Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    25 29.41%
  • Uafgjort

    18 21.18%
  • FCK vinder

    42 49.41%
Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 120

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Mine forventninger til aftenens kamp er, at vi stiller op i en:

    - 343 eller
    - 433 eller
    - 4411 eller
    - 442

    I kombination med at vi:
    - Spiller med defensive eller offensive backs
    - Brede eller smalle fløje
    - Fysisk, tonser fodbold eller hurtig kombinations fodbold
    - 2 defensive midtbane og en offensiv eller omvendt

    Vi skal spille mod et hold, hvor træneren har et tydeligt koncept, vi skal spille mod
    - 433
    - hurtigt kombinationsspil langs jorden
    - meget bevægeligt og teknisk stærkt hold med hurtige angribere

    Vinder vores uforudsigelig kaotiske tilgang til valg af spillestil over det konceptstærke FCN, så tilskriver jeg sejren til spillerne, som vinder på trods af trænerstabens indsats. Spillemæssigt famler hele trænerstaben, som en flagermus i et lydtætrum. Variationer er godt, men skal ske på baggrund af en solid base. Hos os sker variationer på baggrund af variationer, hvilket er årsagen til, at vi aldrig har fået skabt ro og en styrke vi kan falde tilbage på, i de perioder af kampen, hvor vi ikke dominerer. Det kan selvfølgelig skyldes, at vi har den dyreste og samtidig eneste trup i Superligaen, som ikke er egnet til, at trænerstaben kan skabe en base (i løbet af 27 kampe i alt), selvom trænerstaben også er den med afstand dyreste i Superligaen.


    Det eneste, der synes at være sikkert, er, at vi på defensive dødbolde vil sætte vores svageste headere på deres ditto stærkeste (Lex: Bengtsson, Fischer, Bartolec, Biel). Hvad idéen er, ved jeg ikke, fair nok at prøve det, men når det fejler big time, skulle man måske prøve noget andet. Heldigvis er det forhåbentlig ikke noget vi kan blive straffet på mod FCN.

    Uforudsigeligt, men skal vi vinde, så skal det være fordi spillerne tager over og beslutter sig for, at vi skal vinde - på trods af trænerstabens himmelråbende famlen i mørket.
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vinder vores uforudsigelig kaotiske tilgang til valg af spillestil over det konceptstærke FCN, så tilskriver jeg sejren til spillerne, som vinder på trods af trænerstabens indsats. Spillemæssigt famler hele trænerstaben, som en flagermus i et lydtætrum. Variationer er godt, men skal ske på baggrund af en solid base. Hos os sker variationer på baggrund af variationer, hvilket er årsagen til, at vi aldrig har fået skabt ro og en styrke vi kan falde tilbage på, i de perioder af kampen, hvor vi ikke dominerer. Det kan selvfølgelig skyldes, at vi har den dyreste og samtidig eneste trup i Superligaen, som ikke er egnet til, at trænerstaben kan skabe en base (i løbet af 27 kampe i alt), selvom trænerstaben også er den med afstand dyreste i Superligaen.


    Det eneste, der synes at være sikkert, er, at vi på defensive dødbolde vil sætte vores svageste headere på deres ditto stærkeste (Lex: Bengtsson, Fischer, Bartolec, Biel). Hvad idéen er, ved jeg ikke, fair nok at prøve det, men når det fejler big time, skulle man måske prøve noget andet. Heldigvis er det forhåbentlig ikke noget vi kan blive straffet på mod FCN.

    Uforudsigeligt, men skal vi vinde, så skal det være fordi spillerne tager over og beslutter sig for, at vi skal vinde - på trods af trænerstabens himmelråbende famlen i mørket.
    Det er fandme godt skrevet og beskriver jo egentligt meget godt at vi har 3 trænere + diverse og ingen af dem kom til København med et koncept..... Et eller andet fastsat koncept man kunne have brugt denne sæson på at indøve uanset resulaterne...... ledelsesmæssigt virker det til at vi anvender en laissez-faire praksis, hvor det hele er op til spillerne og deres evner, så hvis man skal være grov er ledelsestilen i høj grad afhængig af at spillerne er så gode at det taktiske grundlag er ligegyldigt. Eksemplet er klart med Zeca, hvis han har en dårlig dag, så taber vi stensikkert... resten af holdet har reelt set ikke et koncept, der kan udligne en dårlig dag på kontoret for en af spillerne.

    Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at vi havde måske et trænerlønspotentiale på 15-20 mio. kr. og her kunne forventeligt have brugt pengene på en koncepttræner der med få midler har bevidst at han i en liga på størrelse med vores kunne få det maksimale ud sine lønkroner.... Istedet har vi et trænerteam der i høj grad er og bliver afhængig af at vi skal hente dyrere og dyrere spillere.... Da deres evner skal bære det hele.... desuden syntes jeg det er forfærdeligt at de skaber sig på sidelinjen overfor dommerne... Der er ikke meget "konge"klub eller hovedstad eller dyre drenge over den slags gadedrengeopførelse... Jeg håber det snart stopper...
    Very Nice

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er med på at gennemsnittet er blevet bedre, men kan vi ikke smide de der steinleinske jydekrejler-tabeller ad helvede til. I tabellen er vi 8 efter Herning, og 7 efter de unævnelige. (Med mindre vi vinder i morgen)

    - Der skal snart til at ske nogle spillemæssige forbedringer, hvis vi skal drømme om skabet i næste sæson.
    Til dels enig - Det er på ingen måde i orden at vi ligger så langt efter og at vi igen i år misser et mesterskab - Det bliver jeg ALDRIG tilfreds med.
    Og jeg vil også gerne indrømme at jeg var mega skuffet da jeg gik hjem fra Parken i Mandags efter en SÅ elendig 2 halveg.....

    MEN - vi skal ikke længere tilbage end til sidste sommer hvor vi havde en periode på 17 SL kampe med 5-3-9 = Pointsnit på 1,05 pr. kamp. Der er vi trods alt IKKE længere......

    Efter vores elendige start på sæsonen ville det være utopi at tro at vi kunne vinde guld i år - Den mulighed pissede vi selv væk ved nogle horrible resultater især i starten af sæsonen....

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Mine forventninger til aftenens kamp er, at vi stiller op i en:

    - 343 eller
    - 433 eller
    - 4411 eller
    - 442

    I kombination med at vi:
    - Spiller med defensive eller offensive backs
    - Brede eller smalle fløje
    - Fysisk, tonser fodbold eller hurtig kombinations fodbold
    - 2 defensive midtbane og en offensiv eller omvendt

    Vi skal spille mod et hold, hvor træneren har et tydeligt koncept, vi skal spille mod
    - 433
    - hurtigt kombinationsspil langs jorden
    - meget bevægeligt og teknisk stærkt hold med hurtige angribere

    Vinder vores uforudsigelig kaotiske tilgang til valg af spillestil over det konceptstærke FCN, så tilskriver jeg sejren til spillerne, som vinder på trods af trænerstabens indsats. Spillemæssigt famler hele trænerstaben, som en flagermus i et lydtætrum. Variationer er godt, men skal ske på baggrund af en solid base. Hos os sker variationer på baggrund af variationer, hvilket er årsagen til, at vi aldrig har fået skabt ro og en styrke vi kan falde tilbage på, i de perioder af kampen, hvor vi ikke dominerer. Det kan selvfølgelig skyldes, at vi har den dyreste og samtidig eneste trup i Superligaen, som ikke er egnet til, at trænerstaben kan skabe en base (i løbet af 27 kampe i alt), selvom trænerstaben også er den med afstand dyreste i Superligaen.


    Det eneste, der synes at være sikkert, er, at vi på defensive dødbolde vil sætte vores svageste headere på deres ditto stærkeste (Lex: Bengtsson, Fischer, Bartolec, Biel). Hvad idéen er, ved jeg ikke, fair nok at prøve det, men når det fejler big time, skulle man måske prøve noget andet. Heldigvis er det forhåbentlig ikke noget vi kan blive straffet på mod FCN.

    Uforudsigeligt, men skal vi vinde, så skal det være fordi spillerne tager over og beslutter sig for, at vi skal vinde - på trods af trænerstabens himmelråbende famlen i mørket.
    Hvis vi skal gøre debatten mere nuanceret end blot system og JT bashing, så synes jeg, at vi skal opdele det nuværende FCK i det defensive og offensive.

    For mit perspektiv virker det til, at vi går efter at opbygge en fast defensiv base, som er ens fra kamp til kamp. Det handler om, hvor, hvornår og hvor højt vi presser på banen, når modstanderen har bolden, samt om hvordan vi beskytter rummet foran forsvaret, hvis presset glipper. Det er vel det, som kaldes restforsvar (beklager hvis det er den forkerte term).

    Offensivt virker det til, at strategien netop er, at vi skal ændre fra kamp til kamp, så vi bliver svære for modstanderen at læse. Jeg kan egentlig godt følge trænerteamet i den strategi, da landets dyreste og (i den perfekte verden) bedste trup lige præcis SKAL kunne praktisere flere forskellige angrebsåbninger. Det var under Ståle blevet ALT for nemt for holdene i Superligaen at spille mod FCK, fordi vores taktik stod mejslet i sten. Alle vidste, at det var indadgående kanter, backs i overlaps og en stor targetman, der var god i boksen.

    Vi er helt enige om, at ingen af delene er perfekt eksekveret endnu. Vi har endnu ikke den solide base at falde tilbage på i presset perioder, og offensivt er der mangler med kanter, der ikke performer og Wind, der er for langt fra kassen. Men jeg synes også, at vi har set gode eksempler, ligesom vi pt. er det mest scorende hold i ligaen. Da vi mødte Randers i Parken her i slutspillet udtalte Marxen jo bl.a. også, at de ikke kunne stå imod i første halveg, da vi bare kom fra alle leder og kanter. Det er da stærkt. Og vi rundbarberede altså også FCN, før Boile røg ud.

    Næste skridt skal selvfølgelig være, at når modstanderen spiller et modtræk (Randers satte fx en ekstra mand ind på midten), så skal vi spille vores tilsvarende modtræk. Det bør vi jo kunne gøre, hvis vores offensive taktik netop er vores diversitet. Så burde vi - i den kamp - sætte flere stærke kræfter op foran, så vi kunne spille over midten i stedet for igennem den. Her er vi ikke gode nok endnu.

    Det kunne da være herligt at få JT ind til en podcast snak om taktik, så han selv kan sætte ord på. Men jeg køber ikke, at du ikke kan se en eneste retning på det taktiske. Så vil man ikke se det i min optik.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det var under Ståle blevet ALT for nemt for holdene i Superligaen at spille mod FCK, fordi vores taktik stod mejslet i sten. Alle vidste, at det var indadgående kanter, backs i overlaps og en stor targetman, der var god i boksen.
    I vores allerbedste perioder har det også været taktikken - Tidligere har vi bare lykkedes med det fordi vi dengang havde så voldsom høj kvalitet af backs og kantspillere som muliggjorde at vi bare moste på med samme taktik igen og igen.

    De spillere som Ståle havde til rådighed til sidst inden han fik sparket (og som han selv havde hentet til klubben) var enten ikke dygtige nok, ellers var de fejlcastet (eller begge dele?)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvis vi skal gøre debatten mere nuanceret end blot system og JT bashing, så synes jeg, at vi skal opdele det nuværende FCK i det defensive og offensive.

    For mit perspektiv virker det til, at vi går efter at opbygge en fast defensiv base, som er ens fra kamp til kamp. Det handler om, hvor, hvornår og hvor højt vi presser på banen, når modstanderen har bolden, samt om hvordan vi beskytter rummet foran forsvaret, hvis presset glipper. Det er vel det, som kaldes restforsvar (beklager hvis det er den forkerte term).

    Offensivt virker det til, at strategien netop er, at vi skal ændre fra kamp til kamp, så vi bliver svære for modstanderen at læse. Jeg kan egentlig godt følge trænerteamet i den strategi, da landets dyreste og (i den perfekte verden) bedste trup lige præcis SKAL kunne praktisere flere forskellige angrebsåbninger. Det var under Ståle blevet ALT for nemt for holdene i Superligaen at spille mod FCK, fordi vores taktik stod mejslet i sten. Alle vidste, at det var indadgående kanter, backs i overlaps og en stor targetman, der var god i boksen.

    Vi er helt enige om, at ingen af delene er perfekt eksekveret endnu. Vi har endnu ikke den solide base at falde tilbage på i presset perioder, og offensivt er der mangler med kanter, der ikke performer og Wind, der er for langt fra kassen. Men jeg synes også, at vi har set gode eksempler, ligesom vi pt. er det mest scorende hold i ligaen. Da vi mødte Randers i Parken her i slutspillet udtalte Marxen jo bl.a. også, at de ikke kunne stå imod i første halveg, da vi bare kom fra alle leder og kanter. Det er da stærkt. Og vi rundbarberede altså også FCN, før Boile røg ud.

    Næste skridt skal selvfølgelig være, at når modstanderen spiller et modtræk (Randers satte fx en ekstra mand ind på midten), så skal vi spille vores tilsvarende modtræk. Det bør vi jo kunne gøre, hvis vores offensive taktik netop er vores diversitet. Så burde vi - i den kamp - sætte flere stærke kræfter op foran, så vi kunne spille over midten i stedet for igennem den. Her er vi ikke gode nok endnu.

    Det kunne da være herligt at få JT ind til en podcast snak om taktik, så han selv kan sætte ord på. Men jeg køber ikke, at du ikke kan se en eneste retning på det taktiske. Så vil man ikke se det i min optik.
    Lige kort rest forsvar er ikke når det første pres glipper, men de spillere der er tilbage bag bolden, når vi mister den.

    Mht. det defensive, så har vi netop ikke en stærk base , da de mange system skift giver meget forskellige defensive roller til de forskellige positioner, ligesom de forskellige måder at angribe kampen på giver forskellige løsninger. Så vores defensiv og vores struktur findes kun i begrænset omfang. Jf. AGF kampen, hvor vores eneste værktøj var at stå dybt og sparke uadresserede' befriere' i 2. halvleg.

    Offensivt, selvom vi skal kunne noget forskelligt, skal vi have en spillestil. Det er forudsætningen for at vi kan skabe et hold med flair og effektivitet. At kunne variere ud fra en base af en spillestil er bare noget helt andet end at vælte rundt i diamentralt modsætningsfyldte tilgange til kampafviklinger.

    JT bashing er OK for mit.vedkommende. Jeg kalder ham som et blålys i vores klub - han passer bare på ingen måde ind i hovedstadens skarpt profilerede stolthed.
    Goldbæks Højrefod

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Lyder som om vi bare skal ansætte Goldbæks Højrefod så er alle problemer med JT overstået :O

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Så fik vi såmænd også den klassiske Konge-kommentar: "Kunne du selv gøre det bedre"!! Du milde skaber!

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    JT bashing er OK for mit.vedkommende. Jeg kalder ham som et blålys i vores klub - han passer bare på ingen måde ind i hovedstadens skarpt profilerede stolthed.
    Jeg har sagt det før og siger det gerne igen. Det er alt for tidligt i min bog at du dømmer JT og hele træner teamet ude på baggrund af JT overtog et hold som mere eller mindre har været i spillemæssig krise i 2 år. Fair nok man har kritik af en træners dispositioner, det havde jeg hele tiden under Ståle, men at folk kræver JT RAUS på så kort tid, uden PC og JT har haft mulighed for at sætte det hold der ønskes.

    Nej JT kommer slet ikke til at have ligeså lang snor som Ståle har haft, men lad os nu se efter Transfer vinduet, hvor det halve hold formentlig udskiftes. Jeg tror nok det skal blive godt. Men jeg er jo også Jubel optimist :)
    Sidst redigeret af EraZ : 10.05.21 kl. 13:25


  18. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har sagt det før og siger det gerne igen. Det er alt for tidligt i min bog at du dømmer JT og hele træner teamet ude på baggrund af JT overtog et hold som mere eller mindre har været i spillemæssig krise i 2 år. Fair nok man har kritik af en træners dispositioner, det havde jeg hele tiden under Ståle, men at folk kræver JT RAUS på så kort tid, uden PC og JT har haft mulighed for at sætte det hold der ønskes.

    Nej JT kommer slet ikke til at have ligeså lang snor som Ståle har haft, men lad os nu se efter Transfer vinduet, hvor det halve hold formentlig udskiftes. Jeg tror nok det skal blive godt. Men jeg er jo også Jubel optimist :)
    Ja stort set alle tråde for tiden ender altid ud i den samme diskussion.
    Jeg er meget enig med dig EraZ - Dem som allerede nu dømmer JT ude har vidst allerede glemt hvordan det stod til den sidste tid under Ståle - Det var mildest talt en katastrofe.
    Selv tror jeg også på projektet, men det kræver vi handler rigtigt her til sommer både hvad angår ind og udgang af spillere. Det bliver det mest spændende transfervindue i lang tid.... (Siger vi egentlig ikke altid det op til et nyt vindue?) :)

    Tilbage til i aften - 3 point er påkrævet, mindre kan ikke gøre det. Udover 3 point kunne jeg VIRKELIG godt tænke mig at se 2x45 gode minutter i en og samme kamp.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Ja stort set alle tråde for tiden ender altid ud i den samme diskussion.
    Jeg er meget enig med dig EraZ - Dem som allerede nu dømmer JT ude har vidst allerede glemt hvordan det stod til den sidste tid under Ståle - Det var mildest talt en katastrofe.
    Selv tror jeg også på projektet, men det kræver vi handler rigtigt her til sommer både hvad angår ind og udgang af spillere. Det bliver det mest spændende transfervindue i lang tid.... (Siger vi egentlig ikke altid det op til et nyt vindue?) :)

    Tilbage til i aften - 3 point er påkrævet, mindre kan ikke gøre det. Udover 3 point kunne jeg VIRKELIG godt tænke mig at se 2x45 gode minutter i en og samme kamp.
    Eh hehe. +1. Der er mange hystader herinde, og 3 point er påkrævet hver gang, vi spiller. Alt er ved det gamle.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Til dels enig - Det er på ingen måde i orden at vi ligger så langt efter og at vi igen i år misser et mesterskab - Det bliver jeg ALDRIG tilfreds med.
    Og jeg vil også gerne indrømme at jeg var mega skuffet da jeg gik hjem fra Parken i Mandags efter en SÅ elendig 2 halveg.....

    MEN - vi skal ikke længere tilbage end til sidste sommer hvor vi havde en periode på 17 SL kampe med 5-3-9 = Pointsnit på 1,05 pr. kamp. Der er vi trods alt IKKE længere......

    Efter vores elendige start på sæsonen ville det være utopi at tro at vi kunne vinde guld i år - Den mulighed pissede vi selv væk ved nogle horrible resultater især i starten af sæsonen....
    Jeg er sådan set helt enig i det du skriver, som formindikator er det jo fint nok at kigge 5-10 kampe tilbage. Jeg bliver bare irriteret, når man bruger det som argument for ret meget andet.

    Jeg er bestemt heller ikke til at smide hverken PC eller Thorup i Øresund... endnu, men ser det ikke bedre ud til efteråret er min lunte meget kort.

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er sådan set helt enig i det du skriver, som formindikator er det jo fint nok at kigge 5-10 kampe tilbage. Jeg bliver bare irriteret, når man bruger det som argument for ret meget andet.

    Jeg er bestemt heller ikke til at smide hverken PC eller Thorup i Øresund... endnu, men ser det ikke bedre ud til efteråret er min lunte meget kort.
    Tja argumentet er jo egentlig validt nok - Det kan da forklare historien om at JT’s pointsnit havde været nok til at vi i den grad ville bejle til mesterskabet nu - Endda med to kommende hjemmekampe imod de største konkurrenter.
    Jeg er af den gamle skole i den forstand at jeg mener at holdet der står med flest point til sidst har fortjent mesterskabet. Fejlkendelser, VAR og meget andet til trods.....

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Tja argumentet er jo egentlig validt nok - Det kan da forklare historien om at JT’s pointsnit havde været nok til at vi i den grad ville bejle til mesterskabet nu - Endda med to kommende hjemmekampe imod de største konkurrenter.
    Jeg er af den gamle skole i den forstand at jeg mener at holdet der står med flest point til sidst har fortjent mesterskabet. Fejlkendelser, VAR og meget andet til trods.....
    Helt enig!

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mo...rdsjaelland-11

    Startopstillingen er klar. Pep Biel er inde, Wilczek på bænken. Fischer er ude med en skade. Både Boilesen og Zanka spiller. Og ja, Grytebust står.

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  2. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  3. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •