Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
92. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    39 42.39%
  • Uafgjort

    24 26.09%
  • AGF vinder

    29 31.52%
Side 3 af 12 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 167

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Kan være det bliver lidt patosfyldt, men…
    Mere end 120 dage er gået siden der sidst var tilskuere i Parken og det bliver første kamp i denne sæson med over 1.000 tilskuere – det har givet en særlig forventning-følelse hele ugen eller endnu længere tilbage. Det er umuligt at vente til mandag aften med at opleve at nå frem til sin plads og kaste blikket rundt på tribunerne med alle de forventningsfulde medfans – det bliver helt vildt!
    Jeg glæder mig endda nærmest til coronatestens konkretisering af at dagen snart oprinder…Vi skal tilbage i Parken!!!

    Man skal være en del af taktfaste sange, der forhåbentligt hjælper holdet frem…
    Sæsonen slutter i denne måned så det er bare om at få mest ud af kampene.
    Det skal gentages: Vi skal tilbage i Parken!!!

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Ikke nok med at sæsonen slutter i denne måned, så er vi halvvejs i slutspillet (jeg ved ikke hvorfor det kom bag på mig…).

    Vi indledte slutspillet med at være på 4. pladsen med 35 point. Vi havde lukket flest mål ind af alle hold i slutspillet (35) og scoret næstflest mål (39). AGF var tre point foran, mens FCM og BIF var hhv. 8 og 10 point foran.

    Vi har indtil videre hentet 10 ud af 15 mulige point (VVUTV), mens AGF har hentet 4 (TTUVT), FCM har hentet 10 (VVUVT) og BIF har hentet 7 (TTUVV).
    Det betyder at vi aktuelt er på tredjepladsen med 45 point, tre foran AGF, syv bag BIF og otte bag FCM. Kollapset mod FCM tynger en del i vores regnskab. Vi har fortsat lukket flest mål ind (44), men er nu det mest scorende hold (49).

    Det viser, at vi har hentet ind på både BIF og AGF og holdt takt med FCM. BIF har vel allerede de første 6 point på kontoen, da de møder Randers i næste runde, som ikke har præsteret i slutspillet (1 point) og så slutter de sæsonen af mod venskabsklubben. Det betyder i praksis, at vi skal vinde vores resterende kampe og at BIF kun må hente et enkelt point mod enten FCM eller AGF (de må ikke hente mere end 7 point). Det vil efterlade os med 60 point og BIF med 59.

    Selvom mine (og sikkert også mange andres) forhåbninger og forventninger til resten af sæsonen ikke er ret høje, så er det selvfølgelig stadig muligt at indhente BIF, hvilket fortsat må være en prioritet (man har allerede kapituleret til FCM).

    Spørgsmålet er selvfølgelig om det reelt er realistisk og det virker i hvert fald usandsynligt at vi vinder de resterende kampe. Aktuelt har vi Boilesen, Zeca og Lerager i karantæne, mens det er uvist om Falk og Daramy fortsat er skadede. Der kan ikke være tvivl om, at AGF bør sende varme tanker til dommeren i det seneste opgør, selvom de faktisk brokkede sig over ham.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-agf-46

    Truppen er udtaget. Falk er med og desuden Hákon Arnar Haraldsson der kan få debut.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-agf-46

    Truppen er udtaget. Falk er med og desuden Hákon Arnar Haraldsson der kan få debut.
    Men det er en bruttotrup. Betyder det ikke, at man skal skal/kan sortere en spiller fra, som desværre godt kan gå hen at blive Falk?

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men det er en bruttotrup. Betyder det ikke, at man skal skal/kan sortere en spiller fra, som desværre godt kan gå hen at blive Falk?
    Og endnu en gang er Bjelland ikke i truppen eller nævnes som skadet. Noget af en farce. Så få ham da ud på en fair måde eller lad ham slide med talenterne og reserveholdet det sidste år. Flere herinde (siden Ståle drillede Bjelle i et interview før en stor EL kamp) mener jo han nærmest alene er ansvarlig for monstersalget af en godt spillende Vavro...så lad ham da føre et par CB talenter op til nye højder..det kunne vi godt bruge.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Det bliver dejligt med et gensyn med spillerne
    og nøj hvor jeg håber der kommer bulder på lægterne
    og vi kan være med til at skubbe holdet frem

    Åh jeg håber at både Viktor Kristansen og Lerager får fede sange med på vejen
    Jeg sukker virkelig efter en ny sang ala Falks hvor der er lidt tekst til
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Det er jo en helt surrealistisk følelse med stadion igen! Jeg har så meget kriller i maven, at jeg slet ikke kan få mig selv til at spise noget. Jeg håber sgu på, at spillerne leverer, men det ser ikke alt for godt ud med karantæner og mulig skade til Falk på midten.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Glæder mig urimeligt meget til at komme i Parken. Som Kenney skriver, må det være målet at overhale BIF.

    Det er i øvrigt værd at bemærke, at FCM nu fører med 4 points til Brøndby. Hvis de slår dem i næste uge, har de et 7 points forspring med tre kampe igen. Vi kan altså spille mesterskabet endegyldigt ud af armene på Brøndby og sende guldet til Herning til derbyet i Parken -- tredjesidste runde -- d. 16/5. Tre dage senere møder vi så et FCM-hold med kæmpe guldtømmermænd hjemme i Parken, mens Brøndby skal til Horsens og slås. Der er gode muligheder for den 2. plads, hvis vi kan nosse os sammen i dag og på kunstgræsset mod FCN.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Tre dage senere møder vi så et FCM-hold med kæmpe guldtømmermænd hjemme i Parken, mens Brøndby skal til Horsens og slås.
    Spiller ÅGF i Horsens? Er de ved at renovere eller hvad? Eller regner du simpelthen Aaaaarhus for en forstad til Horsens?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Spiller ÅGF i Horsens? Er de ved at renovere eller hvad? Eller regner du simpelthen Aaaaarhus for en forstad til Horsens?
    Måske det kommer sig af Fischers interview, hvor han sagde han var i Horsens :-)


  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Spiller ÅGF i Horsens? Er de ved at renovere eller hvad? Eller regner du simpelthen Aaaaarhus for en forstad til Horsens?
    Lyder som om du befandt dig i en jordbunker sidste weekend - uden nogen form for adgang til nogen som helst sportsmedier ;-D

    Zan

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Håber der er øl nok i hanerne til i aften, nu hvor dørene til de nedre afsnit lukker en time før kampstart.
    Det er tidligt at skulle være på stadion, men lige i aften hvor det er første gang i så lang tid gør det ikke noget - Og med kampens vigtighed taget i betragtning betyder det også at vi kan give spilleren maksimal støtte under hele opvarmningen.

    God kamp - Vi ses i PARKEN

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Lyder som om du befandt dig i en jordbunker sidste weekend - uden nogen form for adgang til nogen som helst sportsmedier ;-D

    Zan

    Eller også synes guldsmed bare ikke, at den del af interviewet var sjovt.

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Håber der er øl nok i hanerne til i aften, nu hvor dørene til de nedre afsnit lukker en time før kampstart.
    Det er tidligt at skulle være på stadion, men lige i aften hvor det er første gang i så lang tid gør det ikke noget - Og med kampens vigtighed taget i betragtning betyder det også at vi kan give spilleren maksimal støtte under hele opvarmningen.
    Bare for god ordens skyld - man bliver stadig lukket ind, hvis man kommer senere end det anviste tidspunkt.
    Citat fra fck.dk (https://www.fck.dk/nyhed/covid-19-fo...l-agf-kampen):
    "Hvis du kommer senere end det anviste tidspunkt, kan du blive bedt om at vente, indtil stewards finder det hensigtsmæssigt, at du går ind til din plads. Vær forberedt på, at det kan medføre ventetid."


  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    det er sjovt at læse alle de mange bud på start opstilinger - hvilket vel i virkeligheden fortæller en historie om en trup der ikke har den rette sammensætning.

    jeg Tror thorup placere de sikre spillere først.
    Ankersen - nelsson - falk og wind (antaget at falk er klar)

    og så derefter sætter midtbanen - så forsvaret og så fylder de sidste pladser.

    Jeg tror han finder plads til thomsen - selvom jeg hellere sere biel spille.

    spørgmålet er om han holder fast i wilzcek eller om han smider wind på toppen.

    kunne være spændende at se wind for an fischer-falk.-biel og så med thomsen og stage bagved

    altså
    ----------gryte-------------
    ankersen - zanka - nelsson - kristiansen
    stage - thomsen
    fischer - falk - biel
    - wind -
    written by Zeez

Side 3 af 12 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  2. Svar: 162
    Sidste Meddelelse: 25.04.21, 18:52
  3. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •