Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
70. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    52 74.29%
  • Uafgjort

    9 12.86%
  • FCK vinder

    9 12.86%
Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 138

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vi vandt og havde rimelige 10-12 minutter efter pausen - punktum - resten der kan jeg gentage mit indlæg fra pausen.

    Jeg håber, at postmatch-interviews får FCK-niveau. Med det mener jeg, et á la Delaney-interview, da vi havde smadret AaB 4-1 og blev spurgt om det var den perfekte præstation. Delaney svarede, at angrebsmæssigt var det. Forsvarsmæssigt var der til gengæld en del at arbejde med. Sådan fagligt, ambitiøst og nøgternt. Vi vil mere.

    Jeg frygter en euforisk reaktion, hvor alle stor-jubler, efter at klubben i 97 minutter har solgt ud på hele paletten ift. hvad vi stod for, da vi var noget.

    THORUP TIL BRØNDBY - JEG VIL HAVE THORUP TIL BRØNDBY - THORUP TIL BRØNDBY
    Du lyder ekstremt bitter, ligefør du næsten gik og håbede på FCK tabte...

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Fedt at se der endelig bliver kæmpet! Og hvor er det bare vigtige 3 point!

    Men... nej nej nej hvor er Fischer dog bare en nar at se på! Det er godt nok til at brække sig over!
    -It is the dirty fucking wins-

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Jeg så (åbenbart heldigvis) kun anden halvleg. Synes vi spiller 30 rigtig solide minutter, hvor vi er i boldbesiddelse, presser dem tilbage, står godt i forsvaret og investerer 100 pct. i duellerne. Til slut bliver det forsvar af målet, men det har vi set en masse gange før de sidste 10 år. På den baggrund er jeg positivt overrasket. Med undtagelse af blamagen i Herning, er det jo faktisk et foreløbigt godkendt slutspil rent pointmæssigt. Jeg synes også, at opstillingen kan forsvares i dag, da vi møder slagsmålsklubben. Hvad vi gør om en uge med karantæne til Zeca og lerager, det er til gengæld et godt spørgsmål. ...Og Thorups koncept leder vi stadig efter.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Super godt at vi efter 90 hårde minutter stadig er med fysisk helt hen til slut i kampen, offensivt mangler vi en del. Defensivt helt ok, deres mål er et frispark som Sten muligvis skal gøre noget ved.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    3

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Fedt at se der endelig bliver kæmpet! Og hvor er det bare vigtige 3 point!

    Men... nej nej nej hvor er Fischer dog bare en nar at se på! Det er godt nok til at brække sig over!
    Rettelse: Fischer er den klammeste klatrøv nogensinde. Der burde rejses en statue af Grabara!

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du lyder ekstremt bitter, ligefør du næsten gik og håbede på FCK tabte...
    Bitter, træt af, pissesur over... det er jeg, det vil jeg ikke skjule. Men jeg håber altid, at vi vinder.

    Det, der generer mig, er, når vi humper afsted med marginale sejre på baggrund af elendige præstationer. Famler i blinde som en serieklub, og ... der er masser af kritikpunkter.

    Det er et gigantisk tab af niveau i klubben og det er jeg træt af - også selvom vi vinder en tilfældig sejr. Fra tid til anden lever jeg med, at vi taber, for det er en del af sporten. Bare vi præsterer på et kontinuerligt højt niveau. Men pt. vinder vi af og til og præsterer på et kontinuerligt lavt niveau.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 26.04.21 kl. 03:21
    Goldbæks Højrefod

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg så (åbenbart heldigvis) kun anden halvleg. Synes vi spiller 30 rigtig solide minutter, hvor vi er i boldbesiddelse, presser dem tilbage, står godt i forsvaret og investerer 100 pct. i duellerne. Til slut bliver det forsvar af målet, men det har vi set en masse gange før de sidste 10 år. På den baggrund er jeg positivt overrasket. Med undtagelse af blamagen i Herning, er det jo faktisk et foreløbigt godkendt slutspil rent pointmæssigt. Jeg synes også, at opstillingen kan forsvares i dag, da vi møder slagsmålsklubben. Hvad vi gør om en uge med karantæne til Zeca og lerager, det er til gengæld et godt spørgsmål. ...Og Thorups koncept leder vi stadig efter.
    Lige præcis den med Zeca og Lerager, vil jeg gerne høre folks syn på?

    Bliver Falk klar, hedder den vel Falk og Stage på CM.

    Hvis ikke, åbner det så for Biel og Stage på midten? Eller?

    Zan

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Bitter, træt af, pissesur over... det er jeg, det vil jeg ikke skjule. Men jeg håber altid, at vi vinder.

    Det, der generer mig, er, når vi humper afsted med marginale sejre på baggrund af elendige præstationer. Famler i blinde som en serieklub, og ... der er masser af kritikpunkter.

    Det er et gigantisk tab af niveau i klubben og det er jeg træt af - også selvom vi vinder en tilfældig sejr. Fra tid til anden lever jeg med, at vi taber, for det er en del af sporten. Bare vi præsterer på et kontinuerligt højt niveau. Men pt. vinder vi af og til og præsterer på et kontinuerligt lavt niveau.

    THORUP TIL BRØNDBY - JEG VIL HAVE THORUP TIL BRØNDBY - THORUP TIL BRØNDBY
    De fleste er jo enige om at tingene de seneste par år har kørt elendigt. Men i forhold til dig så tror jeg nok at JT/PC/træner teamet frem mod næste sæson skal få styr på tingene, såfremt der sker forandringer i truppen.

    Jeg har på intet tidspunkt troet på at JT fra dag 1 ville kunne få styr rodet i FCK på så kort tid.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Håber vi stiller op i en 4312/442 med diamant med Wind på toppen af diamanten. Han trækker for langt tilbage også mangler han i feltet. Do kan han lige så godt starte der samt der vil være minimum 2 spillere foran ham.

    Men synes det var tydeligt at vi manglede Boile og Falk i dag. Synes sjældent vi spiller godt når vi kun prøver at spille på det fysiske og dagens optakt har da helt sikkert været 99 luftballons med Nena...

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Fischer spiller spillet til sidst. Kønt er det ikke, men det er for mig ligemeget nu.
    Det var virkelig dejlige tre point i jagten på 3 pladsen.

    Generelt synes jeg ikke at vi spillede særlig godt, der er stadig meget at arbejde med. Men vi så en helt utrolig gejst som vi er mange der har sukket efter i lang tid. Og den gejst skal bare være der HVER gang, uanset hvor dårligt vi spiller.

    Det kan godt blive svært næste gang med en ny midtbane og GF med Mortensen tilbage. Det gør blot de tre point idag endnu mere vigtige......

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af 5.LarsHøjer Se meddelelser
    Super godt at vi efter 90 hårde minutter stadig er med fysisk helt hen til slut i kampen, offensivt mangler vi en del. Defensivt helt ok, deres mål er et frispark som Sten muligvis skal gøre noget ved.
    Muligvis gøre noget ved? Muligvis? Willow ville have gjort mere ved det skud. Steen Grytebust har intet, som i absolut intet at gøre i målet. Jeg ville føle mig mere tryg med Tomas Gill, han havde i det mindste sjove øjne.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Muligvis gøre noget ved? Muligvis? Willow ville have gjort mere ved det skud. Steen Grytebust har intet, som i absolut intet at gøre i målet. Jeg ville føle mig mere tryg med Tomas Gill, han havde i det mindste sjove øjne.
    Lad os vende den om - havde Kalle taget den hver gang? Jeg tvivler.
    Personligt foretrækker jeg også Kalle, men helt ærligt, så har Grytebust næppe spillet sig af. Problemet er jo nok desværre, at alternativet virkelig heller ikke har været ret god i 2021

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lad os vende den om - havde Kalle taget den hver gang? Jeg tvivler.
    Personligt foretrækker jeg også Kalle, men helt ærligt, så har Grytebust næppe spillet sig af. Problemet er jo nok desværre, at alternativet virkelig heller ikke har været ret god i 2021
    Personligt foretrækker jeg også Kalle, men som det nævnes, jeg er sgu hellere ikke 100 % på at Kalle ville have reddet den. Det er jo ikke ligefrem fordi Kalle er Klasse på Langskud :)

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Er jeg den eneste der ser at udligningen fra AGF afrettes af en FCK forsvarer?

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (25/04-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Fischer spiller spillet til sidst. Kønt er det ikke, men det er for mig ligemeget nu.
    Jeg tror, at jeg vil hade Fischer, hvis jeg var Århus, men jeg vil også hade, hvor svinsk Århus altid spiller. Jeg begriber det ikke. Jeg mener, at flere dommere har udtalt, at de forud for hver kamp forbereder sig på hold og spilleres små numre og stil. Dommeren i dag var tydeligvis dårligt forberedt. Århus smagte egen medicin.

  26. De følgende 7 brugere er enige:

Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  2. Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 24.03.21, 10:35
  3. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •