Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    25 29.41%
  • Uafgjort

    18 21.18%
  • FCK vinder

    42 49.41%
Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 120 af 120

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Well, set ud fra den jammerlige indsats han i dine øjne lægger for dagen, så er det ikke helt tosset pointmæssigt at være det bedste hold i slutspillet indtil nu. Og det ser sikkert heller ikke så skidt ud for foråret.

    Personligt var jeg ikke fan af hans ansættelse (ej heller af Ståles fyring), ligesom hverken spillet eller antal point endnu er som det skal være. Men tonen herinde imod Thorup er imo godt nok skinger.
    Og læg dertil at han har fået hvad der lignede ligaens svageste offensive (under ståle) til at være den mest målfarlige offensiv.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Selvfølgelig, man kan jo bare fjerne en historisk kvartfinale i EL, er der andet du vil fjerne, så nævner du det bare.

    Det er dog stadig ikke et argument forankret i JT's præstationer
    Vi kan også beholde det. Så kan vi jo passende holde det op imod 1-0 nederlaget i Esbjerg, og 1-1 i Silkeborg ugen efter, alt i mens man ekspederer Celtic ud. Det mentale problem er stadig gemt i truppen, og det forsvinder desværre ikke bare af, at man skifter træner - tydeligvis.

    Ståle var da en kanon god træner. Jeg er sikker på at Køln og Wolverhampton synes det samme, hvis man skulle spørge dem.

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Selvfølgelig, man kan jo bare fjerne en historisk kvartfinale i EL, er der andet du vil fjerne, så nævner du det bare.

    Det er dog stadig ikke et argument forankret i JT's præstationer
    Ståles indsats har ikke været god nok siden 2017. En EL kvart finale mod Man U gør ikke op for 2, snart 3 missede mesterskaber, en lang række migræne, og lavt antal mål i åbent spil.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det er jo et spørgsmål hvad vej tonen er skinger.

    Selv ikke på opfordring kommer der et argument forankret i præstationen. Det er - som du også gør - mere end bashing af dem der vil af med ham. Du vælger at kalde dem skingre.
    Jess har indiskutabelt forbedreret offensiven i forhold til ståle. Og den primære grund til at vi ligger nr. 3 og ikke til nedrykning.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Alle jer der forsvarer JT studser I ikke selv over, at det hver gang sker med en kritik af Ståle?

    Så impotent var angrebet heller ikke før JT. vi havde i denne sæson scoret 14 mål i syv kampe før JT tiltrådte.
    Goldbæks Højrefod

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Alle jer der forsvarer JT studser I ikke selv over, at det hver gang sker med en kritik af Ståle?

    Så impotent var angrebet heller ikke før JT. vi havde i denne sæson scoret 14 mål i syv kampe før JT tiltrådte.
    Næ ikke specielt. Problemet er at jer der vil have JT Raus forventer mirakler fra dag 1 fra et hold som har været i dyb krise i lang tid under Hr. Ståle Solbakken :).

    Jeg forventer hellere ikke at jeg får en 6 pack på 1 måned når jeg går ned i fitnesscentret. Det kræver tålmodighed og dedikation over en lang periode, før man ser resultater, gerne suppleret med en kostomlægning som i dette tilfælde er udskift af det halve hold :)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,165

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har også en fornemmelse af, at havde vi mødt et seniorhold med samme kvaliteter som FCN, ville vi ikke have fået ben til jorden. Vi havde det fysiske overtag i dag, men det får vi næppe i de kommende kampe.
    Og det er jo det, man kan komme ud for i de internationale kampe - JC er totalt fejlcastet.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Næ ikke specielt. Problemet er at jer der vil have JT Raus forventer mirakler fra dag 1 fra et hold som har været i dyb krise i lang tid under Hr. Ståle Solbakken :).

    Jeg forventer hellere ikke at jeg får en 6 pack på 1 måned når jeg går ned i fitnesscentret. Det kræver tålmodighed og dedikation over en lang periode, før man ser resultater, gerne suppleret med en kostomlægning som i dette tilfælde er udskift af det halve hold :)
    Det er i min forståelse en spøjs tilgang, at man ansætter en træner til 9 mio. om året. Han skal træne en trup af spillere, hvor de fleste er på skandinavisk landsholdsniveau.

    ... og så må man ikke have forventninger til ham. Lad gå, at han ikke var kommet i mål med at implementere et spil-koncept, men på nuværende tidspunkt ville det kun være rimeligt, at forvente, at han var kommet langt med implementeringen. Men han er ingen vegne kommet. I transfervinduet får han ikke spillere der er over det nuværende niveau. Det ville i så fald betyde, at vi skulle hente spillere fra landshold der ligger nr. 1-9 i på FIFA ranglisten, det kan jeg simpelthen ikke forestille er aktuelt.

    Vores defensiv struktur er totalt fraværende. Jeg ved godt at man kan klandre spillerne deres individuelle fejl, men mange individuelle fejl bliver fremkaldt af, at man ikke har en defensiv struktur, der giver de automatismer, som sikrer kvaliteten.

    Offensivt spiller vi på en ny måde 'hver gang'. I går spillede vi med tre angribere ude af position.

    Vores defensive dødbolde er en gåde.

    Vil du have ulejlighed med at fortælle mig, hvad du ser, at JT er lykkedes med at implementere gennem 7 mdr., 28 kampe i alt, den lange pre-season i vinter, som gør ham 9 mio. værd om året?
    Goldbæks Højrefod

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vil du have ulejlighed med at fortælle mig, hvad du ser, at JT er lykkedes med at implementere gennem 7 mdr., 28 kampe i alt, den lange pre-season i vinter, som gør ham 9 mio. værd om året?
    med glæde.

    1. Tendenser i selve pres spillet syntes jeg er blevet bedre i perioder. Typisk fra halvleg til halvleg. Nej det er ikke perfekt

    2. JT kan ikke udfør mirakler med en Trup som stort set ikke er ændret meget siden Ståle Solbakken æren. Det kræver nyt blod at få hans ideer fremelsket.

    3. Du er selv inde på det. Individuelle fejl. De fejl jeg ser kan ikke kun klandres på der ikke er en defensiv struktur. Det passer simpelthen ikke. Nogle gange må man bare acceptere at enkelte spillere bare ikke har niveauet længere.

    Og så vil jeg bare sige for 10 gang. Vent nu til sommer, hvor der kommer et nyt kuld spillere som JT har valgt. Sejler det stadig der, så skal jeg da nok hoppe på JT kritik vognen, men ikke før :)

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    med glæde.

    1. Tendenser i selve pres spillet syntes jeg er blevet bedre i perioder. Typisk fra halvleg til halvleg. Nej det er ikke perfekt

    2. JT kan ikke udfør mirakler med en Trup som stort set ikke er ændret meget siden Ståle Solbakken æren. Det kræver nyt blod at få hans ideer fremelsket.

    3. Du er selv inde på det. Individuelle fejl. De fejl jeg ser kan ikke kun klandres på der ikke er en defensiv struktur. Det passer simpelthen ikke. Nogle gange må man bare acceptere at enkelte spillere bare ikke har niveauet længere.

    Og så vil jeg bare sige for 10 gang. Vent nu til sommer, hvor der kommer et nyt kuld spillere som JT har valgt. Sejler det stadig der, så skal jeg da nok hoppe på JT kritik vognen, men ikke før :)
    Så reelt pkt. 1 - nogle tendenser i pres-spillet.

    Det er nok der vi skiller. Det synes jeg ikke er 9 mio. værd - der skal meget mere i 'posen' til den pris.
    Goldbæks Højrefod

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Så reelt pkt. 1 - nogle tendenser i pres-spillet.

    Det er nok der vi skiller. Det synes jeg ikke er 9 mio. værd - der skal meget mere i 'posen' til den pris.
    jeg kan da godt gå mere i dyben. Men tror du misser pointen i henhold til de andre punkter jeg opremser og som jeg har påpeget i flere måneder her på sidelinen, og som du og andre bare ikke vil se i øjnene. Kommer der styr på den del i henhold til spillertruppen så er jeg ret sikker på vi ser stor fremgang.

    Håber da jeg får ret. Tror da ingen har interesse i et se FCK fejle endnu en sæson. Alfa omega bliver jo sæsonstarten. Det betyder bare så utroligt meget at få en god start.

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det er jo et spørgsmål hvad vej tonen er skinger.

    Selv ikke på opfordring kommer der et argument forankret i præstationen. Det er - som du også gør - mere end bashing af dem der vil af med ham. Du vælger at kalde dem skingre.
    Du kan for min skyld ønske Thorup lige så langt væk, som du vil. Men tonen er altså skinger, når du f.eks. skriver at Thorup "bevidst trækker tænderne ud på Wind", at han er en lalleglad klichefuld fynbo osv. Og her citerer jeg dig blot fra ét enkelt indlæg. Det er helt fair at du kritiserer Thorup (også selvom jeg er langtfra enig), men hold det dog i en ordentlig tone.

    Jeg kan endvidere læse, at du ikke mener at Ståle-kritikerne kan se bort fra de flotte EL-resultater. Og her er jeg 100% enig. Men det bliver bare lidt fjollet, når du så samtidig selv vælger at ignorere, at vi pointmæssigt er det bedste hold i slutspillet (og muligvis også i foråret - det har jeg ikke undersøgt). Og nej, jeg er heller ikke tilfreds med resultaterne eller spillet, men helt fuldstændig vanvittigt dårligt har det altså ikke været.

    Jeg er endvidere også uenig i, at holdet ikke har udviklet sig, at der ikke er nogen plan, at Thorup famler eller hvad du ellers skyder med. Jeg ser f.eks. ikke en Thorup der famler, men en Thorup som forsøger forskellige muligheder med et materiale som ikke passer så godt til den ønskede stil. Jeg ser også en Thorup, som er mere villig til at ændre taktik fra kamp til kamp (i forhold til den meget konservative Ståle) - det kan man så mene om, hvad man vil, men mon ikke det er en mere moderne måde at være træner på end Ståles? Jeg ser heller ikke en Thorup, som bevidst trækker tænderne ud på Wind med sin taktik, men en Thorup som prøver at lave et taktisk oplæg, der gør plads til flest mulige af vores bedste spillere. Forøvrigt på en dag, hvor Fischer ikke var til rådighed og Daramy havde været småskadet i løbet af ugen og ikke var klar til start.

    Jeg er (som nævnt en del gange) heller ikke fan af Thorup. Men nu er han her, og så skal han imo også have meget længere snor end du vil give. Jeg er endvidere også meget sikker på, at holdet bag ham er virkelig godt, så jeg er ganske overbevist om, at vi kommer til at have et meget stærkt udtryk efter sommerens vindue.
    Sidst redigeret af k@sper : 11.05.21 kl. 10:40


  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du kan for min skyld ønske Thorup lige så langt væk, som du vil. Men tonen er altså skinger, når du f.eks. skriver at Thorup "bevidst trækker tænderne ud på Wind", at han er en lalleglad klichefuld fynbo osv. Og her citerer jeg dig blot fra ét enkelt indlæg. Det er helt fair at du kritiserer Thorup (også selvom jeg er langtfra enig), men hold det dog i en ordentlig tone.

    Jeg kan endvidere læse, at du ikke mener at Ståle-kritikerne kan se bort fra de flotte EL-resultater. Og her er jeg 100% enig. Men det bliver bare lidt fjollet, når du så samtidig selv vælger at ignorere, at vi pointmæssigt er det bedste hold i slutspillet (og muligvis også i foråret - det har jeg ikke undersøgt). Og nej, jeg er heller ikke tilfreds med resultaterne eller spillet, men helt fuldstændig vanvittigt dårligt har det altså ikke været.

    Jeg er endvidere også uenig i, at holdet ikke har udviklet sig, at der ikke er nogen plan, at Thorup famler eller hvad du ellers skyder med. Jeg ser f.eks. ikke en Thorup der famler, men en Thorup som forsøger forskellige muligheder med et materiale som ikke passer så godt til den ønskede stil. Jeg ser også en Thorup, som er mere villig til at ændre taktik fra kamp til kamp (i forhold til den meget konservative Ståle) - det kan man så mene om, hvad man vil, men mon ikke det er en mere moderne måde at være træner på end Ståles? Jeg ser heller ikke en Thorup, som bevidst trækker tænderne ud på Wind med sin taktik, men en Thorup som prøver at lave et taktisk oplæg, der gør plads til flest mulige af vores bedste spillere. Forøvrigt på en dag, hvor Fischer ikke var til rådighed og Daramy havde været småskadet i løbet af ugen og ikke var klar til start.

    Jeg er (som nævnt en del gange) heller ikke fan af Thorup. Men nu er han her, og så skal han imo også have meget længere snor end du vil give. Jeg er endvidere også meget sikker på, at holdet bag ham er virkelig godt, så jeg er ganske overbevist om, at vi kommer til at have et meget stærkt udtryk efter sommerens vindue.
    At jeg synes, at JT fremstår lalleglad og klichefyldt, det står jeg ved.

    På en dag, hvor vi mistede chancen for sølv, for at komme foran Brøndby og cl-kval., hvilket for mig gør det til en sort dag, da står han smilende og fortæller om en vanvittig præstation, som han ikke kan sætte en finger og hvor meget han glæder sig til derby.

    Et derby, hvor den sportslige betydning er reduceret til noget marginalt og det alene er prestige, der er på spil.

    Hans glæde og begejstring var for mig noget malplaceret.

    EDIT Det skal også ses i kontekst af, at han jo før på lignende vis har opført sig fuldstændig uden fornemmelse for kontekst og proportioner. To gange FCM
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 11.05.21 kl. 12:14
    Goldbæks Højrefod

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #119
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    ....Et derby, hvor den sportslige betydning er reduceret til noget marginalt og det alene er prestige, der er på spil.
    ... og et derby som er uhyre vigtigt ifht et eventuelt BØF-mesterskab. Der er så meget mere end prestige på spil i den kamp. Kan ikke sove roligt før jeg ved at BØF ikke bliver mestre. Vil hellere blive "nummer røvhul" 10 gange, end at se de uvaskede rende med mesterskabet.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (10/05-2021 kl. 19:00)

    Thorups handling med at tabe de to første ligakampe mod Randers og FCM i lorte 3-backskæde og droppe zoneopdækningne med ingen andre argumenter end at "vi skulle prøve noget nyt" er det som jeg gjorde at jeg allerede efter 3 kampe kunne se at manden ikke anede hvad han lavede. Jeg er sikker på at de få ændringer han lavede med det offensive spil med Pep central også var en vej som Ståle var på... Blandt andet fordi Ståle faktisk formåede at slå dette FCN hold 3-1 med netop Pep centralt.... Desuden havde Ståle spillet med Wilcheck hele vejen...

    hvis vi mod Randers og FCM i hans åndsvage 3-backskæde eksperiment bare havde fået 4 point istedet for 0 point, så havde vi stadig været med i mesterskabsspillet.

    Jeg er sgu ked af det men han virker som en taber med en mentatilitet der slet ikke matcher et tophold... han ville oprigtigt syntes at en 2. eller 3. plads ville være fortrinligt for FCK og den slags tankegang hænger bare ikke sammen med FCK....
    Very Nice

  26. De følgende 12 brugere er enige:

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  2. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  3. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •