Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
70. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    52 74.29%
  • Uafgjort

    9 12.86%
  • FCK vinder

    9 12.86%
Side 2 af 10 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 138

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    76

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Tror vi tager et smalt nederlag med hjem. Kampbilledet bliver det samme som altid, og det kommer ikke til at ændre sig før vi kyler alle de arrogante, selvhøjtidelige spillere på porten i løbet af sommeren. Zanka og Bjelland står i forreste geled. Der mangler ganske enkelt folk der har lyst til at spille her for andet end deres gastronomiske hyre, og jo før man får sådan nogle ind, forventer jeg ingen bedring.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    49

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Hvorfor skriver du så i optaktstråden, hvis du er ligeglad?
    man har vel lov til at være lidt småbitter :D har det sgu selv lidt sådan

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af masterull Se meddelelser
    man har vel lov til at være lidt småbitter :D har det sgu selv lidt sådan
    Der er vel ingen der er aktuelt er tilfredse (men de færreste er vel ligeglade). Det kan man fint se i stort set alle andre tråde. Der er tråde hvor man spekulerer i hvor høj Grytebust er, ’Ståles afløser’ tråden er genoplivet og der er 11 sider med brok i kamptråden mod FCM. Der kan man fint lufte sin utilfredshed, men det brænder sgu lidt sammen, når første indlæg i denne kamptråd er at man er ligeglad, når Kiwi bruger sin tid på at lave dem.


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    73

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Det er egentlig en dejlig befrielse ikke at sidde med myldrebæ og håbe, for blot igen igen at få en gonzo
    Men savner sgu de gamle dage hvor BØF lå langt efter i tabellen og vi var på vej mod gulvet
    --SoccerFessor --
    ...næsten aldrig på pletten :-/

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Jeg skal prøve ikke at være negativ, men er ærligt talt rystet over Gryte står i dag :-(


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Startopstilling tyder på at der er en tro i retning af, at vi skal arbejde ud fra en tonser-midtbane, stillestående angribere og Mo's rolle bliver svær. Han passer umiddelbart ikke godt ind.

    Og så en lille bøn, JT please lad vær med alt dit bavl i interviews eks. at vores spillere bliver intimideret af modstandernes fans ...
    Goldbæks Højrefod

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Jeg skal prøve ikke at være negativ, men er ærligt talt rystet over Gryte står i dag :-(
    31 minutter tog det før han droppede
    .........William Kvist RAUS!!!!

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Jeg ved snart ikke om man skal grine eller græde






    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Det er fint. Nu kan vi igen gøre grytebust til syndebuk for at den står 1-1 ved pausen. Desværre fjerne det blot fokus fra de 10 andre som har været fornærmende ringe (de er ikke bedre lige nu). Vi bliver endnu engang kørt rundt af et superligahold, fordi de lykkedes med at øge tempoet i kampen. Men ja, lad os istedet fokusere på den eneste på banen, der reelt intet kan gøre ved hvad der foregår ude på banen.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Dommeren er da ham der skal latterliggøres, ikke Grytebust.
    I to kampe nu, har det vist sig at dommerne ikke kan håndtere presset fra hjemmepublikum. Specielt i dag er det helt ufatteligt hvor biased hans kendelser er.


  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Det er jo helt godnat, at Grytebust formår så eftertrykkeligt at spille sig selv af på blot 5 kampe.
    Jeg var selv fortaler for et Grytebust forsøg, men vi snakker fuldstændigt elementære målmandsfejl. Der kan vist ikke være nogen tvivl om, at i dag er sidste gang han starter inde.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Endnu en halvleg, hvor jeg simpelthen ikke aner hvad planen er. Det ligner at taktikken er taget fra u6, når du har bolden - så skal du bare forsøger at drible frem. Desuden er det en joke at stædig-Jess fortsætter med Gryteburst - skandale træner vi har. Intet præs, ingen boldomgang, bare tonserfodbold uden kvalitet eller power.

    Dommeren er i øvrigt også væk, men det skal ikke bruges som undskyldning for det ringe spil, det er blot en konstatering

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Jeg forstår ikke planen.. Er det meningen vi skal sparke langt og så få den for at smide den i dybden og score? Vi står lavt, vi har ingen kontrol, og vores angribere får fat i meget lidt. Gad godt se Wind på toppen og så Biel ind i stedet for kamelen, der intet vinder. Vi har brug for nogen, der kan spille lidt fodbold, ellers taber vi. Jeg er skuffet..

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Frygtelig 1. halvleg. JT: 'Vi skal spille vores eget spil'. Og det gjorde vi så

    Tonser midtbane grænsende til bold-mongoler, når der spilles i det tempo.

    Stillestående angribere.

    Det betyder, at vores eget spil er er omsat til at bestå af:

    - En fysisk omgang tonserbold på midtbanen
    - Lange afleveringer, som vi aldrig kan vinde ved dybdeløb og sjældent vinder i duellerne
    - Meget få muligheder for at føre bolden op gennem midtbanen, fordi spillernes ringe teknik betyder alt for mange uprovokerede boldtab.
    - Mange individuelle fejl - jeg tilskriver dem til dels, at taktik (undskyld principper) og tilgang til kampen på ingen måder giver ro og tryghed

    Hvornår fanden er vi blevet et tonserhold, der ikke tør spille spillet og dominere modstanderne gennem overlegen struktur og boldomgang.

    Når vi sejler rundt på banen, så skal kaptajnen stå på kommando-broen og styre gamet. Han gemmer sig konstant på sine assistent-trænere. Hvor er den stærke leder, der skal vise vejen. De 9 mio. om året til Bjelland er med affstand givet bedre ud, end de 9 mio. til Thorup. Bjelland gør i det mindste ikke nogen skade.

    Spark den f...... b....... ud af min klub.

    Jeg tror, at vi risikerer at vælte i 2. halvleg - og så kommer B......... med endnu en gang blablablabla. Jeg er tosset; ikke over 1-1, men over det han har forvandlet min klub til.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 26.04.21 kl. 03:35
    Goldbæks Højrefod

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Det positive er at indstillingen er ok. Men hvad er planen? Uden Falk er det svært at se hvem der skal skabe noget. Og det er virkelig tydeligt at der mangler fart i FCK, det går bare for langsomt.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 10 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  2. Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 24.03.21, 10:35
  3. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •