Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
70. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    52 74.29%
  • Uafgjort

    9 12.86%
  • FCK vinder

    9 12.86%
Side 1 af 10 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 138

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Sidste udekamp i denne omgang mod sidste sæsons Top-4 modstandere byder på en tur til Århus, hvor "De Hvii'e" tager imod i en direkte duel om bronzepladsen. Da pokalfinalen spilles mellem to hold, som ikke har en chance for at ende i Top-2, skal det hold, som slutter på 4. pladsen, spille play-off mod nr. 7 om en plads i Conference League. FCK kan ikke spille på hjemmebane i den kamp, da Parken er udlånt til UEFA på det tidspunkt.
    FCK skal bruge en sejr, hvis man skal overhale gymnasterne efter denne runde, da man har en målscore, der er 6 mål dårligere end rundens vært.

    Begge hold har profiler i karantæne. Boilesen afsoner sin anden ud af de tre karantænedage, det røde kort mod FCN udløste, mens AGFs anfører og topscorer Patrick Mortensen også må sidde ude, efter hans gule kort mod Randers udløste nok strafpoint til at give en ufrivillig pause. Derudover har FCK fire spillere i karantænefare. Zeca og Oviedo står til en dag i skyggen ved næste gule kort, og det samme gør Lerager og Wind, såfremt det gule kort udløser 4 eller 6 strafpoint. Hos AGF skal Sanneh få 4 strafpoint, hvis han skal i karantæne, mens Thorsteinsson, Hausner og Links skal op på 6 strafpoint for en karantænedag.

    Hos FCK er Zeca og Falk tvivlsomme, efter de måtte udgå med skavanker i torsdagens opgør mod FCM, mens Oviedo og Bjelland også har været tvivlsomme med småskavanker i løbet af ugen.

    Kampens dommer er Morten Krogh. Han dømmer sin 5. FCK-kamp, og sin blot anden AGF-kamp i sæsonen. Begge hold har haft dårlige oplevelser med ham. For FCKs vedkommende annullerede han fejlagtigt, og i samarbejde med VAR, to scoringer af Nelsson, mens han korrekt udviste Sanneh i en kamp mod FCN, trods store jyske protester.

    Kampen vises på 3+, med sensations-optakt fra kl. 19:15
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Who cares? Gider ikke bruge mere tid på det lort.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Who cares? Gider ikke bruge mere tid på det lort.
    Hvorfor skriver du så i optaktstråden, hvis du er ligeglad?

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Who cares? Gider ikke bruge mere tid på det lort.
    Husk lige at melde at du ikke deltager i derby. Vi er andre der gerne vil have din billet.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Vi bliver slagtet og taber 3-0. Dommedag er nær. Et spinkelt håb for sejr er, at vi er så pisse ustabile, så vi kunne også overraske og vinde. Jeg tror dog ikke på det, vi har ikke ild i øjnene.
    Linderoth tilbage!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Wind siger, at der kommer en trodsreaktions, så det skal jo nok gå alt sammen.....

    Jeg gider ærlig talt ikke alt den snak igen og igen. Ligesom jeg er så sindsygt træt af FCK's medieafdeling som konstant laver opslag med dokumentarer med spillerne, spillere som prøver solbriller, spillere som prøver jakkesæt, spillere som hygger sig med madlavning, spillere som hygger med overligger om en sodavand. Det samme gælder spillernes SoMe-profiler som flyder over med hyggelige aftenture med modelkæresten, lækre middage, osv osv. Jeg gider fandme ikke se det lort. Hvis de absolut vil poste noget i en tid, hvor vi er i stor krise samtidig med at spillerne hæver kæmpe lønninger, så lad os se opslag med spillere som sveder med ekstra vægttræning, spillere som står efter træning og øver frispark, spillere som er rasende efter endnu et nederlag eller andet som indikerer, at dette ikke bare er ligegyldigt for dem. Det samme kan træneren passende vise.

    Jeg har ikke de store forventninger til resultatet i kampen mod AGF. Vi er både ramt på fysikken med skader og et par hårde kampe samt på selvtilliden. Men jeg vil edderman'me se nogle spillere som har mere ild i øjnene end AGF'erne. Jeg vil se, Zanka rive sin mand ned i stedet for at lade ham løbe fra midterlinjen og ned at score. Jeg vil se Wind i en glidende tackling. Jeg vil se Ankersen koncentrere sig om sine indlæg i stedet for sin frisure. Jeg vil se anføreren give en medspiller en verbal sviner, hvis han ikke kæmper. Jeg vil se spillere som er tændte allerede i opvarmningen og som ikke går og pjatter. Jeg vil se spillere som skyder brystet frem og viser jeg som mandfolk i stedet for små mus som løber og gemmer sig og som slår ud med armene. Jeg vil se blod, sved og tårer.

    Kom nu i gang!


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Wind siger, at der kommer en trodsreaktions, så det skal jo nok gå alt sammen.....

    Jeg gider ærlig talt ikke alt den snak igen og igen. Ligesom jeg er så sindsygt træt af FCK's medieafdeling som konstant laver opslag med dokumentarer med spillerne, spillere som prøver solbriller, spillere som prøver jakkesæt, spillere som hygger sig med madlavning, spillere som hygger med overligger om en sodavand. Det samme gælder spillernes SoMe-profiler som flyder over med hyggelige aftenture med modelkæresten, lækre middage, osv osv. Jeg gider fandme ikke se det lort. Hvis de absolut vil poste noget i en tid, hvor vi er i stor krise samtidig med at spillerne hæver kæmpe lønninger, så lad os se opslag med spillere som sveder med ekstra vægttræning, spillere som står efter træning og øver frispark, spillere som er rasende efter endnu et nederlag eller andet som indikerer, at dette ikke bare er ligegyldigt for dem. Det samme kan træneren passende vise.

    Jeg har ikke de store forventninger til resultatet i kampen mod AGF. Vi er både ramt på fysikken med skader og et par hårde kampe samt på selvtilliden. Men jeg vil edderman'me se nogle spillere som har mere ild i øjnene end AGF'erne. Jeg vil se, Zanka rive sin mand ned i stedet for at lade ham løbe fra midterlinjen og ned at score. Jeg vil se Wind i en glidende tackling. Jeg vil se Ankersen koncentrere sig om sine indlæg i stedet for sin frisure. Jeg vil se anføreren give en medspiller en verbal sviner, hvis han ikke kæmper. Jeg vil se spillere som er tændte allerede i opvarmningen og som ikke går og pjatter. Jeg vil se spillere som skyder brystet frem og viser jeg som mandfolk i stedet for små mus som løber og gemmer sig og som slår ud med armene. Jeg vil se blod, sved og tårer.

    Kom nu i gang!
    Amen... Kunne ikke have skrevet det bedre selv.

    Så kan det godt være at Zanka, Fischer og Ankersen ikke har høje tanker om Thorup (som det forlyder), men så må de i det mindste vise os fans hvad det betyder for dem at løbe rundt i den smukke hvide trøje.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Hamrende godt skrevet ovenfor K@sper og hamrende relevant.

    Jeg var ellers relativ optimistisk efter sejren over Randers og da vi mødte FCN tænkte jeg efter vores scoring til 1-0 at vi render totalt over dem. Siden kom Boiles stunt men stadig kæmpede vi flot og indædt og trænerteamet skiftede relativt hurtigt ud undervejs. Jeg troede man endelig havde set lyset i en dynamisk tilgang til den enkelte kamp (hvad der forventes at virke den ene dag mod een modstander er ikke nødvendigvis det samme en anden dag mod samme eller en anden modstander).
    ...og så ..mod FCM..levererer trænerteamet en eklatant tåbelig opstilling og valg af start 11er. Og spillerne lader sig blive overrumplet nærmest i hele kampen af en langt mere aggressiv modstander hvor det kommer til at handle om hurtigt pres og max fysik. Havde vi ellers ikke set nok i forvejen til at vide Wilczek og Wind ikke fungerer sådan..alene i en beton defensiv 442..og Wind..i den kamp lignede han en one trick pony der udelukkende kan røre bolden med fødderne hvis han står stille med ryggen mod mål (han var bare "så" læst) alt fcm skulle gøre var at presse og skubbe ham når han skulle modtage bolden (såsom hans fejlede brysttæmning ved 1-0 målet).
    Må ærligt talt indrømme Jt-trioen med fcm kampen hos mig har lidt et alvorligt knæk og jeg sidder med tanken om at de gode kampes opstilling og taktik måske var held imellem alle de evendelige kombinationer af spillere og opstillinger de har forsøgt sig med.
    Fcm kampen viste i hvert fald tydeligt at vi ikke kan spille vores eget spil mod fcm..vi blev slået på alle parametre
    . Tror dog at falks skade og udskiftning ramte os hårdt men man kunne langt tidligere have sadlet om med Biel mfl for at få en mere teknisk mellemrumsspil kamp hvor vi generelt er bedre end dem. Kan ikke passe vi skal være FCMs yndlingsmodstander der stensikkert taber hver gang på heden og at alle andre SL hold kan gøre det bedre end os..så er der virkelig noget galt!

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så kan det godt være at Zanka, Fischer og Ankersen ikke har høje tanker om Thorup (som det forlyder),
    Hvor?

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Mit bud i morgen er, at vi skal score tre mål for at få point og det gør vi næppe; så 3-x til AGF.

    Jeg forventer at vi stiller op i en 1-5-0-4 formation. Det giver ikke nødvendigvis nogen mening, udover at det er en af de få formationer, vi endnu ikke har afprøvet. Da vi ikke spiller med taktik, men derimod med principper vil jeg forvente, at vi spiller med brede kanter, der starter smalt, i et højt pres, der skal ligge lavt.

    I pre-match interviewet forventer jeg at skrue kraftigt ned for lyden, for at undgå at skulle høre om sorte bælter, sindssyge og vanvittige vilde blablabla.

    I post-match interviewet krydser jeg fingre for, at det utænkelige sker. JT undskylder stort og tager reelt ansvaret for, at det hele sejler. Han anerkender, at hans manglende evne/vilje/fokus på at give holdet en taktisk struktur, spille med de bedste spillere og spille spillerne der, hvor de er bedst, er hele årsagen til, at klubben er til grin.

    NCH nærer jeg stor respekt for. Jeg kan huske efter, at Sydafrika var blevet slået ud af VM 2002 og Zuma havde præsteret skuffende, at pressen ville fortælle NCH, at Zuma faktisk slet ikke var så god. Fuldstændig kølig forklarede han, at selv ikke den bedste spiller kan se god ud på et hold, der ikke har en struktur.

    Tag den JT.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 24.04.21 kl. 17:04
    Goldbæks Højrefod


  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Amen... Kunne ikke have skrevet det bedre selv.

    Så kan det godt være at Zanka, Fischer og Ankersen ikke har høje tanker om Thorup (som det forlyder), men så må de i det mindste vise os fans hvad det betyder for dem at løbe rundt i den smukke hvide trøje.
    Hvis det er rigtigt (Zanka er der næppe nogen tvivl om), kan de tre da starte med at præstere selv. Så kan de pege fingre af andre bagefter. Der er ikke ligefrem nogen af dem, der trækker holder op
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar


  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    5

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Wind siger, at der kommer en trodsreaktions, så det skal jo nok gå alt sammen.....

    Jeg gider ærlig talt ikke alt den snak igen og igen. Ligesom jeg er så sindsygt træt af FCK's medieafdeling som konstant laver opslag med dokumentarer med spillerne, spillere som prøver solbriller, spillere som prøver jakkesæt, spillere som hygger sig med madlavning, spillere som hygger med overligger om en sodavand. Det samme gælder spillernes SoMe-profiler som flyder over med hyggelige aftenture med modelkæresten, lækre middage, osv osv. Jeg gider fandme ikke se det lort. Hvis de absolut vil poste noget i en tid, hvor vi er i stor krise samtidig med at spillerne hæver kæmpe lønninger, så lad os se opslag med spillere som sveder med ekstra vægttræning, spillere som står efter træning og øver frispark, spillere som er rasende efter endnu et nederlag eller andet som indikerer, at dette ikke bare er ligegyldigt for dem. Det samme kan træneren passende vise.

    Jeg har ikke de store forventninger til resultatet i kampen mod AGF. Vi er både ramt på fysikken med skader og et par hårde kampe samt på selvtilliden. Men jeg vil edderman'me se nogle spillere som har mere ild i øjnene end AGF'erne. Jeg vil se, Zanka rive sin mand ned i stedet for at lade ham løbe fra midterlinjen og ned at score. Jeg vil se Wind i en glidende tackling. Jeg vil se Ankersen koncentrere sig om sine indlæg i stedet for sin frisure. Jeg vil se anføreren give en medspiller en verbal sviner, hvis han ikke kæmper. Jeg vil se spillere som er tændte allerede i opvarmningen og som ikke går og pjatter. Jeg vil se spillere som skyder brystet frem og viser jeg som mandfolk i stedet for små mus som løber og gemmer sig og som slår ud med armene. Jeg vil se blod, sved og tårer.

    Kom nu i gang!

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-agf-45

    En 20-mands trup er udtaget. Både Falk og Zeca er med.

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Wind siger, at der kommer en trodsreaktions, så det skal jo nok gå alt sammen.....

    Jeg gider ærlig talt ikke alt den snak igen og igen. Ligesom jeg er så sindsygt træt af FCK's medieafdeling som konstant laver opslag med dokumentarer med spillerne, spillere som prøver solbriller, spillere som prøver jakkesæt, spillere som hygger sig med madlavning, spillere som hygger med overligger om en sodavand. Det samme gælder spillernes SoMe-profiler som flyder over med hyggelige aftenture med modelkæresten, lækre middage, osv osv. Jeg gider fandme ikke se det lort. Hvis de absolut vil poste noget i en tid, hvor vi er i stor krise samtidig med at spillerne hæver kæmpe lønninger, så lad os se opslag med spillere som sveder med ekstra vægttræning, spillere som står efter træning og øver frispark, spillere som er rasende efter endnu et nederlag eller andet som indikerer, at dette ikke bare er ligegyldigt for dem. Det samme kan træneren passende vise.

    Jeg har ikke de store forventninger til resultatet i kampen mod AGF. Vi er både ramt på fysikken med skader og et par hårde kampe samt på selvtilliden. Men jeg vil edderman'me se nogle spillere som har mere ild i øjnene end AGF'erne. Jeg vil se, Zanka rive sin mand ned i stedet for at lade ham løbe fra midterlinjen og ned at score. Jeg vil se Wind i en glidende tackling. Jeg vil se Ankersen koncentrere sig om sine indlæg i stedet for sin frisure. Jeg vil se anføreren give en medspiller en verbal sviner, hvis han ikke kæmper. Jeg vil se spillere som er tændte allerede i opvarmningen og som ikke går og pjatter. Jeg vil se spillere som skyder brystet frem og viser jeg som mandfolk i stedet for små mus som løber og gemmer sig og som slår ud med armene. Jeg vil se blod, sved og tårer.

    Kom nu i gang!
    Tou-fuckin'-ché!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Hvor mange gange det seneste år har vi ikke set de udtalelser om en trodsreaktion? Nok må være nok.
    Den trodsreaktion Wind efterspørger, burde jo nok være kommet i torsdags, hvor man møder et hold der seneste gang man mødte dem på samme bane fuldstændigt ydmygede hele holdet og afklapsede en 4-0. I stedet finder en næsten identisk kamp sted, hvor manglen på vilje og gejst er slående. Det er for sent, sæsonen er definitivt tabt nu, så spar os for de tomme ord.

    Glæder mig til vi får reddet os 2-2 i overtiden på et tvivlsomt VAR-straffe, hvorefter mandagens vigtigste opgave for hele organisationen omkring F.C. København bliver at overplastre de sociale medier med billeder og klip af en "iskølig" Jonas Wind der igen-igen redder point på straffespark i kampe man bør dominere. Hvilken superhelt bliver han portrætteret som denne gang? Følg med på instagram fra kl. 06 i morgen tidlig.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

Side 1 af 10 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  2. Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 24.03.21, 10:35
  3. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •