Se afstemningsresultater: Hvor høj er Grytebust tilnærmelsesvis?

Stemmeafgivere
136. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 187 cm.

    7 5.15%
  • 184 cm.

    7 5.15%
  • 181 cm.

    21 15.44%
  • 178 cm.

    14 10.29%
  • 175 cm.

    7 5.15%
  • 172 cm.

    5 3.68%
  • 169 cm.

    75 55.15%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 60

Emner: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Nogle videnskabsfolk har efter afgørende studier nu opdateret Stens Wiki-side:

    https://da.wikipedia.org/wiki/Sten_Grytebust

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Grytebust har snydt alle ved at angive en højere højde, end han egentlig har. Alle mistænker det, alle tror de kan se det, men ingen kan tilsyneladende bevise det. Smart!

    Det er som med afrikanske talenter, der angiver en lavere alder for at øge deres værdi og sikre en kontrakt i Europa. Alle mistænker, at der er blevet fusket med fødselsdatoen, men hvordan skal man bevise det?

    Og hvordan skal man dog bevise, at Grytebust slet ikke er 1.87, når det står i Wikipedia og andre troværdige steder? Og er det en tilfældighed, at FCK ikke har oplyst højden? Grytebusts sande højde vil for altid være et mysterium.
    Gryte redigerer selv sin Wiki... Når han ryger på salgslisten, så er han 1,92!

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Man kan her tilføje:

    Den håbløse placering ved Dreyers langskud, hvor han bliver stående midt i målet, mens bolden i flere sekunder har været ude i vores venstre side. Han havde ikke taget den alligevel, men han forhindrer sig selv i overhovedet at gøre forsøget.

    FCM's kontra, hvor Awer Mabil afslutter midt i målet. Havde han nået at kigge op, ville han have set, at Grytebust havde åbnet en ladeport på 1,5 meter i det korte hjørne, hvilket er det eneste en målmand ikke må gøre i sådan en situation.

    Hans placering ved Sistos mål, hvor han står mindst en meter for langt ude af målet.

    Hans placering ved FCN's udligning, hvor han bevæger sig helt uden for stolperne i en komplet ufarlig situation og derfor aldrig kan nå Kamaldeens afslutning midt i målet.

    Med andre ord fejler Sten Grytebust på helt basal målmandsteknik, og det er virkelig bekymrende.
    det er vanvittigt vi rent faktisk giver ham penge for at spille fodbold
    Very Nice

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    132
    1.32! Han er kun 1.32!
    ...

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Min tålmodighed med Zeca som kaptajn er slut. Det seneste år har været en ubærlig jammer, og han har som anfører et hovedansvar. Gennemgående i det seneste års kvaler er et sejlende midtbanespil, hvor balance og stabilitet har været en kæmpe mangelvare.

    Zeca har kvaliteter - ikke mindst Zecakrogen, hvor han kommer tilbage og får tacklet med heltemod og konsekvens - det ser altid godt ud. Men ofte er han selv medskyldig i de kastanjer, som han skal redde ud af ilden. Udover at han generelt er halvringe i det offensive pasningsspil, er han også temmeligt placeringssvag, og jeg har længe haft en fornemmelse af, at en stor del af vores forvirrede og halvpaniske udtryk udspringer fra anføreren.

    Derfor håber jeg, at vi kan bruge resten af sæsonen til at prøve noget andet af, og inderst inde håber jeg faktisk også, at Zeca kan skibes af sted til sommer.
    Zeca sgu svær at gøre sig klog på efterhånden. Mod BØF var han jo fuldstændig femragende og alle var enige om hvad skulle FCK gøre uden ham. Og så har vi kampene i går og andre vi kan nævne, hvor han falder fuldstændig igennem som de fleste andre jo også gjorde.

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Sig mig lige engang... han står sku da på tæer på det holdfoto :-)))))

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    595

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Her står han (næsten) ikke på tæer. Jeg har smidt et par linier ind ved hans fødder og toppen af hans garn. Tore Reginiussen (4) er 185 (står der flest steder, varierer fra 180-187) høj, Markus Henriksen (19) er 187, og Joshua King (7) er 180-189 (?!) høj. De tre høje er alle ca 195. Ved ikke om det gør mig så meget klogere, men han er nok næppe 187


    https://ibb.co/c1Z14qS

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Her står han (næsten) ikke på tæer. Jeg har smidt et par linier ind ved hans fødder og toppen af hans garn. Tore Reginiussen (4) er 185 (står der flest steder, varierer fra 180-187) høj, Markus Henriksen (19) er 187, og Joshua King (7) er 180-189 (?!) høj. De tre høje er alle ca 195. Ved ikke om det gør mig så meget klogere, men han er nok næppe 187


    https://ibb.co/c1Z14qS
    SmåSten står da på tæer - det giver da lige to cm mere at løfte foden på den måde
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    SmåSten står da på tæer - det giver da lige to cm mere at løfte foden på den måde
    Og så yderligere et par centimer fratrukket grundet hans flattop i forhold til skaldede Reginiussen - så er vi lige omkring de 180 cm., hvilket matcher øjenvidneberetninger og øvrig forskning i tråden.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Bør overskriften ikke ændres til; hvor LAV er Sten Michael Grytebust?

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det holder simpelthen ikke at en angriber kan løbe fra Zanka med bolden i en spurt fra midterlinien ned til vores mål. Han er jo ikke ligefrem en raket. Både Zanka og Nelsson ophæver offsiden. Problemet er at Zanka først begynder at løbe efter at Brumado har et par meters forspring. Kan godt være enig i at Grytebust skal ud og lukke vinklen mere af, men omvendt synes jeg også det er lidt unfair at klandre en målmand for at der bliver scoret på en friløber. For mig er det tæt på utilgiveligt at Zanka snorksover i så vigtig en kamp og forærer dem det vigtige første mål.
    Beklager, men det er bare forkert, det du skriver. Brumado er offside, hvis ikke Nelsson hænger: https://imgur.com/a/JAmzMU7

    Og jeg må gentage: Selvfølgelig skal en målmand længere ud end det lille felt, når modstanderen har en friløber.
    Mvh.
    Dane

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg har holdt øje med ham ved indmarch, hvor han går lige bag Zeca på 1.82, og da de forekommer at være præcis lige høje, kan Sten umuligt være 1.84!
    Det lyder rigtigt. På holdbilledet er han marginalt højere end Nelsson, der iflg. nettet er 1,85. Hvis man så trækker nogle centimeter fra for tåstanden, lyder 1,82 meget plausibelt.

    Men som andre påpeger, er højden i sig selv nok ikke det største problem. Palle Plankeværk var endnu mindre, og han fyldte fint målet ud.

    Endelig er jeg helt med på, at Grytebust er for dårlig til FCK og gerne må have spillet sin sidste kamp for os, men lad os ikke gøre ham til ensom syndebuk for den kollektive ydmygelse mod FCM. Det ville trods alt være urimeligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    595

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Beklager, men det er bare forkert, det du skriver. Brumado er offside, hvis ikke Nelsson hænger: https://imgur.com/a/JAmzMU7

    Og jeg må gentage: Selvfølgelig skal en målmand længere ud end det lille felt, når modstanderen har en friløber.
    Bolden er bag Zeca i dit slørrede screenshot. Bolden er spillet nogle frames før, så dit screenshot er ekstremt manipulerende og misvisende. I og med Brumado spurter og Zanka lunter vil jeg stadig påstå at Zanka også ophæver offsiden, men svært at sige med sikkerhed udfra youtube klippet. Nedenstående er taget lidt før dit, men stadig efter at bolden er spillet. Bolden den hvide klat mellem Zeca og FCM'erens ben.
    https://imgur.com/jf4OKte

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    har lige fået bekræftet af en tidligere OB målmandstræner at han er ca. 180


  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Bolden er bag Zeca i dit slørrede screenshot. Bolden er spillet nogle frames før, så dit screenshot er ekstremt manipulerende og misvisende. I og med Brumado spurter og Zanka lunter vil jeg stadig påstå at Zanka også ophæver offsiden, men svært at sige med sikkerhed udfra youtube klippet. Nedenstående er taget lidt før dit, men stadig efter at bolden er spillet. Bolden den hvide klat mellem Zeca og FCM'erens ben.
    https://imgur.com/jf4OKte
    Haha. "Ekstremt manipulerende og misvisende" - jeg er sikker på, at du kan svinge dig selv op til noget endnu vildere, hvis du prøver en gang mere :-)

    Om der er offside eller ej - jeg medgiver, at den er tvivlsom, screenshottet er i øvrigt ikke mit eget - hænger Victor Nelsson stadig bag sin linje, der er nul pres på Evander, og Zanka taber en løbeduel til en spiller, der åbenbart er hurtigere end ham. Det er decideret usagligt at påstå, at Zanka lunter, det kan enhver, der ser klippet jo konstatere er forkert. Så hvad er det egentlig, du forlanger? At Zanka løber hurtigere, end han er i stand til? At han skal falde, længe før bolden er spillet?

    Og for tredje gang: Grytebust spurter tilbage i det lille felt uden for alvor at komme frem igen, og dermed giver han Brumado den nemmest tænkelige afslutning. Han er, bedømt på highlights, fire-fem meter fra Brumado, da afslutningen falder, og dermed er hele det lange hjørne fuldstændigt åbent.
    Mvh.
    Dane

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tak til Michael Gravgaard
    By realmike in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 07.02.11, 04:05
  2. Michael Schäfer
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 05.04.06, 22:12
  3. NØJ hvor er JEG træt af Michael "tudefjæs" Laudrup
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 19.04.04, 14:31
  4. Michael Johansen
    By kurt Strand in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 23.07.03, 09:58
  5. Sten der hænger
    By General Belgrano in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 09.07.03, 18:41

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •