hele truppen ud, som du argumentere for. Jess har desværre ikke vist sig dygtig nok til at få holdet i en positiv udvikling i løbet af vinterpause og +20 kampe.


  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Hvis vi skulle starte et sted, så må vi have Kalle tilbage på mål.
    Taler vi Kalle fra Sidste sæson eller den nuværende sæson. Der er stor forskel :)

  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Stop nu det tåbelige argument - selvfølge vil en dygtig træner kunne udvikle den nuværende trup i en positiv retning uden at skulle rense hele truppen ud, som du argumentere for. Jess har desværre ikke vist sig dygtig nok til at få holdet i en positiv udvikling i løbet af vinterpause og +20 kampe.
    Intet tåbeligt argument over det. Med det statement siger du jo at Ståle ikke var en dygtig træner?. Jeg tror vidst det er dig der skal være lidt realistisk. Man knipser ikke bare lige med fingrene og forvandler et hold der har spillet af lort i over 2 år til at vinder hold.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Det er så ubegribelig ringe en indsats vi leverer hertil aften. Der er så mange ting der emmer af elendig i løbet af kampen. 2 ting der alligevel er så irriterende at jeg ikke kan lade det forbigå, foregår egentlig efter kampen og omhandler Daramy som første interviewer, og Jess' vattede interview og dertilhørende kollegiale samvær med Priske - så dårlige signaler at sende fra en klub som FCK.

    Og kan vi please få Kalle tilbage på kassen - så tror jeg også at Gryteburst har fået nok chancer...
    Hjalte du for lækker!!

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Synes målmandsrokaden er Thorups mest graverende fejl i FCK. De fleste var jo klar over, at Grytebust ikke har niveau til FCK. Sistos mål i dag er en regulær Grytebust Classic. Det er håbløst og udstiller Thorup, når han tvinges til at skifte tilbage - forhåbentlig allerede fra næste kamp.


  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Synes målmandsrokaden er Thorups mest graverende fejl i FCK. De fleste var jo klar over, at Grytebust ikke har niveau til FCK. Sistos mål i dag er en regulær Grytebust Classic. Det er håbløst og udstiller Thorup, når han tvinges til at skifte tilbage - forhåbentlig allerede fra næste kamp.
    Tildels enig, jeg syntes bare det er svært når der har været så mange dårlig præstationer i denne sæson fra både Kalle og nu Gryte ved Sistos mål især.

    Det er sgu svært at gøre sig klog på vores spillers niveau i øjeblikket.

  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Taler vi Kalle fra Sidste sæson eller den nuværende sæson. Der er stor forskel :)
    Jeg mangler Stephan Andersen i den målmandsligning. Med mindre at han har glemt at gribe en bold, burde han være en klar opgradering. I bedste Benny Gall-stil.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg mangler Stephan Andersen i den målmandsligning. Med mindre at han har glemt at gribe en bold, burde han være en klar opgradering. I bedste Benny Gall-stil.
    Hvem står på u-19? Kan han noget? Gribe? Gå ud i feltet? Er han højere end Sten? Jeg er villig til alt - også BØFphan.

  12. #114
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Taler vi Kalle fra Sidste sæson eller den nuværende sæson. Der er stor forskel :)
    Er det ikke lige meget? Kalle redder trods alt en chance ind imellem. Hvornår har Sten G. reddet noget de sidste tre kampe (please ikke sig den mod Randers i overtiden, som min oldemor også havde taget)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Er det ikke lige meget? Kalle redder trods alt en chance ind imellem. Hvornår har Sten G. reddet noget de sidste tre kampe (please ikke sig den mod Randers i overtiden, som min oldemor også havde taget)
    Tjaa det ved jeg da ikke om det er når vi så Kalles niveau sidste sæson. Kalle og trods alt også lavet drops i denne sæson og målene har haglet ind på ham, især på langskud. Så jeg har på ingen måder været imponeret over vores niveau på målmandsposten.

    Så ja måske skulle man grave SA frem fra graven igen :)

  15. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Rimelig enkelt at svare på.

    1. Flere spillere skal skippes afsted. Og der er efterhånden mange at tage af.
    2. PC/JT får købt de korrekte spillere til det system JT vil spille. Gerne krydret med nogle spillere som har individuelt offensiv kreativitet som Fischer vidste de første 6 måneder i klubben (Det bliver den store test for JT/PC om det lykkes)

    Det store spørgsmål er dog om der er råd til det. Corona krisen må jo have taget hårdt på ressourcerne. Og så gør det ikke bedre at FCM skraber CL millionerne ind og formentlig har en kæmpe chance via Playoff i år til at deltage igen.
    Selv da Ståle var i hans prime så havde han ikke budgettet til at skifte samtlige 11 spillere. Vores forsvar er måske det stærkeste led på banen og alligevel indkasserer vi så mange mål. For at være ærlig så kan jeg heller ikke se hvordan JT/PC konstellation kan give success . Pc kommer fra en klub hvor der var fokus på organisation og forsvar, ikke ligefrem dyder som JT har fokus på.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #117
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er sgu svært at gøre sig klog på vores spillers niveau i øjeblikket.
    Grytebust har på intet tidspunkt vist et bare nogenlunde acceptabelt niveau i FCK. Det var et tåbeligt forsøg, da sandsynligheden for gevinst var noget nær lig nul. Thorup har sat sig selv i en situation, hvor han kommer til at fremstå unødigt famlende, hvis han gør det eneste rigtige og skodder Grytebust igen.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #118
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tildels enig, jeg syntes bare det er svært når der har været så mange dårlig præstationer i denne sæson fra både Kalle og nu Gryte ved Sistos mål især.

    Det er sgu svært at gøre sig klog på vores spillers niveau i øjeblikket.
    SÅ dårlig har Kalle altså ikke været i denne sæson. Nej, han kunne ikke fastholde sin supersæson fra sidste sæson, men han har også døjet med et sløjt hold foran sig, der fra kamp til kamp har konkurreret om hvilken ny spiller der skulle droppe og udsætte ham for en friløber.
    Og selv på den baggrund var det åbenlyst at Småsten er en dårligere målmand.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Hvis ikke kampen gjorde en klar over at Jess ikke er manden til at få det her hold på rette kurs, så må de interviews med ham, og hans ageren med FCM bænken efter kampen, da gøre det helt klart.
    Helt enig... ingen vinderinstinkt og ingen ideer men til gengæld tid til at hygge med de gamle kollegaer foran kameraet
    Very Nice

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (22/04-2021 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Grytebust har på intet tidspunkt vist et bare nogenlunde acceptabelt niveau i FCK. Det var et tåbeligt forsøg, da sandsynligheden for gevinst var noget nær lig nul. Thorup har sat sig selv i en situation, hvor han kommer til at fremstå unødigt famlende, hvis han gør det eneste rigtige og skodder Grytebust igen.
    Svært at argumentere imod. Jeg må bare konstatere at på en dag som i dag, hvor vi er blevet Røvpu...., og alle har vidst et niveau på linje med lilleput fodbold så har jeg stort set et problem med mange spillere på vores hold. Lige pånær MO som vidste han trods alt havde lidt hår på brystet i dag.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  2. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  3. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  4. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •