Se afstemningsresultater: Hvor høj er Grytebust tilnærmelsesvis?

Stemmeafgivere
136. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 187 cm.

    7 5.15%
  • 184 cm.

    7 5.15%
  • 181 cm.

    21 15.44%
  • 178 cm.

    14 10.29%
  • 175 cm.

    7 5.15%
  • 172 cm.

    5 3.68%
  • 169 cm.

    75 55.15%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 60

Emner: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Umiddelbart mener Internettet at vide, Sten er 187 centimeter høj:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sten_Grytebust

    https://www.transfermarkt.com/sten-g.../spieler/73417

    https://superstats.dk/spillere/spiller-alltime?id=3003


    Men altså...







    Hvad fortæller jeres erfaring med menneskers højde jer?

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    132

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    164

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Jeg mener ikke det er højden der er hans problem, men tvært i mod længden på hans arme og hans generelle størrelse, han fylder simpelthen ikke nok i målet og er ikke god til at gøre sig bred, hvilket ses meget tydeligt ved FCM's 1-0 mål i går, hvor det også er helt tydeligt hvor dårlig han er til at placere sig. Brumado er helt alene og kommer ind fra hjørnet af feltet, her skal Grytebust være meget lægere ude, så han kan lukke ned for vinklerne. Grytebust kommer ikke en gang ud af det lille felt, hvilket er skandaløst dårligt målmandsspil!

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Grytebust er ham, der er klædt i blåt på dette familiebillede..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Buster Se meddelelser
    Jeg mener ikke det er højden der er hans problem, men tvært i mod længden på hans arme og hans generelle størrelse, han fylder simpelthen ikke nok i målet og er ikke god til at gøre sig bred, hvilket ses meget tydeligt ved FCM's 1-0 mål i går, hvor det også er helt tydeligt hvor dårlig han er til at placere sig. Brumado er helt alene og kommer ind fra hjørnet af feltet, her skal Grytebust være meget lægere ude, så han kan lukke ned for vinklerne. Grytebust kommer ikke en gang ud af det lille felt, hvilket er skandaløst dårligt målmandsspil!
    Man kan her tilføje:

    Den håbløse placering ved Dreyers langskud, hvor han bliver stående midt i målet, mens bolden i flere sekunder har været ude i vores venstre side. Han havde ikke taget den alligevel, men han forhindrer sig selv i overhovedet at gøre forsøget.

    FCM's kontra, hvor Awer Mabil afslutter midt i målet. Havde han nået at kigge op, ville han have set, at Grytebust havde åbnet en ladeport på 1,5 meter i det korte hjørne, hvilket er det eneste en målmand ikke må gøre i sådan en situation.

    Hans placering ved Sistos mål, hvor han står mindst en meter for langt ude af målet.

    Hans placering ved FCN's udligning, hvor han bevæger sig helt uden for stolperne i en komplet ufarlig situation og derfor aldrig kan nå Kamaldeens afslutning midt i målet.

    Med andre ord fejler Sten Grytebust på helt basal målmandsteknik, og det er virkelig bekymrende.
    Mvh.
    Dane

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    25

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    I 2-1 kampen mod Randers, da står Grytebust lige bagved Fischer ved 0-1 målet scoret af Egho og da ser de ud til, at have fuldstændig samme højde og Fischer er vist 1.80.

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Buster Se meddelelser
    Jeg mener ikke det er højden der er hans problem, men tvært i mod længden på hans arme og hans generelle størrelse, han fylder simpelthen ikke nok i målet og er ikke god til at gøre sig bred, hvilket ses meget tydeligt ved FCM's 1-0 mål i går, hvor det også er helt tydeligt hvor dårlig han er til at placere sig. Brumado er helt alene og kommer ind fra hjørnet af feltet, her skal Grytebust være meget lægere ude, så han kan lukke ned for vinklerne. Grytebust kommer ikke en gang ud af det lille felt, hvilket er skandaløst dårligt målmandsspil!
    Vel talt. Han placerer sig generelt ret elendigt, og har nær ingen tilstedeværelse i feltet hverken fysisk eller verbalt. Han har alle dage kun været en fancy shot-stopper på stregen i min bog - jeg er ikke enig i, han er decideret god med fødderne, hvilket nogle mener. Men nu finder vi først lige ud af, hvor høj han er, så tager vi armenes længde bagefter.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Desler Se meddelelser
    I 2-1 kampen mod Randers, da står Grytebust lige bagved Fischer ved 0-1 målet scoret af Egho og da ser de ud til, at have fuldstændig samme højde og Fischer er vist 1.80.
    Eller også er Victor Fischer 1,87!

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Det er ikke grytebust der er skyld i at vi endnu engang fik røv i Herning.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Jeg tror at han er ca. 184 cm høj. Han står på tæer på dette billede :-D


  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Jeg tror at han er ca. 184 cm høj. Han står på tæer på dette billede :-D

    Jeg har holdt øje med ham ved indmarch, hvor han går lige bag Zeca på 1.82, og da de forekommer at være præcis lige høje, kan Sten umuligt være 1.84!
    Mvh.
    Dane

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    595

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Jeg er bestemt ikke imponeret af Grytebust og ønsker også at se Kalle retur så hurtigt som muligt, men det giver altså ingen mening at udpege ham som syndebyk efter i går.

    - Første mål er Zanka der sover og ikke ligner en professionel fodboldspiller. Klart den værste fejl i min bog, da målet giver FCM momentum i en kamp der ellers var helt lige indtil her.
    - Andet mål er vanvittigt sparket ind og hvis der skal peges på nogen at give skylden må det være Zeca med en latterlig clearing.
    - Tredje mål er igen super godt sparket ind. Grytebust ser selvfølgelig ud til at være fejlplaceret for langt ude af sit mål når Sisto afslutter med et hårdt lob.
    - Fjerde mål. Igen igen Zanka der fucker up.

    Jeg kan se mange syndebukke i går. Zanka er den helt oplagte for han er helt væk igen ligesom han har været i hans andre kampe for os siden han vendte retur. Han skal bare ud og væk fra den trup så hurtigt som muligt. Det kan umuligt være sundt for en trup at den dårligste spiller, render rundt med den højeste løn og føler sig bedre end alle andre uden den mindste selvindsigt. Grytebust, Stage, Zeca, Wind og Ankersen leverer overhovedet heller ikke hvad vi kan forvente af dem og er i høj grad også en del af problemet, men i det mindste udviser de ikke en latterlig og virkelighedsfjern attitude.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg er bestemt ikke imponeret af Grytebust og ønsker også at se Kalle retur så hurtigt som muligt, men det giver altså ingen mening at udpege ham som syndebyk efter i går.

    - Første mål er Zanka der sover og ikke ligner en professionel fodboldspiller. Klart den værste fejl i min bog, da målet giver FCM momentum i en kamp der ellers var helt lige indtil her.
    Jeg tror, du skal prøve at se den igen. Det er Victor Nelsson, der ophæver offsiden og sælger Zanka. Det ændrer dog ikke på, at Grytebust skal længere ud af sit mål.
    Mvh.
    Dane

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Grytebust har snydt alle ved at angive en højere højde, end han egentlig har. Alle mistænker det, alle tror de kan se det, men ingen kan tilsyneladende bevise det. Smart!

    Det er som med afrikanske talenter, der angiver en lavere alder for at øge deres værdi og sikre en kontrakt i Europa. Alle mistænker, at der er blevet fusket med fødselsdatoen, men hvordan skal man bevise det?

    Og hvordan skal man dog bevise, at Grytebust slet ikke er 1.87, når det står i Wikipedia og andre troværdige steder? Og er det en tilfældighed, at FCK ikke har oplyst højden? Grytebusts sande højde vil for altid være et mysterium.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    595

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Det holder simpelthen ikke at en angriber kan løbe fra Zanka med bolden i en spurt fra midterlinien ned til vores mål. Han er jo ikke ligefrem en raket. Både Zanka og Nelsson ophæver offsiden. Problemet er at Zanka først begynder at løbe efter at Brumado har et par meters forspring. Kan godt være enig i at Grytebust skal ud og lukke vinklen mere af, men omvendt synes jeg også det er lidt unfair at klandre en målmand for at der bliver scoret på en friløber. For mig er det tæt på utilgiveligt at Zanka snorksover i så vigtig en kamp og forærer dem det vigtige første mål.

  28. De følgende 6 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tak til Michael Gravgaard
    By realmike in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 07.02.11, 04:05
  2. Michael Schäfer
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 05.04.06, 22:12
  3. NØJ hvor er JEG træt af Michael "tudefjæs" Laudrup
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 19.04.04, 14:31
  4. Michael Johansen
    By kurt Strand in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 23.07.03, 09:58
  5. Sten der hænger
    By General Belgrano in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 09.07.03, 18:41

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •