Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
92. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    39 42.39%
  • Uafgjort

    24 26.09%
  • AGF vinder

    29 31.52%
Side 4 af 12 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 167

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    og lad os nu lægge maksimalt pres på dommeren ved hver kendelse, der gå imod FCK.

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    og lad os nu lægge maksimalt pres på dommeren ved hver kendelse, der gå imod FCK.
    Enig. Vi har allerede set en tendens til, at dommerne favoriserer hjemmeholdene efter tilskuerne er vendt tilbage - bare tænk på alle de advarsler både FCM og AGF slap for. Det skal gerne fortsætte i dag. Og dette er også vigtigt med VAR, hvor tvivlsomme kendelser ikke kan ændres (senest set med Vindahls manglende røde kort som kostede 3 point). Her er det vigtigt, at de fløjtes vores vej til at starte med.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Eller også synes guldsmed bare ikke, at den del af interviewet var sjovt.
    Hvilket jeg - i så fald - ville være enig i. Er dog stadig imponeret over Fischer-gate kan gå nogles snude forbi. Uden at det i øvrigt er nogen kritik eller forargende på nogen som helst måde.

    Mit standpunkt er i virkeligheden, at jeg er målløs over hvor meget suppe der kan koges på en spiller, som er en smule farverig.

    Nå, nok om det.

    Nogle der har nyt om Falk?? Jeg er angst for alternativerne...

    Zan

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske det kommer sig af Fischers interview, hvor han sagde han var i Horsens :-)
    Ahh I C - den havde jeg glemt. Jeg har faktisk ikke set den selv, kun set den omtalt :-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    og lad os nu lægge maksimalt pres på dommeren ved hver kendelse, der gå imod FCK.
    Meget enig, men som jeg har skrevet i DPMA-tråden, så tvivler jeg på, at vi grundet omstændighederne kan blæse Parken op.

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Meget enig, men som jeg har skrevet i DPMA-tråden, så tvivler jeg på, at vi grundet omstændighederne kan blæse Parken op.
    Jeg synes faktisk at der var rigelig gang i Parken sidst vi mødte GF sidste sommer med lige knap 7.000 tilskuere.
    Det samme i det omvendte opgør for 8 dage siden, i tv virkede det til at det var voldsom tryk på kedlerne.

    Spillerne har nu i lang tid været vant til at spille for totalt lukkede døre - At skulle spille for 10.000 i aften må for dem føles som at spille for et udsolgt Parken under normale omstændigheder....

    Der bliver brug for os i aften - Med vores karantæner og usikre målmand tror jeg vi kan få det svært imod GF som vel var det bedste hold i det omvendte opgør - Og som nu har deres topscorer tilbage...

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Jeg glædes som så mange enormt over, at vi endelig kan indfinde os i Parken igen, og det er på trods af, at alle de sportslige trækplastre optil igår var ikke-eksisterende.

    Nu er der pludselig mere på spil efter Randers' resultat. Der er suspense og meget at vinde. Vel mødt kære medfans.
    Mvh. Iwy.
    Iwy's Avatar

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #53
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser

    Det er i øvrigt værd at bemærke, at FCM nu fører med 4 points til Brøndby. Hvis de slår dem i næste uge, har de et 7 points forspring med tre kampe igen. Vi kan altså spille mesterskabet endegyldigt ud af armene på Brøndby og sende guldet til Herning til derbyet i Parken -- tredjesidste runde -- d. 16/5. Tre dage senere møder vi så et FCM-hold med kæmpe guldtømmermænd hjemme i Parken, mens Brøndby skal til Horsens og slås. Der er gode muligheder for den 2. plads, hvis vi kan nosse os sammen i dag og på kunstgræsset mod FCN.
    Det er altså en sørgelig passage du der fik bikset sammen. Det er selvfølgeligt vigtigt at BØF ikke bliver mestre, men alt det du skriver summerer bare den her sæson og tilstanden i FCK pt. op på værste vis.

    Nå, var lige forbi Parken for en times tid siden og det var fantastisk at se alle dem, der skal ind og se kampen allerede være i pre-match stemning. Dejligt at mærke gensynets glæde og det gjorde faktisk, at jeg glæder mig til kampen i aften. Go fornøjelse derinde.

    Forventer en smal sejr, hvor Fischer får tilkendt et tvivlsomt VAR-straffespark i overtid på en teatralsk overreaktion på et skub🙂

    MCN

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    63

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Hvordan kan Steen stå igen???


  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Jeg har sådan en eller anden underlig fornemmelse omkring den her kamp. I mit hoved, der er tilskuerne nøglen til at det her hold endeligt kan begynde at spille ordentlig fodbold, og stopper med at lege æsler. Jeg tror det her er vendepunktet.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Fordi Kalle er lort.

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mach1971 Se meddelelser
    Hvordan kan Steen stå igen???
    Fordi Jess er døv, blind og uduelig :)

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    håber inderligt planen er at sten får kampene for at blive solgt til sommer for kalle er jeg en klart mere sikker ved

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Hold da op en første halvleg. Hvem havde troet vores midtbane med Stage og Biel ville sidde så meget på kampen? Stage er klart bedste spiller i 1. halvleg, men man skal ikke glemme Fischer, der ligner en som leverer et kæmpe løbearbejde og som har hjulpet midtbanen rigtig meget. Nelsson er også er monster og vinder rigtig mange af de lange bolde.

    Og hold nu kæft en stemning!


  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Hold da op en første halvleg. Hvem havde troet vores midtbane med Stage og Biel ville sidde så meget på kampen? Stage er klart bedste spiller i 1. halvleg, men man skal ikke glemme Fischer, der ligner en som leverer et kæmpe løbearbejde og som har hjulpet midtbanen rigtig meget. Nelsson er også er monster og vinder rigtig mange af de lange bolde.

    Og hold nu kæft en stemning!
    AGF sidder på det hele de første 5 min og man kunne godt begynde at frygte kampen, så blev det 1-0... så kvajer Gryte sig og man tænker ikke 1-1 allerede... man når lige at brokke sig lidt over bane så 2-0, 3-0... korrekt gule kort til AGF og Biel vinder bolde og gør det godt - Stage er kongen på banen og Wilczek kæmper godt!

    Jeg er virkelig positivt overrasket - selvom vi i den grad også bare scorer på alt

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 12 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  2. Svar: 162
    Sidste Meddelelse: 25.04.21, 18:52
  3. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •