Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
111. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Hjemmebanesejr

    65 58.56%
  • Uafgjort

    13 11.71%
  • Udebanesejr

    33 29.73%
Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 152

Emner: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Jagtes.... Jikes! Jagten er forbi. Jeg må igen desværre informere om at det bedste der kan ske er at vi taber point onsdag.
    Jeeeez, okay tror bare jeg stopper her :).

    Held og lykke med Kampen på Onsdag. Jeg håber jeg får ret :)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    33

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Efter kampen kan jeg ikke lade være med at tænke på, at meget af det, der foregik på Sektion 12 i dag var "ulovligt" i henhold til Superliga-ordningen: Stående tilskuere, tromme og capo. Jeg stod der selv og nød hvert sekund. Men en ting jeg undrer mig gevaldigt over, er klubbens ageren i den her situation.

    De vagter der under tidligere kampe med Superliga-ordningen rendte rundt og bad folk om, at overholde reglerne var fjernet. Desuden vælger man at afspille tsunami inden kampen, der ikke kan opfattes som andet, end at have til formål at køre stemningen op. Alle stewards på sektionen forholdt sig neutrale og lod ikke til, at have noget problem med den måde det foregik på. Over højtaleren forsøgte man sig nogle gange under 1. halvleg, at opfordre folk til at sidde ned, men det virkede helt ærligt meget halvhjertet.

    Jeg beskyldes sikkert for at forsøge at finde hår i suppen, men hvad tænker i? Har det været bevidst fra klubbens side en valgte at strække reglerne i dag?
    Sidst redigeret af slef12 : 16.05.21 kl. 20:01

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det jo fint du har den holdning. Nu var det ikke specifikt, mesterskabet jeg tænkte på, selvom det selvfølgelig skal jagtes. Det var mere 2 pladsen jeg tænkte på. Ingen af os er spåkoner, men i en sæson, hvor alle slår alle på kryds og tværs og alle har svære hold at møde her til slut, virker det for mig lidt underligt at kalde det Urealistisk med kun 3 point op.
    Det vil jo kræve, at Brøndby smider point i begge kampe - og historien har bare vist, at de VADER over Nordsjælland i 10 ud af 10 kampe. Så jeg tror ikke på den. Men hey, jeg skal da nok juble amokka med jer andre, hvis jeg tager fejl.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  6. #64
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det jo fint du har den holdning. Nu var det ikke specifikt, mesterskabet jeg tænkte på, selvom det selvfølgelig skal jagtes. Det var mere 2 pladsen jeg tænkte på. Ingen af os er spåkoner, men i en sæson, hvor alle slår alle på kryds og tværs og alle har svære hold at møde her til slut, virker det for mig lidt underligt at kalde det Urealistisk med kun 3 point op.
    "Jagtes".... Jikes!!! Jeg kan desværre ikke sove trygt før vi har tabt point mod FCM.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det vil jo kræve, at Brøndby smider point i begge kampe - og historien har bare vist, at de VADER over Nordsjælland i 10 ud af 10 kampe. Så jeg tror ikke på den. Men hey, jeg skal da nok juble amokka med jer andre, hvis jeg tager fejl.
    Som nævnt. Det har været en underlig sæson. Ingen top hold har imponeret mig. Nu har FCM fået gummiben og BØF ser da hellere ikke alt for gode ud.

    Jeg udelukker ingenting :)

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tænk at ønske sit eget hold tabe... Jeg har ingen ord.
    Hele jeres debat er desværre generelt afsporet fra virkeligheden. Som om vi at det er os der kan bestemme udfaldet af kampen.

    Det ville være første gang i ti indbyrdes kampe, hvis vi vandt over dem. Vores eneste sejre i de sidste 5 år er dog kommet på hjemmebane, så det taler dog lidt til vores fordel.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Jeg håber da så inderligt at FCK vinder, altid. Men må da så også gerne indrømme at hvis vi smider point og det gør at bundby smider guldet, kommer jeg nok ikke til at græde.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Hele jeres debat er desværre generelt afsporet fra virkeligheden. Som om vi at det er os der kan bestemme udfaldet af kampen.

    Det ville være første gang i ti indbyrdes kampe, hvis vi vandt over dem. Vores eneste sejre i de sidste 5 år er dog kommet på hjemmebane, så det taler dog lidt til vores fordel.
    Du har helt ret. Vi kan ikke bestemme udfaldet af kampen. Det er professionelle spillere vi taler om så selvfølgelig sælger de ikke en kamp.

    Det er jo ren Fan fnideri. Det provokere mig bare at folk virkelig går at håbe at FCK taber, men det må jeg jo lære at leve med :)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Arhh ... Det kan du vel, hvis B-ØF smider point i begge deres sidste kampe, men ellers ret enig ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du har helt ret. Vi kan ikke bestemme udfaldet af kampen. Det er professionelle spillere vi taler om så selvfølgelig sælger de ikke en kamp.

    Det er jo ren Fan fnideri. Det provokere mig bare at folk virkelig går at håbe at FCK taber, men det må jeg jo lære at leve med :)
    Jeg husker, at der ved sæsonens begyndelse var flere, der håbede på en række tabte kampe for at få Ståle fyret - det provokerede også mig temmelig kraftigt, så jeg forstår dig sådan set godt, jeg kan bare næsten ikke holde tanken ud, om at BiF vinder noget som helst (nogensinde igen) - og da slet ikke et mesterskab ...
    Sidst redigeret af guldsmed : 17.05.21 kl. 13:13
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Jeg husker, at der ved sæsonens begyndelse var flere, der håbede på en række tabte kampe for at få Ståle fyret - det provokerede også mig temmelig kraftigt, så jeg forstår dig sådan set godt, jeg kan bare næsten ikke holde tanken ud, om at BiF vinder noget som helst (nogensinde igen) ud, og da slet ikke et mesterskab ...
    .
    100 % forståelse :). Jeg håber så bare på at BØF selv vælger at smide det på gulvet mod deres modstandere, uden jeg går og ønsker ondt om vores eget hold. Det så nok bare forskellen :). Det gør også ondt ind i sjælden at se os blive rundbarberet af FCM gang på gang og se Steinleins fjoget Smil efter endnu et DM guld.

    Så ja Dilemma Dilemma :).

    Anyway god kamp til alle på Onsdag, uagtet af ens ønske om slut resultatet.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Vi kan jo starte med at glæde os over, at BØF må undvære Jung og Lindstrøm mod AGF, så vi slipper for at skulle spekulere, men at de netop fucker det op for sig selv

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det siger jeg i hvert fald.

    Hvis jeg sætter nogle rimelige odds på de resterende kampe, så viser en hurtig lille udregning, at vi har 1.6% chance for at vinde mesterskabet - odds 63.
    De professionelle oddssættere har altså 3 gange så gode odds på et FCK-mesterskab end dig - odds 21 / 5%, så dine odds (eller hovedregning) er ikke helt rimelig.

    Oven i det, så kommer, at der vel er 10-15% sandsynlighed for en 2. plads og CL-kval. Så der er da absolut noget at spille for mod FCM.

    Hvis vi lægger os ned mod FCM, så er der ca 0% sandsynlighed for for CL-plads, til gengæld er der meget større sandsynlighed for at AGF smider os ned på 4. pladsen.

    Hvis man godt kan lide de odds - oven i glæden ved et herligt hjemmenederlag mod Steinlein, Priske og FCM foran 12.000 FCK'ere i Parken - ja så skal man da endelig håbe på, at vi lægger os ned mod FCM.

    https://danskespil.dk/oddset/sports/.../16377/matches
    Danmark til Valby Bakke

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Sjovt folk er så sikre på, at hold uden noget at spille for bare lægger sig fladt ned. Horsens havde, som jeg husker det, intet at spille for i den famøse kamp, og Randers, der desuden manglede flere profiler og sikkert havde tømmermænd, havde heller ikke i dag.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: FC København - Brøndby A/S 16.05.2021 Optakts og kamptråd

    Jeg synes mønstret fra efteråret gentager sig i de sidste kampe her i foråret.

    Med Pep på banen i central rolle/fri kantrolle har vi spillet vores mest sammenhængende og bedste kampe. Disse tråde kan trækkes helt tilbage til Ståles sidste kamp mod FCN i Parken.
    Falk bliver bedre, når ikke alt kreativt opspil nødvendigvis skal gå gennem ham. Vi tør spille igennem presset - sparker i dag utroligt få lange bolde sammenlignet med andre kampe, specielt kampe med Kalle på mål.


    Et af dagens højdepunkter for mig var Lindstrøms røde kort - det var fodboldpoesi på højeste plan, at personificeringen af strategi 7.3.2 får direkte rødt i et coronafyldt PARKEN. Sammenlignet med den omvendte kamp i efteråret, hvor han var det nye stjerneskud der for alvor gav dem håbet tilbage - til nu, muligvis, at være den der for alvor slukkede det. Farvel og tak, nyd turen hjem min fine, fine ven.


Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  2. Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 18.04.21, 11:12
  3. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •