Se afstemningsresultater: Formår FCK at slutte bedre end nr. 3 i denne sæson?

Stemmeafgivere
80. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    15 18.75%
  • Nej

    65 81.25%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 86

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Sæsonens sidste kamp byder på en tur til det kronjyske, hvor pokalvinderne fra Randers tager imod. Kampen er den sidste i en lang og opslidende lortesæson, der har budt på brudte stimer, negative rekorder, trænerskifte, formationsændringer, samt sandsynligvis afslutningen på en lang og glorværdig æra, hvor BØF ikke har kunnet kalde sig danske mestre.

    Med alt det in mente, ville det ikke være uforståeligt, hvis FCK-spillerne allerede nu var mentalt gået på sommerferie. Især fordi enkelte knapt nok får en uges ferie, inden den står på EM, pre-season og sæsonstart. Den går bare ikke, når der stadig er en mikroskopisk mulighed for at overtage det danske mesterskab. Chancerne er små, og FCK kan ikke selv afgøre det. Det kræver først en sejr over Randers. Dernæst et nederlag til FCM mod AGF, uanset størrelsen. Og til sidst, et nederlag til BØF mod FCN, sammen med en sejr på hele OTTE overskydende mål til FCK over Randers. Mindre kan også gøre det, så længe de manglende mål opvejes af tilsvarende overskydende mål fra FCN's side. FCK har aldrig scoret mere end 7 mål i én og samme kamp, straffesparkskonkurrencer fraregnet.. Ikke videre sandsynligt at det skulle ske, desværre.

    Skulle FCK "blot" vinde, og FCM samtidigt tabe, mens et mirakel på Hjalte Park udebliver, vil FCK få sølvmedaljer i stedet, og vil dermed kunne spille med i Champions League kvalifikationen, hvor man vil være det højst seedede hold. Her skal man blot gå én runde videre for at være garanteret minimum Europa League gruppespil.

    FCK har ingen spillere i karantæne, og heller ingen i umiddelbar karantænefare, da de akkumulerede strafpoint nulstilles efter denne runde. Kun strafpoint fra røde kort føres videre til næste sæson. Jens Stage er tvivlsom efter den skade han fik i seneste derby. Randers har heller ingen spillere i karantæne, men må undvære anfører Erik Marxen, der er småskadet.

    Kampens dommer er Michael Tykgaard, der både dømmer sin tredje FCK-kamp i denne sæson og sin tredje RFC-kamp i denne sæson. De to foregående FCK-kampe er endt med to sejre til Løverne, hhv. 2-1 over Vejle og 3-1 over BØF, mens de to Randers-kampe er endt med hhv. en uafgjort og et nederlag til Mokaï-hestene.

    Kampen vises på TV3 Sport med optakt fra kl. 16:30. En forholdsvist kort optakt, når man sammenligner med de 5 timers BØF-onani på 3+, inden de viser den forhåbentligt største sportslige nedtur i dansk fodbold siden Hjalte Park fik sit uofficielle navn..

    Dagens afstemning er ændret til om hvorvidt FCK formår at rykke op i tabellen eller ej, da alt andet reelt er ret ligegyldigt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    BØF-Farum 4-0
    Midtjylland-Horsens 1-1
    Randers-København 2-4
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Usandsynligt er det jo ikke, blot ærgerligt i så fald at smide 2. pladsen på målforskellen :-(

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Truppen er udtaget:
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-randers-fc-40

    Thomsen, Stephan A, Zanka og Bundu har mulighed for at spille afskedskamp efter deres kontrakt/lejeaftaler udløber efter denne sæson.
    Bartolec, Bjelland og Oviedo, som alle tre meldes på vej væk, er ikke med i truppen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Truppen er udtaget:
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-randers-fc-40

    Thomsen, Stephan A, Zanka og Bundu har mulighed for at spille afskedskamp efter deres kontrakt/lejeaftaler udløber efter denne sæson.
    Bartolec, Bjelland og Oviedo, som alle tre meldes på vej væk, er ikke med i truppen.
    Ikke for at være på tværs, men er der rygter om det? Har set udtalelsen fra Bartolecs agent, men Bjelland og Oviedo?

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Jeg tror på miraklet:

    Randers-FCK 2
    FCM-AGF 1
    BØF-FCN X2
    Linderoth tilbage!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellerup Se meddelelser
    Jeg tror på miraklet:

    Randers-FCK 2
    FCM-AGF 1
    BØF-FCN X2
    Ifølge ODS er definitionen på en mirakel bl.a. en “vidunderlig begivenhed” og “et lykkeligt udfald af en meget kritisk eller tilsyneladende håbløs situation”. I den henseende er det udfald fandme ikke et mirakel, omend det er bedre end et DM til BØF.

    Miraklet er det her:

    RFC-FCK: 0-5
    FCM-AGF: 0-1
    BØF-FCN: 0-5

    ... og det tror lige præcis ingen på. Jeg anser faktisk ikke dit udfald for komplet usandsynlig, og det vil da løfte humøret en smule. Men jeg hader også FCM, og sæsonen er stadig det pureste fæces.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Ifølge ODS er definitionen på en mirakel bl.a. en “vidunderlig begivenhed” og “et lykkeligt udfald af en meget kritisk eller tilsyneladende håbløs situation”. I den henseende er det udfald fandme ikke et mirakel, omend det er bedre end et DM til BØF.

    Miraklet er det her:

    RFC-FCK: 0-5
    FCM-AGF: 0-1
    BØF-FCN: 0-5

    ... og det tror lige præcis ingen på. Jeg anser faktisk ikke dit udfald for komplet usandsynlig, og det vil da løfte humøret en smule. Men jeg hader også FCM, og sæsonen er stadig det pureste fæces.
    En smule?! Bare tanken om kontanthjælpsmodtagere i gule mesterskabstrøjer hele sommeren pisser mig af. Læg dertil at de får lov til at vade direkte ind i EL og måske, gud forbyde det, CL. Et hold der intet bidrager med europæisk, så har fcm trods alt en noget større andel i vores koefficient.

    At vi så har den største andel i disse direkte gruppespil og kun har udnyttet det en ud af tre gange er bare amatøragtigt.
    Sidst redigeret af Kong jensen : 24.05.21 kl. 08:57 Årsag: Hele den oprindelige tekst er med nu, så tabloidpressemetoder ikke pisser folk af.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    En smule?! Bare tanken om kontanthjælpsmodtagere i gule mesterskabstrøjer hele sommeren pisser mig af. Læg dertil at de får lov til at vade direkte ind i EL og måske, gud forbyde det, CL. Et hold der intet bidrager med europæisk, så har fcm trods alt en noget større andel i vores koefficient.

    At vi så har den største andel i disse direkte gruppespil og kun har udnyttet det en ud af tre gange er bare amatøragtigt.
    Flot, som du behændigt undlader at citere sidste linje i mit indlæg, og dermed fordrejer min pointe. Jeeeez....

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Flot, som du behændigt undlader at citere sidste linje i mit indlæg, og dermed fordrejer min pointe. Jeeeez....
    Det sker tit her på skakten :)

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ikke for at være på tværs, men er der rygter om det? Har set udtalelsen fra Bartolecs agent, men Bjelland og Oviedo?
    Nej, for god ordens skyld bør den nok ændres til “… samt Bjelland og Oviedo, som vi fans indædt håber vil ignorere deres guldrandede kontrakter, og forlade klubben..”

    Zan

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det sker tit her på skakten :)
    Jeg ved det, og jeg bliver lige pisset af hver gang. Nu gik det bare ud over mig, og jeg gider ikke sidde den slags tabloidpressemetoder overhørigt:-(

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det sker tit her på skakten :)
    Hvad betyder “skakten”? Antyder du, at sidelinien er fuld af affald?

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hvad betyder “skakten”? Antyder du, at sidelinien er fuld af affald?
    Affald?, hvor får du dog den sammenligning fra ? :). Eller jo, nu kan jeg faktisk godt se det.

    Jeg holder mig til sidelinien fra nu af :p

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Ifølge ODS er definitionen på en mirakel bl.a. en “vidunderlig begivenhed” og “et lykkeligt udfald af en meget kritisk eller tilsyneladende håbløs situation”. I den henseende er det udfald fandme ikke et mirakel, omend det er bedre end et DM til BØF.

    Miraklet er det her:

    RFC-FCK: 0-5
    FCM-AGF: 0-1
    BØF-FCN: 0-5

    ... og det tror lige præcis ingen på. Jeg anser faktisk ikke dit udfald for komplet usandsynlig, og det vil da løfte humøret en smule. Men jeg hader også FCM, og sæsonen er stadig det pureste fæces.
    Vi kan 'nøjes' med
    RFC-FCK: 0-4
    FCM-AGF: 0-1
    BØF-FCN: 0-5
    som mirakel ;)
    Øvre C'er

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  2. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  3. Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 24.03.21, 10:35
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •