Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    46 50.55%
  • Uafgjort

    21 23.08%
  • FCM vinder

    24 26.37%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 94

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Mit drømmescenarie er at vi blir mestre.
    Fair pointe ;-) det ser jeg desværre ikke sandsynligt (eller rettere, sandsynligheden er forsvindende lille). Men håber da jeg tager fejl. Det vigtigste for mig er at bøf IKKE bliver mestre. Og det vil ikke ske med dette udfald samtidig med at vi har en mikroskopisk chance for at få 2. pladsen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Har ikke lige kunne finde svaret andre steder, men er der nogle der kan forklare hvorfor de sidste to runder ikke spilles samtidigt?
    Det er da en kæmpe fordel for både Bøf og GF at kende resultatet af kampen i aften inden de selv skal spille.

    Var der ikke engang hvor de sidste to runder altid blev spillet samtidig?

    Jeg er ret spændt på hvordan stemningen bliver i Parken i aften - Man kan jo fornemme at vi er rigtig mange som er delt i to lejre når det kommer til hvad man ønsker sig af kampen.
    Det vil jo være ekstremt bittert hvis vi taber og det viser sig vi kunne have vundet eks. sølv med en sejr. Men gud forbyde det hvis de uvaskede løfter trofæet på mandag.
    Jeg ved ærlig talt ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til kampen, er MEGET splittet...

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Med tanke på den vanvittige sæson det har været, anser jeg guld til FCK hvorefter Thorup sælges til HSV og erstattes med PCs foretrukne cheftræner, som en overvejende sandsynlig afslutning på Superligaen 20/21.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Med tanke på den vanvittige sæson det har været, anser jeg guld til FCK hvorefter Thorup sælges til HSV og erstattes med PCs foretrukne cheftræner, som en overvejende sandsynlig afslutning på Superligaen 20/21.
    Hvis det sker, og den cheftræner viser sig at være Bo Svensson, så skal jeg have en højere kombineret promille end den samlede FCK-fanskare havde 18. maj 2018 omkring kl. 22..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Har ikke lige kunne finde svaret andre steder, men er der nogle der kan forklare hvorfor de sidste to runder ikke spilles samtidigt?
    Det er da en kæmpe fordel for både Bøf og GF at kende resultatet af kampen i aften inden de selv skal spille.

    Var der ikke engang hvor de sidste to runder altid blev spillet samtidig?

    Jeg er ret spændt på hvordan stemningen bliver i Parken i aften - Man kan jo fornemme at vi er rigtig mange som er delt i to lejre når det kommer til hvad man ønsker sig af kampen.
    Det vil jo være ekstremt bittert hvis vi taber og det viser sig vi kunne have vundet eks. sølv med en sejr. Men gud forbyde det hvis de uvaskede løfter trofæet på mandag.
    Jeg ved ærlig talt ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til kampen, er MEGET splittet...
    Teoretisk og principielt har du fuldstændig ret. Men konkret i år gør det ingen forskel. Både Brøndby og AGF skal jo pinedød have en sejr, uanset hvad vores kamp ender.

    EDIT: AGF har selvfølgelig ikke noget at spille for i morgen, hvis vi vinder i aften, så det har en konkret betydning. Men det er ikke en fordel for dem, kun for Brøndby. Men ja, det er latterligt. Årsagen er selvfølgelig tv-penge som altid.
    Sidst redigeret af Garneren : 19.05.21 kl. 17:30
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Med tanke på den vanvittige sæson det har været, anser jeg guld til FCK hvorefter Thorup sælges til HSV og erstattes med PCs foretrukne cheftræner, som en overvejende sandsynlig afslutning på Superligaen 20/21.
    Jeg blev noget overrasket over JT's svar i optakten. Som Flemming Povlsen siger: Hvorfor afviser han ikke blot HSV og slår fast, at han bliver i FCK? At ikke ville svare på rygter og bare fokusere på dagens kamp, er det, man normalt svarer, når der er noget om snakken.

    Tror bestemt ikke, at JT står til udskiftning i forhold til FCK's bestyrelse. Men PC blev som bekendt ansat efter - og kan de to ikke sammen, eller har de ikke samme visioner, så giver det supergod mening ikke at afvise kontakt med HSV blankt.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Er der ikke en der kan finde kaba’s hånd på bold i opspillet til straffe?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Jeg kan forstå på Twitter at der er hands på Kaba 1 sek inden straffe. Hvor har VAR bare skuffet, fandme for dårligt altså. Når det er sagt, så er det vist ikke helt ufortjent, der står 2-2. Vi har godt nok haft problemer med at komme ud af deres pres.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg kan forstå på Twitter at der er hands på Kaba 1 sek inden straffe. Hvor har VAR bare skuffet, fandme for dårligt altså.
    Var ser kun det, som Var ønsker at se. I dag er MKK fra midtjylland Var-dommer..... Jeg er ikke overrasket.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)


  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg kan forstå på Twitter at der er hands på Kaba 1 sek inden straffe. Hvor har VAR bare skuffet
    Ingen tvivl om at der var hånd på. Ulovligt. Og en klar dommerfejl. Men er du sikker på, der er VAR-bemyndigelse til at gribe ind her? Det er jeg ikke.

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg kan forstå på Twitter at der er hands på Kaba 1 sek inden straffe. Hvor har VAR bare skuffet, fandme for dårligt altså. Når det er sagt, så er det vist ikke helt ufortjent, der står 2-2. Vi har godt nok haft problemer med at komme ud af deres pres.
    Alle kendelser er så gået til FCM, indkast, frispark og VAR kendelser. Det var hurtigt hjemmedommer effekten aftog

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Var ser kun det, som Var ønsker at se. I dag er MKK fra midtjylland Var-dommer..... Jeg er ikke overrasket.
    Det er da Jørgen Daugbjerg Bonghole som dømmer i dag, og han er fra Horsens.

    Edit: Og så læste jeg VAR-dommer.

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Ingen tvivl om at der var hånd på. Ulovligt. Og en klar dommerfejl. Men er du sikker på, der er VAR-bemyndigelse til at gribe ind her? Det er jeg ikke.
    VAR skal gribe ind, når situationen er en del af samme begivenhed.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/05-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    VAR skal gribe ind, når situationen er en del af samme begivenhed.
    Hvilken den vel er her? Der er i opspillet til?

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  2. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  3. Svar: 162
    Sidste Meddelelse: 25.04.21, 18:52
  4. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •