Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    46 50.55%
  • Uafgjort

    21 23.08%
  • FCM vinder

    24 26.37%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 94

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Sæsonens sidste hjemmekamp i den alm. superligasæson byder på besøg fra Herning, hvor duksepladsen og de forsvarende mestre kommer på besøg.

    Med en sejr rykker FCK op à point med Brøndby, der spiller dagen efter mod AGF, men vil fortsat være på 3. pladsen qua en målscore, der desværre er hele 10 mål dårligere end remouladekystens ufarvede helte, trods den seneste rundes derby-sejr. En sejr vil samtidigt garantere en Top-3 placering til Løverne, og dermed at man slipper for en play-off kamp mod vinderen af nedrykningsspillet, som i så fald vil skulle spilles på neutral grund, eftersom Parken er udlånt til UEFA.

    FCM kan blive mester med en sejr, hvis BIF smider point mod AGF dagen efter. Midtjyderne har blot vundet én af deres seneste 4 kampe, mens FCK har vundet 3 af disse.

    Værterne har ingen spillere i karantæne. Jens Stage må dog anses for stærkt tvivlsom, efter han udgik med en skade i dagens derby. Skulle han komme på banen og modtage et gult kort, vil han dog få en ufrivillig fridag grundet karantæne. Det samme er tilfældet for Peter Ankersen og Bryan Oviedo. Jonas Wind er også i karantænefare. Det gule kort skal dog være på 4+ strafpoint, hvis han skal sidde udenfor. Daramy skal få et gult kort til 6 strafpoint, hvis han skal misse sæsonafslutningen i Randers. De forsvarende mestre må undvære Paulinho, der fortsat afsoner karantæne efter sit røde kort på Hjalte Park. Derudover er Cajuste i umiddelbar karantænefare, da han misser sidste kamp i sæsonen mod AGF, hvis han får et gult kort. Det samme er tilfældet for Scholz, hvis det gule kort er til 4+ strafpoint, og for Onyeka, hvis det gule kort er til 6 strafpoint.

    Kampens dommer er Jørgen Daugbjerg Burghardt, der også dømte det omvendte opgør i slutspillet. Han har tidligere i alt dømt 5 af FCKs kampe i denne sæson, heraf tre på hjemmebane. To af dem er tabt (1-2 mod BIF og Randers), mens en er endt uafgjort (3-3 mod AGF).

    Hvor kampen vises er endnu ikke fastlagt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Desværre vandt FCM ikke tidligere i dag mod Randers (klaphatte....) , så jeg håber sgu på et X mod bonderøvene, efterfulgt af et BØF nederlag i Århus, efterfulgt af FCK sejr i Randers og BØF nederlag hjemme mod Kamaldeen og co, så har vi 2.pladsen og alle er glade...

    Har simpelthen ikke nerver til at håbe på BØF pointtab i Århus hvis vi slår FCM, og forestil jer alt den glæde, hype og jeg ved ikke hvad ude på pestegnen hvis BØF ligger nr 1 og ender med at blive mestre pga vi lige skulle gå efter en spinkel minimal chance... DET ER SIMPELTHEN IKKE DET VÆRD AT HÅBE PÅ MED DE KATASTROFALE KONSEKVENSER DET KAN ENDE MED!!!11!!11!1!!!1!11
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Desværre vandt FCM ikke tidligere i dag mod Randers (klaphatte....) , så jeg håber sgu på et X mod bonderøvene, efterfulgt af et BØF nederlag i Århus, efterfulgt af FCK sejr i Randers og BØF nederlag hjemme mod Kamaldeen og co, så har vi 2.pladsen og alle er glade...

    Har simpelthen ikke nerver til at håbe på BØF pointtab i Århus hvis vi slår FCM, og forestil jer alt den glæde, hype og jeg ved ikke hvad ude på pestegnen hvis BØF ligger nr 1 og ender med at blive mestre pga vi lige skulle gå efter en spinkel minimal chance... DET ER SIMPELTHEN IKKE DET VÆRD AT HÅBE PÅ MED DE KATASTROFALE KONSEKVENSER DET KAN ENDE MED!!!11!!11!1!!!1!11
    Snak gerne om katastrofale konsekvenser. Jeg tror at vi er ude i High-risk, High-reward. Jeg bryder mig bestemt ikke om de uvaskede.... Men hvis vi kan få CL-kval fremfor crap-league, så laver jeg gerne den afvejning.

    Succes for min egen klub, er alle dage vigtigst. (Hvor teoretisk den end måtte være.)


  6. #4
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Forsøger(umuligt, det ved jeg) ikke at forholde mig til dilemmaet, for jeg tror simpelthen overhovedet ikke på, at vi vinder kampen.
    Vi er for dårlige, vi er i særdeleshed for dårlige mod FCM og vi har ikke ramt to gode (eller, to acceptable for den sags skyld) kampe i streg i år.

    Så, for mig er alle spekulationer om, hvorvidt holdet lægger sig, om det ene scenarie er at foretrække frem for det andet ligegyldige, for vi taber.

    MCN

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Jeg tager KÆMPE JA HAT på. Siden FCM spillede og tabte pokal semifinalen har de kun vundet 2 kampe ud af 6 (mod os og FCN). De spiller energiforladt og ikke prangende og nu har Mabil været ude og brokke sig lidt samt der har været Sisto sagen så alt er ikke fryd og gammen i Herning. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...spildt-saeson/

    Vi spiller bedre og bedre og så længe muligheden stadig er der skal vi gå efter den. Men kan frygte at det igen bliver total narrefisse fra JT's side og vi så taber igen men håber og tror på en sejr på Onsdag.

    At BØF så mangler deres lille darling + Jung mod GF som vil gøre alt for at smadre de uvaskede i Aarhus gør mig en tand mere optimistisk. samt at så længe at FCN ikke sælger Kamaldeen inden BØF opgøret tror jeg på at det denne gang skal gå vores vej at FCN vinder på pestegnen og BØF slutter som nr 3/4

    Så kæmpe folkefest i Parken på Onsdag efter endnu en sejr til København

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Forsøger(umuligt, det ved jeg) ikke at forholde mig til dilemmaet, for jeg tror simpelthen overhovedet ikke på, at vi vinder kampen.
    Vi er for dårlige, vi er i særdeleshed for dårlige mod FCM og vi har ikke ramt to gode (eller, to acceptable for den sags skyld) kampe i streg i år.

    Så, for mig er alle spekulationer om, hvorvidt holdet lægger sig, om det ene scenarie er at foretrække frem for det andet ligegyldige, for vi taber.

    MCN
    Ahh bedømt på de sidste 2 kampe i Parken mod FCM, så syntes jeg da vi har været klart bedst. Jeg er med på at vi altid bliver Kvast på heden. men Hjemme i Parken mod FC Muhh ser jeg da muligheder. Især med 12.000 fans i ryggen. Læg dertil at FCM fortsat hellere ikke ser alt for godt ud.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Med en sejr, så kan vi komme à point med BØF, hvis de taber til AGF.
    BØF har ikke vundet mod AGF i de tre tidligere indbyrdes kampe, AGF spiller på hjemmebane med tilskuere, og BØF mangler Lindstrøm og Jung pga. karantæne. Vi kan endda leve med uafgjort i den kamp, og stadig skulle have samme outcome fra næste runde (sejr til os, pointtab til BØF) for at overhale de uvaskede inden sæsonen slutter.

    Desuden er morgendagens kamp forresten måske Zankas sidste kamp i Parken klædt i hvidt..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med en sejr, så kan vi komme à point med BØF, hvis de taber til AGF.
    I forbindelse med AGF mod Brøndby torsdag aften skal det lige tilføjes, at de med en sejr til København onsdag aften ikke kan nå andet end fjerdepladsen, og heller kan miste selvsamme fjerdeplads. Dermed kan de koncentrere sig fuldt ud om playoffkampen mod nummer syv næste fredag.
    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    BØF har ikke vundet mod AGF i de tre tidligere indbyrdes kampe, AGF spiller på hjemmebane med tilskuere, og BØF mangler Lindstrøm og Jung pga. karantæne. Vi kan endda leve med uafgjort i den kamp, og stadig skulle have samme outcome fra næste runde (sejr til os, pointtab til BØF) for at overhale de uvaskede inden sæsonen slutter.
    Hvad angår forventninger til Brøndby-pointtab mod Farum, og hvis vi kigger på de seneste møder som rettesnor, er denne statistik værd at tage med.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med en sejr, så kan vi komme à point med BØF, hvis de taber til AGF.
    BØF har ikke vundet mod AGF i de tre tidligere indbyrdes kampe, AGF spiller på hjemmebane med tilskuere, og BØF mangler Lindstrøm og Jung pga. karantæne. Vi kan endda leve med uafgjort i den kamp, og stadig skulle have samme outcome fra næste runde (sejr til os, pointtab til BØF) for at overhale de uvaskede inden sæsonen slutter.

    Desuden er morgendagens kamp forresten måske Zankas sidste kamp i Parken klædt i hvidt..
    Og hvis nu vi bruger statistik, så fortæller den at Brøndby altid slår FCN hjemme. 3 sikre point. Det betyder at vi ikke kan hente Brøndby. 2 pladsen kan kun komme hjem med guld til Brøndby. Ønsker folk det? Tab til FCM! Tak.


  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Og hvis nu vi bruger statistik, så fortæller den at Brøndby altid slår FCN hjemme. 3 sikre point. Det betyder at vi ikke kan hente Brøndby. 2 pladsen kan kun komme hjem med guld til Brøndby. Ønsker folk det? Tab til FCM! Tak.
    Vi skal da bare vinde de to sidste stort. Altså som i rigtig stort. Altså som i virkelig virkelig kæmpestort! Det er alligevel højst 10 mål, vi skal hente på dem. Se DET ville være episk!
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Grytebust

    Karlo - Zanka - Marios - Peb

    Bundu - Thomsen - nr.9 - Victor K

    Kauff - Falk.

    Burde minimere vores chance for mål, og dermed giver start 11'er rimelig meget sig selv.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med en sejr, så kan vi komme à point med BØF, hvis de taber til AGF.
    BØF har ikke vundet mod AGF i de tre tidligere indbyrdes kampe, AGF spiller på hjemmebane med tilskuere, og BØF mangler Lindstrøm og Jung pga. karantæne. Vi kan endda leve med uafgjort i den kamp, og stadig skulle have samme outcome fra næste runde (sejr til os, pointtab til BØF) for at overhale de uvaskede inden sæsonen slutter.

    Desuden er morgendagens kamp forresten måske Zankas sidste kamp i Parken klædt i hvidt..
    Det scenario tror og håber jeg i den grad også på. Og så kan bif og fcm få lov at koge i tre dage og forklare, hvordan de er kommet i en situation, hvor de kan miste det hele, mens det for FC pludselig er en succes-historie. Hvad angår motivationen for fcn og gf, tror jeg ubetinget den kommer helt af sig selv, ved at de kommer til at være med til at afgøre det danske mesterskab. Det gælder desværre også randers : )
    Hold nu op en sidste runde, det kan blive. Fuldstændig legendarisk!
    h

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Det scenario tror og håber jeg i den grad også på. Og så kan bif og fcm få lov at koge i tre dage og forklare, hvordan de er kommet i en situation, hvor de kan miste det hele, mens det for FC pludselig er en succes-historie. Hvad angår motivationen for fcn og gf, tror jeg ubetinget den kommer helt af sig selv, ved at de kommer til at være med til at afgøre det danske mesterskab. Det gælder desværre også randers : )
    Hold nu op en sidste runde, det kan blive. Fuldstændig legendarisk!
    Klart enig i det med motivationen. Det var jo ikke fordi Horsens havde pisse meget at spille for i 2018 - eller de var selvfølgelig kun 5 point efter AaB, så de havde stadig en teoretisk chance for 5. pladsen. Den chance mistede de så med 2-2, så det var næppe det, der gjorde at de fejrede 2-2 scoringen som et mesterskab.

    I øvrigt det samme argument, når de snakker Superliga-struktur og den sindssyge regel med en Europa-playoff kamp "Jamen ellers er der ikke noget at spille for i kvalifikationsspillet". Selvfølgelig er der det. Man vil sgu da hellere blive Danmarks 7. bedste hold end det 10. bedste. Man ser sgu da heller ikke nr. 11 til 17 i Premier League gå på sommerferie og stille ungdomshold fordi nu kan det hele være lige meget, for nu kan vi ikke rykke ned eller komme i Europa. Nå. Det var lige en personlig kæphest.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Alle de, der tror på, at statistikken har afgjort BØF-FCN på forhånd, kan trygt slappe af. For så har statistikken også allerede sørget for, at vi ikke vinder over FCM.

  26. De følgende 14 brugere er enige:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Klart enig i det med motivationen. Det var jo ikke fordi Horsens havde pisse meget at spille for i 2018 - eller de var selvfølgelig kun 5 point efter AaB, så de havde stadig en teoretisk chance for 5. pladsen. Den chance mistede de så med 2-2, så det var næppe det, der gjorde at de fejrede 2-2 scoringen som et mesterskab.

    I øvrigt det samme argument, når de snakker Superliga-struktur og den sindssyge regel med en Europa-playoff kamp "Jamen ellers er der ikke noget at spille for i kvalifikationsspillet". Selvfølgelig er der det. Man vil sgu da hellere blive Danmarks 7. bedste hold end det 10. bedste. Man ser sgu da heller ikke nr. 11 til 17 i Premier League gå på sommerferie og stille ungdomshold fordi nu kan det hele være lige meget, for nu kan vi ikke rykke ned eller komme i Europa. Nå. Det var lige en personlig kæphest.
    Skønt lige at blive mindet om skt. Kjartans dag i øjeblikket. Man kan kun begræde at skt. Kjartan ikke spiller for rødvinsklubben.

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  2. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  3. Svar: 162
    Sidste Meddelelse: 25.04.21, 18:52
  4. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •