Se afstemningsresultater: Hvor høj er Grytebust tilnærmelsesvis?

Stemmeafgivere
136. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 187 cm.

    7 5.15%
  • 184 cm.

    7 5.15%
  • 181 cm.

    21 15.44%
  • 178 cm.

    14 10.29%
  • 175 cm.

    7 5.15%
  • 172 cm.

    5 3.68%
  • 169 cm.

    75 55.15%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 60

Emner: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin-TheNettoligan Se meddelelser
    har lige fået bekræftet af en tidligere OB målmandstræner at han er ca. 180
    Altså, helt alvorligt? Ingen IA?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin-TheNettoligan Se meddelelser
    har lige fået bekræftet af en tidligere OB målmandstræner at han er ca. 180
    Jeg går med empiri-feinschmeckernes yndlingsside, Wikipedia, og forholder mig til de oplyste 157 cm. Og så er han i øvrigt udstyret med T-rex arme!

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg har holdt øje med ham ved indmarch, hvor han går lige bag Zeca på 1.82, og da de forekommer at være præcis lige høje, kan Sten umuligt være 1.84!
    Jonas Wind er nævnt som 1,90 og Nelsson 1,85, en forskel, der passer udmærket med dette billede.

    Grytebust er mellem de to i højde, dvs. omkring de 1,87, han er opgivet til. Og står på tæer.

    Den måling kan vist skrottes uden videre.

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Hvor er svarmuligheden:" Åbenbart alt for lav"?

    Det er den jeg vælger.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Hvor er svarmuligheden:" Åbenbart alt for lav"?

    Det er den jeg vælger.
    Det korrekte svar er vel at højden er fuldstændigt ligegyldig, hvis han alligevel placerer sig forkert.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det er ikke grytebust der er skyld i at vi endnu engang fik røv i Herning.
    Nej, det er trænerens - bl. a. fordi han satte Grytebust på holdkortet ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Nej, det er trænerens - bl. a. fordi han satte Grytebust på holdkortet ...
    Den røvfuld stod og faldt ikke med om det var Kalle, Grytebus, SA, eller Robin olsen på kassen. Vi er på 9 kampe i streg med 3 eller flere mål imod. Det er ude på banen den er gal. Så stop denne (for resten af landets fodboldfans) popcornstråd.

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Sten Michael Grytebust er smølf af fødsel, og dermed ca. to æbler høj. EOD. Luk bare tråden

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Jeg synes ikke denne tråd er sidelinien værdig, og I kan ikke være bekendt at gøre grin med en mand der har en lidelse. Grytebust lider nemlig af den sjældne arvelige sygdom der hedder kampus corpus skrumpus. Den indebærer at man skrumper 20-30 cm når man går på banen til en betydende fodboldkamp. Så rent faktisk er der flere svarmuligheder og wiki kan have ret, da det helt kommer an på, hvornår han er blevet målt. Jeg synes I skulle skamme jer.
    Danmark til Valby Bakke

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Den røvfuld stod og faldt ikke med om det var Kalle, Grytebus, SA, eller Robin olsen på kassen. Vi er på 9 kampe i streg med 3 eller flere mål imod. Det er ude på banen den er gal. Så stop denne (for resten af landets fodboldfans) popcornstråd.
    Den er nu også gal på målmandspositionen. Særligt når det er Grytebust, der skal forsøge at indtage den rette. Grundet denne tråd er det nu veldokumenteret, at Sten Michael ikke er 187 cm. høj men meget nær 180 cm. lav. Man finder ekstremt få målmænd på denne højde, der har formået at gøre sig gældende på topniveau i nyere tid, der ikke hedder Casillas eller Valdés (begge endda en snas højere).

    Jeg overvejede problematikken omkring, at dette kunne ende med at udstille en af vores egne spillere, inden jeg oprettede tråden. Men da vi ligger nummer 4 med 6 kampe igen, og både træneren og spillerne konstant udtaler, at de skal hjem og kigge indad, har Sten jo brug for at have energi til denne øvelse, fremfor at stå på tæer på holdbilleder - dette ikke længere nødvendigt, da hans højde nu er veldokumenteret.

    Nu kan vi så forsøge at hjælpe træneren samt de øvrige spillere én efter én med at få frigivet energi til at skulle kigge indad hele tiden, da nær ingen åbenbart har overskud til dette per nuværende, hvor de har fri kl. 13:30, og skal spille en enkelt kamp om ugen for en halv million kroner om måneden.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Peter Vindahl bliver mere og mere interessant. fra mit ringhjørne :-)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Den er nu også gal på målmandspositionen. Særligt når det er Grytebust, der skal forsøge at indtage den rette. Grundet denne tråd er det nu veldokumenteret, at Sten Michael ikke er 187 cm. høj men meget nær 180 cm. lav. Man finder ekstremt få målmænd på denne højde, der har formået at gøre sig gældende på topniveau i nyere tid, der ikke hedder Casillas eller Valdés (begge endda en snas højere).

    Jeg overvejede problematikken omkring, at dette kunne ende med at udstille en af vores egne spillere, inden jeg oprettede tråden. Men da vi ligger nummer 4 med 6 kampe igen, og både træneren og spillerne konstant udtaler, at de skal hjem og kigge indad, har Sten jo brug for at have energi til denne øvelse, fremfor at stå på tæer på holdbilleder - dette ikke længere nødvendigt, da hans højde nu er veldokumenteret.

    Nu kan vi så forsøge at hjælpe træneren samt de øvrige spillere én efter én med at få frigivet energi til at skulle kigge indad hele tiden, da nær ingen åbenbart har overskud til dette per nuværende, hvor de har fri kl. 13:30, og skal spille en enkelt kamp om ugen for en halv million kroner om måneden.
    Det er meget muligt at jeg er mutters alene om opfattelsen. Men i min verden har kalle kostet point i denne sæson. Indtil videre har jeg tilgode at se SMG koste point efter at Jess er blevet træner.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det er meget muligt at jeg er mutters alene om opfattelsen. Men i min verden har kalle kostet point i denne sæson. Indtil videre har jeg tilgode at se SMG koste point efter at Jess er blevet træner.
    Du er absolut ikke alene med den Opfattelse, ser bare ud til folk er langt hårdere ved Grytebust :). Jeg tror folk lidt har glemt de Drops Kalle har lavet i denne sæson samt de mange langskuds mål der er gået ind på ham, hvor man bare tænker den bude han da redde?.

    Javel Folk har lov til at have deres meninger om, hvem der skal stå, men faktum er bare at begge målmænd har været rimelig elendige denne sæson.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du er absolut ikke alene med den Opfattelse, ser bare ud til folk er langt hårdere ved Grytebust :). Jeg tror folk lidt har glemt de Drops Kalle har lavet i denne sæson samt de mange langskuds mål der er gået ind på ham, hvor man bare tænker den bude han da redde?.

    Javel Folk har lov til at have deres meninger om, hvem der skal stå, men faktum er bare at begge målmænd har været rimelig elendige denne sæson.
    Jeg takker. Jeg synes egentligt grytebust gav noget til opspillet som kalle ikke have givet. Man så det ikke i herning. Men igen. Ligegyldigt om vi så havde fri valg på alle hylder i europa omkring målmænd, så havde vi tabt i herning.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Hvor høj er Sten Michael Grytebust?

    Hvor er det ynkeligt at udstille Grytebust i en kamp hvor holdet spiller som lort.

  27. De følgende 6 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tak til Michael Gravgaard
    By realmike in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 07.02.11, 04:05
  2. Michael Schäfer
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 05.04.06, 22:12
  3. NØJ hvor er JEG træt af Michael "tudefjæs" Laudrup
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 19.04.04, 14:31
  4. Michael Johansen
    By kurt Strand in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 23.07.03, 09:58
  5. Sten der hænger
    By General Belgrano in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 09.07.03, 18:41

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •