Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
70. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    52 74.29%
  • Uafgjort

    9 12.86%
  • FCK vinder

    9 12.86%
Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 138

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Ok. Stages hovedstød til 1-2 er sgu’ seriøst godt. Prøver med lidt positive vibes.


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Er problemet med dagens opstillingen ikke, at næsten ingen på vores midtbane kan deltage i det fremadrettede spil, idet de er udprægede duelspillere? Derfor man må hoppe den kæde over når man prøver at forme et angreb, som derved kun overlader Fischer og Wind som spilstationer, hvorfor det bliver mere tonseri og dødbolde. Eller ser jeg det helt forkert? Og i så fald, hvorfor bringer man ikke Pep Biel inde centralt i stedet for Falk, for at sikre vi kan holde på bolden og distribuere den? Jeg kan ikke forstå vi er begyndt at spille så primitivt og på modstanderens præmisser i stedet for vores egne forcer
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Gad vide hvor mange frispark AGF må lave for dommeren overvejer en advarsel...


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    For helvede hvor er fischer dog også belastende. Det er for pinligt efterhånden.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Ikke ligefrem en sejr båret af overskud :-D

    Hold da kæft...

    Og hvor mange er ude i næste kamp? Vi har nærmest ingen midtbane tilbage?

    Zan

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Ja, FCK vandt. Men jeg kan simpelthen ikke genkende den klub jeg elsker!

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Dejligt at vinde, men kønt er det fandeme ikke. Men fantastisk med tilskuere på lægterne. Glæder mig til de 3 hjemmekampe i Parken, hvor jeg håber vi vokalt giver den gas for at støtte klubben i en svær tid.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Shit en afslutning. Men jeg sidder stadig tilbage med samme spørgsmål: Hvad er planen? Men for fanden det er vigtige 3 point!

    Jeg væmmes ved Fischers film, ej hvor jeg hader det. Og så fatter jeg simpelthen ikke, at Hausner ikke får kort i den kamp..

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Fantastisk med en sejr! Den var ikke poleret, men alle kæmpede røven ud a bukserne! Her må jeg lige minde folk om, at sådanne kampe har vi altså spillet massere af gennem tiden. Men nu må Fischer altså stoppe, og sten skal endegyldigt ud af kamptruppen!

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Dejligt at vinde, men kønt er det fandeme ikke. Men fantastisk med tilskuere på lægterne. Glæder mig til de 3 hjemmekampe i Parken, hvor jeg håber vi vokalt giver den gas for at støtte klubben i en svær tid.
    Enig - skønt med 3 point, men det er virkelig jammerligt. Det kan godt være at Fischers rullen rundt er forfærdeligt, men i dag var det ham som gik forrest i duellerne, tog slagene og ødelagde AGF mulighed for at etablere rytme, han rullede simpelthen rytmen ud af spillet og det er den prof attitude vi ofte mangler.

    Det er rystende så ringe dommeren er


  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg væmmes ved Fischers film, ej hvor jeg hader det. Og så fatter jeg simpelthen ikke, at Hausner ikke får kort i den kamp..
    Jeg må erklærer mig enig. Hvis han endelig skal filme, så må han da gøre en indsats for at gøre det mere troværdigt..., men ellers viser han god energi i dag.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    God indstilling i dag. Ikke særligt velspillet, men det er det sjældent mod AGF. Vi bliver voldsomt presset til sidst, men her hjælper en håbløs dommerindsats heller ikke. AGF havde stort set frit lejde i hele kampen til konstant at lave frispark uden konsekvenser. De sidste 5-10 min kostede det dårligt et frispark.

    Lad os håbe, at hjemmeholdet (i Parken) får samme hjælp som FCM og AGF har fået de sidste to runder. Forøvrigt en kamp, hvor vi med stor sandsynlighed mangler Zeca, Lerager og Falk. AGF får Mortensen tilbage.


  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Hold kæft en kanon vigtig sejr! En fornøjelse at se hvor vigtig at den er for holdet og bænken! Syntes egentlig at Fischer kommer ind og spiller en rigtig fin kamp og gør det som han skal, selvfølgelig skal der skrues lidt ned for skuespillet.
    Hjalte du for lækker!!

  21. De følgende 15 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Frygtelig 1. halvleg. JT: 'Vi skal spille vores eget spil'. Og det gjorde vi så

    Tonser midtbane grænsende til bold-mongoler, når der spilles i det tempo.

    Stillestående angribere.

    Det betyder, at vores eget spil er er omsat til at bestå af:

    - En fysisk omgang tonserbold på midtbanen
    - Lange afleveringer, som vi aldrig kan vinde ved dybdeløb og sjældent vinder i duellerne
    - Meget få muligheder for at føre bolden op gennem midtbanen, fordi spillernes ringe teknik betyder alt for mange uprovokerede boldtab.
    - Mange individuelle fejl - jeg tilskriver dem til dels, at taktik (undskyld principper) og tilgang til kampen på ingen måder giver ro og tryghed

    Hvornår fanden er vi blevet et tonserhold, der ikke tør spille spillet og dominere modstanderne gennem overlegen struktur og boldomgang.

    Når vi sejler rundt på banen, så skal kaptajnen stå på kommando-broen og styre gamet. Han gemmer sig konstant på sine assistent-trænere. Hvor er den stærke leder, der skal vise vejen. De 9 mio. om året til Bjelland er med affstand givet bedre ud, end de 9 mio. til Thorup. Bjelland gør i det mindste ikke nogen skade.

    Spark den f...... b....... ud af min klub.

    Jeg tror, at vi risikerer at vælte i 2. halvleg - og så kommer B......... med endnu en gang blablablabla. Jeg er tosset; ikke over 1-1, men over det han har forvandlet min klub til.
    Vi vandt og havde rimelige 10-12 minutter efter pausen - punktum - resten der kan jeg gentage mit indlæg fra pausen.

    Jeg håber, at postmatch-interviews får FCK-niveau. Med det mener jeg, et á la Delaney-interview, da vi havde smadret AaB 4-1 og blev spurgt om det var den perfekte præstation. Delaney svarede, at angrebsmæssigt var det. Forsvarsmæssigt var der til gengæld en del at arbejde med. Sådan fagligt, ambitiøst og nøgternt. Vi vil mere.

    Jeg frygter en euforisk reaktion, hvor alle stor-jubler, efter at klubben i 97 minutter har solgt ud på hele paletten ift. hvad vi stod for, da vi var noget.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 26.04.21 kl. 03:24
    Goldbæks Højrefod

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Men hvorfor er fokus på Victor Fischer? Nedtakt snakker kun om dette... Hvorfor snakkes der ikke om alle de svinske frispark fra AGF der ikke gav kort???


Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  2. Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 24.03.21, 10:35
  3. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •